Omschrijving
Kantoorgebouw 'The GRID' is gelegen op het kantorenpark 'Rijnsweerd Noord' te Utrecht, op een zichtlocatie langs de A28, aan de oostzijde van Utrecht, tussen het Utrecht Science Park (De Uithof) en de binnenstad van Utrecht.
Naast een verscheidenheid aan kantoorruimte, flexibele werkplekken en vergaderruimtes biedt deze locatie een groot scala aan faciliteiten en begeleiding op maat. Denkt u hierbij aan een werkplek met (WiFi) internet, parkeerplaatsen, verse seizoensgebonden producten in de horeca, modern klimaatsysteem met verse buitenlucht zonder re-circulatie, maar ook aan een auditorium waar u bijeenkomsten kunt bijwonen of zelf kunt organiseren. De vriendelijke en gastvrije receptioniste wijst u (uw gasten en relaties) de weg. U huurt op deze locatie al vanaf circa 32 m².
Op de begane grond en 1e verdieping bevinden zich de serviced offices, gemeubileerde kantoren van verschillende afmetingen waarbij alle services inclusief zijn. Als huurder heeft u toegang tot alle faciliteiten van het business center. Denk hierbij aan receptiefaciliteiten, algemene ruimtes en het restaurant op de begane grond. Daarnaast beschikt het pand over vergaderzalen en een auditorium die u bij de receptioniste kunt reserveren. Het gebouw beschikt tevens over onder andere: grote gerenoveerde entreehal met verschillende zitplaatsen, touchless bediening van onder andere liften, toegangsdeuren en kranen, lockerboxen, 1,5 meter routing, zonnepanelen, LED verlichting en een groene tuin.
BEREIKBAARHEID
Het kantorenpark ‘Rijnsweerd’ ligt direct aan de kruising van de A28 (Utrecht-Amersfoort-Zwolle) en de Waterlinieweg en wordt verder begrensd door de A27 (Almere-Breda). Oudenrijn, het belangrijkste verkeersknooppunt van Nederland, ligt op circa 5 autominuten afstand. Het kantoorgebouw is daarmee uitstekend bereikbaar per auto.
Vanuit het centrum van Utrecht is de locatie ook gemakkelijk met de fiets te bereiken via een onderdoorgang aan de westzijde van 'Rijnsweerd' richting Utrecht Oost. Tevens is er een OV fietspunt op 'Rijnsweerd' aanwezig.
Op slechts 2 minuten loopafstand van het kantoorgebouw bevindt zich de bushalte Rijnsweerd-Noord, vanwaar op zeer regelmatige basis bussen vertrekken in de richting van het NS-station Utrecht Centraal alsmede het Utrecht Science Park (De Uithof). De reistijd per bus tot Utrecht Centraal bedraagt circa 10-12 minuten.
PARKEREN
Het kantoorgebouw beschikt over een eigen parkeerterrein/parkeerkelder met een parkeernorm van circa 1:54.
Huurprijs parkeren € 145,- per plaats per maand te vermeerderen met BTW.
OPPERVLAKTE EN HUURPRIJS
Voor de verhuur is op dit moment circa 500 m² beschikbaar, deze business units zijn gelegen op de begane grond en 1e verdieping, als volgt verdeeld:
Begane grond
OA.1: circa 61 m² - 6 werkplekken - VERHUURD
OA.2: circa 47 m² - 5 werkplekken - VERHUURD
OA.3: circa 32 m² - 3 werkplekken - VERHUURD
OA.4: circa 39 m² - 4 werkplekken - VERHUURD
OA.5: circa 64 m² - 6 werkplekken - € 2.260,- per maand
OA.6: circa 31 m² - 3 werkplekken - VERHUURD
OA.7: circa 31 m² - 3 werkplekken - VERHUURD
1e verdieping links:
1B.1: circa 52 m² - 5 werkplekken - € 1.840,- per maand
1B.2: circa 32 m² - 2 werkplekken - VERHUURD
1B.3: circa 136 m² - 10 werkplekken - € 4.815,- per maand
1B.4: circa 32 m² - 3 werkplekken - VERHUURD
1B.5: circa 32 m² - 3 werkplekken - VERHUURD
1B.6: circa 66 m² - 6 werkplekken - VERHUURD
1B.7: circa 83 m² - 7 werkplekken - VERHUURD
1B.8: circa 33 m² - 3 werkplekken - VERHUURD
1B.9: circa 158 m² - 15 werkplekken – VERHUURD
1B.10: circa 33 m² - 3 werkplekken – VERHUURD
1B.11: circa 52 m² - 5 werkplekken - € 1.840,- per maand
1e verdieping rechts:
1A.1: circa 61 m² - 6 werkplekken - € 2.160,- per maand
1A.2: circa 47 m² - 5 werkplekken - VERHUURD
1A.3: circa 32 m² - 3 werkplekken - VERHUURD
1A.4: circa 39 m² - 3 werkplekken - VERHUURD
1A.5: circa 64 m² - 6 werkplekken - € 2.260,- per maand
1A.6: circa 32 m² - 2 werkplekken - VERHUURD
1A.7: circa 32 m² - 3 werkplekken - VERHUURD
1A.8: circa 61 m² - 6 werkplekken - € 2.160,- per maand
Bovenstaande huurprijs is exclusief parkeren en BTW, maar inclusief servicekosten alsmede:
- hoge kwaliteit gemeubileerde kantoorruimten;
- WiFi;
- schoonmaak kantoorunit en algemene ruimtes;
- scheidingswanden;
- office management;
- koffie en thee;
- gebruik van pantry;
- postservice;
- te openen ramen;
- modern klimaatsysteem, verse buitenlucht zonder re-circulatie;
- beveiliging hele gebouw.
OPLEVERINGSNIVEAU EN VOORZIENINGEN
De kantoorruimtes worden opgeleverd in de huidige staat onder andere inclusief:
- hoge kwaliteit gemeubileerde kantoorruimten;
- vergader- en brainstormruimten on demand af te nemen;
- 24/7 toegankelijk;
- slimme sloten;
- parkeergelegenheid voor de auto en fiets;
- work-out mogelijkheid in de buitentuin;
- gerenoveerde toiletten.
Op de begane grond is een hospitality concept gerealiseerd, inclusief:
- ontvangstbalie met hostess;
- Grab&Go coffeebar;
- lunchroom;
- gebruik loungeruimte op de begane grond;
- vergaderfaciliteiten;
- lockerboxen.
ENERGIELABEL
Het gebouw is voorzien van energielabel A.
HUURTERMIJN
Flexibele contracten zijn mogelijk.
SERVICEKOSTEN
Voor de kantoorunits geldt een ‘all-in’ prijs en worden er geen servicekosten apart in rekening gebracht.
AANVAARDING
In overleg, per direct beschikbaar.
Naast een verscheidenheid aan kantoorruimte, flexibele werkplekken en vergaderruimtes biedt deze locatie een groot scala aan faciliteiten en begeleiding op maat. Denkt u hierbij aan een werkplek met (WiFi) internet, parkeerplaatsen, verse seizoensgebonden producten in de horeca, modern klimaatsysteem met verse buitenlucht zonder re-circulatie, maar ook aan een auditorium waar u bijeenkomsten kunt bijwonen of zelf kunt organiseren. De vriendelijke en gastvrije receptioniste wijst u (uw gasten en relaties) de weg. U huurt op deze locatie al vanaf circa 32 m².
Op de begane grond en 1e verdieping bevinden zich de serviced offices, gemeubileerde kantoren van verschillende afmetingen waarbij alle services inclusief zijn. Als huurder heeft u toegang tot alle faciliteiten van het business center. Denk hierbij aan receptiefaciliteiten, algemene ruimtes en het restaurant op de begane grond. Daarnaast beschikt het pand over vergaderzalen en een auditorium die u bij de receptioniste kunt reserveren. Het gebouw beschikt tevens over onder andere: grote gerenoveerde entreehal met verschillende zitplaatsen, touchless bediening van onder andere liften, toegangsdeuren en kranen, lockerboxen, 1,5 meter routing, zonnepanelen, LED verlichting en een groene tuin.
BEREIKBAARHEID
Het kantorenpark ‘Rijnsweerd’ ligt direct aan de kruising van de A28 (Utrecht-Amersfoort-Zwolle) en de Waterlinieweg en wordt verder begrensd door de A27 (Almere-Breda). Oudenrijn, het belangrijkste verkeersknooppunt van Nederland, ligt op circa 5 autominuten afstand. Het kantoorgebouw is daarmee uitstekend bereikbaar per auto.
Vanuit het centrum van Utrecht is de locatie ook gemakkelijk met de fiets te bereiken via een onderdoorgang aan de westzijde van 'Rijnsweerd' richting Utrecht Oost. Tevens is er een OV fietspunt op 'Rijnsweerd' aanwezig.
Op slechts 2 minuten loopafstand van het kantoorgebouw bevindt zich de bushalte Rijnsweerd-Noord, vanwaar op zeer regelmatige basis bussen vertrekken in de richting van het NS-station Utrecht Centraal alsmede het Utrecht Science Park (De Uithof). De reistijd per bus tot Utrecht Centraal bedraagt circa 10-12 minuten.
PARKEREN
Het kantoorgebouw beschikt over een eigen parkeerterrein/parkeerkelder met een parkeernorm van circa 1:54.
Huurprijs parkeren € 145,- per plaats per maand te vermeerderen met BTW.
OPPERVLAKTE EN HUURPRIJS
Voor de verhuur is op dit moment circa 500 m² beschikbaar, deze business units zijn gelegen op de begane grond en 1e verdieping, als volgt verdeeld:
Begane grond
OA.1: circa 61 m² - 6 werkplekken - VERHUURD
OA.2: circa 47 m² - 5 werkplekken - VERHUURD
OA.3: circa 32 m² - 3 werkplekken - VERHUURD
OA.4: circa 39 m² - 4 werkplekken - VERHUURD
OA.5: circa 64 m² - 6 werkplekken - € 2.260,- per maand
OA.6: circa 31 m² - 3 werkplekken - VERHUURD
OA.7: circa 31 m² - 3 werkplekken - VERHUURD
1e verdieping links:
1B.1: circa 52 m² - 5 werkplekken - € 1.840,- per maand
1B.2: circa 32 m² - 2 werkplekken - VERHUURD
1B.3: circa 136 m² - 10 werkplekken - € 4.815,- per maand
1B.4: circa 32 m² - 3 werkplekken - VERHUURD
1B.5: circa 32 m² - 3 werkplekken - VERHUURD
1B.6: circa 66 m² - 6 werkplekken - VERHUURD
1B.7: circa 83 m² - 7 werkplekken - VERHUURD
1B.8: circa 33 m² - 3 werkplekken - VERHUURD
1B.9: circa 158 m² - 15 werkplekken – VERHUURD
1B.10: circa 33 m² - 3 werkplekken – VERHUURD
1B.11: circa 52 m² - 5 werkplekken - € 1.840,- per maand
1e verdieping rechts:
1A.1: circa 61 m² - 6 werkplekken - € 2.160,- per maand
1A.2: circa 47 m² - 5 werkplekken - VERHUURD
1A.3: circa 32 m² - 3 werkplekken - VERHUURD
1A.4: circa 39 m² - 3 werkplekken - VERHUURD
1A.5: circa 64 m² - 6 werkplekken - € 2.260,- per maand
1A.6: circa 32 m² - 2 werkplekken - VERHUURD
1A.7: circa 32 m² - 3 werkplekken - VERHUURD
1A.8: circa 61 m² - 6 werkplekken - € 2.160,- per maand
Bovenstaande huurprijs is exclusief parkeren en BTW, maar inclusief servicekosten alsmede:
- hoge kwaliteit gemeubileerde kantoorruimten;
- WiFi;
- schoonmaak kantoorunit en algemene ruimtes;
- scheidingswanden;
- office management;
- koffie en thee;
- gebruik van pantry;
- postservice;
- te openen ramen;
- modern klimaatsysteem, verse buitenlucht zonder re-circulatie;
- beveiliging hele gebouw.
OPLEVERINGSNIVEAU EN VOORZIENINGEN
De kantoorruimtes worden opgeleverd in de huidige staat onder andere inclusief:
- hoge kwaliteit gemeubileerde kantoorruimten;
- vergader- en brainstormruimten on demand af te nemen;
- 24/7 toegankelijk;
- slimme sloten;
- parkeergelegenheid voor de auto en fiets;
- work-out mogelijkheid in de buitentuin;
- gerenoveerde toiletten.
Op de begane grond is een hospitality concept gerealiseerd, inclusief:
- ontvangstbalie met hostess;
- Grab&Go coffeebar;
- lunchroom;
- gebruik loungeruimte op de begane grond;
- vergaderfaciliteiten;
- lockerboxen.
ENERGIELABEL
Het gebouw is voorzien van energielabel A.
HUURTERMIJN
Flexibele contracten zijn mogelijk.
SERVICEKOSTEN
Voor de kantoorunits geldt een ‘all-in’ prijs en worden er geen servicekosten apart in rekening gebracht.
AANVAARDING
In overleg, per direct beschikbaar.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.