• Nieuw

Goeman Borgesiuslaan 77 3515 ET Utrecht

€ 1.100 /mnd
Blikvanger Je ideale werkplek in Utrecht bij Element Offices!

Omschrijving

JE IDEALE WERKPLEK IN UTRECHT BIJ ELEMENT OFFICES!

Gelegen aan de Goeman Borgesiuslaan 77 in Utrecht, biedt dit businesscenter van Element Offices een inspirerende en moderne werkomgeving. De centrale ligging combineert de dynamiek van de stad met een prettige en ruime opzet. Binnen word je verwelkomd in een representatieve entree met een professionele uitstraling. Met uitgebreide faciliteiten zoals een bemande receptie, heerlijke koffie, verschillende vergaderruimtes en flexibele werkplekken, kun jij je volledig focussen op je core-business.

Bemande receptie
Bij binnenkomst word je hartelijk ontvangen door de vriendelijke Club Host/ Club Manager, die klaarstaat om jou en je gasten professioneel te verwelkomen. Ze zorgen voor een vlotte doorverwijzing en beantwoorden graag eventuele vragen.

Restaurant Hygge
Het restaurant biedt een warme en gezellige sfeer, geïnspireerd door het Deense concept 'hygge', wat staat voor rust, tijd en ontspanning in goed gezelschap. Gasten kunnen hier terecht voor lunch, diner, borrel en high tea. Het ruime terras op het zuiden biedt een zonnige plek om te ontspannen.

Duurzaamheid en mobiliteit
Dit kantoorgebouw stimuleert duurzaam vervoer met de aanwezigheid van laadpalen voor elektrische voertuigen. Medewerkers en bezoekers kunnen hun elektrische auto eenvoudig opladen terwijl ze werken.

All-Inclusive service
Hier huur je flexibel en all-inclusive. Dit betekent dat je naast een werkplek ook profiteert van diverse services zoals snelle wifi, schoonmaak (optioneel), technische ondersteuning en vergaderfaciliteiten. Indien gewenst is het zelfs mogelijk om een ruimte gemeubileerd te huren. Vraag zeker naar de mogelijkheden!

Bereikbaarheid
Met eigen vervoer
De Goeman Borgesiuslaan 77 is uitstekend bereikbaar met de auto, dankzij de nabijheid van de A2 en A27. Parkeren is mogelijk op het eigen terrein en in de nabije omgeving.

Het openbaar vervoer
Met het openbaar vervoer is de locatie eveneens goed bereikbaar. Op loopafstand bevindt zich de bushalte met regelmatige verbindingen naar het Centraal Station en het centrum van Utrecht en de omliggende gebieden.

Fiets
Met de fiets is Utrecht Centraal binnen 7 minuten te bereiken. Voor het stallen van de fiets is er een ondergrondse fietsenstalling aanwezig.

Parkeren
Parkeren op eigen terrein is eenvoudig geregeld via het slimme parkeersysteem van Toogethr, waarmee gebruikers efficiënt gebruik kunnen maken van de gehuurde parkeerplaatsen. Daarnaast zijn er 10 flexibele parkeerplaatsen die geboekt kunnen worden via EasyPark, wat extra gemak biedt voor bezoekers en medewerkers. Het parkeersystemen zorgt voor een toegankelijke en georganiseerde parkeerervaring. Er zijn voldoende parkeerplaatsen te huur. De parkeernorm is 1:64.
Huurprijs parkeren € 125,- per plaats per maand, te vermeerderen met BTW.

Oppervlakte en huurprijs
Het totale verhuurbaar vloeroppervlak van het gebouw bedraagt circa 5.610 m².

Voor de verhuur zijn momenteel de volgende business units beschikbaar:

Kelder
Er zijn diverse opslagboxen beschikbaar, vraag ons naar de mogelijkheden.

Begane grond
Unit 0.08: - circa 132 m²
(met eigen inpandige vergaderzaal)
€ 3.630,- per maand - beschikbaar per direct.

1e verdieping
Unit 1.17: - circa 38,5 m²
€ 1.100,- per maand - beschikbaar per 1 september 2025, eerder in overleg.

Unit 1.20: - circa 80 m²
(met eigen pantry en inpandige vergaderzaal)
€ 2.200,- per maand - beschikbaar per direct.

2e verdieping
Unit 2.05/2.06: - circa 101 m²
€ 2.775,- per maand – beschikbaar per direct.

Unit 2.12: - circa 57,50 m²
€ 1.585,- per maand – beschikbaar per direct.

5e verdieping
Unit 5.03: - circa 92 m²
€ 2.530,- per maand – beschikbaar in overleg.

Bovenstaande huurprijzen zijn inclusief servicekosten, diensten, internet en telefoon, maar exclusief BTW en parkeren.

Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

Opleveringsniveau en voorzieningen
De kantoorruimtes worden opgeleverd in een moderne en instapklare staat, voorzien van onder andere:
• riante entree met wachtruimte, voorzien van fraai afgewerkte receptiebalie en natuurstenen trappartijen;
• bemande receptie;
• diverse vergaderruimten met tv schermen;
• mechanische ventilatie met topkoeling;
• stadsverwarming;
• systeemplafond (waar aanwezig) met ledverlichting;
• gemeenschappelijke pantry per verdieping;
• toiletgroepen per verdieping (met Rituals handzeep);
• huidige vloerbedekking;
• glasvezel internet;
• kabelgoten voorzien van databekabeling en elektra;
• kopieerfaciliteit;
• te openen ramen;
• 2 liften;
• vitaliserend gebouw volgens de leer van Feng Shui;
• 24/7 toegang tot het pand;
• parkeergelegenheid;
• oplaadmogelijkheden voor elektrische auto’s;
• ondergrondse fietsenstalling.

Betaling
Per maand vooruit te voldoen.

Zekerheidsstelling
Waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten, diensten en BTW.

Huurprijsaanpassing
Jaarlijks per 1 januari, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Huurtermijn
Minimaal 1 jaar met een verlengingsoptie van 1 jaar.

Servicekosten
De vaste servicekosten omvatten onder andere:
• door of vanwege Verhuurder wordt -niet limitatief- de levering van de volgende zaken en diensten verzorgd:
• energiekosten met betrekking tot het gehuurde en de gemeenschappelijke ruimten;
• waterverbruik;
• schoonmaak algemene ruimten en de algemene sanitaire voorzieningen van het gebouw;
• glas- en gevelbewassing buitenzijde;
• afvalverwijdering van afval wat tot normaal kantoorgebruik behoort;
• gebouwbeveiliging;
• gemeentelijke belastingen waaronder riool- en zuiveringsheffing;
• onroerendezaakbelasting gebruiker (indien verhuurder daarvoor wordt aangeslagen);
• onderhoud conform artikelen 11.2 en 11.5 van de algemene bepalingen;
• 5% administratiekosten over de kosten van bovengenoemde zaken en leveringen.

Het dienstenpakket bestaat uit:
• ontvangst en doorverwijzen cliënten;
• ontvangst postpakketten en faxen;
• doorverwijzen leveranciers;
• aanbieden van telefoon-, scan- en kopieerfaciliteiten.

Aanvaarding
In overleg/per direct.

Overige voorwaarden en condities
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerend goed (NVM).

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 1.100 per maand
Servicekosten
Geen servicekosten bekend
Aangeboden sinds
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
1969

Oppervlakten

Oppervlakte
501 m² (in units vanaf 39 m²)

Indeling

Aantal bouwlagen
5 bouwlagen
Voorzieningen
Mechanische ventilatie, topkoeling, inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling

Energie

Energielabel
A

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.

Goeman Borgesiuslaan 77

€ 1.100 /mnd