Verhuurgeschiedenis
- Aangeboden sinds
- 19 december 2022
- Verhuurdatum
- 1 mei 2024
- Looptijd
- 16 maanden
Omschrijving
ALGEMEEN
Het representatieve multi-tenant kantoorgebouw aan de Oude Middenweg 11-19 te Den Haag is in 2002 gerealiseerd en omvat circa 14.315 m² v.v.o. kantoorruimte, verdeeld over drie kantoortorens die met elkaar zijn verbonden. Rondom en onder het complex is een ruim opgezet en via een slagboom afsluitbaar parkeerterrein gelegen. Door het aanwezige HNK concept biedt het object veel faciliteiten zoals een receptie, restaurant en vergadercentrum.
Voor de (onder)verhuur is circa 724 m² (turn-key) kantoorruimte per direct beschikbaar op de bovenste (zesde) verdieping van toren A. De ruimte heeft grote raampartijen, veel daglicht en een uniek uitzicht. Er zijn (minimaal) 9 parkeerplaatsen op het ondergelegen parkeerterrein voor de (onder)verhuur beschikbaar. Als er meer parkeerplaatsen gewenst zijn, is dit bespreekbaar. Het kantoorgebouw is voorzien van een energielabel A++.
LOCATIE
Het complex ‘HNK Den Haag’ met een uitstekende zichtbaarheid, is gelegen aan de rand van het Forepark. Het Forepark is een gemengd bedrijventerrein met kantoren langs de Rijksweg A4, vlak bij het knooppunt A4/A12.
BEREIKBAARHEID
Per auto:
Het kantoorgebouw is uitstekend bereikbaar per auto door de ligging nagenoeg naast de uitvalswegen van de Rijkswegen A4 (Den Haag-Amsterdam/Rotterdam) met nabije aansluitingen op de Rijksweg A12 (Den Haag-Utrecht) en A13 (Den Haag- Rotterdam).
Per openbaar vervoer:
De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is zeer goed. Op slechts enkele minuten loopafstand treft u het station Forepark aan, waar zowel NS Station Den Haag als NS Station Rotterdam eenvoudig met de randstadrail bereikbaar zijn. Tevens is dit de halte voor de tramlijnen 3 en 4.
BESCHIKBAARHEID
Het totale verhuurbare oppervlak van het gebouw bedraagt circa 14.315 m² v.v.o. kantoorruimte. Voor de (onder)verhuur is momenteel circa 724 m² v.v.o. kantoorruimte beschikbaar welke is gelegen op de zesde verdieping van toren A.
PARKEREN
Om en onder het complex is een ruim opgezet en middels slagboom afsluitbaar grotendeels overdekt parkeerterrein gelegen waar (minimaal) 9 parkeerplaatsen voor de verhuur beschikbaar zijn.
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Vanaf € 145 per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeren:
€ 900 per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
BTW
Verhuurder wenst te opteren voor een met BTW belaste levering. Indien huurder geen BTW kan verrekenen zal de huurprijs met een nader te bepalen bedrag worden verhoogd ter compensatie van het niet kunnen verrekenen van BTW.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten zijn vastgesteld en bedragen EUR 60 per m² v.v.o. per jaar (prijspeil 2023) en zijn te vermeerderen met BTW. Hiervoor worden de navolgende diensten geleverd;
• onderhoud en periodieke controle van technische installaties en standleidingen;
• onderhoud en periodieke controle van hemelwaterafvoer, goten en daken;
• periodiek onderhoud van E- en W-installaties;
• periodiek liftonderhoud en jaarlijkse liftkeuring door Liftinstituut;
• periodiek onderhoud van riolering en standleidingen;
• periodieke onderhoud van CV-installatie alsmede het verhelpen van storingen;
• tuinonderhoud en onderhoud van parkeerterrein, fietsenstalling en bestrating;
• glasbewassing;
• gasgebruik inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
• waterverbruik inclusief vastrecht.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het kantoorgebouw wordt in de huidige turn-key staat opgeleverd, onder andere voorzien van:
• representatieve centrale entree voorzien van bemande receptie;
• bedrijfsrestaurant;
• vergadervoorzieningen;
• game-room;
• diverse personenliften;
• luchtbehandelingsysteem voorzien van ventilatieconvectoren;
• huidige systeemplafond voorzien van geïntrigeerde LED verlichting;
• kabelgoten voorzien van elektra en Cat5 databekabeling;
• zonwerende beglazing;
• toiletgroep per verdieping;
• pantryvoorziening;
• huidige vloerafwerking (gietvloer);
• huidige scheidingswanden/kamerindeling;
• fietsenstalling (gemeenschappelijk).
OVERIG
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maand-prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks ‘CPI-alle huishoudens’ (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUURPRIJSBETALING
Per kwartaal vooruit.
HUURTERMIJN
In overleg.
ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie ter grootte van 3 kalendermaanden huur en servicekosten, beide te vermeerderen met BTW.
HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW conform het model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) zoals op 30 januari 2015 vastgesteld en op 17 februari 2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank in Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/20, alsmede de daarbij behorende Algemene Bepalingen.
ENERGIELABEL
Energielabel A++.
Het representatieve multi-tenant kantoorgebouw aan de Oude Middenweg 11-19 te Den Haag is in 2002 gerealiseerd en omvat circa 14.315 m² v.v.o. kantoorruimte, verdeeld over drie kantoortorens die met elkaar zijn verbonden. Rondom en onder het complex is een ruim opgezet en via een slagboom afsluitbaar parkeerterrein gelegen. Door het aanwezige HNK concept biedt het object veel faciliteiten zoals een receptie, restaurant en vergadercentrum.
Voor de (onder)verhuur is circa 724 m² (turn-key) kantoorruimte per direct beschikbaar op de bovenste (zesde) verdieping van toren A. De ruimte heeft grote raampartijen, veel daglicht en een uniek uitzicht. Er zijn (minimaal) 9 parkeerplaatsen op het ondergelegen parkeerterrein voor de (onder)verhuur beschikbaar. Als er meer parkeerplaatsen gewenst zijn, is dit bespreekbaar. Het kantoorgebouw is voorzien van een energielabel A++.
LOCATIE
Het complex ‘HNK Den Haag’ met een uitstekende zichtbaarheid, is gelegen aan de rand van het Forepark. Het Forepark is een gemengd bedrijventerrein met kantoren langs de Rijksweg A4, vlak bij het knooppunt A4/A12.
BEREIKBAARHEID
Per auto:
Het kantoorgebouw is uitstekend bereikbaar per auto door de ligging nagenoeg naast de uitvalswegen van de Rijkswegen A4 (Den Haag-Amsterdam/Rotterdam) met nabije aansluitingen op de Rijksweg A12 (Den Haag-Utrecht) en A13 (Den Haag- Rotterdam).
Per openbaar vervoer:
De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is zeer goed. Op slechts enkele minuten loopafstand treft u het station Forepark aan, waar zowel NS Station Den Haag als NS Station Rotterdam eenvoudig met de randstadrail bereikbaar zijn. Tevens is dit de halte voor de tramlijnen 3 en 4.
BESCHIKBAARHEID
Het totale verhuurbare oppervlak van het gebouw bedraagt circa 14.315 m² v.v.o. kantoorruimte. Voor de (onder)verhuur is momenteel circa 724 m² v.v.o. kantoorruimte beschikbaar welke is gelegen op de zesde verdieping van toren A.
PARKEREN
Om en onder het complex is een ruim opgezet en middels slagboom afsluitbaar grotendeels overdekt parkeerterrein gelegen waar (minimaal) 9 parkeerplaatsen voor de verhuur beschikbaar zijn.
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Vanaf € 145 per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeren:
€ 900 per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
BTW
Verhuurder wenst te opteren voor een met BTW belaste levering. Indien huurder geen BTW kan verrekenen zal de huurprijs met een nader te bepalen bedrag worden verhoogd ter compensatie van het niet kunnen verrekenen van BTW.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten zijn vastgesteld en bedragen EUR 60 per m² v.v.o. per jaar (prijspeil 2023) en zijn te vermeerderen met BTW. Hiervoor worden de navolgende diensten geleverd;
• onderhoud en periodieke controle van technische installaties en standleidingen;
• onderhoud en periodieke controle van hemelwaterafvoer, goten en daken;
• periodiek onderhoud van E- en W-installaties;
• periodiek liftonderhoud en jaarlijkse liftkeuring door Liftinstituut;
• periodiek onderhoud van riolering en standleidingen;
• periodieke onderhoud van CV-installatie alsmede het verhelpen van storingen;
• tuinonderhoud en onderhoud van parkeerterrein, fietsenstalling en bestrating;
• glasbewassing;
• gasgebruik inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
• waterverbruik inclusief vastrecht.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het kantoorgebouw wordt in de huidige turn-key staat opgeleverd, onder andere voorzien van:
• representatieve centrale entree voorzien van bemande receptie;
• bedrijfsrestaurant;
• vergadervoorzieningen;
• game-room;
• diverse personenliften;
• luchtbehandelingsysteem voorzien van ventilatieconvectoren;
• huidige systeemplafond voorzien van geïntrigeerde LED verlichting;
• kabelgoten voorzien van elektra en Cat5 databekabeling;
• zonwerende beglazing;
• toiletgroep per verdieping;
• pantryvoorziening;
• huidige vloerafwerking (gietvloer);
• huidige scheidingswanden/kamerindeling;
• fietsenstalling (gemeenschappelijk).
OVERIG
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maand-prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks ‘CPI-alle huishoudens’ (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUURPRIJSBETALING
Per kwartaal vooruit.
HUURTERMIJN
In overleg.
ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie ter grootte van 3 kalendermaanden huur en servicekosten, beide te vermeerderen met BTW.
HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW conform het model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) zoals op 30 januari 2015 vastgesteld en op 17 februari 2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank in Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/20, alsmede de daarbij behorende Algemene Bepalingen.
ENERGIELABEL
Energielabel A++.
Betrokken makelaar
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.