Henry Dunantweg 15 2402 NM Alphen aan den Rijn

  • Verhuurd
€ 47.500 /jr

Omschrijving

Ontdek deze uitstekende kantoorruimte van 380 m2 beschikbaar voor verhuur op een toplocatie in Alphen aan den Rijn. Het vrijstaande karakteristieke kantoorgebouw is voorzien van alle gemakken voor een efficiënte werkomgeving.

De ideale ligging zorgt voor een directe nabijheid van het bus- en treinstation, evenals diverse winkelgebieden in Alphen aan den Rijn.

Bereikbaarheid:
Zowel per auto als per openbaar vervoer is het gebouw goed te bereiken. Tevens biedt het busnet goede aansluitingen met in de nabijheid gelegen plaatsen als Amsterdam, Leiden en Bodegraven.

Daarnaast is het kantoorgebouw gelegen langs de verbindingsweg van het stadshart naar de N207. Hierdoor is een goede aansluiting met de rijksweg A4 richting Den Haag of Amsterdam welke binnen 15 autominuten bereikbaar zijn.
Schiphol is binnen 25 autominuten te bereiken.

Oppervlakte te huur:
380 m2 kantoorruimte gelegen op de eerste verdieping, bereikbaar met een trap.
Op de begane grond is een tandartspraktijk gevestigd. De tandartspraktijk op de begane grond en de kantoorruimte op de verdieping zijn gescheiden van elkaar en hebben een eigen opgang/entree.

Huurprijs:
EUR 125/m2/jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.

Parkeren:
Naast het gebouw bevinden zich 8 parkeerplaatsen op een volledig afsluitbaar buitenterrein, waarvan een aantal parkeerplaatsen zijn ingericht voor elektrische auto’s. Verder is er voldoende gratis parkeergelegenheid rondom het pand.

Servicekosten:
Servicekosten bedragen € 200 per maand, exclusief BTW en bestaan uit:
• Terreinonderhoud
• Onderhoud hekwerk
• Onderhoud overig

Indien verhuurder een of meer van de hierboven bedoelde leveringen van zaken of diensten of de berekeningswijze daarvan wil veranderen, is de huurder aan deze wijziging gebonden mits dit redelijk is.

Voor eigen rekening:
• Gas, water, elektra (eigen meter)
• Glasbewassing
• Beveiliging (alarmopvolging/storingen)
• Vuilafvoer

Opleveringsniveau:
Ontdek deze kantoorruimte met een eigen opgang en een stijlvolle entree, bereikbaar via een trap naar de verdieping. De ruimte is ingedeeld in verschillende kantoorkamers, elk uitgerust met moderne LED-armaturen. De flexibele indeling maakt het mogelijk om een werkomgeving te creëren die naadloos aansluit op de specifieke visie en behoeften van uw bedrijf.

Voorzieningen:
Op de verdieping bevinden zich een pantry en gescheiden toiletten, waardoor het comfort en de efficiëntie van de ruimte worden versterkt.
Elke kantoorkamer beschikt over individueel regelbare verwarming en koeling, waardoor een optimaal werkklimaat wordt gegarandeerd.

De kantoorruimte beschikt over:
• individuele CV-ketel
• Een patchkast
• Glasvezel en bekabeld Cat5e/6 netwerk
• 3x80A aansluiting
• Houten vloerafwerking
• Geïntegreerd alarm- en camerasysteem.

Beschikbaar per:
In overleg.

Huurtermijn:
Flexibele huurtermijnen, zowel korte als langere periodes, zijn bespreekbaar. Uitgangspunt is een huurtermijn van 5 jaar.

BTW:
Huurder garandeert aan verhuurder dat hij het huurobject per datum van ingang van de huurovereenkomst voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimumpercentage blijvend zal gebruiken voor doeleinden die recht geven op aftrek van BTW.
Huurder zal op eerste verzoek van verhuurder per ommegaande een onherroepelijke volmacht aan verhuurder en zijn eventuele rechtsopvolger(s) verlenen om mede namens hem een optieverzoek tot belaste verhuur in te dienen.
Indien huurder echter niet (meer) voldoet aan de wettelijke criteria voor belaste verhuur of een optieverzoek tot belaste verhuur niet (meer) door de inspecteur der belastingen wordt gehonoreerd, dan zal huurder het gehele daardoor financieel te lijden nadeel voor verhuurder aan verhuurder vergoeden, overeenkomstig de ter zake op te nemen bijzondere bepalingen van de huurovereenkomst.

Huurprijsherziening:
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na ingangsdatum van de huurovereenkomst, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks “alle huishoudens” (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Zekerheidsstelling:
Bij ondertekening van de huurovereenkomst zal huurder een bankgarantie stellen of waarborgsom storten ter grootte van 3 (drie) kalendermaanden huur en servicekosten, alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting.

Huurovereenkomst:
Voor de vastlegging van afspraken wordt gebruik gemaakt van het ROZ-model (Raad van Onroerende Zaken) kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, met bijbehorende Algemene Bepalingen. Huurtermijnen, garanties en betalingen zijn afhankelijk van overeenkomsten tussen partijen.

Interesse?
Neem contact met ons op voor meer informatie of om een bezichtiging in te plannen. Ontdek de mogelijkheden die deze unieke kantoorruimte te bieden heeft.

Disclaimer:
Deze informatie is met uiterste zorg samengesteld. Desondanks aanvaarden wij en de opdrachtgever geen aansprakelijkheid voor eventuele onjuistheden. Elke vorm van aansprakelijkheid voor schade, direct of indirect, als gevolg van de verstrekte informatie, wordt uitdrukkelijk afgewezen. De informatie is uitsluitend bedoeld als uitnodiging tot het uitbrengen van een bod of om in onderhandeling te treden.

Kenmerken

Overdracht

Laatste huurprijs
€ 47.500 per jaar
Servicekosten
€ 200 per maand (21% BTW van toepassing)
Aangeboden sinds
Status
Verhuurd

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
1995

Oppervlakten

Oppervlakte
380 m²

Indeling

Aantal bouwlagen
1 bouwlaag
Voorzieningen
Airconditioning, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling

Energie

Energielabel
A