Omschrijving
Wilt u uw bedrijf vestigen op een echt unieke werk- en zichtlocatie langs de autosnelweg A-28 (Groningen-Zwolle-Utrecht) in een volledig duurzaam gebouw? Dan kan!
Dit hoogwaardige kantoorgebouw is uitstekend bereikbaar en voorzien van een prachtig uitzicht. Het gebouw (A-label) is volledig gasloos. Verwarming en koeling vindt plaats middels een warmtepompinstallatie. Bovenal beschikt het gebouw over zonnepanelen. Deze panelen dragen bij aan relatief lage energielasten.
Het object meet een oppervlakte van circa 3.865 m², waarvan circa 1.664 m² voor de verhuur beschikbaar is. Deelverhuur is bespreekbaar vanaf circa 532 m².
Volledigheidshalve vermelden wij dat het gebouw voorzien is van een groot LED scherm aan de frontzijde langs de A-28. Een unicum. Het stelt uw bedrijf in staat zich optimaal te uiten.
LOCATIE:
Het kantoor object is gelegen aan de Rijksweg A-28 ter hoogte van Staphorst. De locatie kenmerkt zich als een echte werkomgeving met prachtige vergezichten vanuit de kantoorruimten / boardroom. De locatie is direct onder knooppunt Lankhorst gesitueerd (A28-A32).
VLOEROPPERVLAKTE:
De totaal vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt circa 3.865 m² kantoorruimte, waarbij circa 1.664 m² voor de verhuur beschikbaar is. Deelverhuur mogelijk vanaf circa 532 m².
Beschikbaar:
• Begane grond: circa 532 m² (deels verhuurd)
• Tweede etage: circa 1.132 m²
PARKEREN:
• 85 parkeerplaatsen op eigen terrein
• Parkeernorm: 1:47 per m²
VOORZIENINGEN:
Het object zal worden opgeleverd inclusief:
Kantoorruimte:
• archiefruimte
• beglazing zonwerend/isolerend
• beveiligingsinstallatie
• entree
• glazenwasinstallatie
• lift
• luchtbehandelingsysteem
• pantry
• sanitaire voorzieningen
• (scheidings)wanden
• systeemplafonds
• vloerbedekking
• warmtepompinstallatie
• vloerverwarming
• vloerkoeling
ENERGIELABEL:
A.
HUURPRIJS:
Op aanvraag.
SERVICEKOSTEN:
EUR 28,00 per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.
SERVICEKOSTENPAKKET:
De leveringen en diensten kunnen onder meer omvatten:
• elektriciteitsverbruik incl. vastrecht, de kosten voor gebruik door huurder hebben betrekking op de gehuurde ruimten alsmede het evenrdige deel van de algemene delen en de gebouwinstallaties
• gas- en/of olieverbruik inclusief vastrecht
• waterverbruik inclusief vastrecht
• onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s)
• onderhoud en periodieke controle van liftinstallatie(s)
• onderhoud en periodieke controle van brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder- en noodstroominstallatie(s)
• onderhoud en periodieke controle van automatische deuren
• onderhoud en periodieke controle van E-installatie
• schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen, parkeerkelder en/of terrein
• gebruiksheffingen zoals verontreinigingsrechten / OZB gebruikersdeel
• onderhoud groenvoorziening en/of buitenterrein
• onderhoud en periodieke controle van zonnepanelen
• schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen, parkeerkelder en/of terrein
• administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten
HUURPRIJSAANPASSING:
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUURTERMIJN:
Vanaf 3 jaar.
VERLENGINGSTERMIJN:
Met aansluitende perioden van telkens 5 jaar.
OPZEGTERMIJN:
12 maanden.
BETALINGEN:
Huur en BTW per kwartaal vooruit.
ZEKERHEIDSSTELLING:
Bankgarantie ter grootte van drie maanden huur, servicekosten en BTW.
OVERIGE CONDITIES:
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) model februari 2015.
AANVAARDING:
In overleg.
VOORBEHOUD:
Definitieve goedkeuring verhuurder.
Dit hoogwaardige kantoorgebouw is uitstekend bereikbaar en voorzien van een prachtig uitzicht. Het gebouw (A-label) is volledig gasloos. Verwarming en koeling vindt plaats middels een warmtepompinstallatie. Bovenal beschikt het gebouw over zonnepanelen. Deze panelen dragen bij aan relatief lage energielasten.
Het object meet een oppervlakte van circa 3.865 m², waarvan circa 1.664 m² voor de verhuur beschikbaar is. Deelverhuur is bespreekbaar vanaf circa 532 m².
Volledigheidshalve vermelden wij dat het gebouw voorzien is van een groot LED scherm aan de frontzijde langs de A-28. Een unicum. Het stelt uw bedrijf in staat zich optimaal te uiten.
LOCATIE:
Het kantoor object is gelegen aan de Rijksweg A-28 ter hoogte van Staphorst. De locatie kenmerkt zich als een echte werkomgeving met prachtige vergezichten vanuit de kantoorruimten / boardroom. De locatie is direct onder knooppunt Lankhorst gesitueerd (A28-A32).
VLOEROPPERVLAKTE:
De totaal vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt circa 3.865 m² kantoorruimte, waarbij circa 1.664 m² voor de verhuur beschikbaar is. Deelverhuur mogelijk vanaf circa 532 m².
Beschikbaar:
• Begane grond: circa 532 m² (deels verhuurd)
• Tweede etage: circa 1.132 m²
PARKEREN:
• 85 parkeerplaatsen op eigen terrein
• Parkeernorm: 1:47 per m²
VOORZIENINGEN:
Het object zal worden opgeleverd inclusief:
Kantoorruimte:
• archiefruimte
• beglazing zonwerend/isolerend
• beveiligingsinstallatie
• entree
• glazenwasinstallatie
• lift
• luchtbehandelingsysteem
• pantry
• sanitaire voorzieningen
• (scheidings)wanden
• systeemplafonds
• vloerbedekking
• warmtepompinstallatie
• vloerverwarming
• vloerkoeling
ENERGIELABEL:
A.
HUURPRIJS:
Op aanvraag.
SERVICEKOSTEN:
EUR 28,00 per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.
SERVICEKOSTENPAKKET:
De leveringen en diensten kunnen onder meer omvatten:
• elektriciteitsverbruik incl. vastrecht, de kosten voor gebruik door huurder hebben betrekking op de gehuurde ruimten alsmede het evenrdige deel van de algemene delen en de gebouwinstallaties
• gas- en/of olieverbruik inclusief vastrecht
• waterverbruik inclusief vastrecht
• onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s)
• onderhoud en periodieke controle van liftinstallatie(s)
• onderhoud en periodieke controle van brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder- en noodstroominstallatie(s)
• onderhoud en periodieke controle van automatische deuren
• onderhoud en periodieke controle van E-installatie
• schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen, parkeerkelder en/of terrein
• gebruiksheffingen zoals verontreinigingsrechten / OZB gebruikersdeel
• onderhoud groenvoorziening en/of buitenterrein
• onderhoud en periodieke controle van zonnepanelen
• schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen, parkeerkelder en/of terrein
• administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten
HUURPRIJSAANPASSING:
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUURTERMIJN:
Vanaf 3 jaar.
VERLENGINGSTERMIJN:
Met aansluitende perioden van telkens 5 jaar.
OPZEGTERMIJN:
12 maanden.
BETALINGEN:
Huur en BTW per kwartaal vooruit.
ZEKERHEIDSSTELLING:
Bankgarantie ter grootte van drie maanden huur, servicekosten en BTW.
OVERIGE CONDITIES:
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) model februari 2015.
AANVAARDING:
In overleg.
VOORBEHOUD:
Definitieve goedkeuring verhuurder.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.