Omschrijving
Aan de Zonnebaan 9, in het kantoorgebouw U-building, bieden wij hoogwaardige kantoorruimte te huur aan. Deze kantoorruimte is ideaal voor bedrijven die behoefte hebben aan een moderne, veilige en flexibele werkplek die zich aanpast aan de veranderde werkcultuur. Denk hierbij aan ruime werkplekken, geavanceerde technologie voor hybride werken en voorzieningen die de gezondheid en het welzijn van medewerkers bevorderen.
De kantoorruimte: Flexibiliteit en welzijn centraal
Deze ruime kantoorruimte biedt volop mogelijkheden voor het creëren van verschillende zones: van open werkruimtes en individuele werkplekken tot vergader- en focusruimtes.
De veranderde manier van werken vereist dat kantoorruimtes functioneel zijn voor verschillende werkvormen. Daarom is het pand uitgerust met moderne vergaderfaciliteiten
Duurzaam en energie-efficiënt: De toekomst van verantwoord werken
Het kantoorgebouw aan de Zonnebaan 9 is energie-efficiënt en voldoet aan de laatste duurzaamheidsnormen, wat niet alleen goed is voor het milieu, maar ook zorgt voor lagere energiekosten. Het pand beschikt over energiezuinige installaties en maakt gebruik van slimme technologieën die energieverbruik optimaliseren, zoals efficiënte klimaatbeheersing en led-verlichting. In een tijd waarin steeds meer bedrijven streven naar een duurzame bedrijfsvoering, helpt Zonnebaan 9 u om uw ecologische voetafdruk te verkleinen.
Een aantrekkelijke omgeving voor werknemers en klanten
Het bedrijventerrein Lage Weide is een levendige zakelijke omgeving met diverse bedrijven en voorzieningen in de directe nabijheid. Dit maakt Zonnebaan 9 een aantrekkelijke plek voor zowel uw werknemers als klanten.
De professionele uitstraling van het pand zorgt bovendien voor een indrukwekkend visitekaartje. Met een moderne entree en stijlvolle afwerking laat Zonnebaan 9 zien dat uw bedrijf zich in een hoogwaardige en representatieve omgeving bevindt.
In de omgeving zijn meerdere gerenommeerde bedrijven als Score Utica, GasUnie, Sika, Eneco, Vitens, Hema en Fonq gehuisvest.
BEREIKBAARHEID
Zonnebaan 9 is gelegen op bedrijventerrein Lage Weide in Utrecht, een uitstekende locatie voor bedrijven die centraal in Nederland willen werken. De strategische ligging aan de A2 en nabij de A12 biedt optimale bereikbaarheid voor medewerkers die met de auto reizen terwijl de uitstekende verbindingen met het openbaar vervoer het kantoor ook goed bereikbaar maken voor mensen die de auto liever laten staan.
Eigen vervoer:
Vanaf de A2, via de Zuilense Ring is de Zonnebaan zeer goed bereikbaar.
Openbaar vervoer:
De locatie is vanaf Utrecht Centraal Station bereikbaar met onder andere bus 28 richting Maarssen station. Vanaf de halte Savannahweg is het nog 5 minuten te voet. Tevens is er een goede busverbinding vanaf station Maarssen.
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is momenteel totaal circa 3.174 m² beschikbaar:
2e verdieping
1.843 m²
4e verdieping
unit 4A: 915 m²
unit 4B1: 416 m²
Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw. Gemeten conform NEN 2580 meetcertificaat.
PARKEERGELEGENHEID
De parkeernorm bedraagt 1:34.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd met de volgende voorzieningen:
• nieuwe systeemplafonds met LED-inbouwarmaturen;
• verwarming door middel van radiatoren en warmtewisselaar;
• topkoeling;
• te openen ramen;
• twee toiletgroepen per verdieping;
• mindervalide toilet op de begane grond;
• wand- en vloerkabelgoten;
• huidige databekabeling;
• gemeenschappelijke bedrijfsrestaurant op de begane grond;
• extra vergaderfaciliteiten op de begane grond;
• gemeenschappelijke douchefaciliteiten op de begane grond;
• gemeenschappelijke sportfaciliteiten op de begane grond;
• zonnepanelen;
• bijenhuisje;
• gemeenschappelijke laadpalen;
• afsluitbare fietsenstalling.
De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.
Publiekstoegankelijke WIFI
Verhuurder faciliteert de publiekstoegankelijke WIFI op de begane grond middels access points (receptieruimte, vergaderruimte en bedrijfsrestaurant).
ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van een Energielabel BREEAM excellent label A+.
AANVAARDING
In overleg, per direct.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 135,00 per m² per jaar.
Parkeerplaatsen:
€ 500,00 per parkeerplaats per jaar.
Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.
Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
SERVICEKOSTEN
€ 65,- per m² per jaar, op basis van voorschot en nacalculatie, voor de navolgende leveringen en diensten, te vermeerderen met omzetbelasting:
• mechanische ventilatie;
• centrale verwarmingsinstallatie;
• hydrofoorinstallatie;
• personenliften;
• brandmeldinstallatie;
• warm watervoorziening;
• (gebouw-) bewakingsinstallatie;
• sanitair;
• het dagelijks onderhoud en het elektraverbruik (inclusief vastrecht) van de verlichtingsinstallaties van de
gemeenschappelijke ruimte;
• de levering van warmte, waaronder begrepen brandstof, elektraverbruik inclusief vastrecht, meterhuur en dergelijke;
• de waterlevering alsmede het elektra- en waterverbruik, waarbij inbegrepen de meterhuur, voor zover deze kosten aan de
verhuurder in rekening worden gebracht door de desbetreffende instanties;
• het schoonhouden van de ramen, inclusief de kozijnen, in de algemene ruimten aan de binnenzijde alsmede de gevelramen
aan de buitenzijde;
• vuilafvoer;
• het onderhoud van de tuinen, terrein en terreinverlichting, inclusief energieverbruik en vastrecht;
• tussenmeter per halve verdieping;
• zonnepanelen;
• extra laadpalen;
• administratiekosten ad 5% over bovenstaande leveringen en diensten.
Receptie dienst
Verhuurder biedt een bemande receptie op de begane grond. Het basis servicepakket van € 10,50 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, is verplicht voor alle huurders. De receptie biedt extra diensten op basis van de wensen van de huurders.
Bedrijfsrestaurant
Verhuurder biedt een bedrijfsrestaurant op de begane grond. Kosten voor gebruik van het restaurant zijn € 13,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting. Het gebruik van het bedrijfsrestaurant is niet optioneel.
Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
Maak een afspraak voor een bezichtiging
Bent u op zoek naar kantoorruimte die inspeelt op de veranderende werkomstandigheden? Zonnebaan 9 biedt de perfecte mix van flexibiliteit, veiligheid en moderne voorzieningen. Neem vandaag nog contact met ons op voor een bezichtiging en ontdek hoe deze kantoorruimte uw bedrijf kan ondersteunen
De kantoorruimte: Flexibiliteit en welzijn centraal
Deze ruime kantoorruimte biedt volop mogelijkheden voor het creëren van verschillende zones: van open werkruimtes en individuele werkplekken tot vergader- en focusruimtes.
De veranderde manier van werken vereist dat kantoorruimtes functioneel zijn voor verschillende werkvormen. Daarom is het pand uitgerust met moderne vergaderfaciliteiten
Duurzaam en energie-efficiënt: De toekomst van verantwoord werken
Het kantoorgebouw aan de Zonnebaan 9 is energie-efficiënt en voldoet aan de laatste duurzaamheidsnormen, wat niet alleen goed is voor het milieu, maar ook zorgt voor lagere energiekosten. Het pand beschikt over energiezuinige installaties en maakt gebruik van slimme technologieën die energieverbruik optimaliseren, zoals efficiënte klimaatbeheersing en led-verlichting. In een tijd waarin steeds meer bedrijven streven naar een duurzame bedrijfsvoering, helpt Zonnebaan 9 u om uw ecologische voetafdruk te verkleinen.
Een aantrekkelijke omgeving voor werknemers en klanten
Het bedrijventerrein Lage Weide is een levendige zakelijke omgeving met diverse bedrijven en voorzieningen in de directe nabijheid. Dit maakt Zonnebaan 9 een aantrekkelijke plek voor zowel uw werknemers als klanten.
De professionele uitstraling van het pand zorgt bovendien voor een indrukwekkend visitekaartje. Met een moderne entree en stijlvolle afwerking laat Zonnebaan 9 zien dat uw bedrijf zich in een hoogwaardige en representatieve omgeving bevindt.
In de omgeving zijn meerdere gerenommeerde bedrijven als Score Utica, GasUnie, Sika, Eneco, Vitens, Hema en Fonq gehuisvest.
BEREIKBAARHEID
Zonnebaan 9 is gelegen op bedrijventerrein Lage Weide in Utrecht, een uitstekende locatie voor bedrijven die centraal in Nederland willen werken. De strategische ligging aan de A2 en nabij de A12 biedt optimale bereikbaarheid voor medewerkers die met de auto reizen terwijl de uitstekende verbindingen met het openbaar vervoer het kantoor ook goed bereikbaar maken voor mensen die de auto liever laten staan.
Eigen vervoer:
Vanaf de A2, via de Zuilense Ring is de Zonnebaan zeer goed bereikbaar.
Openbaar vervoer:
De locatie is vanaf Utrecht Centraal Station bereikbaar met onder andere bus 28 richting Maarssen station. Vanaf de halte Savannahweg is het nog 5 minuten te voet. Tevens is er een goede busverbinding vanaf station Maarssen.
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is momenteel totaal circa 3.174 m² beschikbaar:
2e verdieping
1.843 m²
4e verdieping
unit 4A: 915 m²
unit 4B1: 416 m²
Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw. Gemeten conform NEN 2580 meetcertificaat.
PARKEERGELEGENHEID
De parkeernorm bedraagt 1:34.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd met de volgende voorzieningen:
• nieuwe systeemplafonds met LED-inbouwarmaturen;
• verwarming door middel van radiatoren en warmtewisselaar;
• topkoeling;
• te openen ramen;
• twee toiletgroepen per verdieping;
• mindervalide toilet op de begane grond;
• wand- en vloerkabelgoten;
• huidige databekabeling;
• gemeenschappelijke bedrijfsrestaurant op de begane grond;
• extra vergaderfaciliteiten op de begane grond;
• gemeenschappelijke douchefaciliteiten op de begane grond;
• gemeenschappelijke sportfaciliteiten op de begane grond;
• zonnepanelen;
• bijenhuisje;
• gemeenschappelijke laadpalen;
• afsluitbare fietsenstalling.
De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.
Publiekstoegankelijke WIFI
Verhuurder faciliteert de publiekstoegankelijke WIFI op de begane grond middels access points (receptieruimte, vergaderruimte en bedrijfsrestaurant).
ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van een Energielabel BREEAM excellent label A+.
AANVAARDING
In overleg, per direct.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 135,00 per m² per jaar.
Parkeerplaatsen:
€ 500,00 per parkeerplaats per jaar.
Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.
Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
SERVICEKOSTEN
€ 65,- per m² per jaar, op basis van voorschot en nacalculatie, voor de navolgende leveringen en diensten, te vermeerderen met omzetbelasting:
• mechanische ventilatie;
• centrale verwarmingsinstallatie;
• hydrofoorinstallatie;
• personenliften;
• brandmeldinstallatie;
• warm watervoorziening;
• (gebouw-) bewakingsinstallatie;
• sanitair;
• het dagelijks onderhoud en het elektraverbruik (inclusief vastrecht) van de verlichtingsinstallaties van de
gemeenschappelijke ruimte;
• de levering van warmte, waaronder begrepen brandstof, elektraverbruik inclusief vastrecht, meterhuur en dergelijke;
• de waterlevering alsmede het elektra- en waterverbruik, waarbij inbegrepen de meterhuur, voor zover deze kosten aan de
verhuurder in rekening worden gebracht door de desbetreffende instanties;
• het schoonhouden van de ramen, inclusief de kozijnen, in de algemene ruimten aan de binnenzijde alsmede de gevelramen
aan de buitenzijde;
• vuilafvoer;
• het onderhoud van de tuinen, terrein en terreinverlichting, inclusief energieverbruik en vastrecht;
• tussenmeter per halve verdieping;
• zonnepanelen;
• extra laadpalen;
• administratiekosten ad 5% over bovenstaande leveringen en diensten.
Receptie dienst
Verhuurder biedt een bemande receptie op de begane grond. Het basis servicepakket van € 10,50 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, is verplicht voor alle huurders. De receptie biedt extra diensten op basis van de wensen van de huurders.
Bedrijfsrestaurant
Verhuurder biedt een bedrijfsrestaurant op de begane grond. Kosten voor gebruik van het restaurant zijn € 13,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting. Het gebruik van het bedrijfsrestaurant is niet optioneel.
Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
Maak een afspraak voor een bezichtiging
Bent u op zoek naar kantoorruimte die inspeelt op de veranderende werkomstandigheden? Zonnebaan 9 biedt de perfecte mix van flexibiliteit, veiligheid en moderne voorzieningen. Neem vandaag nog contact met ons op voor een bezichtiging en ontdek hoe deze kantoorruimte uw bedrijf kan ondersteunen
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.