Verhuurgeschiedenis
- Aangeboden sinds
- 19 oktober 2023
- Verhuurdatum
- 27 augustus 2024
- Looptijd
- 10 maanden
Omschrijving
HET GEBOUW
Deze karakteristieke kantoorvilla is gelegen op één van de toplocaties in Amsterdam Oud-Zuid. In de directe omgeving is een groot aantal vooraanstaande (inter)nationale advocatenkantoren en andere zakelijke dienstverleners gevestigd in zowel historische kantoorvilla’s als moderne kantoorpanden. In dit gedeelte van Amsterdam Oud-Zuid wordt de omgeving gekenmerkt door een exclusief woon-/ en leefklimaat. In de directe omgeving zijn eveneens diverse lunch/-en horeca gelegenheden gevestigd. Het gebouw is voorzien van een modern en eigentijds uiterlijk en gebruik van de tuin is mogelijk.
VERHUURBARE OPPERVLAKTE
De kantoorruimte is circa 246,58 als volgt verdeeld:
2e verdieping circa 137,31 m² VVO
3e verdieping circa 109,27 m² VVO
AANVANGSHUURPRIJS
€ 108.000,- per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting en een voorschot servicekosten
VOORSCHOT SERVICEKOSTEN
Door of vanwege Verhuurder wordt de levering van de volgende zaken en diensten verzorgd:
€ 40,- per m² v.v.o. per jaar te vermeerderen met omzetbelasting als verrekenbaar voorschot met latere nacalculatie, te vermeerderen met BTW, voor onder andere:
1. gasverbruik inclusief vastrecht;
2. elektriciteitsverbruik gehuurde inclusief vastrecht;
3. waterverbruik inclusief vastrecht;
4. tuinonderhoud met vervangen planten;
5. onderhoud / controle cv-installatie;
6. onderhoud / controle airco-installatie;
7. onderhoud / schoonmaak van de buitenzonwering;
8. onderhoud / controle hydrofoor, brandmelder en alarm;
9. jaarlijkse kosten alarmcentrale;
10. glasbewassing buitenbeglazing (4x per jaar);
11. gevelreiniging/graffiti;
12. onderhoud intercom;
13. glasvezel internet;
14. verzekeringspremie buitenbeglazing;
15. ongediertebestrijding;
16. administratiekosten van 5% over de bovenstaande punten.
HUURINGANGSDATUM
Per direct.
BESTEMMING
De publiek-/privaatrechtelijke bestemming is kantoorruimte.
VOORZIENINGEN
Het gehuurde wordt in gerenoveerde staat en turn-key opgeleverd o.a. voorzien van:
- Representatieve entree;
- Voorzien van een natuurstenen vloer;
- Lunchruimte voorzien van keuken;
- Toiletgroepen;
- Intercom met deuropener;
- Airco;
- Gestuukte wanden en plafonds;
- Te openen ramen.
ENERGIELABEL
Het object heeft een energielabel “B”.
HUURPRIJSINDEXERING
De huurprijs wordt jaarlijks geïndexeerd, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks Alle Huishoudens (2015 = 100) gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUURTERMIJN
5 (vijf) jaren met een verlengingsperiode van 5 (vijf) jaren; opzegtermijn 12 (twaalf) maanden.
ZEKERHEIDSSTELLING
Er dient een bankgarantie gesteld te worden ter grootte van een bedrag gelijk aan 3 (drie) maanden huur en servicekosten, te vermeerderen met BTW, afhankelijk van de te verkrijgen kredietinformatie.
VOORWAARDEN & CONDITIES
Er zal gewerkt worden langs de lijnen van een standaard huurcontract, zoals opgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), model februari 2015.
BTW
Er zal geopteerd worden voor BTW-belaste verhuur. Huurder dient derhalve voor meer dan 90% BTW-belaste leveringen en diensten blijvend te leveren.
BEREIKBAARHEID
Auto
Het object is gelegen aan een van de belangrijkste toevoerwegen naar het centrum van Amsterdam en is dan ook via de rijksweg A10 uitstekend bereikbaar via de afslagen S108 en S109.
Parkeren
Parkeren op de openbare weg (bemeterd).
Openbaar vervoer
Met het openbaar vervoer is het object zeer goed te bereiken. Halte Emmastraat ligt op een paar minuten loopafstand, waar verscheidene bussen rijden.
Deze karakteristieke kantoorvilla is gelegen op één van de toplocaties in Amsterdam Oud-Zuid. In de directe omgeving is een groot aantal vooraanstaande (inter)nationale advocatenkantoren en andere zakelijke dienstverleners gevestigd in zowel historische kantoorvilla’s als moderne kantoorpanden. In dit gedeelte van Amsterdam Oud-Zuid wordt de omgeving gekenmerkt door een exclusief woon-/ en leefklimaat. In de directe omgeving zijn eveneens diverse lunch/-en horeca gelegenheden gevestigd. Het gebouw is voorzien van een modern en eigentijds uiterlijk en gebruik van de tuin is mogelijk.
VERHUURBARE OPPERVLAKTE
De kantoorruimte is circa 246,58 als volgt verdeeld:
2e verdieping circa 137,31 m² VVO
3e verdieping circa 109,27 m² VVO
AANVANGSHUURPRIJS
€ 108.000,- per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting en een voorschot servicekosten
VOORSCHOT SERVICEKOSTEN
Door of vanwege Verhuurder wordt de levering van de volgende zaken en diensten verzorgd:
€ 40,- per m² v.v.o. per jaar te vermeerderen met omzetbelasting als verrekenbaar voorschot met latere nacalculatie, te vermeerderen met BTW, voor onder andere:
1. gasverbruik inclusief vastrecht;
2. elektriciteitsverbruik gehuurde inclusief vastrecht;
3. waterverbruik inclusief vastrecht;
4. tuinonderhoud met vervangen planten;
5. onderhoud / controle cv-installatie;
6. onderhoud / controle airco-installatie;
7. onderhoud / schoonmaak van de buitenzonwering;
8. onderhoud / controle hydrofoor, brandmelder en alarm;
9. jaarlijkse kosten alarmcentrale;
10. glasbewassing buitenbeglazing (4x per jaar);
11. gevelreiniging/graffiti;
12. onderhoud intercom;
13. glasvezel internet;
14. verzekeringspremie buitenbeglazing;
15. ongediertebestrijding;
16. administratiekosten van 5% over de bovenstaande punten.
HUURINGANGSDATUM
Per direct.
BESTEMMING
De publiek-/privaatrechtelijke bestemming is kantoorruimte.
VOORZIENINGEN
Het gehuurde wordt in gerenoveerde staat en turn-key opgeleverd o.a. voorzien van:
- Representatieve entree;
- Voorzien van een natuurstenen vloer;
- Lunchruimte voorzien van keuken;
- Toiletgroepen;
- Intercom met deuropener;
- Airco;
- Gestuukte wanden en plafonds;
- Te openen ramen.
ENERGIELABEL
Het object heeft een energielabel “B”.
HUURPRIJSINDEXERING
De huurprijs wordt jaarlijks geïndexeerd, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks Alle Huishoudens (2015 = 100) gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUURTERMIJN
5 (vijf) jaren met een verlengingsperiode van 5 (vijf) jaren; opzegtermijn 12 (twaalf) maanden.
ZEKERHEIDSSTELLING
Er dient een bankgarantie gesteld te worden ter grootte van een bedrag gelijk aan 3 (drie) maanden huur en servicekosten, te vermeerderen met BTW, afhankelijk van de te verkrijgen kredietinformatie.
VOORWAARDEN & CONDITIES
Er zal gewerkt worden langs de lijnen van een standaard huurcontract, zoals opgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), model februari 2015.
BTW
Er zal geopteerd worden voor BTW-belaste verhuur. Huurder dient derhalve voor meer dan 90% BTW-belaste leveringen en diensten blijvend te leveren.
BEREIKBAARHEID
Auto
Het object is gelegen aan een van de belangrijkste toevoerwegen naar het centrum van Amsterdam en is dan ook via de rijksweg A10 uitstekend bereikbaar via de afslagen S108 en S109.
Parkeren
Parkeren op de openbare weg (bemeterd).
Openbaar vervoer
Met het openbaar vervoer is het object zeer goed te bereiken. Halte Emmastraat ligt op een paar minuten loopafstand, waar verscheidene bussen rijden.
Betrokken makelaar
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.