Verhuurgeschiedenis
- Aangeboden sinds
- 24 november 2020
- Verhuurdatum
- 23 april 2024
- Looptijd
- 40½ maand
Omschrijving
OBJECT
Centraal gelegen, representatief en solide kantoorverzamelgebouw met diverse gestoffeerde en turnkey kantoorkamers. Het gebouw is volledig gerenoveerd met o.a. nieuwe plafonds en led verlichting. Daarnaast zijn de wanden aangepakt, de vloerbedekking vernieuwd en heeft de toiletruimte een moderne make-over gekregen. Tot slot is op de begane grond de centrale entreehal en de gezamenlijke keuken/kantine gemoderniseerd met o.a. een pvc visgraat vloer. Kortom een fris, eigentijds kantoorpand!
LOCATIE
Het kantoorgebouw is gelegen langs de Zwarteweg op zeer korte afstand van de bedrijventerreinen ‘Hornmeer’ en ‘Witteweg’. Bloemenveiling Flora Holland en de Luchthaven Schiphol liggen op een steenworp afstand. Overige voorzieningen liggen op enkele autominuten in het centrum van Aalsmeer en in winkelcentrum ‘Ophelia’.
BEREIKBAARHEID
Per auto is het kantoorgebouw snel bereikbaar door de centrale ligging tussen de provinciale wegen N196 en N201 welke goede aansluitingen hebben met de snelwegen A4, A5, en A9. Per openbaar vervoer is het kantoorgebouw uitstekend per bus bereikbaar daar de dichtstbijzijnde bushalte zich op slechts enkele minuten loopafstand bevindt.
BESTEMMINGSPLAN
Gemengd tot en met categorie 2 conform bestemmingsplan ‘Stommeer’. Maatschappelijke functies en zakelijke dienstverlening zijn eveneens toegestaan.
ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw beschikt over energielabel C.
BESCHIKBAARHEID
Kamer 2.04: ca. 33 m² kantoorruimte op de eerste verdieping
De genoemde vierkante meters zijn inclusief een toeslag voor het gebruik van gemeenschappelijke ruimten
en gemeten conform de NEN 2580.
PARKEREN
Er is parkeergelegenheid op eigen terrein. Tevens is er voldoende openbare parkeergelegenheid in de directe omgeving.
VOORZIENINGEN
• Gezamenlijke ruime entreehal
• Voorportaal met elektrische schuifdeuren
• Gedeelde vergaderruimte op de begane grond
• Trappenhuis
• Diverse vloerafwerkingen
• Systeemplafonds met led armaturen
• Mechanische ventilatie met topkoeling
• Te openen ramen (inclusief raambekleding)
• Buitenzonwering middels screens (gedeeltelijk)
• Verwarming middels radiatoren
• Kabelgoten voor elektra en data
• Toiletgroep (M/V) per verdieping
• Gedeelde kantineruimte met moderne keuken voorzien van diverse inbouwapparatuur op de begane grond
• Gedeelde alarm- en camera installatie
• Brandveiligheidsvoorzieningen
NUTSVOORZIENINGEN
Er is een glasvezelaansluiting aanwezig. Normaal kantoorverbruik van de nutsvoorzieningen is inbegrepen in de all-in huurprijs.
HUURPRIJS
Kamer 2.04: € 425,- all-in per maand te vermeerderen met BTW
SERVICEKOSTEN
De all-in huurprijs is inclusief stoffering, gebruik gemeenschappelijke spreekkamer, beveiliging en schoonmaakkosten algemene ruimten.
HUURVOORWAARDEN
• Huurtermijn: minimaal 2 jaar met telkens een verlengingsmogelijkheid. Langere huurperioden zijn bespreekbaar.
• Opzegtermijn: minimaal 6 maanden, doch afhankelijk van de overeen te komen huurperioden.
• Betalingen: per maand vooruit.
• BTW: de verhuurder opteert voor BTW-belaste verhuur.
• Zekerheidsstelling: bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.
• Huurprijsaanpassing: jaarlijks.
• Huurovereenkomst: gebaseerd op het model zoals in 2015 is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
• Aanvaarding/oplevering: in overleg, doch is de beschikbare ruimte spoedig beschikbaar.
GUNNING
De verhuurder behoudt zich het recht van gunning voor.
DISCLAIMER
De vermelde informatie is van algemene aard en is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. Bezichtigingen vinden uitsluitend op afspraak plaats. Aan de inhoud van deze zorgvuldig samengestelde informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
Centraal gelegen, representatief en solide kantoorverzamelgebouw met diverse gestoffeerde en turnkey kantoorkamers. Het gebouw is volledig gerenoveerd met o.a. nieuwe plafonds en led verlichting. Daarnaast zijn de wanden aangepakt, de vloerbedekking vernieuwd en heeft de toiletruimte een moderne make-over gekregen. Tot slot is op de begane grond de centrale entreehal en de gezamenlijke keuken/kantine gemoderniseerd met o.a. een pvc visgraat vloer. Kortom een fris, eigentijds kantoorpand!
LOCATIE
Het kantoorgebouw is gelegen langs de Zwarteweg op zeer korte afstand van de bedrijventerreinen ‘Hornmeer’ en ‘Witteweg’. Bloemenveiling Flora Holland en de Luchthaven Schiphol liggen op een steenworp afstand. Overige voorzieningen liggen op enkele autominuten in het centrum van Aalsmeer en in winkelcentrum ‘Ophelia’.
BEREIKBAARHEID
Per auto is het kantoorgebouw snel bereikbaar door de centrale ligging tussen de provinciale wegen N196 en N201 welke goede aansluitingen hebben met de snelwegen A4, A5, en A9. Per openbaar vervoer is het kantoorgebouw uitstekend per bus bereikbaar daar de dichtstbijzijnde bushalte zich op slechts enkele minuten loopafstand bevindt.
BESTEMMINGSPLAN
Gemengd tot en met categorie 2 conform bestemmingsplan ‘Stommeer’. Maatschappelijke functies en zakelijke dienstverlening zijn eveneens toegestaan.
ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw beschikt over energielabel C.
BESCHIKBAARHEID
Kamer 2.04: ca. 33 m² kantoorruimte op de eerste verdieping
De genoemde vierkante meters zijn inclusief een toeslag voor het gebruik van gemeenschappelijke ruimten
en gemeten conform de NEN 2580.
PARKEREN
Er is parkeergelegenheid op eigen terrein. Tevens is er voldoende openbare parkeergelegenheid in de directe omgeving.
VOORZIENINGEN
• Gezamenlijke ruime entreehal
• Voorportaal met elektrische schuifdeuren
• Gedeelde vergaderruimte op de begane grond
• Trappenhuis
• Diverse vloerafwerkingen
• Systeemplafonds met led armaturen
• Mechanische ventilatie met topkoeling
• Te openen ramen (inclusief raambekleding)
• Buitenzonwering middels screens (gedeeltelijk)
• Verwarming middels radiatoren
• Kabelgoten voor elektra en data
• Toiletgroep (M/V) per verdieping
• Gedeelde kantineruimte met moderne keuken voorzien van diverse inbouwapparatuur op de begane grond
• Gedeelde alarm- en camera installatie
• Brandveiligheidsvoorzieningen
NUTSVOORZIENINGEN
Er is een glasvezelaansluiting aanwezig. Normaal kantoorverbruik van de nutsvoorzieningen is inbegrepen in de all-in huurprijs.
HUURPRIJS
Kamer 2.04: € 425,- all-in per maand te vermeerderen met BTW
SERVICEKOSTEN
De all-in huurprijs is inclusief stoffering, gebruik gemeenschappelijke spreekkamer, beveiliging en schoonmaakkosten algemene ruimten.
HUURVOORWAARDEN
• Huurtermijn: minimaal 2 jaar met telkens een verlengingsmogelijkheid. Langere huurperioden zijn bespreekbaar.
• Opzegtermijn: minimaal 6 maanden, doch afhankelijk van de overeen te komen huurperioden.
• Betalingen: per maand vooruit.
• BTW: de verhuurder opteert voor BTW-belaste verhuur.
• Zekerheidsstelling: bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.
• Huurprijsaanpassing: jaarlijks.
• Huurovereenkomst: gebaseerd op het model zoals in 2015 is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
• Aanvaarding/oplevering: in overleg, doch is de beschikbare ruimte spoedig beschikbaar.
GUNNING
De verhuurder behoudt zich het recht van gunning voor.
DISCLAIMER
De vermelde informatie is van algemene aard en is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. Bezichtigingen vinden uitsluitend op afspraak plaats. Aan de inhoud van deze zorgvuldig samengestelde informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
Betrokken makelaar
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.