€ 4.119 /mnd
Onderdeel van
Regus UTRECHT, City Centre, Utrecht
Omschrijving
Volledige toegang tot professionele kantoorruimte voor 15 personen in Regus UTRECHT, City Centre
Kantoortuin voor 15 personen beschikbaar onder flexibele voorwaarden, zodat u uw ruimte kunt uitbreiden of zelfs kunt verhuizen naar de plek waar u moet zijn.
Vestig uw bedrijf in het hart van Nederland in onze werkplek Saint Jacobsstraat 123-135. Met zijn opvallende glazen buitenkant en minimalistische, moderne interieur biedt deze gewilde locatie een indrukwekkende en zeer toegankelijke omgeving om uw klanten te ontvangen. Bovendien ligt deze op slechts tien minuten afstand van het centraal station.
Bespreek zaken op het dakterras met de historische stadsskyline in uw rug. Tijd voor een pauze? Ga lunchen in een van de toonaangevende restaurants op het Oudegrachtplein, dat op slechts een steenworp afstand ligt.
Maak een thuishaven voor uw bedrijf met een kantoortuin in Regus UTRECHT, City Centre , ideaal voor 15 werknemers. Onze grote kantoren zijn volledig uitgerust en alles is voor u geregeld (van het meubilair tot snelle wifi) zodat u zich kunt focussen op de groei van uw bedrijf. Vind flexibele kantoorruimte die u kunt huren voor een dag of kies voor een langere periode en pas de ruimte volledig aan de unieke behoeften van uw bedrijf aan.
Kantoortuinen van Regus bevatten:
• Toegang tot ons wereldwijde netwerk met duizenden locaties wereldwijd
• Zeer professionele receptie- en ondersteuningsteams
• Veilige technologie en wifi op bedrijfsniveau
• Printers en toegang tot administratieve ondersteuning
• Schoonmaak, voorzieningen en beveiliging
• Beschikbare bureauruimte voor een uur, dag of maand
• Regelmatige netwerk- en community-evenementen
• Gemakkelijk boeken en uw account via onze app beheren
• Aanpasbare en flexibele indelingen
• Schaal makkelijk op of kies een andere locatie
• Hoogwaardig, ergonomisch meubilair
• Met extra toegang tot 120 vierkante meter aan gedeelde werkruimte
====================
Ontdek de mogelijkheden tijdens een vrijblijvende bezichtiging
De advertentie geeft een goed beeld van het gebouw, maar niets gaat boven een bezichtiging ter plaatse. Zo proeft u de sfeer, ontdekt u alle faciliteiten en leert u de omgeving beter kennen.
Plan daarom direct, onder de grote oranje contactbutton, een geheel vrijblijvende bezichtiging. Zo krijgt u een compleet beeld en kunt u al uw wensen bespreken.
====================
Disclaimer:
Ondanks dat deze publicatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld is de Online Bedrijfsmakelaar BV niet aansprakelijk te stellen voor onjuiste of onvolledige informatie die in deze publicatie vermeld staan. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Kantoortuin voor 15 personen beschikbaar onder flexibele voorwaarden, zodat u uw ruimte kunt uitbreiden of zelfs kunt verhuizen naar de plek waar u moet zijn.
Vestig uw bedrijf in het hart van Nederland in onze werkplek Saint Jacobsstraat 123-135. Met zijn opvallende glazen buitenkant en minimalistische, moderne interieur biedt deze gewilde locatie een indrukwekkende en zeer toegankelijke omgeving om uw klanten te ontvangen. Bovendien ligt deze op slechts tien minuten afstand van het centraal station.
Bespreek zaken op het dakterras met de historische stadsskyline in uw rug. Tijd voor een pauze? Ga lunchen in een van de toonaangevende restaurants op het Oudegrachtplein, dat op slechts een steenworp afstand ligt.
Maak een thuishaven voor uw bedrijf met een kantoortuin in Regus UTRECHT, City Centre , ideaal voor 15 werknemers. Onze grote kantoren zijn volledig uitgerust en alles is voor u geregeld (van het meubilair tot snelle wifi) zodat u zich kunt focussen op de groei van uw bedrijf. Vind flexibele kantoorruimte die u kunt huren voor een dag of kies voor een langere periode en pas de ruimte volledig aan de unieke behoeften van uw bedrijf aan.
Kantoortuinen van Regus bevatten:
• Toegang tot ons wereldwijde netwerk met duizenden locaties wereldwijd
• Zeer professionele receptie- en ondersteuningsteams
• Veilige technologie en wifi op bedrijfsniveau
• Printers en toegang tot administratieve ondersteuning
• Schoonmaak, voorzieningen en beveiliging
• Beschikbare bureauruimte voor een uur, dag of maand
• Regelmatige netwerk- en community-evenementen
• Gemakkelijk boeken en uw account via onze app beheren
• Aanpasbare en flexibele indelingen
• Schaal makkelijk op of kies een andere locatie
• Hoogwaardig, ergonomisch meubilair
• Met extra toegang tot 120 vierkante meter aan gedeelde werkruimte
====================
Ontdek de mogelijkheden tijdens een vrijblijvende bezichtiging
De advertentie geeft een goed beeld van het gebouw, maar niets gaat boven een bezichtiging ter plaatse. Zo proeft u de sfeer, ontdekt u alle faciliteiten en leert u de omgeving beter kennen.
Plan daarom direct, onder de grote oranje contactbutton, een geheel vrijblijvende bezichtiging. Zo krijgt u een compleet beeld en kunt u al uw wensen bespreken.
====================
Disclaimer:
Ondanks dat deze publicatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld is de Online Bedrijfsmakelaar BV niet aansprakelijk te stellen voor onjuiste of onvolledige informatie die in deze publicatie vermeld staan. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.