Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/89020511
Evert van de Beekstraat 1 1118 CL Schiphol
Huurprijs op aanvraag
Omschrijving
Op zoek naar representatieve, kleinschalige en FLEXIBELE kantoorruimte of een TIJDELIJKE WERKPLEK op een aantrekkelijke toplocatie op “Schiphol Centrum”?
Algemeen:
Dit hoogwaardige kantoor met vele faciliteiten in het gebouw (Star Bucks, supermarkt, restaurant, bar, lunch buffet, gym, parking en kinderopvang) is gelegen op Schiphol Centrum en biedt full service afsluitbare kantoorruimtes aan vanaf ca. 9 m². Het beschikt over alle faciliteiten die je als bedrijf nodig hebt. Volledig ingericht, geen investeringen nodig, geen lange termijn verplichting en de flexibiliteit om door te groeien (ook tijdens een lopend contract!). Je kunt als huurder gebruik maken van de algemene ruimtes en vergaderruimtes. Dit kantoor beschikt tevens over voldoende parkeerplaatsen.
De kantoren en/of werkplekken worden desgewenst voorzien van modern meubilair en supersnel internet en een bemande receptie is reeds inbegrepen. Het gebouw heeft een duurzaam energielabel A en uitstekende faciliteiten direct om de hoek.
Graag informeren wij u over deze flexibele kantoorruimtes geheel afgestemd op uw bedrijfsdoeleinden, budget en wensen.
Oppervlakte/ beschikbaarheid:
Gelegen op de 1e en 7e verdieping:
- 1 vaste werkplek in een gedeeld kantoor, vanaf € 219,- per maand all-in;
- 2/3 persoonskantoren (9-14m²), vanaf € 1.222,- per maand all-in;
- 4/5 persoonskantoren (15-20m²), vanaf € 2.137,- per maand all-in;
- 6/7 persoonskantoren (21-27m²), vanaf € 2.681,- per maand all-in.
Voorzieningen/ installaties:
Prijzen op basis van een 12 maanden overeenkomst, inclusief:
- Inrichting (meubilair, vloerbedekking, e.d.)
- Servicekosten;
- Energiekosten;
- Lokale belastingen;
- Gebruik algemene ruimtes;
- Schoonmaak;
- Beveiliging;
- Receptie;
- Internet (standaard configuratie);
- Telefonie, inclusief lokaal 020-telefoonnummer;
- Adresservice;
- Gold Card voor gratis toegang tot 3500 business lounges wereldwijd (90 in Nederland).
Exclusief:
- Koffie/thee/soep;
- Gesprekskosten telefonie;
- Printen en scannen;
- Parking;
- Exit cleaning ca. € 29,- per m² bij het einde van de overeenkomst.
Met ons all-in concept bieden wij de volgende voordelen:
- Volledig ingericht en full serviced;
- Per direct beschikbaarheid;
- Geen investeringen nodig;
- Geen lange termijn verplichting nodig;
- Flexibiliteit om door te groeien, ook tijdens een lopend contract;
- Goede bereikbaarheid;
- Toegang tot 3500 business lounges wereldwijd.
Bereikbaarheid:
Door de zeer gunstige ligging op Schiphol Centrum is het zeer goed te bereiken met zowel het openbaar vervoer als met eigen vervoer.
Komt u met de auto?
Door de ligging op ongeveer 5 minuten van de A4 is het gebouw gemakkelijk bereikbaar met de auto en rechtstreeks verbonden met de snelwegen A5, A9 en A10 in de richting van Haarlem, Alkmaar, Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Rotterdam.
Komt u met het openbaar vervoer?
Vanaf treinstation Schiphol is het 5 minuten lopen naar The Base.
Parkeergelegenheid:
In ondergelegen parkeergarage is betaalde parkeergelegenheid beschikbaar.
Energielabel gebouw:
Het gehuurde beschikt over een EPA-certificaat labelklasse: A+
Geldig t/m 24-10-2032
Huurtermijn:
In overleg. Korte, flexibele huurperiode mogelijk.
Huurbetaling:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.
BTW:
Huurder verklaart dat hij voor tenminste 90% met omzetbelasting belast prestaties verricht. Indien huurder op enig moment niet meer aan dit criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd..
Servicekosten:
N.v.t. het betreft een ‘all-in’ huurprijs.
Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
De oppervlakte is met grootst mogelijke zorgvuldigheid gemeten, maar biedt geen garantie en er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Goedkeuring eigenaar/verhuurder voorbehouden.
Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Blauwman Bedrijfsmakelaars: 020-215 8800.
Algemeen:
Dit hoogwaardige kantoor met vele faciliteiten in het gebouw (Star Bucks, supermarkt, restaurant, bar, lunch buffet, gym, parking en kinderopvang) is gelegen op Schiphol Centrum en biedt full service afsluitbare kantoorruimtes aan vanaf ca. 9 m². Het beschikt over alle faciliteiten die je als bedrijf nodig hebt. Volledig ingericht, geen investeringen nodig, geen lange termijn verplichting en de flexibiliteit om door te groeien (ook tijdens een lopend contract!). Je kunt als huurder gebruik maken van de algemene ruimtes en vergaderruimtes. Dit kantoor beschikt tevens over voldoende parkeerplaatsen.
De kantoren en/of werkplekken worden desgewenst voorzien van modern meubilair en supersnel internet en een bemande receptie is reeds inbegrepen. Het gebouw heeft een duurzaam energielabel A en uitstekende faciliteiten direct om de hoek.
Graag informeren wij u over deze flexibele kantoorruimtes geheel afgestemd op uw bedrijfsdoeleinden, budget en wensen.
Oppervlakte/ beschikbaarheid:
Gelegen op de 1e en 7e verdieping:
- 1 vaste werkplek in een gedeeld kantoor, vanaf € 219,- per maand all-in;
- 2/3 persoonskantoren (9-14m²), vanaf € 1.222,- per maand all-in;
- 4/5 persoonskantoren (15-20m²), vanaf € 2.137,- per maand all-in;
- 6/7 persoonskantoren (21-27m²), vanaf € 2.681,- per maand all-in.
Voorzieningen/ installaties:
Prijzen op basis van een 12 maanden overeenkomst, inclusief:
- Inrichting (meubilair, vloerbedekking, e.d.)
- Servicekosten;
- Energiekosten;
- Lokale belastingen;
- Gebruik algemene ruimtes;
- Schoonmaak;
- Beveiliging;
- Receptie;
- Internet (standaard configuratie);
- Telefonie, inclusief lokaal 020-telefoonnummer;
- Adresservice;
- Gold Card voor gratis toegang tot 3500 business lounges wereldwijd (90 in Nederland).
Exclusief:
- Koffie/thee/soep;
- Gesprekskosten telefonie;
- Printen en scannen;
- Parking;
- Exit cleaning ca. € 29,- per m² bij het einde van de overeenkomst.
Met ons all-in concept bieden wij de volgende voordelen:
- Volledig ingericht en full serviced;
- Per direct beschikbaarheid;
- Geen investeringen nodig;
- Geen lange termijn verplichting nodig;
- Flexibiliteit om door te groeien, ook tijdens een lopend contract;
- Goede bereikbaarheid;
- Toegang tot 3500 business lounges wereldwijd.
Bereikbaarheid:
Door de zeer gunstige ligging op Schiphol Centrum is het zeer goed te bereiken met zowel het openbaar vervoer als met eigen vervoer.
Komt u met de auto?
Door de ligging op ongeveer 5 minuten van de A4 is het gebouw gemakkelijk bereikbaar met de auto en rechtstreeks verbonden met de snelwegen A5, A9 en A10 in de richting van Haarlem, Alkmaar, Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Rotterdam.
Komt u met het openbaar vervoer?
Vanaf treinstation Schiphol is het 5 minuten lopen naar The Base.
Parkeergelegenheid:
In ondergelegen parkeergarage is betaalde parkeergelegenheid beschikbaar.
Energielabel gebouw:
Het gehuurde beschikt over een EPA-certificaat labelklasse: A+
Geldig t/m 24-10-2032
Huurtermijn:
In overleg. Korte, flexibele huurperiode mogelijk.
Huurbetaling:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.
BTW:
Huurder verklaart dat hij voor tenminste 90% met omzetbelasting belast prestaties verricht. Indien huurder op enig moment niet meer aan dit criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd..
Servicekosten:
N.v.t. het betreft een ‘all-in’ huurprijs.
Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
De oppervlakte is met grootst mogelijke zorgvuldigheid gemeten, maar biedt geen garantie en er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Goedkeuring eigenaar/verhuurder voorbehouden.
Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Blauwman Bedrijfsmakelaars: 020-215 8800.
Kenmerken
Overdracht
- Huurprijs
- Huurprijs op aanvraag
- Servicekosten
- Geen servicekosten bekend
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Beschikbaar
- Aanvaarding
- In overleg
Bouw
- Hoofdfunctie
- Kantoorruimte
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwjaar
- 1999
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 800 m² (in units vanaf 9 m²)
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 2 bouwlagen
- Voorzieningen
- Inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling
Energie
- Energielabel
- A+
Omgeving
- Ligging
- Kantorenpark
- Bereikbaarheid
- Bushalte op minder dan 500 m, NS Intercitystation op 500 m tot 1000 m en snelwegafrit op minder dan 500 m