• Verhuurd

Delflandlaan 1 1062 EA Amsterdam

€ 2.816 /mnd

Verhuurgeschiedenis

Aangeboden sinds
6 november 2019
Verhuurdatum
30 april 2024
Looptijd
53½ maand

Omschrijving

Op zoek naar representatieve, kleinschalige en FLEXIBELE kantoorruimte of een TIJDELIJKE WERKPLEK op een aantrekkelijke toplocatie in “Queens Tower” naast het World Fashion Centre Amsterdam?

For English description see below!

Dit kantoor biedt full service afsluitbare kantoorruimtes aan vanaf ca. 13 m2. Het beschikt over alle faciliteiten die je als bedrijf nodig hebt. Volledig ingericht, geen investeringen nodig, geen lange termijn verplichting en de flexibiliteit om door te groeien (ook tijdens een lopend contract!). Je kunt als huurder gebruik maken van de algemene ruimtes en vergaderruimtes. Dit kantoor beschikt tevens over voldoende parkeerplaatsen.

De kantoren en/of werkplekken worden desgewenst voorzien van modern meubilair en supersnel internet en een bemande receptie is reeds inbegrepen. Het gebouw heeft een duurzaam energielabel A en uitstekende faciliteiten direct om de hoek.
Graag informeren wij u over deze flexibele kantoorruimtes geheel afgestemd op uw bedrijfsdoeleinden, budget en wensen.

Oppervlakte:
- 1 vaste werkplek in een gedeeld kantoor, vanaf € 205,- per maand all-in;
- 3 persoonskantoren (13 m²); vanaf € 989,- per maand all-in;
- 3 a 4 persoonskantoren (14 m²); vanaf € 1.201,- per maand all-in;
- 5 a 6 persoonskantoren (20m²), vanaf € 1.798,- per maand all-in;
- 10 persoonskantoren (52m²), vanaf € 3.959,- per maand all-in.

Voorzieningen/ installaties:
Prijzen op basis van een 12 maanden overeenkomst, inclusief:
- Inrichting (meubilair, vloerbedekking, e.d.)
- Servicekosten;
- Energiekosten;
- Lokale belastingen;
- Gebruik algemene ruimtes;
- Schoonmaak;
- Beveiliging;
- Receptie;
- Internet (standaard configuratie);
- Telefonie, inclusief lokaal 020-telefoonnummer;
- Adresservice;
- Gold Card voor gratis toegang tot 3500 business lounges wereldwijd (90 in Nederland).

Exclusief:
- Koffie/thee/soep, € 35,- per persoon per maand;
- Gesprekskosten telefonie;
- Printen en scannen;
- Parking € 200,- per maand;
- Exit cleaning ca. € 24,- per m² bij het einde van de overeenkomst.

Met ons all-in concept bieden wij de volgende voordelen:
- Volledig ingericht en full serviced;
- Per direct beschikbaarheid;
- Geen investeringen nodig;
- Geen lange termijn verplichting nodig;
- Flexibiliteit om door te groeien, ook tijdens een lopend contract;
- Goede bereikbaarheid;
- Toegang tot 3500 business lounges wereldwijd.

Huurtermijn:
In overleg. Korte, flexibele huurperiode mogelijk.

Bereikbaarheid:
Auto:
Door de directe ligging aan ringweg A10 West, ter hoogte van afslag S106 op slechts 300 meter van de afslag, is het pand uitstekend bereikbaar per auto.

Openbaar vervoer:
Station Lelylaan is op ca. 600 meter afstand gelegen. Vanuit hier is NS station Schiphol binnen één stop te bereiken. Hier vertrekken ook verschillende buslijnen. De trams 1, 2 en 16 stoppen op drie minuten loopafstand van het Koningin Wilhelminaplein.\

Parkeergelegenheid:
In ondergelegen parkeergarage is betaalde parkeergelegenheid beschikbaar.

BTW:
Alle genoemde prijzen zijn exclusief te betalen BTW.

Bouwjaar:
2001

Huurbetalingen per:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.

Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt
echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid,
beschikbaarheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.

Goedkeuring verhuurder voorbehouden.

Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Brockhoff Bedrijfsmakelaars: 020-5437373 /

==================================================================================

Looking for representative, small-scale and FLEXIBLE office space or a TEMPORARY WORKPLACE in an attractive top location in “Queens Tower” next to World Fashion Centre Amsterdam?

This office offers full service lockable office spaces from approx. 13 m2. It has all the facilities that you need as a company. Fully furnished, no investments required, no long-term obligation and the flexibility to grow (even during an ongoing contract!). As a tenant you
can use the general areas and meeting rooms. This office also has sufficient parking places.

The offices and / or workplaces are optionally equipped with modern furniture and super fast internet and a manned reception is already included. The building has a sustainable energy label A and excellent facilities right around the corner.
We are happy to inform you about these flexible office spaces fully tailored to your business objectives, budget and wishes.

Surface:
- 1 permanent workstation in a shared office, from € 205 per month all-in;
- 3 person offices (13 m²) from € 989 per month all-in;
- 3 to 4 person offices (14 m²) from € 1.201 per month all-in;
- 5 to 6 person offices (20 m²) from € 1,798 per month all-in;
- 10 person offices (52 m²) from € 3,959 per month all-in.

Services:
Prices based on a 12-month agreement, including:
- Furnishing (furniture, floor coverings, etc.);
- Service fee;
- Energy costs;
- Local taxes;
- Use general areas;
- Cleaning;
- Security;
- Front desk;
- Internet (standard configuration);
- Telephony, including local 020 telephone number;
- Address service;
- Gold Card for free access to 3500 business lounges worldwide (90 in the Netherlands).

Exclusive:
- Coffee / tea / soup, € 35 per person per month;
- Telephone call costs;
- Printing and scanning;
- Parking € 200 per month;
- Exit cleaning approx. € 24 per square meter at the end of the agreement.

With our all-in concept we offer the following benefits:
- Fully furnished and fully serviced;
- Immediately availability;
- No investments required;
- No long-term obligation required;
- Flexibility to grow, also during an ongoing contract;
- Good accessibility;
- Access to 3500 business lounges worldwide.

Lease Term:
In consultation. Short, flexible rental period possible.

Accessibility:
Are you coming by car:
Due to its direct location on the A10 West ring road, at the S106 exit just 300 meters from the exit, the building is easily accessible by car.

Are you coming with public transport?
Lelylaan station is approximately 600 meters away. From here, NS station Schiphol can be reached within one stop. Various bus lines also depart here. Trams 1, 2 and 16 stop three minutes' walk from Koningin Wilhelminaplein.

Parking:
Paid parking is available in the underground parking garage.

VAT:
All mentioned prices are exclusive of VAT.

Construction year:
2001

Rental payments per:
Payments per month in advance.

Particularities:
This information has been compiled by us with the necessary care. On our part, however, no liability is accepted for any incompleteness, inaccuracy, availability or otherwise, or the consequences thereof.

Approval landlord reserved.

For questions, further information and / or an appointment for viewing, please contact Brockhoff Bedrijfsmakelaars: 020-5437373 /

Kenmerken

Overdracht

Laatste huurprijs
€ 2.816 per maand
Oorspronkelijke huurprijs
€ 579 per maand
Servicekosten
Geen servicekosten bekend
Aangeboden sinds
Status
Verhuurd

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoorruimte
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
2001

Oppervlakten

Oppervlakte
52 m²

Indeling

Aantal bouwlagen
9 bouwlagen
Voorzieningen
Airconditioning, mechanische ventilatie, inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling

Energie

Energielabel
A++

Omgeving

Ligging
Bedrijventerrein en kantorenpark
Bereikbaarheid
Bushalte op 500 m tot 1000 m, metrohalte op 500 m tot 1000 m, NS Intercitystation op 500 m tot 1000 m, snelwegafrit op minder dan 500 m en Tramhalte op minder dan 500 m

Betrokken makelaar

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.