Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/43640164
Spoorlaan 298 5017 JZ Tilburg
€ 155 /m²/jaar
Omschrijving
Locatie
Dit kantoorgebouw bevindt zich in de Spoorzone, op een prominente locatie aan een van de meest belangrijke verbindingen voor dienstverlening in het centrum van Tilburg, de Spoorlaan. De Spoorlaan/-zone heeft recentelijk een totale transformatie ondergaan en is nu een aantrekkelijke toegangsweg naar het stadscentrum. De Spoorzone is een uitstekende plek om te werken, met diverse voorzieningen zoals restaurants en een grote supermarkt. Daarnaast zijn er volop nieuwe ontwikkelingen in de Spoorzone, met een mix van woningen, winkels en vooraanstaande zakelijke dienstverleners.
Bereikbaarheid
Eigen vervoer
De Spoorlaan is een belangrijke route van en naar de binnenstad van Tilburg. De ringbanen zijn gelegen op korte afstand en binnen enkele minuten is de snelweg A58 (Eindhoven - Breda), alsmede de N261 naar Waalwijk bereikbaar.
De bereikbaarheid met het eigen vervoer is daarom goed te noemen.
Openbaar vervoer
Het gebouw is gunstig gelegen met een bushalte nabij de ingang, die voor een directe verbinding zorgt met het nabijgelegen NS Station van Tilburg. Bovendien is het station op slechts 9 minuten loopafstand van het gebouw. Dit biedt werknemers en bezoekers een efficiënte manier om het gebouw met het openbaar vervoer te bereiken.
Voor treinreizigers biedt het kantorengebouw een naadloze integratie met zowel het nationale als internationale treinennetwerk. Deze strategische ligging maakt het gebouw bijzonder geschikt voor zakelijke activiteiten en zeer toegankelijk voor iedereen die het gebouw wil bereiken.
Objectinformatie
Het unieke markante kantoorgebouw, bestaande uit drie bouwdelen, is gebouwd in 1995 en is totaal circa 38.000 m² v.v.o. groot.
Het gebouw beschikt over grote, open kantoorvloeren met veel raampartijen, wat resulteert in veel lichtinval en een uniek uitzicht over de dynamische en veelzijdige omgeving.
Beschikbare vloeroppervlakte
Voor de verhuur is momenteel circa 7.700 m² v.v.o. kantoorruimte beschikbaar in de Oostvleugel, en is als volgt verdeeld:
Begane grond - Circa 200 m² v.v.o. kantoorruimte/baliefunctie
2e Verdieping - Circa 1.500 m² v.v.o. kantoorruimte
3e Verdieping - Circa 1.500 m² v.v.o. kantoorruimte
4e Verdieping - Circa 1.500 m² v.v.o. kantoorruimte
5e Verdieping - Circa 1.500 m² v.v.o. kantoorruimte
6e Verdieping - Circa 1.500 m² v.v.o. kantoorruimte
Totaal - Circa 7.700 m² v.v.o.
Deelverhuur voor verdieping 2 t/m 6 mogelijk vanaf circa 361 m² v.v.o.
Parkeren
Het kantoorgebouw beschikt over een eigen parkeergarage welke zich onder het gebouw bevindt. In de directe omgeving van het gebouw bevinden zich tevens diverse openbare (gratis) parkeerplaatsen. De parkeernorm bedraagt 1:110.
Huurprijs
Kantoorruimte:
€ 155,00 per m² v.v.o. per jaar.
Parkeerplaatsen:
€ 1.000,00 per parkeerplaats per jaar.
Bovengenoemde prijzen zijn bij vooruitbetaling per kwartaal verschuldigd.
Alle genoemde bedragen zijn exclusief BTW.
Servicekosten
€ 50,00 per m² v.v.o. per jaar.
Energielabel
Het gebouw beschikt over energielabel C. Momenteel worden er werkzaamheden verricht waardoor het gebouw een energielabel ‘A’ zal verkrijgen.
Opleveringsniveau
Het kantoorgebouw beschikt over:
- Hoogwaardige gemeenschappelijke entree met bemande receptiebalie;
- Bedrijfsrestaurant met catering;
- 4 (vier) personenliften en 2 (twee) trappenhuizen;
- Vloerbedekking;
- Aanwezige systeemwanden;
- Systeemplafonds voorzien van LED-verlichting;
- Electra- en databekabeling via vloerput;
- Te openen ramen, voorzien van zonwering aan de binnenzijde;
- Gescheiden sanitaire voorziening per verdieping;
- Pantry per verdieping;
- Klimaatplafonds;
- Brandmeld- & sprinklerinstallatie;
- Parkeergarage met oplaadpunten voor elektrische auto’s.
Huurtermijn
Vijf jaar met verlengingsperioden van telkens vijf jaar. De opzegtermijn bedraagt twaalf maanden.
Huuringangsdatum
In overleg.
BTW
Verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder de BTW niet kan verrekenen, zal de huurprijs in overleg met huurder worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.
Indexering
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI voor alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De huurprijs zal nimmer minder bedragen dan de huurprijs van het voorafgaande jaar.
Huurovereenkomst
Huurovereenkomst is gebaseerd op ROZ model 2015.
Dit kantoorgebouw bevindt zich in de Spoorzone, op een prominente locatie aan een van de meest belangrijke verbindingen voor dienstverlening in het centrum van Tilburg, de Spoorlaan. De Spoorlaan/-zone heeft recentelijk een totale transformatie ondergaan en is nu een aantrekkelijke toegangsweg naar het stadscentrum. De Spoorzone is een uitstekende plek om te werken, met diverse voorzieningen zoals restaurants en een grote supermarkt. Daarnaast zijn er volop nieuwe ontwikkelingen in de Spoorzone, met een mix van woningen, winkels en vooraanstaande zakelijke dienstverleners.
Bereikbaarheid
Eigen vervoer
De Spoorlaan is een belangrijke route van en naar de binnenstad van Tilburg. De ringbanen zijn gelegen op korte afstand en binnen enkele minuten is de snelweg A58 (Eindhoven - Breda), alsmede de N261 naar Waalwijk bereikbaar.
De bereikbaarheid met het eigen vervoer is daarom goed te noemen.
Openbaar vervoer
Het gebouw is gunstig gelegen met een bushalte nabij de ingang, die voor een directe verbinding zorgt met het nabijgelegen NS Station van Tilburg. Bovendien is het station op slechts 9 minuten loopafstand van het gebouw. Dit biedt werknemers en bezoekers een efficiënte manier om het gebouw met het openbaar vervoer te bereiken.
Voor treinreizigers biedt het kantorengebouw een naadloze integratie met zowel het nationale als internationale treinennetwerk. Deze strategische ligging maakt het gebouw bijzonder geschikt voor zakelijke activiteiten en zeer toegankelijk voor iedereen die het gebouw wil bereiken.
Objectinformatie
Het unieke markante kantoorgebouw, bestaande uit drie bouwdelen, is gebouwd in 1995 en is totaal circa 38.000 m² v.v.o. groot.
Het gebouw beschikt over grote, open kantoorvloeren met veel raampartijen, wat resulteert in veel lichtinval en een uniek uitzicht over de dynamische en veelzijdige omgeving.
Beschikbare vloeroppervlakte
Voor de verhuur is momenteel circa 7.700 m² v.v.o. kantoorruimte beschikbaar in de Oostvleugel, en is als volgt verdeeld:
Begane grond - Circa 200 m² v.v.o. kantoorruimte/baliefunctie
2e Verdieping - Circa 1.500 m² v.v.o. kantoorruimte
3e Verdieping - Circa 1.500 m² v.v.o. kantoorruimte
4e Verdieping - Circa 1.500 m² v.v.o. kantoorruimte
5e Verdieping - Circa 1.500 m² v.v.o. kantoorruimte
6e Verdieping - Circa 1.500 m² v.v.o. kantoorruimte
Totaal - Circa 7.700 m² v.v.o.
Deelverhuur voor verdieping 2 t/m 6 mogelijk vanaf circa 361 m² v.v.o.
Parkeren
Het kantoorgebouw beschikt over een eigen parkeergarage welke zich onder het gebouw bevindt. In de directe omgeving van het gebouw bevinden zich tevens diverse openbare (gratis) parkeerplaatsen. De parkeernorm bedraagt 1:110.
Huurprijs
Kantoorruimte:
€ 155,00 per m² v.v.o. per jaar.
Parkeerplaatsen:
€ 1.000,00 per parkeerplaats per jaar.
Bovengenoemde prijzen zijn bij vooruitbetaling per kwartaal verschuldigd.
Alle genoemde bedragen zijn exclusief BTW.
Servicekosten
€ 50,00 per m² v.v.o. per jaar.
Energielabel
Het gebouw beschikt over energielabel C. Momenteel worden er werkzaamheden verricht waardoor het gebouw een energielabel ‘A’ zal verkrijgen.
Opleveringsniveau
Het kantoorgebouw beschikt over:
- Hoogwaardige gemeenschappelijke entree met bemande receptiebalie;
- Bedrijfsrestaurant met catering;
- 4 (vier) personenliften en 2 (twee) trappenhuizen;
- Vloerbedekking;
- Aanwezige systeemwanden;
- Systeemplafonds voorzien van LED-verlichting;
- Electra- en databekabeling via vloerput;
- Te openen ramen, voorzien van zonwering aan de binnenzijde;
- Gescheiden sanitaire voorziening per verdieping;
- Pantry per verdieping;
- Klimaatplafonds;
- Brandmeld- & sprinklerinstallatie;
- Parkeergarage met oplaadpunten voor elektrische auto’s.
Huurtermijn
Vijf jaar met verlengingsperioden van telkens vijf jaar. De opzegtermijn bedraagt twaalf maanden.
Huuringangsdatum
In overleg.
BTW
Verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder de BTW niet kan verrekenen, zal de huurprijs in overleg met huurder worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.
Indexering
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI voor alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De huurprijs zal nimmer minder bedragen dan de huurprijs van het voorafgaande jaar.
Huurovereenkomst
Huurovereenkomst is gebaseerd op ROZ model 2015.
Kenmerken
Overdracht
- Huurprijs
- € 155 per vierkante meter per jaar
- Servicekosten
- € 50 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Beschikbaar
- Aanvaarding
- In overleg
Bouw
- Hoofdfunctie
- Kantoor
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwjaar
- 1995
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 7.700 m² (in units vanaf 200 m²)
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 8 bouwlagen
- Voorzieningen
- Liften, te openen ramen, systeemplafond, toilet en pantry
Energie
- Energielabel
- C
Omgeving
- Ligging
- Stadscentrum/dorpskern
- Bereikbaarheid
- Bushalte op minder dan 500 m, NS Intercitystation op 500 m tot 1000 m en snelwegafrit op 5000 m of meer
Parkeergelegenheid
- Parkeerkosten
- Vanaf € 1.000,- per parkeerplaats per jaar (21% BTW van toepassing)