Verhuurgeschiedenis
- Aangeboden sinds
- 7 februari 2024
- Verhuurdatum
- 8 maart 2024
- Looptijd
- 4 weken
Omschrijving
Instapklare kantoorruimte van ca. 140 m² verdeeld over twee vloeren met twee parkeerplaatsen op eigen terrein. Deze kantoorruimte wordt opgeleverd met een dermate hoog aantal voorzieningen waardoor u enkel nog een laptop dient mee te nemen voordat u hier aan de slag kunt. Deze voorzieningen bestaan onder andere uit vier elektrische bedienbare hooglaagbureaus, vier beugels met telkenmale twee 24 inch beeldschermen en vier dockingstations.
LOCATIE
Omgevingsfactoren
Op bedrijventerrein Hoogeind II komt een kleinschalig instapklaar kantoorpand beschikbaar. Het kantoorpand is enkele jaren geleden volledig gemoderniseerd en voorzien van een moderne inrichting. Verhuurder heeft er voor gekozen het pand op te leveren, inclusief alle aanwezige afwerking, airco-units, meubilair, databekabeling, dockingstations en beeldschermen. Indien huurder zijn laptops meeneemt kan het pand in gebruik worden genomen en zijn geen investeringen nodig.
Het terrein kenmerkt zich door een aantal voorzieningen, zoals een hotel, lunchroom, kinderdagverblijf en een groot leisuregebied rondom het Breepark. Op het terrein is een mix van internationale en MKB-bedrijven aanwezig.
Bereikbaarheid
Bedrijventerrein Hoogeind is vanwege de ligging aan de snelwegen zeer goed bereikbaar met de auto. De A27 is gelegen op een steenworp afstand en geeft een goede ontsluiting richting Utrecht, Eindhoven en Antwerpen. Op het bedrijventerrein is ook een bushalte gelegen.
Parkeren
Op eigen terrein zijn twee parkeerplaatsen gelegen. Daarnaast zijn er voldoende parkeermogelijkheden in de directe omgeving.
OBJECTGEGEVENS
Indeling
De kantoorruimte is verdeeld over de begane grond en de eerste verdieping en heeft de navolgende indeling:
Begane grond
Royale gang met toegang tot de begane grond en eerste verdieping; aansluitend grote kantoorruimte met thans drie werkplekken; twee toiletten, eetruimte met pantry voorzien van koffiemachine, vaatwasser en koelkast; opstelruimte voor archief, bergruimte en patchkast.
Eerste verdieping
Royale gang; toilet; drie royale kantoorkamers.
Oppervlakte
Het pand heeft een BVO van ca. 140 m², verdeeld over beide verdiepingen.
Opleveringsniveau
Het kantoorpand wordt zeer compleet opgeleverd en is instapklaar.
Het pand is afgewerkt met de navolgende voorzieningen:
- vloeren afgewerkt met PVC-stroken;
- scheidingswanden, deels voorzien van glas;
- systeemplafonds met verlichting;
- drie toiletten;
- pantry met diverse inbouwapparatuur;
- kabelgoten met data- en elektrabekabeling;
- patchkast met switchpanelen;
- airco-units;
- binnen lamellen.
Daarnaast heeft het pand de navolgende inventaris die mee wordt verhuurd:
- vier elektrisch bedienbare hoog-laagbureaus met stoelen;
- vier beugels met telkenmale twee 24 inch beeldschermen;
- vier dockingstations;
- diverse keukenapparatuur, servies en bestek;
- diverse roldeurkasten;
- eetbartafel met vier leren barstoelen;
- vergaderopstelling, bestaande uit een tafel, zes stoelen en een beeldscherm;
- alarminstallatie;
- wanddecoratie;
- grote witte bloempotten.
Energielabel
Het pand heeft een energielabel A.
HUURGEGEVENS
Huurprijs
De huurprijs bedraagt € 20.800,-- per jaar, te vermeerderen met BTW.
Servicekosten
De servicekosten bedragen € 1.038,-- per jaar, te vermeerderen met BTW.
Huurtermijn
In overleg, minstens tot 31 augustus 2026, verlenging in overleg met verhuurder.
Indexering
Jaarlijkse indexering is gebaseerd op de huidige overeenkomst. De huur zal voor het eerst per 1 september 2024 worden geïndexeerd. Dit is op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks huishoudens totaal (2015 = 100), zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Zekerheidsstelling
Bankgarantie ter grootte van drie maanden huur + servicekosten inclusief BTW.
BTW
Er wordt voor BTW geopteerd.
WWFT
Op basis van de WWFT zijn wij gehouden om een onderzoek in te stellen naar uw identiteit en/of de identiteit van de UBO van uw organisatie.
Overige bepalingen
De huurovereenkomst wordt opgemaakt op basis van het meest recente standaard ROZ-model en de daarbij behorende Algemene Bepalingen.
Deze informatieverstrekking is geheel vrijblijvend. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie wordt verstrekt zonder enige verantwoordelijkheid voor eventuele onvolledigheden en/of onjuistheden.
LOCATIE
Omgevingsfactoren
Op bedrijventerrein Hoogeind II komt een kleinschalig instapklaar kantoorpand beschikbaar. Het kantoorpand is enkele jaren geleden volledig gemoderniseerd en voorzien van een moderne inrichting. Verhuurder heeft er voor gekozen het pand op te leveren, inclusief alle aanwezige afwerking, airco-units, meubilair, databekabeling, dockingstations en beeldschermen. Indien huurder zijn laptops meeneemt kan het pand in gebruik worden genomen en zijn geen investeringen nodig.
Het terrein kenmerkt zich door een aantal voorzieningen, zoals een hotel, lunchroom, kinderdagverblijf en een groot leisuregebied rondom het Breepark. Op het terrein is een mix van internationale en MKB-bedrijven aanwezig.
Bereikbaarheid
Bedrijventerrein Hoogeind is vanwege de ligging aan de snelwegen zeer goed bereikbaar met de auto. De A27 is gelegen op een steenworp afstand en geeft een goede ontsluiting richting Utrecht, Eindhoven en Antwerpen. Op het bedrijventerrein is ook een bushalte gelegen.
Parkeren
Op eigen terrein zijn twee parkeerplaatsen gelegen. Daarnaast zijn er voldoende parkeermogelijkheden in de directe omgeving.
OBJECTGEGEVENS
Indeling
De kantoorruimte is verdeeld over de begane grond en de eerste verdieping en heeft de navolgende indeling:
Begane grond
Royale gang met toegang tot de begane grond en eerste verdieping; aansluitend grote kantoorruimte met thans drie werkplekken; twee toiletten, eetruimte met pantry voorzien van koffiemachine, vaatwasser en koelkast; opstelruimte voor archief, bergruimte en patchkast.
Eerste verdieping
Royale gang; toilet; drie royale kantoorkamers.
Oppervlakte
Het pand heeft een BVO van ca. 140 m², verdeeld over beide verdiepingen.
Opleveringsniveau
Het kantoorpand wordt zeer compleet opgeleverd en is instapklaar.
Het pand is afgewerkt met de navolgende voorzieningen:
- vloeren afgewerkt met PVC-stroken;
- scheidingswanden, deels voorzien van glas;
- systeemplafonds met verlichting;
- drie toiletten;
- pantry met diverse inbouwapparatuur;
- kabelgoten met data- en elektrabekabeling;
- patchkast met switchpanelen;
- airco-units;
- binnen lamellen.
Daarnaast heeft het pand de navolgende inventaris die mee wordt verhuurd:
- vier elektrisch bedienbare hoog-laagbureaus met stoelen;
- vier beugels met telkenmale twee 24 inch beeldschermen;
- vier dockingstations;
- diverse keukenapparatuur, servies en bestek;
- diverse roldeurkasten;
- eetbartafel met vier leren barstoelen;
- vergaderopstelling, bestaande uit een tafel, zes stoelen en een beeldscherm;
- alarminstallatie;
- wanddecoratie;
- grote witte bloempotten.
Energielabel
Het pand heeft een energielabel A.
HUURGEGEVENS
Huurprijs
De huurprijs bedraagt € 20.800,-- per jaar, te vermeerderen met BTW.
Servicekosten
De servicekosten bedragen € 1.038,-- per jaar, te vermeerderen met BTW.
Huurtermijn
In overleg, minstens tot 31 augustus 2026, verlenging in overleg met verhuurder.
Indexering
Jaarlijkse indexering is gebaseerd op de huidige overeenkomst. De huur zal voor het eerst per 1 september 2024 worden geïndexeerd. Dit is op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks huishoudens totaal (2015 = 100), zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Zekerheidsstelling
Bankgarantie ter grootte van drie maanden huur + servicekosten inclusief BTW.
BTW
Er wordt voor BTW geopteerd.
WWFT
Op basis van de WWFT zijn wij gehouden om een onderzoek in te stellen naar uw identiteit en/of de identiteit van de UBO van uw organisatie.
Overige bepalingen
De huurovereenkomst wordt opgemaakt op basis van het meest recente standaard ROZ-model en de daarbij behorende Algemene Bepalingen.
Deze informatieverstrekking is geheel vrijblijvend. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie wordt verstrekt zonder enige verantwoordelijkheid voor eventuele onvolledigheden en/of onjuistheden.
Betrokken makelaar
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.