Verhuurgeschiedenis
- Aangeboden sinds
- 11 juni 2024
- Verhuurdatum
- 10 juli 2024
- Looptijd
- 4 weken
Omschrijving
Op zoek naar een prettige en MULTIFUNCTIONELE kantoorruimte ter grootte van ca. 163 m² met DAKTERRAS, een industriële uitstraling, goede opslagmogelijkheden en goede parkeergelegenheid, op ca. 5 min fietsen van A’DAM Toren, in de hippe woon-/werkomgeving van Amsterdam Noord?
Algemeen:
Deze kantoorruimte, ter grootte van in totaal ca. 163 m² (inclusief omslag) wordt te huur aangeboden in een modern en eigentijds gebouw met eigen voorzieningen.
De ruimte van is verdeeld over 2 verdiepingen, voorzien van een mooie vide en eigen dakterras van ca. 28 m². Door de vele raampartijen is de ruimte zeer licht te noemen.
Op het terrein is een grote diversiteit aan omliggende bedrijfsactiviteiten te vinden (o.a. IT, creatief, dienstverlenend) welke de locatie een geweldige plek maken om vanuit te werken!
Oppervlakte/ beschikbaarheid:
Unit: H2
2e en 3e verdieping
Opp.: ca. 163 m²
Huurprijs: € 2.100,- p/mnd
Voorschot servicekosten: € 345,- excl. BTW p/mnd
Voorzieningen/ installaties:
De kantoorruimte wordt casco verhuurd, is met oog voor detail hoogwaardig afgewerkt en onder meer voorzien van:
- volledig voorzien van houten vloer;
- inbouwpakket met verschillende kantoorruimtes/ spreekkamers;
- een interne trap naar de bovengelegen verdieping;
- gescheiden sanitaire voorzieningen en een douche;
- eigen pantry, voorzien van o.a. vaatwasser en koelkast;
- dakterras op de 2e verdieping;
- databekabeling en patchkast;
- alarmsysteem met bewegingsmelders;
- airconditioning;
- C.V.-installatie met radiatoren.
Bereikbaarheid:
Komt u met de auto?
Het object is direct verbonden met de Rijkswegen A10 via de S116, S117 en S118. U kunt in parkeren op het terrein direct naast de kantoorruimte. De binnenstad van Amsterdam bereikt u via de IJ-tunnel eveneens in enkele minuten.
Komt u met de fiets?
Vanaf Amsterdam CS is het object is ca. 10 minuten met de pont te bereiken.
Komt u met het openbaar vervoer?
Via buslijn 38 (elke 15 min) is het object vanaf Station Noord goed bereikbaar.
Parkeergelegenheid:
Er zijn ca. 2 parkeerplaatsen beschikbaar, toewijzing in overleg. Uitgangspunt: 1 plek binnen en 1 plek buiten.
Prijs parkeerplaatsen buiten € 500,- per plaats per jaar excl. BTW.
Prijs parkeerplaatsen binnen € 1.250,- per plaats per jaar excl. BTW.
Tevens bestaat de mogelijkheid tot het huren van opslagruimte in de parkeergarage, e.e.a. op basis van beschikbaarheid. Informeer naar de mogelijkheden.
Bestemming:
Conform het vigerende bestemmingsplan “Buiksloterham” d.d. 21-12-2016 kent het gebouw de bestemming “gemengd” derhalve bestemd voor o.a. kantoor en bedrijven.
Voor de meest actuele stand van zaken en/of meer informatie verwijzen wij u graag naar de afdeling Ruimtelijke Ordening van de gemeente Amsterdam.
Energielabel gebouw:
Het gehuurde beschikt over een EPA-certificaat labelklasse: A+
Geldig t/m 25-08-2033.
Huurtermijn:
Uitgangspunt ca. 2 jaar tot uiterlijk 1 juli 2026. Kortere huurtermijnen in overleg.
Opzegtermijn:
Wederzijds, met inachtneming van een termijn van 12 maanden.
Contract:
Verhuurders model op basis van de standaard overeenkomst met bijbehorende algemene bepalingen zoals opgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (model 2015) aangevuld met het recht om bepalingen en bijzondere voorwaarden te kunnen wijzigen of toe te voegen.
Huurbetaling:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.
Huurprijsindexering:
De huurprijs zal jaarlijks worden geïndexeerd. Wijziging van de huurprijs vindt plaats op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau van de Statistiek.
Bankgarantie/waarborgsom:
Huurder zal uiterlijk per datum sleuteloverdracht c.q. huuringangsdatum een bankgarantie conform standaard model ROZ stellen ter grootte van 3 maanden huurverplichting incl. servicekosten te vermeerderen met BTW.
BTW:
Huurder verklaart dat hij voor tenminste 90% met omzetbelasting belast prestaties verricht. Indien huurder op enig moment niet meer aan dit criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd..
Servicekosten:
Het voorschot voor de servicekosten bedragen € 345,- per maand exclusief BTW.
De servicekosten zijn ten behoeve van o.a.:
- huur en leging papier en restafvalcontainer uitsluitend voor het verwerken van kantoorafval;
- schoonmaken en onderhouden van algemene ruimten;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- schoonmaken en onderhouden van (parkeer)terrein en groenvoorzieningen;
- schoonmaken en onderhouden van de buitengevels;
- schoonmaken en onderhouden van het gevelglas aan de buitenkant en het gevelglas aan de binnenkant van de algemene ruimten;
- verlichting en elektra algemene ruimten in en om het gebouw;
- surveillance dienst t.b.v. de algemene ruimten;
- onderhoud, periodieke controle en keuring van de (toekomstige) toegangshekken en toegangscontrole;
- onderhoud, periodieke controle en keuring mechanische ventilatie in het gehuurde indien aanwezig;
- onderhoud, periodieke controle en keuring luchtbehandelingsinstallatie (indien aanwezig);
- onderhoud, periodieke controle en keuring elektrische overheaddeuren in het gehuurde (indien aanwezig);
- onderhoud, periodieke controle en keuring elektrische deurbediening;
- onderhoud, periodieke controle en keuring brandmelders, gebouw gebonden blusapparatuur, gebouwbewaking/storingsmelder;
- onderhoud, periodieke controle en keuring van de verwarmingsinstallatie;
- onderhoud van hang- en sluitwerk algemene toegangsdeuren;
- onderhoud aan dakramen;
- onderhoud vloeren;
- bestrijding plaagdieren;
- administratiekosten ad 6% over de hierboven aangegeven leveringen en diensten (welke in het voorschot zijn verwerkt).
Huurder draagt op eigen risico en kosten zelf zorg voor eventuele contracten ten behoeve van o.a.:
- levering en vastrecht t.b.v. gas- en elektriciteitsaansluitingen;
- telefoon- en internetaansluiting;
- schoonmaak van het gehuurde;
- onderhoud van databekabeling en daaraan gerelateerde faciliteiten.
Eenmalige opstartkosten:
Huurder dient bij ingang van de huurovereenkomst eenmalig een bedrag van ca. € 250,- excl. BTW te betalen ten behoeve van het aanbrengen/wijzigen van de naamsaanduiding op de postbus en het aanbrengen/wijzigen van het bord bij de bijbehorende parkeerplaatsen.
Oplevering:
Oplevering en aanvaarding in overleg, kan spoedig.
Opleveringsniveau:
Het gehuurde wordt bij aanvang van de huur opgeleverd en door de huurder aanvaard in de staat waarin het zich dan bevindt. Alle in het gehuurde aanwezige bouwkundige, technische en overige voorzieningen, welke niet tot het casco behoren, worden om niet” door huurder overgenomen.
Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
De oppervlakte is met grootst mogelijke zorgvuldigheid gemeten, maar biedt geen garantie en er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Goedkeuring eigenaar/verhuurder voorbehouden.
Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Blauwman Bedrijfsmakelaars: 020-215 8800.
Algemeen:
Deze kantoorruimte, ter grootte van in totaal ca. 163 m² (inclusief omslag) wordt te huur aangeboden in een modern en eigentijds gebouw met eigen voorzieningen.
De ruimte van is verdeeld over 2 verdiepingen, voorzien van een mooie vide en eigen dakterras van ca. 28 m². Door de vele raampartijen is de ruimte zeer licht te noemen.
Op het terrein is een grote diversiteit aan omliggende bedrijfsactiviteiten te vinden (o.a. IT, creatief, dienstverlenend) welke de locatie een geweldige plek maken om vanuit te werken!
Oppervlakte/ beschikbaarheid:
Unit: H2
2e en 3e verdieping
Opp.: ca. 163 m²
Huurprijs: € 2.100,- p/mnd
Voorschot servicekosten: € 345,- excl. BTW p/mnd
Voorzieningen/ installaties:
De kantoorruimte wordt casco verhuurd, is met oog voor detail hoogwaardig afgewerkt en onder meer voorzien van:
- volledig voorzien van houten vloer;
- inbouwpakket met verschillende kantoorruimtes/ spreekkamers;
- een interne trap naar de bovengelegen verdieping;
- gescheiden sanitaire voorzieningen en een douche;
- eigen pantry, voorzien van o.a. vaatwasser en koelkast;
- dakterras op de 2e verdieping;
- databekabeling en patchkast;
- alarmsysteem met bewegingsmelders;
- airconditioning;
- C.V.-installatie met radiatoren.
Bereikbaarheid:
Komt u met de auto?
Het object is direct verbonden met de Rijkswegen A10 via de S116, S117 en S118. U kunt in parkeren op het terrein direct naast de kantoorruimte. De binnenstad van Amsterdam bereikt u via de IJ-tunnel eveneens in enkele minuten.
Komt u met de fiets?
Vanaf Amsterdam CS is het object is ca. 10 minuten met de pont te bereiken.
Komt u met het openbaar vervoer?
Via buslijn 38 (elke 15 min) is het object vanaf Station Noord goed bereikbaar.
Parkeergelegenheid:
Er zijn ca. 2 parkeerplaatsen beschikbaar, toewijzing in overleg. Uitgangspunt: 1 plek binnen en 1 plek buiten.
Prijs parkeerplaatsen buiten € 500,- per plaats per jaar excl. BTW.
Prijs parkeerplaatsen binnen € 1.250,- per plaats per jaar excl. BTW.
Tevens bestaat de mogelijkheid tot het huren van opslagruimte in de parkeergarage, e.e.a. op basis van beschikbaarheid. Informeer naar de mogelijkheden.
Bestemming:
Conform het vigerende bestemmingsplan “Buiksloterham” d.d. 21-12-2016 kent het gebouw de bestemming “gemengd” derhalve bestemd voor o.a. kantoor en bedrijven.
Voor de meest actuele stand van zaken en/of meer informatie verwijzen wij u graag naar de afdeling Ruimtelijke Ordening van de gemeente Amsterdam.
Energielabel gebouw:
Het gehuurde beschikt over een EPA-certificaat labelklasse: A+
Geldig t/m 25-08-2033.
Huurtermijn:
Uitgangspunt ca. 2 jaar tot uiterlijk 1 juli 2026. Kortere huurtermijnen in overleg.
Opzegtermijn:
Wederzijds, met inachtneming van een termijn van 12 maanden.
Contract:
Verhuurders model op basis van de standaard overeenkomst met bijbehorende algemene bepalingen zoals opgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (model 2015) aangevuld met het recht om bepalingen en bijzondere voorwaarden te kunnen wijzigen of toe te voegen.
Huurbetaling:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.
Huurprijsindexering:
De huurprijs zal jaarlijks worden geïndexeerd. Wijziging van de huurprijs vindt plaats op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau van de Statistiek.
Bankgarantie/waarborgsom:
Huurder zal uiterlijk per datum sleuteloverdracht c.q. huuringangsdatum een bankgarantie conform standaard model ROZ stellen ter grootte van 3 maanden huurverplichting incl. servicekosten te vermeerderen met BTW.
BTW:
Huurder verklaart dat hij voor tenminste 90% met omzetbelasting belast prestaties verricht. Indien huurder op enig moment niet meer aan dit criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd..
Servicekosten:
Het voorschot voor de servicekosten bedragen € 345,- per maand exclusief BTW.
De servicekosten zijn ten behoeve van o.a.:
- huur en leging papier en restafvalcontainer uitsluitend voor het verwerken van kantoorafval;
- schoonmaken en onderhouden van algemene ruimten;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- schoonmaken en onderhouden van (parkeer)terrein en groenvoorzieningen;
- schoonmaken en onderhouden van de buitengevels;
- schoonmaken en onderhouden van het gevelglas aan de buitenkant en het gevelglas aan de binnenkant van de algemene ruimten;
- verlichting en elektra algemene ruimten in en om het gebouw;
- surveillance dienst t.b.v. de algemene ruimten;
- onderhoud, periodieke controle en keuring van de (toekomstige) toegangshekken en toegangscontrole;
- onderhoud, periodieke controle en keuring mechanische ventilatie in het gehuurde indien aanwezig;
- onderhoud, periodieke controle en keuring luchtbehandelingsinstallatie (indien aanwezig);
- onderhoud, periodieke controle en keuring elektrische overheaddeuren in het gehuurde (indien aanwezig);
- onderhoud, periodieke controle en keuring elektrische deurbediening;
- onderhoud, periodieke controle en keuring brandmelders, gebouw gebonden blusapparatuur, gebouwbewaking/storingsmelder;
- onderhoud, periodieke controle en keuring van de verwarmingsinstallatie;
- onderhoud van hang- en sluitwerk algemene toegangsdeuren;
- onderhoud aan dakramen;
- onderhoud vloeren;
- bestrijding plaagdieren;
- administratiekosten ad 6% over de hierboven aangegeven leveringen en diensten (welke in het voorschot zijn verwerkt).
Huurder draagt op eigen risico en kosten zelf zorg voor eventuele contracten ten behoeve van o.a.:
- levering en vastrecht t.b.v. gas- en elektriciteitsaansluitingen;
- telefoon- en internetaansluiting;
- schoonmaak van het gehuurde;
- onderhoud van databekabeling en daaraan gerelateerde faciliteiten.
Eenmalige opstartkosten:
Huurder dient bij ingang van de huurovereenkomst eenmalig een bedrag van ca. € 250,- excl. BTW te betalen ten behoeve van het aanbrengen/wijzigen van de naamsaanduiding op de postbus en het aanbrengen/wijzigen van het bord bij de bijbehorende parkeerplaatsen.
Oplevering:
Oplevering en aanvaarding in overleg, kan spoedig.
Opleveringsniveau:
Het gehuurde wordt bij aanvang van de huur opgeleverd en door de huurder aanvaard in de staat waarin het zich dan bevindt. Alle in het gehuurde aanwezige bouwkundige, technische en overige voorzieningen, welke niet tot het casco behoren, worden om niet” door huurder overgenomen.
Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
De oppervlakte is met grootst mogelijke zorgvuldigheid gemeten, maar biedt geen garantie en er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Goedkeuring eigenaar/verhuurder voorbehouden.
Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Blauwman Bedrijfsmakelaars: 020-215 8800.
Betrokken makelaar
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.