Verhuurgeschiedenis
- Aangeboden sinds
- 25 juli 2023
- Verhuurdatum
- 4 maart 2024
- Looptijd
- 7 maanden
Omschrijving
TE HUUR: Kleinschalige kantoorruimte op centrale locatie met eigen tuin.
Adres: Randstad 21-33 te Almere-Stad.
Dit multifunctionele kantoorvilla is gelegen op een eersteklas locatie op het bedrijventerrein Randstad 21. Bedrijventerrein Randstad is een hoogwaardig en gemengd bedrijventerrein en ligt zeer centraal in het centrum van Almere Stad. Het vrijstaande kantoorgebouw ligt aan de rand van het bedrijventerrein en heeft aan de achterkant vrij uitzicht over het water. Het gebouw is zeer gunstig gesitueerd, het winkelcentrum, bus- en NS-station zijn op loopafstand gelegen. Tevens bevindt zich in de directe omgeving het zakencentrum, waaronder het WTC, de Rabotoren en de Eurotoren.
OPPERVLAK:
Per direct beschikbaar circa: 70 m² kantoorruimte op de begane grond.
VOORZIENINGEN:
De kantoorruimte is verdeeld over een open ruimte en een kantoorkamer en is o.a. voorzien van: stadsverwarming middels individueel regelbare radiatoren, diverse kabelgoten, aluminium draai/- kiepramen en systeemscheidingswanden. Ten behoeve van de beveiliging beschikt het gebouw over een alarmsysteem. Per bouwlaag beschikt men over een pantry en een toilet.
De begane grond beschikt tevens over een tuin.
PARKEERGELEGENHEID:
Op het eigen terrein beschikt men over nader toe te wijzen parkeerplaatsen.
HUURSOM:
€ 900,- per maand.
De huurprijs is erop gebaseerd dat geopteerd kan worden voor belaste verhuur. Indien de BTW niet verrekend kan worden zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
HUURPRIJSAANPASSING:
Conform jaarlijkse indexering op basis van de Consumenten Prijs Index reeks alle huishoudens (2015=100) gepubliceerd door het CBS, voor het eerst een jaar na ingangsdatum huurovereenkomst.
BANKGARANTIE:
Ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden, verhoogd met de daarover verschuldigde omzetbelasting.
SERVICEKOSTEN:
De servicekosten bedragen € 250,-- per maand inclusief voorschot elektra en verwarming.
Onder de servicekosten vallen de volgende leveringen en diensten:
Elektra, warmte, water, verontreinigingsheffing, alarmopvolging + onderhoud aan het alarm, onroerend zaak belasting, tuinonderhoud en schoonmaak gevelglas en beplating (buitenzijde).
Bedragen te vermeerderen met BTW.
HUUROVEREENKOMST:
Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte volgens de Raad voor Onroerende Zaken vastgesteld.
HUURPERIODE:
In overleg.
OPLEVERING:
In overleg.
VOORBEHOUD:
Goedkeuring door eigenaar.
Neem voor meer informatie contact met ons op via telefoonnummer: 036-5383222. Wij nodigen u graag uit voor een bezichtiging.
Deze informatie is met zorg samengesteld en wordt u vrijblijvend aangeboden. Over de juistheid en/of volledigheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.
Adres: Randstad 21-33 te Almere-Stad.
Dit multifunctionele kantoorvilla is gelegen op een eersteklas locatie op het bedrijventerrein Randstad 21. Bedrijventerrein Randstad is een hoogwaardig en gemengd bedrijventerrein en ligt zeer centraal in het centrum van Almere Stad. Het vrijstaande kantoorgebouw ligt aan de rand van het bedrijventerrein en heeft aan de achterkant vrij uitzicht over het water. Het gebouw is zeer gunstig gesitueerd, het winkelcentrum, bus- en NS-station zijn op loopafstand gelegen. Tevens bevindt zich in de directe omgeving het zakencentrum, waaronder het WTC, de Rabotoren en de Eurotoren.
OPPERVLAK:
Per direct beschikbaar circa: 70 m² kantoorruimte op de begane grond.
VOORZIENINGEN:
De kantoorruimte is verdeeld over een open ruimte en een kantoorkamer en is o.a. voorzien van: stadsverwarming middels individueel regelbare radiatoren, diverse kabelgoten, aluminium draai/- kiepramen en systeemscheidingswanden. Ten behoeve van de beveiliging beschikt het gebouw over een alarmsysteem. Per bouwlaag beschikt men over een pantry en een toilet.
De begane grond beschikt tevens over een tuin.
PARKEERGELEGENHEID:
Op het eigen terrein beschikt men over nader toe te wijzen parkeerplaatsen.
HUURSOM:
€ 900,- per maand.
De huurprijs is erop gebaseerd dat geopteerd kan worden voor belaste verhuur. Indien de BTW niet verrekend kan worden zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
HUURPRIJSAANPASSING:
Conform jaarlijkse indexering op basis van de Consumenten Prijs Index reeks alle huishoudens (2015=100) gepubliceerd door het CBS, voor het eerst een jaar na ingangsdatum huurovereenkomst.
BANKGARANTIE:
Ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden, verhoogd met de daarover verschuldigde omzetbelasting.
SERVICEKOSTEN:
De servicekosten bedragen € 250,-- per maand inclusief voorschot elektra en verwarming.
Onder de servicekosten vallen de volgende leveringen en diensten:
Elektra, warmte, water, verontreinigingsheffing, alarmopvolging + onderhoud aan het alarm, onroerend zaak belasting, tuinonderhoud en schoonmaak gevelglas en beplating (buitenzijde).
Bedragen te vermeerderen met BTW.
HUUROVEREENKOMST:
Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte volgens de Raad voor Onroerende Zaken vastgesteld.
HUURPERIODE:
In overleg.
OPLEVERING:
In overleg.
VOORBEHOUD:
Goedkeuring door eigenaar.
Neem voor meer informatie contact met ons op via telefoonnummer: 036-5383222. Wij nodigen u graag uit voor een bezichtiging.
Deze informatie is met zorg samengesteld en wordt u vrijblijvend aangeboden. Over de juistheid en/of volledigheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.
Betrokken makelaar
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.