Omschrijving
Duurzaamheid, kwaliteit en zichtbaarheid.
Dit zijn de kernwaarden waarmee U-building zich zal onderscheiden voor uw organisatie.
Duurzaamheid, U-building heeft als enige gebouw in de omgeving het predicaat BREAAM very good. Dit betekend dat het gebouw voldoet aan energiezuinige normen . In een tijd waarin steeds meer bedrijven streven naar een duurzame bedrijfsvoering, helpt U-building om uw ecologische voetafdruk te verkleinen.
Het gebouw beschikt daarnaast ook over een uitstekend energielabel A+ en zonnepanelen.
Kwaliteit, U-building beschikt over nieuwe koelmachines van hoge capaciteit, zo is het binnenklimaat ook op warme dagen koel en comfortabel. U-building beschikt over energiezuinige installaties en maakt gebruik van slimme technologieën die energieverbruik optimaliseren, zoals efficiënte klimaatbeheersing en ledverlichting.
Zichtbaarheid, U-building biedt de unieke mogelijkheid om gezien te worden door duizenden passanten per dag. Uw bedrijfsnaam aan de A2 zorgt zo voor een boost van uw naamsbekendheid.
De kantoorruimte: toegankelijkheid, flexibiliteit en welzijn staan centraal
De veranderde manier van gecombineerd thuis- en werken op kantoor vereist dat kantoorruimtes functioneel zijn voor verschillende werkvormen maar vooral uitnodigend en aantrekkelijk om naar kantoor te komen.
De ruim opgezette verdieping vloeren in U-building bieden uitstekende mogelijkheden voor het creëren van verschillende zones: van open werkruimtes en individuele werkplekken tot vergader- en focusruimtes.
U-building is uitgerust met moderne vergaderfaciliteiten op de begane grond met gemeenschappelijk restaurant voor een gezonde lunch met een groene binnenplaats om buiten te ontspannen.
Toegankelijk en parkeren
U-building is uitermate toegankelijk en centraal gelegen door de ligging direct aan de op- en afrit van de A2. Doordat U-building beschikt over een zeer goede parkeernorm zijn er altijd voldoende parkeerplaatsen voor uw personeel en klanten. Uiteraard mogen laadvoorzieningen niet ontbreken, hier is in ruime mate voorzien.
-------------
Dit alles maakt U-building een aantrekkelijke plek voor zowel uw werknemers als klanten.
-------------
Bereikbaarheid
U-building is gelegen op bedrijventerrein Lage Weide in Utrecht, een uitstekende locatie voor bedrijven die centraal in Nederland willen werken. De strategische ligging aan de A2 en nabij de A12 biedt optimale bereikbaarheid voor medewerkers die met de auto reizen terwijl de uitstekende verbindingen met het openbaar vervoer het kantoor ook goed bereikbaar maken voor mensen die de auto liever laten staan.
Eigen vervoer:
Vanuit alle richtingen via de A2, is U-building direct bereikbaar.
Openbaar vervoer:
U building is binnen 10 minuten vanaf Utrecht Centraal Station en Station Maarssen bereikbaar met onder andere bus 28 welke vanaf halte Savannahweg in beide richtingen rijdt. Vanaf de halte Savannahweg is het nog 5 minuten te voet naar U building.
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is momenteel totaal circa 3.174 m² beschikbaar:
2e verdieping in zijn geheel 1.843 m²
4e verdieping: in totaal 1.331 m²
unit 4A: 915 m²
unit 4B1: 416 m²
Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw. Gemeten conform NEN 2580 meetcertificaat.
PARKEERGELEGENHEID
De parkeernorm bedraagt 1:34, op het beschikbaar vloeroppervlak zijn dit meer dan 90 parkeerplaatsen.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd met de volgende voorzieningen:
• nieuwe systeemplafonds met LED-inbouwarmaturen;
• verwarming door middel van radiatoren en warmtewisselaar;
• topkoeling;
• te openen ramen;
• twee toiletgroepen per verdieping;
• mindervalide toilet op de begane grond;
• wand- en vloerkabelgoten;
• huidige databekabeling;
• gemeenschappelijke bedrijfsrestaurant op de begane grond;
• extra vergaderfaciliteiten op de begane grond;
• gemeenschappelijke douchefaciliteiten op de begane grond;
• gemeenschappelijke sportfaciliteiten op de begane grond;
• zonnepanelen;
• gemeenschappelijke laadpalen;
• afsluitbare fietsenstalling.
De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.
Publiekstoegankelijke WIFI
Verhuurder faciliteert de publiekstoegankelijke WIFI op de begane grond middels access points (receptieruimte, vergaderruimte en bedrijfsrestaurant).
ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van een BREEAM very good in use & label A+.
AANVAARDING
In overleg, per direct.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 135,00 per m² per jaar.
Parkeerplaatsen:
€ 500,00 per parkeerplaats per jaar.
Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
5 (vijf) of 10 (tien) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.
Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
SERVICEKOSTEN
Verhuurder biedt het navolgende pakket van leveringen en diensten aan:
• mechanische ventilatie;
• centrale verwarmingsinstallatie;
• hydrofoorinstallatie;
• personenliften;
• brandmeldinstallatie;
• warm watervoorziening;
• (gebouw-) bewakingsinstallatie;
• sanitair;
• het dagelijks onderhoud en het elektraverbruik (inclusief vastrecht) van de verlichtingsinstallaties van de
gemeenschappelijke ruimte;
• de levering van warmte, waaronder begrepen brandstof, elektraverbruik inclusief vastrecht, meterhuur en dergelijke;
• de waterlevering alsmede het elektra- en waterverbruik, waarbij inbegrepen de meterhuur, voor zover deze kosten aan de
verhuurder in rekening worden gebracht door de desbetreffende instanties;
• het schoonhouden van de ramen, inclusief de kozijnen, in de algemene ruimten aan de binnenzijde alsmede de gevelramen
aan de buitenzijde;
• vuilafvoer;
• het onderhoud van de tuinen, terrein en terreinverlichting, inclusief energieverbruik en vastrecht;
• tussenmeter per halve verdieping;
• zonnepanelen;
• laadpalen;
• administratiekosten ad 5% over bovenstaande leveringen en diensten.
Receptie dienst
Verhuurder biedt een bemande receptie op de begane grond. Het basis servicepakket van € 10,50 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, is verplicht voor alle huurders. De receptie biedt extra diensten op basis van de wensen van de huurders.
Bedrijfsrestaurant
Verhuurder biedt een bedrijfsrestaurant op de begane grond. Kosten voor gebruik van het restaurant zijn € 13,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting. Het gebruik van het bedrijfsrestaurant is niet optioneel.
Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
Dit zijn de kernwaarden waarmee U-building zich zal onderscheiden voor uw organisatie.
Duurzaamheid, U-building heeft als enige gebouw in de omgeving het predicaat BREAAM very good. Dit betekend dat het gebouw voldoet aan energiezuinige normen . In een tijd waarin steeds meer bedrijven streven naar een duurzame bedrijfsvoering, helpt U-building om uw ecologische voetafdruk te verkleinen.
Het gebouw beschikt daarnaast ook over een uitstekend energielabel A+ en zonnepanelen.
Kwaliteit, U-building beschikt over nieuwe koelmachines van hoge capaciteit, zo is het binnenklimaat ook op warme dagen koel en comfortabel. U-building beschikt over energiezuinige installaties en maakt gebruik van slimme technologieën die energieverbruik optimaliseren, zoals efficiënte klimaatbeheersing en ledverlichting.
Zichtbaarheid, U-building biedt de unieke mogelijkheid om gezien te worden door duizenden passanten per dag. Uw bedrijfsnaam aan de A2 zorgt zo voor een boost van uw naamsbekendheid.
De kantoorruimte: toegankelijkheid, flexibiliteit en welzijn staan centraal
De veranderde manier van gecombineerd thuis- en werken op kantoor vereist dat kantoorruimtes functioneel zijn voor verschillende werkvormen maar vooral uitnodigend en aantrekkelijk om naar kantoor te komen.
De ruim opgezette verdieping vloeren in U-building bieden uitstekende mogelijkheden voor het creëren van verschillende zones: van open werkruimtes en individuele werkplekken tot vergader- en focusruimtes.
U-building is uitgerust met moderne vergaderfaciliteiten op de begane grond met gemeenschappelijk restaurant voor een gezonde lunch met een groene binnenplaats om buiten te ontspannen.
Toegankelijk en parkeren
U-building is uitermate toegankelijk en centraal gelegen door de ligging direct aan de op- en afrit van de A2. Doordat U-building beschikt over een zeer goede parkeernorm zijn er altijd voldoende parkeerplaatsen voor uw personeel en klanten. Uiteraard mogen laadvoorzieningen niet ontbreken, hier is in ruime mate voorzien.
-------------
Dit alles maakt U-building een aantrekkelijke plek voor zowel uw werknemers als klanten.
-------------
Bereikbaarheid
U-building is gelegen op bedrijventerrein Lage Weide in Utrecht, een uitstekende locatie voor bedrijven die centraal in Nederland willen werken. De strategische ligging aan de A2 en nabij de A12 biedt optimale bereikbaarheid voor medewerkers die met de auto reizen terwijl de uitstekende verbindingen met het openbaar vervoer het kantoor ook goed bereikbaar maken voor mensen die de auto liever laten staan.
Eigen vervoer:
Vanuit alle richtingen via de A2, is U-building direct bereikbaar.
Openbaar vervoer:
U building is binnen 10 minuten vanaf Utrecht Centraal Station en Station Maarssen bereikbaar met onder andere bus 28 welke vanaf halte Savannahweg in beide richtingen rijdt. Vanaf de halte Savannahweg is het nog 5 minuten te voet naar U building.
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is momenteel totaal circa 3.174 m² beschikbaar:
2e verdieping in zijn geheel 1.843 m²
4e verdieping: in totaal 1.331 m²
unit 4A: 915 m²
unit 4B1: 416 m²
Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw. Gemeten conform NEN 2580 meetcertificaat.
PARKEERGELEGENHEID
De parkeernorm bedraagt 1:34, op het beschikbaar vloeroppervlak zijn dit meer dan 90 parkeerplaatsen.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd met de volgende voorzieningen:
• nieuwe systeemplafonds met LED-inbouwarmaturen;
• verwarming door middel van radiatoren en warmtewisselaar;
• topkoeling;
• te openen ramen;
• twee toiletgroepen per verdieping;
• mindervalide toilet op de begane grond;
• wand- en vloerkabelgoten;
• huidige databekabeling;
• gemeenschappelijke bedrijfsrestaurant op de begane grond;
• extra vergaderfaciliteiten op de begane grond;
• gemeenschappelijke douchefaciliteiten op de begane grond;
• gemeenschappelijke sportfaciliteiten op de begane grond;
• zonnepanelen;
• gemeenschappelijke laadpalen;
• afsluitbare fietsenstalling.
De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.
Publiekstoegankelijke WIFI
Verhuurder faciliteert de publiekstoegankelijke WIFI op de begane grond middels access points (receptieruimte, vergaderruimte en bedrijfsrestaurant).
ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van een BREEAM very good in use & label A+.
AANVAARDING
In overleg, per direct.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 135,00 per m² per jaar.
Parkeerplaatsen:
€ 500,00 per parkeerplaats per jaar.
Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
5 (vijf) of 10 (tien) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.
Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
SERVICEKOSTEN
Verhuurder biedt het navolgende pakket van leveringen en diensten aan:
• mechanische ventilatie;
• centrale verwarmingsinstallatie;
• hydrofoorinstallatie;
• personenliften;
• brandmeldinstallatie;
• warm watervoorziening;
• (gebouw-) bewakingsinstallatie;
• sanitair;
• het dagelijks onderhoud en het elektraverbruik (inclusief vastrecht) van de verlichtingsinstallaties van de
gemeenschappelijke ruimte;
• de levering van warmte, waaronder begrepen brandstof, elektraverbruik inclusief vastrecht, meterhuur en dergelijke;
• de waterlevering alsmede het elektra- en waterverbruik, waarbij inbegrepen de meterhuur, voor zover deze kosten aan de
verhuurder in rekening worden gebracht door de desbetreffende instanties;
• het schoonhouden van de ramen, inclusief de kozijnen, in de algemene ruimten aan de binnenzijde alsmede de gevelramen
aan de buitenzijde;
• vuilafvoer;
• het onderhoud van de tuinen, terrein en terreinverlichting, inclusief energieverbruik en vastrecht;
• tussenmeter per halve verdieping;
• zonnepanelen;
• laadpalen;
• administratiekosten ad 5% over bovenstaande leveringen en diensten.
Receptie dienst
Verhuurder biedt een bemande receptie op de begane grond. Het basis servicepakket van € 10,50 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, is verplicht voor alle huurders. De receptie biedt extra diensten op basis van de wensen van de huurders.
Bedrijfsrestaurant
Verhuurder biedt een bedrijfsrestaurant op de begane grond. Kosten voor gebruik van het restaurant zijn € 13,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting. Het gebruik van het bedrijfsrestaurant is niet optioneel.
Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.