Verhuurgeschiedenis
- Aangeboden sinds
- 12 september 2024
- Verhuurdatum
- 14 oktober 2024
- Looptijd
- 4 weken
Omschrijving
Tijdelijk voordelig huren! Even tijdelijk huisvesting nodig? Dan is dit kantoorpand een optie voor u!
Traditionele zelfstandige kantoorruimte met nieuwe airconditioning op de hoek van de Nijverheidstraat en de Archimedesstraat op bedrijventerrein ‘Louter Bloemen’. Eigen herkenbare entree van ca. 18 m² en op de verdieping ca. 102 m² kantoorruimte, verdeeld over 3 ruimten en secundaire ruimten. Eigen toilet en pantry. Ideaal voor diegene die tijdelijk voordelig wil huren.
LOCATIE/BEREIKBAARHEID/ PARKEREN
Per auto
De bereikbaarheid per auto is uitstekend, het pand is gelegen nabij de op- en afrit van rijksweg A16. Vanuit de stad zelf is de locatie goed bereikbaar via de Laan der Verenigde Naties en de Mijlweg.
Per OV
De bereikbaarheid per OV is goed door de aanwezigheid van een bushalte nabij het object.
Parkeren
Gratis parkeren langs de openbare weg in de directe omgeving.
BESTEMMING
Vigerend bestemmingsplan ‘Zeehavens’. Het bestemmingsplan is door de raad vastgesteld op 25 juni 2013 en met ingang van 22 augustus 2013 in werking getreden. Enkelbestemming: bedrijf-3. In dit geval kantoordoeleinden.
VLOEROPPERVLAKTE
Begane grond: ca. 18 m² entreehal.
Verdieping: ca. 102 m² kantoorruimte.
GLOBALE INDELING
Begane grond:
• Entree, hal (ca. 7.20 x 2.46 m.), open trap naar verdieping met een trapkast.
Verdieping:
• Gang (ca. 5.48 x 1.14 m.);
• Pantry nis (ca. 1.35 x 1.50 m.);
• toilet met voorportaal (ca. 1.35 x 3.23 m.);
• kantoorvertrek 1 voorzijde (ca. 5.20 x 7.55 m. incl. Lips kluisruimte van ca. 2.20 x 1.48 m.);
• L-vormige ruimte (ca. 4 m²) met granito aanrechtblad met betegelde achterwand, opstelplaats t.b.v. een vaatwasser;
• kantoorvertrek 2 zijkant (ca. 4.50 x 5.20 m.) met deur naar ganggedeelte behorend tot Archimedesstraat 2;
• vergaderruimte in L-vorm achterzijde (ca. 19 m²) met deur naar ganggedeelte behorend tot Archimedesstraat 2.
?
VOORZIENINGEN & INSTALLATIES
ALGEMEEN:
• Aansluitingen op het gas, water en elektriciteit leidingnetwerk + gemeentelijke riolering;
• Eigen brievenbus*;
• Hoofdmeterkast elektra komt binnen in het pand Nijverheidstraat 12A;
• Tussen verdeelinrichting elektra bevindt zich in het pand Archimedesstraat 2;
• Algemene verbruiksmeters gas en water ( Nijverheidstraat 12/ Archimedesstraat 2);
• Tussenmeter elektra;
• Elektronisch inbraakalarmsysteem*;
• Verwarming en warmwatervoorziening via een gasgestookte cv-ketel in combinatie met radiatoren (met warmtemeters);
• De 2 kantoorvertrekken en de vergaderruimte zijn v.v. recente airco units*;
• Verlaagd systeemplafonds met opbouw tl-verlichting*;
• Glasvliesbehang wandafwerking*;
• Laminaatvloer begane grond en een grote schoonloop mat*;
• Projecttapijt en plavuizen vloerafwerking t.p.v. de verdieping*;
• Lamellen binnen zonwering*;
• Diverse rand geaarde wandcontactdozen;
• Pantry met enkele rvs spoelbak, 2 onder en 2 bovenkasten;
• Warmwater voorziening via een close-in boiler;
• Toilet met voorportaal met plavuizen vloer en wastafelmeubel, toilet met gedeeltelijk betegelde wanden, een plavuizen vloer, wit sanitair.
De met een * aangemerkte voorzieningen behoren standaard niet tot het gehuurde en worden door verhuurder om niet (kosteloos) ter beschikking gesteld aan de huurder. De kosten van onderhoud, reparatie, vernieuwing, vervanging e.d. zijn voor rekening van huurder.
HUURPRIJS
€ 650,-- exclusief btw per maand.
OMZETBELASTING / BTW
Het betreft hier met btw/ omzetbelasting belaste verhuur.
SERVICEKOSTEN EN BIJKOMENDE KOSTEN
Een voorschotbedrag van € 175,-- exclusief btw per maand t.b.v. onderstaande diensten:
- Verwarmingskosten (gas) inclusief vastrecht;
- Elektraverbruik inclusief vastrecht;
- Waterverbruik inclusief vastrecht;
- Kosten service-abonnement elektronisch inbraakalarmsysteem (eigen toegangscode).
Huurder dient zelf zorg te dragen voor het schoonhouden van het gehuurde, zowel in - als extern.
Huurder gerelateerde kosten/ belastingen zoals o.a.: onroerende zaakbelasting gebruikersgedeelte, rioolrecht, watersysteemheffing en dergelijke zullen, voor zover huurder daar niet rechtstreeks voor aangeslagen wordt, door de verhuurder aan huurder worden doorberekend.
HUURTERMIJN
T/m 31 december 2025. Eventuele verlengingsperiode met 3 maanden.
VERLENGINGSTERMIJN
Telkens met 3 maanden.
OPZEGTERMIJN
2 maanden voor het einde van een lopende huurtermijn.
BETALINGEN
Huurprijs en de verschuldigde btw/ omzetbelasting per maand vooruit te voldoen via een machtiging tot automatische incasso.
ZEKERHEIDSTELLING
Een waarborgsom/ bankgarantie ter grootte van een betalingsverplichting van twee maanden, inclusief btw/ omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst Kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7: 230A van het Burgerlijk Wetboek, op basis van het standaard model (2015) van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM).
AANVAARDING
Per direct.
OVERNAME
Er zijn geen zaken ter overname.
BIJZONDERHEDEN
• Voor gevelreclame of andere reclame uitingen dient huurder vooraf toestemming te verkrijgen van verhuurder en eventueel van het daartoe bevoegd gezag;
• Elke huurder behoeft de goedkeuring van verhuurder. Hiertoe kan een kredietrecherche aangevraagd worden.
• De laatste huurder heeft enkele wandbetimmeringen aangebracht, deze zijn niet zichtbaar op de foto’s. Deze foto’s geven de situatie van voor de verhuur aan de laatste huurder weer.
Traditionele zelfstandige kantoorruimte met nieuwe airconditioning op de hoek van de Nijverheidstraat en de Archimedesstraat op bedrijventerrein ‘Louter Bloemen’. Eigen herkenbare entree van ca. 18 m² en op de verdieping ca. 102 m² kantoorruimte, verdeeld over 3 ruimten en secundaire ruimten. Eigen toilet en pantry. Ideaal voor diegene die tijdelijk voordelig wil huren.
LOCATIE/BEREIKBAARHEID/ PARKEREN
Per auto
De bereikbaarheid per auto is uitstekend, het pand is gelegen nabij de op- en afrit van rijksweg A16. Vanuit de stad zelf is de locatie goed bereikbaar via de Laan der Verenigde Naties en de Mijlweg.
Per OV
De bereikbaarheid per OV is goed door de aanwezigheid van een bushalte nabij het object.
Parkeren
Gratis parkeren langs de openbare weg in de directe omgeving.
BESTEMMING
Vigerend bestemmingsplan ‘Zeehavens’. Het bestemmingsplan is door de raad vastgesteld op 25 juni 2013 en met ingang van 22 augustus 2013 in werking getreden. Enkelbestemming: bedrijf-3. In dit geval kantoordoeleinden.
VLOEROPPERVLAKTE
Begane grond: ca. 18 m² entreehal.
Verdieping: ca. 102 m² kantoorruimte.
GLOBALE INDELING
Begane grond:
• Entree, hal (ca. 7.20 x 2.46 m.), open trap naar verdieping met een trapkast.
Verdieping:
• Gang (ca. 5.48 x 1.14 m.);
• Pantry nis (ca. 1.35 x 1.50 m.);
• toilet met voorportaal (ca. 1.35 x 3.23 m.);
• kantoorvertrek 1 voorzijde (ca. 5.20 x 7.55 m. incl. Lips kluisruimte van ca. 2.20 x 1.48 m.);
• L-vormige ruimte (ca. 4 m²) met granito aanrechtblad met betegelde achterwand, opstelplaats t.b.v. een vaatwasser;
• kantoorvertrek 2 zijkant (ca. 4.50 x 5.20 m.) met deur naar ganggedeelte behorend tot Archimedesstraat 2;
• vergaderruimte in L-vorm achterzijde (ca. 19 m²) met deur naar ganggedeelte behorend tot Archimedesstraat 2.
?
VOORZIENINGEN & INSTALLATIES
ALGEMEEN:
• Aansluitingen op het gas, water en elektriciteit leidingnetwerk + gemeentelijke riolering;
• Eigen brievenbus*;
• Hoofdmeterkast elektra komt binnen in het pand Nijverheidstraat 12A;
• Tussen verdeelinrichting elektra bevindt zich in het pand Archimedesstraat 2;
• Algemene verbruiksmeters gas en water ( Nijverheidstraat 12/ Archimedesstraat 2);
• Tussenmeter elektra;
• Elektronisch inbraakalarmsysteem*;
• Verwarming en warmwatervoorziening via een gasgestookte cv-ketel in combinatie met radiatoren (met warmtemeters);
• De 2 kantoorvertrekken en de vergaderruimte zijn v.v. recente airco units*;
• Verlaagd systeemplafonds met opbouw tl-verlichting*;
• Glasvliesbehang wandafwerking*;
• Laminaatvloer begane grond en een grote schoonloop mat*;
• Projecttapijt en plavuizen vloerafwerking t.p.v. de verdieping*;
• Lamellen binnen zonwering*;
• Diverse rand geaarde wandcontactdozen;
• Pantry met enkele rvs spoelbak, 2 onder en 2 bovenkasten;
• Warmwater voorziening via een close-in boiler;
• Toilet met voorportaal met plavuizen vloer en wastafelmeubel, toilet met gedeeltelijk betegelde wanden, een plavuizen vloer, wit sanitair.
De met een * aangemerkte voorzieningen behoren standaard niet tot het gehuurde en worden door verhuurder om niet (kosteloos) ter beschikking gesteld aan de huurder. De kosten van onderhoud, reparatie, vernieuwing, vervanging e.d. zijn voor rekening van huurder.
HUURPRIJS
€ 650,-- exclusief btw per maand.
OMZETBELASTING / BTW
Het betreft hier met btw/ omzetbelasting belaste verhuur.
SERVICEKOSTEN EN BIJKOMENDE KOSTEN
Een voorschotbedrag van € 175,-- exclusief btw per maand t.b.v. onderstaande diensten:
- Verwarmingskosten (gas) inclusief vastrecht;
- Elektraverbruik inclusief vastrecht;
- Waterverbruik inclusief vastrecht;
- Kosten service-abonnement elektronisch inbraakalarmsysteem (eigen toegangscode).
Huurder dient zelf zorg te dragen voor het schoonhouden van het gehuurde, zowel in - als extern.
Huurder gerelateerde kosten/ belastingen zoals o.a.: onroerende zaakbelasting gebruikersgedeelte, rioolrecht, watersysteemheffing en dergelijke zullen, voor zover huurder daar niet rechtstreeks voor aangeslagen wordt, door de verhuurder aan huurder worden doorberekend.
HUURTERMIJN
T/m 31 december 2025. Eventuele verlengingsperiode met 3 maanden.
VERLENGINGSTERMIJN
Telkens met 3 maanden.
OPZEGTERMIJN
2 maanden voor het einde van een lopende huurtermijn.
BETALINGEN
Huurprijs en de verschuldigde btw/ omzetbelasting per maand vooruit te voldoen via een machtiging tot automatische incasso.
ZEKERHEIDSTELLING
Een waarborgsom/ bankgarantie ter grootte van een betalingsverplichting van twee maanden, inclusief btw/ omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst Kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7: 230A van het Burgerlijk Wetboek, op basis van het standaard model (2015) van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM).
AANVAARDING
Per direct.
OVERNAME
Er zijn geen zaken ter overname.
BIJZONDERHEDEN
• Voor gevelreclame of andere reclame uitingen dient huurder vooraf toestemming te verkrijgen van verhuurder en eventueel van het daartoe bevoegd gezag;
• Elke huurder behoeft de goedkeuring van verhuurder. Hiertoe kan een kredietrecherche aangevraagd worden.
• De laatste huurder heeft enkele wandbetimmeringen aangebracht, deze zijn niet zichtbaar op de foto’s. Deze foto’s geven de situatie van voor de verhuur aan de laatste huurder weer.
Betrokken makelaar
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.