Omschrijving
ALGEMEEN
De wens van een eigen kantoorgebouw kan in vervulling gaan!
Deze representatieve kantoorvilla is gelegen op kantorenpark Papendorp aan de Groenewoudsedijk 63 te Utrecht.
Het is een single-tenant kantoor wat uniek is op kantorenpark Papendorp, waar kantoorgebouwen met een groter metrage zijn gerealiseerd. Daarnaast bevindt de kantoorvilla zich bij de volkstuinen en een sportcomplex waar in de toekomst veel wooneenheden tegenover worden ontwikkeld.
Het betreft een luxe zelfstandig kantoorgebouw met goede voorzieningen en de mogelijkheid voor bbq’s en borrels buiten. Waaronder een receptiebalie, vergaderruimtes, 2 pantry’s, een eigen terras en een eigen balkon. Het gebouw beschikt over 23 vaste parkeerplaatsen en is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer.
De goede bereikbaarheid en de hoogwaardige uitstraling dragen eraan bij dat dit kantoorgebouw aan de Groenewoudsedijk 63 bij uitstek dé vestigingslocatie is voor bedrijven en organisaties welke op zoek zijn naar een representatieve en centraal gelegen locatie in Nederland. Enkele gerenommeerde bedrijven op Papendorp zijn onder meer Deloitte, bol.com en de Sociale Verzekeringsbank.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Met het eigen vervoer is de Groenewoudsedijk 63 goed te bereiken, het kantorenpark Papendorp heeft een directe aansluiting op de rijkswegen A2 en A12, die aansluiten op het verkeersknooppunt Oudenrijn.
Openbaar vervoer:
Per openbaar vervoer is het gebouw ook uitstekend bereikbaar. Op circa 5 minuten loopafstand van het kantoorgebouw is een bushalte gelegen waarvandaan bussen op regelmatige basis vertrekken, hierdoor is Utrecht CS binnen circa 10 minuten te bereiken.
VLOEROPPERVLAK
Het single-tenant kantoorgebouw omvat circa 938 m² kantoorruimte v.v.o., gemeten conform NEN 2580, verdeeld over drie bouwlagen.
Begane grond: circa 309 m2 v.v.o.
1e verdieping: circa 304,4 m2 v.v.o.
2e verdieping: circa 324,7 m2 v.v.o.
Deelverhuur is ook mogelijk vanaf circa 300 m2.
PARKEERGELEGENHEID
Bij het kantoorgebouw zijn 23 parkeerplaatsen, waarbij 4 elektrische laadpalen beschikbaar zijn op het eigen terrein.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in huidige staat met de volgende voorzieningen:
• 2 elektrische laadpalen rondom het gebouw;
• tochtsluis bij de hoofdentree;
• klimaatinstallatie voorzien van topkoeling met onder meere verwarming en koeling via lijnroosters in de plafonds;
• hoofdtrappenhuis;
• vloerafwerking deel tapijt en deels laminaat;
• gescheiden sanitaire voorzieningen op elke verdieping.
• mindervalide toilet op de begane grond;
• huidige systeemplafonds, voorzien van TL-verlichtingsarmaturen;
• personenlift;
• huidige pantry voorzieningen per verdieping, voorzien van koelkast en afwasmachine(waar aanwezig);
• huidige binnenzonwering;
• huidige systeemwanden;
• terras;
• balkon op de tweede verdieping;
De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.
ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel A.
AANVAARDING
in overleg, doch spoedig.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 195,00 per m² per jaar.
Parkeerplaatsen:
€ 1.400,00 per parkeerplaats per jaar.
Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd met 5% dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.
Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
SERVICEKOSTEN
Huurder is direct contractant van de nutsbedrijven voor wat betreft het vastrecht, transport en verbruik van water, gas en elektra. Huurder dient derhalve zelf zorg te dragen voor het afsluiten van correcte overeenkomsten.
Huurder dient tevens voor eigen rekening door erkende bedrijven het onderhoud en reparatie van de aanwezige (technische) installaties en voorzieningen te laten verzorgen.
Ook de overige belastingen, zoals WOZ, milieuheffingen en rioolrecht terzake het feitelijk gebruik van het gehuurde komen voor rekening van Huurder.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
De wens van een eigen kantoorgebouw kan in vervulling gaan!
Deze representatieve kantoorvilla is gelegen op kantorenpark Papendorp aan de Groenewoudsedijk 63 te Utrecht.
Het is een single-tenant kantoor wat uniek is op kantorenpark Papendorp, waar kantoorgebouwen met een groter metrage zijn gerealiseerd. Daarnaast bevindt de kantoorvilla zich bij de volkstuinen en een sportcomplex waar in de toekomst veel wooneenheden tegenover worden ontwikkeld.
Het betreft een luxe zelfstandig kantoorgebouw met goede voorzieningen en de mogelijkheid voor bbq’s en borrels buiten. Waaronder een receptiebalie, vergaderruimtes, 2 pantry’s, een eigen terras en een eigen balkon. Het gebouw beschikt over 23 vaste parkeerplaatsen en is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer.
De goede bereikbaarheid en de hoogwaardige uitstraling dragen eraan bij dat dit kantoorgebouw aan de Groenewoudsedijk 63 bij uitstek dé vestigingslocatie is voor bedrijven en organisaties welke op zoek zijn naar een representatieve en centraal gelegen locatie in Nederland. Enkele gerenommeerde bedrijven op Papendorp zijn onder meer Deloitte, bol.com en de Sociale Verzekeringsbank.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Met het eigen vervoer is de Groenewoudsedijk 63 goed te bereiken, het kantorenpark Papendorp heeft een directe aansluiting op de rijkswegen A2 en A12, die aansluiten op het verkeersknooppunt Oudenrijn.
Openbaar vervoer:
Per openbaar vervoer is het gebouw ook uitstekend bereikbaar. Op circa 5 minuten loopafstand van het kantoorgebouw is een bushalte gelegen waarvandaan bussen op regelmatige basis vertrekken, hierdoor is Utrecht CS binnen circa 10 minuten te bereiken.
VLOEROPPERVLAK
Het single-tenant kantoorgebouw omvat circa 938 m² kantoorruimte v.v.o., gemeten conform NEN 2580, verdeeld over drie bouwlagen.
Begane grond: circa 309 m2 v.v.o.
1e verdieping: circa 304,4 m2 v.v.o.
2e verdieping: circa 324,7 m2 v.v.o.
Deelverhuur is ook mogelijk vanaf circa 300 m2.
PARKEERGELEGENHEID
Bij het kantoorgebouw zijn 23 parkeerplaatsen, waarbij 4 elektrische laadpalen beschikbaar zijn op het eigen terrein.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in huidige staat met de volgende voorzieningen:
• 2 elektrische laadpalen rondom het gebouw;
• tochtsluis bij de hoofdentree;
• klimaatinstallatie voorzien van topkoeling met onder meere verwarming en koeling via lijnroosters in de plafonds;
• hoofdtrappenhuis;
• vloerafwerking deel tapijt en deels laminaat;
• gescheiden sanitaire voorzieningen op elke verdieping.
• mindervalide toilet op de begane grond;
• huidige systeemplafonds, voorzien van TL-verlichtingsarmaturen;
• personenlift;
• huidige pantry voorzieningen per verdieping, voorzien van koelkast en afwasmachine(waar aanwezig);
• huidige binnenzonwering;
• huidige systeemwanden;
• terras;
• balkon op de tweede verdieping;
De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.
ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel A.
AANVAARDING
in overleg, doch spoedig.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 195,00 per m² per jaar.
Parkeerplaatsen:
€ 1.400,00 per parkeerplaats per jaar.
Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd met 5% dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.
Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
SERVICEKOSTEN
Huurder is direct contractant van de nutsbedrijven voor wat betreft het vastrecht, transport en verbruik van water, gas en elektra. Huurder dient derhalve zelf zorg te dragen voor het afsluiten van correcte overeenkomsten.
Huurder dient tevens voor eigen rekening door erkende bedrijven het onderhoud en reparatie van de aanwezige (technische) installaties en voorzieningen te laten verzorgen.
Ook de overige belastingen, zoals WOZ, milieuheffingen en rioolrecht terzake het feitelijk gebruik van het gehuurde komen voor rekening van Huurder.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.