• Verhuurd

Krakau 3 2993 LV Barendrecht

€ 135 /m²/jaar

Verhuurgeschiedenis

Aangeboden sinds
12 juli 2022
Verhuurdatum
3 september 2024
Looptijd
25½ maand

Omschrijving

Moderne kantoorruimte met energielabel A op zichtlocatie langs rijksweg A29 op bedrijventerrein ‘Vaanpark II’ in Barendrecht. De kantoorruimten bevinden zich op de 1e en 3e etage van dit in 2006 gebouwde bedrijfs-/kantoorcomplex en worden als één geheel te huur aangeboden.

De 1e etage kent een functionele opzet en beschikt aan weerszijden over raampartijen, screens, koeling, keurig sanitair en een vrij courante compartimentering. De 3e etage leent zich uitstekend voor het houden van vergaderingen, presentaties en trainingen.

De achterliggende bedrijfsruimte van het complex is in gebruik bij Renault-dealer Van Mossel en het kantoor op de 2e etage is in gebruik bij Berkman Forwarding.

Locatie:
Bedrijventerrein Vaanpark 2 bevindt zich direct aan rijksweg A29 (Rotterdam-Roosendaal-Zierikzee) en heeft via knooppunt Vaanplein uitstekende aansluitingen op de rijkswegen A15 (Europoort-Rotterdam-Gorinchem) en A16 (Rotterdam-Dordrecht-Breda).

Afmetingen:
1e verdieping : 477,60 m² v.v.o.;
3e verdieping : 219,40 m² v.v.o.;
totaal : 697,00 m² v.v.o.

De metrages inclusief het aandeel in de gezamenlijke ruimten en zijn bepaald aan de hand van een NEN2580 meetstaat.

Parkeren:
20 parkeerplaatsen op eigen afsluitbaar parkeerterrein.

Energielabel:
A, geldig t/m 01-06-2029.

Huidige voorzieningen/specificaties:
- gezamenlijke representatieve entree met tochtsluis voorzien van elektrische schuifdeuren en veel daglichttoetreding middels vide en glazen pui in voorgevel;
- liftinstallatie;
- bordestrappen;
- de 1e etage omvat een overloop met dubbele deuren naar een open kantoorveld, 5 spreek-/kantoorkamers, een garderobe, sanitaire ruimten, een pantry en een opslag/archiefruimte;
- de 2e etage is opgedeeld in drie compartimenten die uitstekend gebruikt kunnen worden voor het houden van vergaderingen, het geven van trainingen of als directiekamer;
vloeren zijn voorzien van tapijt en van parket;
- wanden spuitwerk;
- systeemwanden bestaande uit dichte wanden en glaswanden;
- veel daglichttoetreding middels ramen aan beide zijden van het kantoor;
- voor oplevering zullen de systeemplafonds worden voorzien van nieuwe plafondplaten;
- voor oplevering zal de huidige verlichting worden vervangen door led-verlichting;
- luxe toiletgroepen (dames/heren) voorzien van voorportaal;
- moderne pantry’s;
- kabelgoten ten behoeve van data en elektra (exclusief databekabeling);
- topkoeling;
- verwarming door middel van cv-installatie met radiatoren;
- automatische zonnescreens;
- brandmeld-/ontruimingsinstallatie;
- brandblusmiddelen.

Het opleverniveau is in overleg tussen huurder en verhuurder nader te bepalen.

Reclamevoering:
Uitsluitend in overleg met en na goedkeuring van eigenaar/verhuurder.

Huurprijs:
- kantoorruimte : € 135,- per m² per jaar excl. servicekosten excl. BTW;
- parkeerplaatsen : € 500,- per parkeerplaats per jaar excl. BTW.

Servicekosten:
Per maand wordt € 35,- per m² per jaar exclusief BTW in rekening gebracht als voorschot op onderstaande leveringen en diensten:
- algemene buitenverlichting en vervanging c.q. onderhoud van de betreffende lampen;
- onderhoud-/servicecontract van de E&W installaties;
- schoonmaakkosten gezamenlijke ruimten, buitenbeglazing en gevels;
- verbruik van de stadsverwarming, elektriciteit en water, inclusief vastrecht van de algemene ruimte en algemene buitenverlichting;
- verbruik van stadsverwarming van het gehuurde gedeelte;
- onderhoud-/servicecontract liftinstallatie;
- kosten vuilafvoer (geen bedrijfsafval);
- onderhoud groenvoorziening;
- onderhoud buitenterrein inclusief parkeervoorzieningen;
- bijdrage Coöperatieve Beveiliging;
- administratiekosten 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Huurperiode:
In nader overleg.

Huurbetaling:
Per maand vooruit.

Huurverhoging:
Jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na huuringangsdatum, conform de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI-alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Huurovereenkomst:
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt op basis van het ROZ-model (Raad van Onroerende Zaken) kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld 30-01-2015 met bijbehorende Algemene Bepalingen gedeponeerd bij de griffie van de Rechtbank te Den Haag en op 17-02-2015 aldaar ingeschreven onder nummer 15/21.

Zekerheidstelling:
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een kwartaalverplichting huur inclusief servicekosten inclusief BTW.

Omzetbelasting:
De huurprijs wordt belast met de geldende omzetbelasting. Huurder en verhuurder opteren voor een BTW-belaste verhuur. Indien op basis van de nieuwe BTW-wetgevingsvoorstelling huurder niet meer aan het criterium meer dan 90% BTW-belaste prestaties verricht voldoet, en zodoende het verzoek om BTW-belaste verhuur niet geaccepteerd wordt, dan zal de
huurprijs worden verhoogd met een nader door verhuurder vast te stellen percentage.

Oplevering:
Op korte termijn mogelijk.

De vermelde informatie is van algemene aard en is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. Aan de inhoud van deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Kenmerken

Overdracht

Laatste huurprijs
€ 135 per vierkante meter per jaar
Servicekosten
€ 35 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
Aangeboden sinds
Status
Verhuurd

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
2006

Oppervlakten

Oppervlakte
697 m²

Indeling

Aantal bouwlagen
2 bouwlagen
Voorzieningen
Topkoeling, inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling

Energie

Energielabel
A

Omgeving

Ligging
Bedrijventerrein

Betrokken makelaar

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.