Maliebaan 50 3581 CS Utrecht

€ 3.500 /mnd

Omschrijving

Wil jij met je team werken op een bruisende plek in Utrecht? Wij hebben een ruimte beschikbaar die zowel flexibel als vast te huur is is voor 8 tot 10 personen aan de Maliebaan, tussen verschillende start-ups en inspirerende ondernemingen.

Met een eigen afgesloten plek van circa 40 m² kan je gefocust werken of team-meetings houden wanneer je dat wilt. Toch even afzonderen? In ons pand hebben we meerdere uitval plekken beschikbaar voor een sessie, belletje of 1-op-1. In de centrale ruimte hebben we een keuken en meubilair om even pauze te nemen of in een relaxte setting te overleggen. Die is ingericht in boutique stijl met veel levendig groen. Ook hebben we een ruim dakterras voor een borrel of evenement.

Het historische pand is recent gerenoveerd en is gevestigd op Maliebaan 50. Hier kom je makkelijk met de auto, maar ook met OV is het goed te doen. Fiets binnen 10 minuten vanaf centraal of neem de bus die om de hoek stopt. Ook is de ligging ideaal voor een frisse neus met het Wilhelminapark en Lepelenburg op een steenworp afstand.

Wat Het Fort bijzonder maakt is dat deze op de hoek ligt van ons pand. Het is een lichte ruimte met haar vele en hoge ramen. Toch geniet je van veel privacy omdat hij vrijwel volledig is afgeschermd van de rest van het pand. Er staat state-of-the-art meubilair en het is volledig ingericht met benodigde schermen en whiteboards. Ook is er een mogelijkheid om zelf een kast of andere benodigdheden neer te zetten.

Naast een kantoorruimte bieden wij ook aanvullende diensten. In de centrale ruimte is heerlijke koffie en thee beschikbaar waar we jullie dagelijkse motor mee draaiende kunnen houden. Maar ook kan je ervoor kiezen om te genieten van een volledig ontzorgde lunch, met vers brood, soep en salade. Bovendien hebben wij op het terrein parkeerplekken beschikbaar die je erbij kan huren.

De voordelen opgesomd:
• Je eigen kantoorruimte voor 8-10 personen
• Elektriciteit, wi-fi en toiletten inbegrepen in de prijs
• Een office manager als aanspreekpunt
• 2 gedeelde vergaderruimten en 2 gedeelde focus/belruimten
• State-of-the-art meubilair
• Complete inrichting inclusief kantoormeubilair met whiteboard en digitaal scherm
• Ruimte voor eigen spullen
• Mogelijkheid voor gecaterde drank, lunch en parkeerplekken (optioneel)

Klinkt dit als een interessant aanbod? Aarzel niet om contact op te nemen! We leiden je graag rond in ons pand en denken mee met hoe we jou in je behoeftes kunnen voorzien.

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 3.500 per maand
Servicekosten
Geen servicekosten bekend
Aangeboden sinds
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoorruimte
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
Voor 1906

Oppervlakten

Oppervlakte
40 m²

Indeling

Aantal bouwlagen
1 bouwlaag
Voorzieningen
Mechanische ventilatie, topkoeling, inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling

Energie

Energielabel
A

Omgeving

Ligging
Bedrijventerrein, kantorenpark, stadscentrum/dorpskern, winkelcentrum, in woonwijk, stationslocatie, perifere detailhandelsvestigingen en grootschalige detailhandelsvestigingen

Parkeergelegenheid

Parkeerplaatsen
1 niet-overdekte parkeerplaats
Parkeerkosten
Vanaf € 3.000,- per parkeerplaats per jaar (21% BTW van toepassing)