Omschrijving
Op deze nieuwe locatie direct langs de Oudegracht hoek Lange Viestraat wordt de historie van House Modernes weer teruggebracht in een prachtig eigentijds kantoor in het bruisende centrum van de Domstad. Dit kantoor is voorzien van een moderne afwerking. Op de 5e verdieping zijn de voorzieningen zoals een receptie, vergaderruimtes en lounges waar eveneens gewerkt kan worden. De werkplekken worden volledig ingericht opgeleverd. De 6e verdieping wordt voorzien van meeting rooms en een bar met dakterras. In het gebouw bevindt zich een atrium die verbinding maakt tussen de verdiepingen en aan de bovenzijde is deze afgesloten met een indrukwekkende lichtkoepel. De ruimtes zijn geschikt voor zowel starters, ZZP’ers als corporate bedrijven die bijvoorbeeld op projectbasis willen werken. De voorinschrijving is gestart. Wilt u werken aan de grachten van Utrecht tegenover onder andere de nieuwe bibliotheek en op een steenworp afstand van de Neude, Vredenburg en Hoog Catharijne met ruim voldoende horeca, winkels en musea om je heen, dan is dit de geschikte locatie. De ruimtes worden turn-key opgeleverd dus je hoeft alleen je laptop mee te nemen.
BEREIKBAARHEID
De locatie is binnen 10-15 minuten met de auto goed bereikbaar via de A2/A12/A27 en aansluitend via de verbindingswegen het centrum in. Parkeren is onder andere mogelijk in de parkeergarages van La Vie en Hoog Catharijne die op loopafstand zijn gelegen.
Utrecht Centraal Station is op 8 minuten loopafstand bereikbaar en er rijden er diverse bussen langs het gebouw. Uiteraard is het gebouw per fiets of lopend ook goed bereikbaar.
PARKEREN
Voldoende betaalde parkeergelegenheid in de diverse nabijgelegen parkeergarages in Utrecht Centrum zoals Q-Park La Vie, Paardenveld of Hoog Catharijne.
OPPERVLAKTE
Voor de verhuur zijn diverse business units beschikbaar gelegen op de de 2e t/m 4e verdieping.
Deelverhuur vanaf 6 m² of een werkplek is mogelijk.
HUURPRIJS
Vanaf circa € 509,- per maand inclusief servicekosten/energie. De huurprijzen zijn afhankelijk van de ligging, uitzicht en oppervlakte. De prijzen zijn exclusief BTW en eventuele bijkomende leveringen en diensten. Meubilair en stoffering is aanwezig en is inbegrepen in de prijs.
OPLEVERINGSNIVEAU EN VOORZIENINGEN
De kantoorruimtes worden opgeleverd in de huidige gerenoveerde staat onder andere inclusief:
- sanitaire voorziening per verdieping;
- verwarmingssysteem en koeling (35 W/m²);
- gratis WiFi;
- systeemplafond met industriële afwerking en LED-verlichtingsarmaturen;
- scheidingwanden met veel glas;
- inrichting en kantoor meubilair “Design Your Office”;
- sprinkler;
- toegangscontrole in het gehele gebouw;
- liften;
- rooftop bar;
- voordeeltarieven voor gebruik van meetingrooms;
- ondersteuning postservice;
- bemande receptie.
SERVICEKOSTEN
Servicekosten zijn bij de huurprijs inbegrepen.
AANVAARDING
In overleg, per direct mogelijk.
BEREIKBAARHEID
De locatie is binnen 10-15 minuten met de auto goed bereikbaar via de A2/A12/A27 en aansluitend via de verbindingswegen het centrum in. Parkeren is onder andere mogelijk in de parkeergarages van La Vie en Hoog Catharijne die op loopafstand zijn gelegen.
Utrecht Centraal Station is op 8 minuten loopafstand bereikbaar en er rijden er diverse bussen langs het gebouw. Uiteraard is het gebouw per fiets of lopend ook goed bereikbaar.
PARKEREN
Voldoende betaalde parkeergelegenheid in de diverse nabijgelegen parkeergarages in Utrecht Centrum zoals Q-Park La Vie, Paardenveld of Hoog Catharijne.
OPPERVLAKTE
Voor de verhuur zijn diverse business units beschikbaar gelegen op de de 2e t/m 4e verdieping.
Deelverhuur vanaf 6 m² of een werkplek is mogelijk.
HUURPRIJS
Vanaf circa € 509,- per maand inclusief servicekosten/energie. De huurprijzen zijn afhankelijk van de ligging, uitzicht en oppervlakte. De prijzen zijn exclusief BTW en eventuele bijkomende leveringen en diensten. Meubilair en stoffering is aanwezig en is inbegrepen in de prijs.
OPLEVERINGSNIVEAU EN VOORZIENINGEN
De kantoorruimtes worden opgeleverd in de huidige gerenoveerde staat onder andere inclusief:
- sanitaire voorziening per verdieping;
- verwarmingssysteem en koeling (35 W/m²);
- gratis WiFi;
- systeemplafond met industriële afwerking en LED-verlichtingsarmaturen;
- scheidingwanden met veel glas;
- inrichting en kantoor meubilair “Design Your Office”;
- sprinkler;
- toegangscontrole in het gehele gebouw;
- liften;
- rooftop bar;
- voordeeltarieven voor gebruik van meetingrooms;
- ondersteuning postservice;
- bemande receptie.
SERVICEKOSTEN
Servicekosten zijn bij de huurprijs inbegrepen.
AANVAARDING
In overleg, per direct mogelijk.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.