Verhuurgeschiedenis
- Aangeboden sinds
- 16 oktober 2023
- Verhuurdatum
- 16 december 2023
- Looptijd
- 2 maanden
Omschrijving
TE HUUR: Representatieve kantoorvilla op centrale locatie
Adres: Randstad 2165, Almere.
Dit kantoorgebouw is gelegen op bedrijventerrein Randstad. Bedrijventerrein Randstad 21 is een hoogwaardig en gemengd bedrijventerrein en ligt zeer centraal in het centrum van Almere-Stad. De representatieve kantoorvilla ligt aan de rand van het bedrijventerrein en heeft een zichtlocatie aan de dreef.
De kantoorvilla is zeer gunstig gesitueerd, het winkelcentrum, bus- en NS-station van Almere-CS zijn op loopafstand gelegen. Daarnaast bevindt zich het zakencentrum, waaronder het WTC en de Rabotoren, ook in de directe omgeving.
Deze representatieve en fraai afgewerkte kantoorvilla is zeer geschikt voor ondernemers die naast een goede bereikbaarheid op zoek zijn naar kantoorruimte met uitstraling.
OPPERVLAK:
De kantoorruimte is gelegen op de begane grond en heeft een totaal oppervlak van circa 140 m², inclusief circa 15 m² berging/archief/ opslagruimte.
INDELING:
De kantoorruimte is verdeeld in een grote open kantoorruimte met (open) keuken, twee afsluitbaar kantoren, welke voorzien zijn van glazen scheidingswanden en een inpandige berging.
VOORZIENINGEN:
De kantoorruimte is o.a. voorzien van: kabelgoten, extra data aansluitpunten, een systeemplafond met inbouw verlichtings-armaturen, stadsverwarming, glazen scheidingswanden, een keuken met vaatwasser en koelkast en twee toiletten.
Ten behoeve van de beveiliging is er een alarmsysteem aangebracht.
PARKEREN:
Er zijn 3 parkeerplaatsen beschikbaar op het eigen terrein.
Tevens bevindt zich direct voor de deur extra parkeergelegenheid. Deze parkeerplaatsen bevinden zich aan de openbare weg, waar een blauwe zone van toepassing is.
HUURSOM:
€ 18.950,-per jaar, te vermeerderen met de wettelijke BTW.
De huurprijs is erop gebaseerd dat geopteerd kan worden voor belaste verhuur. Indien de BTW niet verrekend kan worden zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
SERVICEKOSTEN:
De servicekosten bedragen € 3.000,- als voorschot op energieverbruik.
BANKGARANTIE:
Ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden, verhoogd met de daarover verschuldigde omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST:
Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte volgens de Raad voor Onroerende Zaken vastgesteld.
HUURPERIODE:
Vanaf 3 jaar bespreekbaar.
OPLEVERING:
In overleg.
VOORBEHOUD:
Goedkeuring door eigenaar.
Voor meer informatie kunt u bellen op nummer: 036-5383222. Wij nodigen u graag uit voor een bezichtiging!
Deze informatie is met zorg samengesteld en wordt u vrijblijvend aangeboden. Over de juistheid en/of volledigheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.
Adres: Randstad 2165, Almere.
Dit kantoorgebouw is gelegen op bedrijventerrein Randstad. Bedrijventerrein Randstad 21 is een hoogwaardig en gemengd bedrijventerrein en ligt zeer centraal in het centrum van Almere-Stad. De representatieve kantoorvilla ligt aan de rand van het bedrijventerrein en heeft een zichtlocatie aan de dreef.
De kantoorvilla is zeer gunstig gesitueerd, het winkelcentrum, bus- en NS-station van Almere-CS zijn op loopafstand gelegen. Daarnaast bevindt zich het zakencentrum, waaronder het WTC en de Rabotoren, ook in de directe omgeving.
Deze representatieve en fraai afgewerkte kantoorvilla is zeer geschikt voor ondernemers die naast een goede bereikbaarheid op zoek zijn naar kantoorruimte met uitstraling.
OPPERVLAK:
De kantoorruimte is gelegen op de begane grond en heeft een totaal oppervlak van circa 140 m², inclusief circa 15 m² berging/archief/ opslagruimte.
INDELING:
De kantoorruimte is verdeeld in een grote open kantoorruimte met (open) keuken, twee afsluitbaar kantoren, welke voorzien zijn van glazen scheidingswanden en een inpandige berging.
VOORZIENINGEN:
De kantoorruimte is o.a. voorzien van: kabelgoten, extra data aansluitpunten, een systeemplafond met inbouw verlichtings-armaturen, stadsverwarming, glazen scheidingswanden, een keuken met vaatwasser en koelkast en twee toiletten.
Ten behoeve van de beveiliging is er een alarmsysteem aangebracht.
PARKEREN:
Er zijn 3 parkeerplaatsen beschikbaar op het eigen terrein.
Tevens bevindt zich direct voor de deur extra parkeergelegenheid. Deze parkeerplaatsen bevinden zich aan de openbare weg, waar een blauwe zone van toepassing is.
HUURSOM:
€ 18.950,-per jaar, te vermeerderen met de wettelijke BTW.
De huurprijs is erop gebaseerd dat geopteerd kan worden voor belaste verhuur. Indien de BTW niet verrekend kan worden zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
SERVICEKOSTEN:
De servicekosten bedragen € 3.000,- als voorschot op energieverbruik.
BANKGARANTIE:
Ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden, verhoogd met de daarover verschuldigde omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST:
Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte volgens de Raad voor Onroerende Zaken vastgesteld.
HUURPERIODE:
Vanaf 3 jaar bespreekbaar.
OPLEVERING:
In overleg.
VOORBEHOUD:
Goedkeuring door eigenaar.
Voor meer informatie kunt u bellen op nummer: 036-5383222. Wij nodigen u graag uit voor een bezichtiging!
Deze informatie is met zorg samengesteld en wordt u vrijblijvend aangeboden. Over de juistheid en/of volledigheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.
Betrokken makelaar
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.