Omschrijving
Het Rivoli-gebouw, gebouwd in het jaar 2017, is een full-service business center gelegen in Utrecht. Het pand beschikt over een sfeervolle en stijlvolle entree. Daarnaast zijn er vergaderruimtes, goede verlichting en co-working ruimtes. Als huurder kun je zelfs gebruik maken van de businesslounge en een dakterras.
Dit kantoren- en winkelgebied van Leidsche Rijn is erg in aantrek bij bedrijven vanwege de strategische ligging en de goede bereikbaarheid. De afgelopen jaren is dit gebied dan ook opgebloeid tot een levendige plek waar wonen, werken en ontspanning worden gecombineerd.
Op deze locatie zijn privékantoorruimtes en vaste of flexibele werkplekken in gedeelde ruimtes beschikbaar.
Als huurder in dit pand kun je gebruik maken van een ruim aanbod van faciliteiten. Zo kun je vergaderen in een van de moderne vergaderruimtes en wanneer je even rustig wilt werken kun je plaats nemen in de business lounge. Om jou zo veel mogelijk werk uit handen te nemen, wordt hier naast receptiediensten, ook administratieve hulp aangeboden en is ook de schoonmaak al voor je geregeld. Bij zonnig weer kun je heerlijk buiten op het dakterras zitten en bij slecht weer is de pauzeruimte een heerlijke plek om even te zitten.
Dit gebouw ligt ten westen van de historische binnenstad van Utrecht en op slechts twee minuten afstand van het dichtstbijzijnde trein- en busstation.
BEREIKBAARHEID
Met eigen vervoer:
Leidsche Rijn Centrum is uitstekend bereikbaar met de auto. Het stadscentrum ligt direct aan de A2 en de Vleutensebaan.
Met openbaar vervoer:
NS Station Utrecht Leidsche Rijn ligt op loopafstand (circa 3 minuten) van kantoorgebouw Rivoli. Met de trein bent u in slechts 4 minuten op station Utrecht Centraal. Daarnaast is er ook een busstation om de hoek gelegen die naar alle omliggende wijken en plaatsen rijdt.
PARKEREN
Onder het winkelcentrum Leidsche Rijn Centrum bevindt zich de grote parkeergarage Brusselplein met maar liefst 1.370 parkeerplaatsen. De eerste 2 uur is gratis parkeren. De parkeergarage wordt door APCOA geëxploiteerd. De kosten voor een kantoor abonnement zijn:
- ma-vr 07.00 uur -19.00 uur - € 140,- per plaats per maand, te vermeerderen met BTW.
OPPERVLAKTE
Totaal voor de verhuur is circa 800 m² beschikbaar, verdeeld over 4 verdiepingen. Voor de verhuur zijn diverse mogelijkheden, van business units vanaf circa 20 m² tot circa 250 m² per verdieping. Op de 1e verdieping is de businesslounge te vinden met de gemeenschappelijke vergaderruimtes. De privé kantoren kunnen op basis van 24/7 beschikbaarheid aangeboden worden maar ook op flexibele basis. Tevens is er co-working reserved (gedeelde kantooroplossing) beschikbaar. Hiermee wordt ondernemers de mogelijkheid geboden 24/7 gebruik te maken van een eigen vaste werkplek.
HUURPRIJS
Er zijn diverse business units beschikbaar, variërend van 20 m² tot en met 250 m², meer in overleg.
- vanaf € 205,- per werkplek per maand, een werkplek is 5 m²;
- € 35,- koffie en thee per persoon per maand;
- € 45,- telefoonservice per maand;
- € 135,- per parkeerplaats per maand.
Bovenstaande huurprijzen van de business units zijn inclusief servicekosten, internet en telefoon maar exclusief koffie en thee, vergaderruimte, parkeren en BTW.
OPLEVERINGSNIVEAU EN VOORZIENINGEN
De business units worden opgeleverd in de huidige staat onder andere voorzien van:
- systeemplafonds met inbouw verlichtingsarmaturen;
- huidige scheidingswanden;
- vloerbedekking voorzien van tapijt;
- gemeenschappelijk pantry's;
- gemeenschappelijke toiletgroepen;
- openbare business lounge met gemeenschappelijke vergaderruimtes.
Het gehuurde is inclusief:
- volledige receptie en 24/7 toegankelijk;
- dagelijkse schoonmaak en wekelijkse grote schoonmaak;
- beveiliging;
- inrichting / meubilair ("Design Your Office")
- internet en WiFi;
- lokaal telefoonnummer + telefoons;
- gebruik van de algemene ruimtes;
- postservice en adresservice;
- gas/water/elektra;
- lokale belastingen;
- servicekosten.
HUURTERMIJN
Flexibele contracten zijn mogelijk.
SERVICEKOSTEN
Servicekosten zijn bij de huurprijs inbegrepen.
AANVAARDING
In overleg, per direct mogelijk.
Dit kantoren- en winkelgebied van Leidsche Rijn is erg in aantrek bij bedrijven vanwege de strategische ligging en de goede bereikbaarheid. De afgelopen jaren is dit gebied dan ook opgebloeid tot een levendige plek waar wonen, werken en ontspanning worden gecombineerd.
Op deze locatie zijn privékantoorruimtes en vaste of flexibele werkplekken in gedeelde ruimtes beschikbaar.
Als huurder in dit pand kun je gebruik maken van een ruim aanbod van faciliteiten. Zo kun je vergaderen in een van de moderne vergaderruimtes en wanneer je even rustig wilt werken kun je plaats nemen in de business lounge. Om jou zo veel mogelijk werk uit handen te nemen, wordt hier naast receptiediensten, ook administratieve hulp aangeboden en is ook de schoonmaak al voor je geregeld. Bij zonnig weer kun je heerlijk buiten op het dakterras zitten en bij slecht weer is de pauzeruimte een heerlijke plek om even te zitten.
Dit gebouw ligt ten westen van de historische binnenstad van Utrecht en op slechts twee minuten afstand van het dichtstbijzijnde trein- en busstation.
BEREIKBAARHEID
Met eigen vervoer:
Leidsche Rijn Centrum is uitstekend bereikbaar met de auto. Het stadscentrum ligt direct aan de A2 en de Vleutensebaan.
Met openbaar vervoer:
NS Station Utrecht Leidsche Rijn ligt op loopafstand (circa 3 minuten) van kantoorgebouw Rivoli. Met de trein bent u in slechts 4 minuten op station Utrecht Centraal. Daarnaast is er ook een busstation om de hoek gelegen die naar alle omliggende wijken en plaatsen rijdt.
PARKEREN
Onder het winkelcentrum Leidsche Rijn Centrum bevindt zich de grote parkeergarage Brusselplein met maar liefst 1.370 parkeerplaatsen. De eerste 2 uur is gratis parkeren. De parkeergarage wordt door APCOA geëxploiteerd. De kosten voor een kantoor abonnement zijn:
- ma-vr 07.00 uur -19.00 uur - € 140,- per plaats per maand, te vermeerderen met BTW.
OPPERVLAKTE
Totaal voor de verhuur is circa 800 m² beschikbaar, verdeeld over 4 verdiepingen. Voor de verhuur zijn diverse mogelijkheden, van business units vanaf circa 20 m² tot circa 250 m² per verdieping. Op de 1e verdieping is de businesslounge te vinden met de gemeenschappelijke vergaderruimtes. De privé kantoren kunnen op basis van 24/7 beschikbaarheid aangeboden worden maar ook op flexibele basis. Tevens is er co-working reserved (gedeelde kantooroplossing) beschikbaar. Hiermee wordt ondernemers de mogelijkheid geboden 24/7 gebruik te maken van een eigen vaste werkplek.
HUURPRIJS
Er zijn diverse business units beschikbaar, variërend van 20 m² tot en met 250 m², meer in overleg.
- vanaf € 205,- per werkplek per maand, een werkplek is 5 m²;
- € 35,- koffie en thee per persoon per maand;
- € 45,- telefoonservice per maand;
- € 135,- per parkeerplaats per maand.
Bovenstaande huurprijzen van de business units zijn inclusief servicekosten, internet en telefoon maar exclusief koffie en thee, vergaderruimte, parkeren en BTW.
OPLEVERINGSNIVEAU EN VOORZIENINGEN
De business units worden opgeleverd in de huidige staat onder andere voorzien van:
- systeemplafonds met inbouw verlichtingsarmaturen;
- huidige scheidingswanden;
- vloerbedekking voorzien van tapijt;
- gemeenschappelijk pantry's;
- gemeenschappelijke toiletgroepen;
- openbare business lounge met gemeenschappelijke vergaderruimtes.
Het gehuurde is inclusief:
- volledige receptie en 24/7 toegankelijk;
- dagelijkse schoonmaak en wekelijkse grote schoonmaak;
- beveiliging;
- inrichting / meubilair ("Design Your Office")
- internet en WiFi;
- lokaal telefoonnummer + telefoons;
- gebruik van de algemene ruimtes;
- postservice en adresservice;
- gas/water/elektra;
- lokale belastingen;
- servicekosten.
HUURTERMIJN
Flexibele contracten zijn mogelijk.
SERVICEKOSTEN
Servicekosten zijn bij de huurprijs inbegrepen.
AANVAARDING
In overleg, per direct mogelijk.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.