Omschrijving
TE HUUR KANTOORRUIMTE
Catharijnekade 11 te Utrecht (3511 RT).
ALGEMENE INFORMATIE
Het zelfstandige kantoorgebouw ligt in het levendige stationsgebied van Utrecht. Deze locatie biedt een uitgelezen kans om uw kantoor te vestigen op een centrale plek direct naast Utrecht Centraal. Het gebied wordt gekenmerkt door een uitgebreid aanbod van horeca, winkels, vrijetijdsvoorzieningen en culturele activiteiten.
Het kantoorgebouw is recentelijk geheel gerenoveerd en van alle moderne faciliteiten voorzien. De indeling van het gebouw bestaat deels uit kantoorkamers (klein en groot) voorzien van glazenwanden en deels betreft het ‘open’ ruimten voorzien van flexplekken, ruime pantry/lunchgelegenheid. De grote houten binnentrap vormt de verbinding tussen de twee verdiepingen en kan ook dienst doen als tribune bij bijvoorbeeld presentaties. Kortom het betreft een zeer moderne/hippe inrichting met diverse mogelijkheden.
LOCATIE
Het stationsgebied van Utrecht is één van de meest gewilde kantoorlocaties van Utrecht en kent een breed scala aan huurders.
De afgelopen jaren heeft de stad aanzienlijk geïnvesteerd in de herontwikkeling van het stationsgebied. Dit heeft geresulteerd in een aantrekkelijke omgeving met een gevarieerde mix van functies en voorzieningen. Belangrijke onderdelen van deze ontwikkeling zijn het herstel van de Catharijnesingel, de ingrijpende renovatie van winkelcentrum Hoog Catharijne en de ontwikkeling van diverse kantoren en woningen. Deze ontwikkelingen ondersteunen de groei en dynamiek van Utrecht.
BEREIKBAARHEID
Met eigen vervoer: vanaf de afrit van de rijksweg A2, knooppunt Oudenrijn, is het kantoorgebouw binnen circa 10 autominuten bereikbaar.
Vanaf het knooppunt Oudenrijn zijn de rijkswegen A12, A27 en A28 tevens binnen enkele autominuten te bereiken.
Met openbaar vervoer: het kantoorgebouw is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer vanwege de ligging naast Utrecht Centraal Station. Amsterdam en Schiphol zijn per trein 6x per uur binnen 30 minuten bereikbaar. Het bus- en tramstation is op loopafstand van het kantoorgebouw gelegen.
OPPERVLAKTE
Voor de verhuur is het gehele pand beschikbaar, totaal circa 1.040 m² v.v.o. kantoorruimte, op basis van de volgende verdeling (NEN2580):
Begane grond: circa 560 m²
1e verdieping: circa 480 m²
PARKEREN
Op basis van parkeerabonnementen in de diverse parkeergarages (P1 t/m P5). Huurprijs per parkeerplaats vanaf € 2.754,00 per jaar (op basis van 5x24h).
HUURPRIJS
Huurprijs op aanvraag.
OPLEVERINGSNIVEAU EN VOORZIENINGEN
De kantoorruimte wordt in huidige staat opgeleverd, inclusief de volgende zaken:
- aanwezige airco-units;
- klimaatinstallatie voorzien van topkoeling;
- gesausde bouwkundige wanden en kolommen;
- kabelgoten ten behoeve van databekabeling (CAT6);
- vernieuwde toiletgroepen;
- pantry op de begane grond;
- uitgebreide pantry voorzien van inbouwapparatuur op de verdieping;
- glasvezel (abonnement voor rekening van huurder);
- personenlift.
ENERGIELABEL
Het gehuurde heeft energielabel A.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, op basis van het Consumenten Prijsindexcijfer (CPI), reeks Alle Huishoudens (2015=100); voor het eerst 1 jaar na de huuringangsdatum.
HUURTERMIJN
Het betreft hier een onderhuursituatie tot en met 28 februari 2030. Een kortere huurperiode is bespreekbaar.
BETALING
Huur, servicekosten en BTW per kwartaal vooruit.
SERVICEKOSTEN
€ 9,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW, als verrekenbaar voorschot, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
- onderhoud warmtepomp en klimaatinstallatie(s);
- onderhoud en keuring personenlift;
- onderhoud ontruimingsinstallatie;
- onderhoud blusmiddelen, brandschermen en noodverlichting;
- dak inspectie en schoonmaak;
- zonwering;
- NEN keuring elektra (eens per 5 jaar);
- administratiekosten ad 5% van de hierboven genoemde leveringen en diensten.
De diverse contracten voor warmte, elektra en water dienen rechtsreeks door nieuwe huurder zelf afgesloten te worden.
ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie/ waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.
AANVAARDING
In overleg, doch op korte termijn mogelijk.
OVERIGE VOORWAARDEN EN CONDITIES
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel 2015 van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerend goed (NVM).
BIJZONDERHEDEN
Deze informatie wordt u verstrekt onder voorbehoud goedkeuring verhuurder/eigenaar.
VOOR INFORMATIE
Zadelhoff Vastgoedadviseurs B.V.
Maliebaan 89
3581 CG Utrecht
tel: 030 – 30 744 17
Catharijnekade 11 te Utrecht (3511 RT).
ALGEMENE INFORMATIE
Het zelfstandige kantoorgebouw ligt in het levendige stationsgebied van Utrecht. Deze locatie biedt een uitgelezen kans om uw kantoor te vestigen op een centrale plek direct naast Utrecht Centraal. Het gebied wordt gekenmerkt door een uitgebreid aanbod van horeca, winkels, vrijetijdsvoorzieningen en culturele activiteiten.
Het kantoorgebouw is recentelijk geheel gerenoveerd en van alle moderne faciliteiten voorzien. De indeling van het gebouw bestaat deels uit kantoorkamers (klein en groot) voorzien van glazenwanden en deels betreft het ‘open’ ruimten voorzien van flexplekken, ruime pantry/lunchgelegenheid. De grote houten binnentrap vormt de verbinding tussen de twee verdiepingen en kan ook dienst doen als tribune bij bijvoorbeeld presentaties. Kortom het betreft een zeer moderne/hippe inrichting met diverse mogelijkheden.
LOCATIE
Het stationsgebied van Utrecht is één van de meest gewilde kantoorlocaties van Utrecht en kent een breed scala aan huurders.
De afgelopen jaren heeft de stad aanzienlijk geïnvesteerd in de herontwikkeling van het stationsgebied. Dit heeft geresulteerd in een aantrekkelijke omgeving met een gevarieerde mix van functies en voorzieningen. Belangrijke onderdelen van deze ontwikkeling zijn het herstel van de Catharijnesingel, de ingrijpende renovatie van winkelcentrum Hoog Catharijne en de ontwikkeling van diverse kantoren en woningen. Deze ontwikkelingen ondersteunen de groei en dynamiek van Utrecht.
BEREIKBAARHEID
Met eigen vervoer: vanaf de afrit van de rijksweg A2, knooppunt Oudenrijn, is het kantoorgebouw binnen circa 10 autominuten bereikbaar.
Vanaf het knooppunt Oudenrijn zijn de rijkswegen A12, A27 en A28 tevens binnen enkele autominuten te bereiken.
Met openbaar vervoer: het kantoorgebouw is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer vanwege de ligging naast Utrecht Centraal Station. Amsterdam en Schiphol zijn per trein 6x per uur binnen 30 minuten bereikbaar. Het bus- en tramstation is op loopafstand van het kantoorgebouw gelegen.
OPPERVLAKTE
Voor de verhuur is het gehele pand beschikbaar, totaal circa 1.040 m² v.v.o. kantoorruimte, op basis van de volgende verdeling (NEN2580):
Begane grond: circa 560 m²
1e verdieping: circa 480 m²
PARKEREN
Op basis van parkeerabonnementen in de diverse parkeergarages (P1 t/m P5). Huurprijs per parkeerplaats vanaf € 2.754,00 per jaar (op basis van 5x24h).
HUURPRIJS
Huurprijs op aanvraag.
OPLEVERINGSNIVEAU EN VOORZIENINGEN
De kantoorruimte wordt in huidige staat opgeleverd, inclusief de volgende zaken:
- aanwezige airco-units;
- klimaatinstallatie voorzien van topkoeling;
- gesausde bouwkundige wanden en kolommen;
- kabelgoten ten behoeve van databekabeling (CAT6);
- vernieuwde toiletgroepen;
- pantry op de begane grond;
- uitgebreide pantry voorzien van inbouwapparatuur op de verdieping;
- glasvezel (abonnement voor rekening van huurder);
- personenlift.
ENERGIELABEL
Het gehuurde heeft energielabel A.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, op basis van het Consumenten Prijsindexcijfer (CPI), reeks Alle Huishoudens (2015=100); voor het eerst 1 jaar na de huuringangsdatum.
HUURTERMIJN
Het betreft hier een onderhuursituatie tot en met 28 februari 2030. Een kortere huurperiode is bespreekbaar.
BETALING
Huur, servicekosten en BTW per kwartaal vooruit.
SERVICEKOSTEN
€ 9,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW, als verrekenbaar voorschot, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
- onderhoud warmtepomp en klimaatinstallatie(s);
- onderhoud en keuring personenlift;
- onderhoud ontruimingsinstallatie;
- onderhoud blusmiddelen, brandschermen en noodverlichting;
- dak inspectie en schoonmaak;
- zonwering;
- NEN keuring elektra (eens per 5 jaar);
- administratiekosten ad 5% van de hierboven genoemde leveringen en diensten.
De diverse contracten voor warmte, elektra en water dienen rechtsreeks door nieuwe huurder zelf afgesloten te worden.
ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie/ waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.
AANVAARDING
In overleg, doch op korte termijn mogelijk.
OVERIGE VOORWAARDEN EN CONDITIES
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel 2015 van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerend goed (NVM).
BIJZONDERHEDEN
Deze informatie wordt u verstrekt onder voorbehoud goedkeuring verhuurder/eigenaar.
VOOR INFORMATIE
Zadelhoff Vastgoedadviseurs B.V.
Maliebaan 89
3581 CG Utrecht
tel: 030 – 30 744 17
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.