Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/42392343
Hoogoorddreef 62 1101 BE Amsterdam
- Verhuurd
€ 205 /m²/jaar
Omschrijving
Het gebouw ligt in het centrum van Amsterdam Zuid-Oost, aan de Hoogoorddreef 62 en ligt zeer dicht bij het NS station Amsterdam Bijlmer Arena. In de nabije omgeving zijn veel grote bedrijven gevestigd waaronder ABN AMRO, ING Bank, DTG, de Bijenkorf hoofdkantoor en Tesla. Daarnaast bevinden evenementen locaties zoals de Johan Cruijff ArenA, Ziggo Dome en AFAS Live zich op loopafstand van het gebouw.
Bij de toekomstige inrichting van het gebouw wordt zeer veel aandacht besteed aan thema's als circulair bouwen, duurzaamheid (ook materiaal), het gebruik van contrasten, fris kleurgebruik en het creëren van een connectie tussen binnen en buiten. Verschillende verdiepingen kunnen inclusief inbouwpakket worden opgeleverd.
Centerpoint II heeft geen restaurant maar een ‘Grab n Go’ concept en heeft een zelfscan kassa. In Centerpoint I zit een restaurant waarvan gebruik kan worden gemaakt. Het wordt gerund door cateraar Vermaat. Het gebruik van het restaurant zit niet in de servicekosten of huurprijs inbegrepen. De cateraar staat ervoor open om afspraken met een huurder te maken.
De vergaderruimten in Centerpoint I en Centerpoint II (in Q1 2022 gerenoveerd) kunnen eveneens gebruikt worden. Reserveren van de ruimten gaat via de receptie en obv beschikbaarheid. Hiervoor wordt geen extra huur gevraagd, dit zit in de huurprijs inbegrepen. Eten en drinken wordt wel in rekening gebracht en kan met de cateraar of met de receptie afgestemd worden.
OPPERVLAKTE GEBOUW
6.292 m² kantoorruimte verdeeld over de begane grond en zes bovenste verdiepingen.
BESCHIKBAARHEID
Eén unit van ca. 414 m² op de 3e verdieping.
PARKEREN
Eén parkeerplaats per 50 m² kantoorruimte beschikbaar.
HUURPRIJS
- Kantoorruimte: € 205,- per m² per jaar, exclusief BTW; 2e en 3e verdieping.
- Parkeerplaats: € 2.000,- per plaats per jaar, exclusief BTW.
SERVICE KOSTEN
€ 65,- per m² per jaar, exclusief btw.
HUURTERMIJN
Tot 31 december 2027, hierna jaarlijkse verlengingen mogelijk.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het kantoorgebouw is onder meer voorzien van:
- Koffiebar;
- Grab'n Go faciliteit;
- Pantry per verdieping;
- Gerenoveerde vergaderfaciliteiten;
- Bemande receptie;
- Turn-key inbouwpakket;
De gehele ruimte op de derde verdieping, inclusief de kantoorruimte, is volledig aangepakt en voorzien van:
- Gerenoveerde entree;
- Opnieuw wit geschilderde wanden;
- Nieuwe vloer;
- LED verlichting;
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer
Het kantoorgebouw is goed gelegen aan de snelweg A2 (Amsterdam - Utrecht - Maastricht), de A9 (Amsterdam-Zuidoost - Haarlem - Beverwijk) en ook de A10 (Ring Amsterdam).
Openbaar vervoer
Het NS Station Amstel Bijlmer Arena ligt op slechts minder dan vijf minuten loopafstand van het kantoorgebouw. Het station heeft een directe verbinding Amsterdam Centraal en beschikt ook over een goede verbinding met Rotterdam en Utrecht Centraal en Luchthaven Schiphol waarna er verbindingen zijn richting internationale bestemmingen.
Bij de toekomstige inrichting van het gebouw wordt zeer veel aandacht besteed aan thema's als circulair bouwen, duurzaamheid (ook materiaal), het gebruik van contrasten, fris kleurgebruik en het creëren van een connectie tussen binnen en buiten. Verschillende verdiepingen kunnen inclusief inbouwpakket worden opgeleverd.
Centerpoint II heeft geen restaurant maar een ‘Grab n Go’ concept en heeft een zelfscan kassa. In Centerpoint I zit een restaurant waarvan gebruik kan worden gemaakt. Het wordt gerund door cateraar Vermaat. Het gebruik van het restaurant zit niet in de servicekosten of huurprijs inbegrepen. De cateraar staat ervoor open om afspraken met een huurder te maken.
De vergaderruimten in Centerpoint I en Centerpoint II (in Q1 2022 gerenoveerd) kunnen eveneens gebruikt worden. Reserveren van de ruimten gaat via de receptie en obv beschikbaarheid. Hiervoor wordt geen extra huur gevraagd, dit zit in de huurprijs inbegrepen. Eten en drinken wordt wel in rekening gebracht en kan met de cateraar of met de receptie afgestemd worden.
OPPERVLAKTE GEBOUW
6.292 m² kantoorruimte verdeeld over de begane grond en zes bovenste verdiepingen.
BESCHIKBAARHEID
Eén unit van ca. 414 m² op de 3e verdieping.
PARKEREN
Eén parkeerplaats per 50 m² kantoorruimte beschikbaar.
HUURPRIJS
- Kantoorruimte: € 205,- per m² per jaar, exclusief BTW; 2e en 3e verdieping.
- Parkeerplaats: € 2.000,- per plaats per jaar, exclusief BTW.
SERVICE KOSTEN
€ 65,- per m² per jaar, exclusief btw.
HUURTERMIJN
Tot 31 december 2027, hierna jaarlijkse verlengingen mogelijk.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het kantoorgebouw is onder meer voorzien van:
- Koffiebar;
- Grab'n Go faciliteit;
- Pantry per verdieping;
- Gerenoveerde vergaderfaciliteiten;
- Bemande receptie;
- Turn-key inbouwpakket;
De gehele ruimte op de derde verdieping, inclusief de kantoorruimte, is volledig aangepakt en voorzien van:
- Gerenoveerde entree;
- Opnieuw wit geschilderde wanden;
- Nieuwe vloer;
- LED verlichting;
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer
Het kantoorgebouw is goed gelegen aan de snelweg A2 (Amsterdam - Utrecht - Maastricht), de A9 (Amsterdam-Zuidoost - Haarlem - Beverwijk) en ook de A10 (Ring Amsterdam).
Openbaar vervoer
Het NS Station Amstel Bijlmer Arena ligt op slechts minder dan vijf minuten loopafstand van het kantoorgebouw. Het station heeft een directe verbinding Amsterdam Centraal en beschikt ook over een goede verbinding met Rotterdam en Utrecht Centraal en Luchthaven Schiphol waarna er verbindingen zijn richting internationale bestemmingen.
Kenmerken
Overdracht
- Laatste huurprijs
- € 205 per vierkante meter per jaar
- Servicekosten
- € 65 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Verhuurd
Bouw
- Hoofdfunctie
- Kantoor
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwjaar
- 1988
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 5.098 m² (in units vanaf 414 m²)
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 3 bouwlagen
- Voorzieningen
- Mechanische ventilatie, liften, kabelgoten, systeemplafond, toilet en pantry
Energie
- Energielabel
- A 0,85