Verhuurgeschiedenis
- Aangeboden sinds
- 10 april 2024
- Verhuurdatum
- 11 oktober 2024
- Looptijd
- 6 maanden
Omschrijving
Kantoor- / maatschappelijke kantoorruimte beschikbaar aan het Papeterspad. Deze keurig afgewerkte ruimte gelegen op de begane grond geeft je als organisatie een eigen identiteit. Het complex is op de begane grond ingedeeld voor kantoorruimte en op de verdiepingen zijn appartementen gerealiseerd.
De kantoorruimte links van de centrale entree aan het Papeterspad 5 te Dordrecht is beschikbaar om te huren. Deze ruimte is te omschrijven als een kleinschalige kantoor-/ maatschappelijke ruimte ter grootte van ca. 62 m2 op de begane grond, die is voorzien van een eigen pantry en een toilet. De ruimte is opgedeeld in twee ruimtes, in het achterste gelegen kantoor bevindt zich de keuken. Ook beschikt de kantoorruimte over een kelder van ca. 26,5 m2, bestaand uit een hal met toegang tot de ruimte die tevens te gebruiken is als kantoor- / secundaire ruimte.
Het gebouw is gelegen nabij de Spuiboulevard, waar ook diverse kantoorpanden gevestigd zijn. Het Papeterspad is één van de hoofdontsluitingswegen die het kernwinkelgebied van Dordrecht verbindt met het achterland, het is de voornaamste uitvalsweg richting de zuidelijk geleden stadswijken.
Bereikbaar:
De kantoorruimte is gelegen aan de rand van het historisch centrum van Dordrecht, u zit qua bereikbaarheid op een plek die zowel gebruikers van het OV (Dordrecht Centraal ligt op 10 minuten lopen), de auto, fiets en alle andere varianten zeer goed aan te reizen is. De locatie maakt het ook goed mogelijk om met collega's of relaties de stad in te gaan voor een goede lunch of maaltijd. Ook is de gehele Dordtse binnenstad goed te voet bereikbaar.
Parkeren:
- 1 parkeerplaats optioneel bij de huren.
- Betaald parkeren is mogelijk langs de doorgaande weg.
Voorzieningen:
- Gasgestookte cv-systeem, bestaande uit een gaswandketel met convectoren en radiatoren;
- Warmwatervoorziening via een indirect gestookte boiler, gekoppeld aan de cv-installatie;
- Verlaagd systeemplafond met ingebouwde verlichtingsarmaturen;
- Dragende scheidingswanden van festonsteen met binnendeurkozijnen voorzien van hardglazen deuren;
- Vluchtwegaanduiding;
- Centraal luchtbehandelnngssyteem met afzuiging en koeling op de begane grond;
- 1 toilet op de begane grond met handwasbak;
- Pantry.
Oppervlakte:
Totaal 89 m2
- Ca 26,5 m2 kelderruimte, bestaande uit een hal met toegang tot de technische ruimte en een archiefruimte.
- Ca 62 m2 kantoor-/maatschappelijke ruimte op de begane grond, aan de linkerzijde van de centrale entree, deze bestaand uit meerdere vertrekken.
Huurprijs:
€ 1.150,- excl. BTW en voorschot servicekosten excl. BTW.
Huurtermijn:
In overleg.
Servicekosten:
Als door of vanwege verhuurder te verzorgen bijkomende leveringen en diensten komen partijen overeen een verrekenbaar voorschot (op basis van voorschot en nacalculatie) ter grootte van € 30,00 per m2 per jaar, te vermeerderen met B.T.W., te voldoen bij vooruitbetaling per maand voor de navolgende leveringen en diensten:
- onderhoud en periodieke controle van de tot het gehuurde behorende installaties (waaronder de cv installatie en de luchtbehandelingsinstallatie);
- schoonmaakkosten gemeenschappelijke ruimte;
- onderhoud van de tuin;
- de kosten van het wassen van de ruiten aan de buitenzijde en de ruiten aan de binnenzijde
van de algemene ruimten;
- de kosten van onderhoud en periodieke controle van de brandblusapparatuur, voor zover deze
eigendom zijn van de verhuurder;
- eventuele andere kosten die in het belang van de huurders, ten aanzien van het gehuurde
door verhuurder worden gemaakt;
- administratiekosten van 5% van de voormelde kosten van leveringen en diensten;
Een eindafrekening volgt jaarlijks na ontvangst van de jaaropgave van de nutsbedrijven.
Huurprijsaanpassing:
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurovereenkomst:
De huurovereenkomst zal op basis van het standaard model van de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) met bijbehorende Algemene Bepalingen, gedeponeerd en ingeschreven bij de griffie van de rechtbank te 's-Gravenhage, worden opgemaakt.
Omzetbelasting:
De huurprijs wordt belast met de geldende omzetbelasting. Huurder en verhuurder opteren voor een BTW-belaste verhuur. Indien op basis van de nieuwe BTW-wetgevingsvoorstelling huurder niet meer aan het criterium meer dan 90% BTW-belaste prestaties verricht voldoet, en zodoende het verzoek om BTW-belaste verhuur niet geaccepteerd wordt, dan zal de huurprijs worden verhoogd met een nader door verhuurder vast te stellen percentage.
Zekerheidstelling:
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een kwartaalverplichting.
Reclamevoering:
Uitsluitend in overleg met en na goedkeuring van eigenaar/verhuurder.
Interesse gewekt voor deze locatie? Bel of mail ons voor het maken van een vrijblijvende afspraak en u kunt ter plaatse kijken.
Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.
Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Informatie:
Q Makelaars Bedrijfshuisvesting B.V.
085-0406201
De kantoorruimte links van de centrale entree aan het Papeterspad 5 te Dordrecht is beschikbaar om te huren. Deze ruimte is te omschrijven als een kleinschalige kantoor-/ maatschappelijke ruimte ter grootte van ca. 62 m2 op de begane grond, die is voorzien van een eigen pantry en een toilet. De ruimte is opgedeeld in twee ruimtes, in het achterste gelegen kantoor bevindt zich de keuken. Ook beschikt de kantoorruimte over een kelder van ca. 26,5 m2, bestaand uit een hal met toegang tot de ruimte die tevens te gebruiken is als kantoor- / secundaire ruimte.
Het gebouw is gelegen nabij de Spuiboulevard, waar ook diverse kantoorpanden gevestigd zijn. Het Papeterspad is één van de hoofdontsluitingswegen die het kernwinkelgebied van Dordrecht verbindt met het achterland, het is de voornaamste uitvalsweg richting de zuidelijk geleden stadswijken.
Bereikbaar:
De kantoorruimte is gelegen aan de rand van het historisch centrum van Dordrecht, u zit qua bereikbaarheid op een plek die zowel gebruikers van het OV (Dordrecht Centraal ligt op 10 minuten lopen), de auto, fiets en alle andere varianten zeer goed aan te reizen is. De locatie maakt het ook goed mogelijk om met collega's of relaties de stad in te gaan voor een goede lunch of maaltijd. Ook is de gehele Dordtse binnenstad goed te voet bereikbaar.
Parkeren:
- 1 parkeerplaats optioneel bij de huren.
- Betaald parkeren is mogelijk langs de doorgaande weg.
Voorzieningen:
- Gasgestookte cv-systeem, bestaande uit een gaswandketel met convectoren en radiatoren;
- Warmwatervoorziening via een indirect gestookte boiler, gekoppeld aan de cv-installatie;
- Verlaagd systeemplafond met ingebouwde verlichtingsarmaturen;
- Dragende scheidingswanden van festonsteen met binnendeurkozijnen voorzien van hardglazen deuren;
- Vluchtwegaanduiding;
- Centraal luchtbehandelnngssyteem met afzuiging en koeling op de begane grond;
- 1 toilet op de begane grond met handwasbak;
- Pantry.
Oppervlakte:
Totaal 89 m2
- Ca 26,5 m2 kelderruimte, bestaande uit een hal met toegang tot de technische ruimte en een archiefruimte.
- Ca 62 m2 kantoor-/maatschappelijke ruimte op de begane grond, aan de linkerzijde van de centrale entree, deze bestaand uit meerdere vertrekken.
Huurprijs:
€ 1.150,- excl. BTW en voorschot servicekosten excl. BTW.
Huurtermijn:
In overleg.
Servicekosten:
Als door of vanwege verhuurder te verzorgen bijkomende leveringen en diensten komen partijen overeen een verrekenbaar voorschot (op basis van voorschot en nacalculatie) ter grootte van € 30,00 per m2 per jaar, te vermeerderen met B.T.W., te voldoen bij vooruitbetaling per maand voor de navolgende leveringen en diensten:
- onderhoud en periodieke controle van de tot het gehuurde behorende installaties (waaronder de cv installatie en de luchtbehandelingsinstallatie);
- schoonmaakkosten gemeenschappelijke ruimte;
- onderhoud van de tuin;
- de kosten van het wassen van de ruiten aan de buitenzijde en de ruiten aan de binnenzijde
van de algemene ruimten;
- de kosten van onderhoud en periodieke controle van de brandblusapparatuur, voor zover deze
eigendom zijn van de verhuurder;
- eventuele andere kosten die in het belang van de huurders, ten aanzien van het gehuurde
door verhuurder worden gemaakt;
- administratiekosten van 5% van de voormelde kosten van leveringen en diensten;
Een eindafrekening volgt jaarlijks na ontvangst van de jaaropgave van de nutsbedrijven.
Huurprijsaanpassing:
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurovereenkomst:
De huurovereenkomst zal op basis van het standaard model van de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) met bijbehorende Algemene Bepalingen, gedeponeerd en ingeschreven bij de griffie van de rechtbank te 's-Gravenhage, worden opgemaakt.
Omzetbelasting:
De huurprijs wordt belast met de geldende omzetbelasting. Huurder en verhuurder opteren voor een BTW-belaste verhuur. Indien op basis van de nieuwe BTW-wetgevingsvoorstelling huurder niet meer aan het criterium meer dan 90% BTW-belaste prestaties verricht voldoet, en zodoende het verzoek om BTW-belaste verhuur niet geaccepteerd wordt, dan zal de huurprijs worden verhoogd met een nader door verhuurder vast te stellen percentage.
Zekerheidstelling:
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een kwartaalverplichting.
Reclamevoering:
Uitsluitend in overleg met en na goedkeuring van eigenaar/verhuurder.
Interesse gewekt voor deze locatie? Bel of mail ons voor het maken van een vrijblijvende afspraak en u kunt ter plaatse kijken.
Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.
Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Informatie:
Q Makelaars Bedrijfshuisvesting B.V.
085-0406201
Betrokken makelaar
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.