Verhuurgeschiedenis
- Aangeboden sinds
- 23 juni 2023
- Verhuurdatum
- 31 december 2023
- Looptijd
- 6 maanden
Omschrijving
Zelfstandige kantoorruimte gelegen op de 2e etage van het kantorencomplex Kerkenbos 1053 te Nijmegen.
Ligging / bereikbaarheid
De bereikbaarheid is uitstekend door de ligging nabij de Wijchenseweg (N226 welke overgaat in de A326) en nabij de op- en afrit van de A73 Ewijk/Venlo met aansluitingen op de A50 's-Hertogenbosch en de A15 Tiel/Rotterdam/Arnhem. De Wijchenseweg vormt tevens de directe verbinding tussen afrit van de A73 en het stadscentrum van Nijmegen.
Het object ligt op loopafstand van winkelcentrum Dukenburg, de woonboulevard en het bus- en NS-treinstation welke in directe verbinding staan met het Centraal Station van Nijmegen.
Vloeroppervlakte
ca. 165 m² b.v.o., inclusief gemeenschappelijke ruimten.
Het metrage is niet vastgesteld middels een NEN-2580 meetrapport en is vastgesteld op basis van globale inmeting ter plaatse.
Indeling
Begane grond; centrale entree, ruim opgezette hal met trappenhuis en lift.
2e verdieping bereikbaar via trap of lift, omloop van het trappenhuis en entree tot het exclusief gehuurde, gang met toegang tot de kantoortuin, spreekkamer, pantry, gescheiden toiletgroepen.
Opleveringsniveau/ voorzieningenniveau
De kantoorruimte zal in de huidige staat worden opgeleverd.
Het gehuurde zal worden opgeleverd onder andere voorzien van:
- Eigen entreevoorziening
- Diverse (systeem)wanden en wandafwerkingen (glas en spuitwerk op metalstud en betonwanden)
- Systeemplafond met TL-verlichtingsarmaturen
- Vloerbedekking en tegels vloerafwerking in de kantoren
- Verwarming middels radiatoren met thermostaat knoppen en CV-ketel
- Mechanische ventilatie
- Satelliet aircosysteem met 4 wervel uitblaasroosters
- Gescheiden toiletgroepen
- Energiezuinig gebouw met energielabel A
- Aluminium kozijnen met isolerende beglazing en te openen ramen
- Horizontale lamellen ten behoeve van zonwering
- Brandveiligheidsvoorzieningen
Buitenterrein
- Beklinkerd terrein
- Groene heggen
- Parkeerplaatsen
Energielabel
Energielabel A
560,1 MJ/m² (megajoules)
31,2 kg/m² (CO2-emissie)
Geldig tot 12 november 2030
Parkeren
Parkeerplaatsen aan voor- en de achterzijde van het object.
Bestemming
Het object van binnen het vigerende bestemmingplan Brabantse Poort en betreft kantoren en/of bedrijfsdoeleinden. De gronden zijn bestemd voor de oprichting van bebouwing ten behoeve van kantoren, laboratoria en bedrijven voorkomend op de Staat van bedrijfsactiviteiten I en vestiging van zogenaamde A-inrichtingen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons kantoor.
Huurprijs
€ 1.375,00 per maand, exclusief BTW en servicekosten.
Indien de BTW niet kan worden verrekend dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
Voorschot gas, water en elektra
Een voorschot van € 350,00 per maand, exclusief BTW voor de leverantie en vastrecht van gas, water en elektra. Elke unit heeft een eigen technische ruimte met tussenmeters. Indien de verrekening daartoe aanleiding geeft, kan het voorschot worden aangepast aan het daadwerkelijk verbruik.
Servicekosten
Er zal een vast bedrag in rekening worden gebracht van € 8,50 exclusief BTW, per m² per jaar voor de navolgende leveringen en diensten:
- de assurantiepremie ten behoeve van een evenredig deel voor de glasverzekering (met een eigen risico voor Huurder van € 250,- met uitzondering van vernielingen/inbraak);
- onderhoud van de buitenverlichting;
- reinigen van glas aan de buitengevels, minimaal 3 x per jaar;
- periodiek reinigen en onderhouden van het buitenterrein;
- periodiek onderhoud van beplantingen en groenstroken op het buitenterrein;
- reiniging van het algemene trappenhuis en de hoofdingang (exclusief toiletten);
- onderhoud en jaarlijkse keuring lift;
- gemeentelijke en overige belasting betreffende het gehuurde;
- onderhoud / algemene-installatie gebouw door een gecertificeerd bedrijf;
- controle van het terrein door een erkend bewakingsbedrijf op werkdagen, na werktijd inclusief sluiting controle ronde en in de weekeinde wisselend;
- onderhoud en service van de brandmeldingsinstallatie;
- het onderhoud (1x per jaar) van alleen de brandslanghaspel(s). Het controleren, onderhouden en herstellen/vernieuwen/aanvullen van de overige aanwezige brandpreventievoorzieningen in het gehuurde dient voor rekening en risico van Huurder te geschieden.
Huurtermijn
In overleg.
Opzegtermijn
12 maanden.
Betalingen
De huur, servicekosten en de daarover verschuldigde BTW zullen per maand vooruit in rekening worden gebracht.
Zekerheidsstelling
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en de daarover verschuldigde BTW.
Huurovereenkomst
Volgens het model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30-1-2015 vastgesteld en op 17-2-2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank te Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/21 en gepubliceerd op de website aansprakelijkheid voor nadelige gevolgen van het gebruik van de tekst van het model wordt door ROZ uitgesloten.
Aanvaarding
In overleg.
Ligging / bereikbaarheid
De bereikbaarheid is uitstekend door de ligging nabij de Wijchenseweg (N226 welke overgaat in de A326) en nabij de op- en afrit van de A73 Ewijk/Venlo met aansluitingen op de A50 's-Hertogenbosch en de A15 Tiel/Rotterdam/Arnhem. De Wijchenseweg vormt tevens de directe verbinding tussen afrit van de A73 en het stadscentrum van Nijmegen.
Het object ligt op loopafstand van winkelcentrum Dukenburg, de woonboulevard en het bus- en NS-treinstation welke in directe verbinding staan met het Centraal Station van Nijmegen.
Vloeroppervlakte
ca. 165 m² b.v.o., inclusief gemeenschappelijke ruimten.
Het metrage is niet vastgesteld middels een NEN-2580 meetrapport en is vastgesteld op basis van globale inmeting ter plaatse.
Indeling
Begane grond; centrale entree, ruim opgezette hal met trappenhuis en lift.
2e verdieping bereikbaar via trap of lift, omloop van het trappenhuis en entree tot het exclusief gehuurde, gang met toegang tot de kantoortuin, spreekkamer, pantry, gescheiden toiletgroepen.
Opleveringsniveau/ voorzieningenniveau
De kantoorruimte zal in de huidige staat worden opgeleverd.
Het gehuurde zal worden opgeleverd onder andere voorzien van:
- Eigen entreevoorziening
- Diverse (systeem)wanden en wandafwerkingen (glas en spuitwerk op metalstud en betonwanden)
- Systeemplafond met TL-verlichtingsarmaturen
- Vloerbedekking en tegels vloerafwerking in de kantoren
- Verwarming middels radiatoren met thermostaat knoppen en CV-ketel
- Mechanische ventilatie
- Satelliet aircosysteem met 4 wervel uitblaasroosters
- Gescheiden toiletgroepen
- Energiezuinig gebouw met energielabel A
- Aluminium kozijnen met isolerende beglazing en te openen ramen
- Horizontale lamellen ten behoeve van zonwering
- Brandveiligheidsvoorzieningen
Buitenterrein
- Beklinkerd terrein
- Groene heggen
- Parkeerplaatsen
Energielabel
Energielabel A
560,1 MJ/m² (megajoules)
31,2 kg/m² (CO2-emissie)
Geldig tot 12 november 2030
Parkeren
Parkeerplaatsen aan voor- en de achterzijde van het object.
Bestemming
Het object van binnen het vigerende bestemmingplan Brabantse Poort en betreft kantoren en/of bedrijfsdoeleinden. De gronden zijn bestemd voor de oprichting van bebouwing ten behoeve van kantoren, laboratoria en bedrijven voorkomend op de Staat van bedrijfsactiviteiten I en vestiging van zogenaamde A-inrichtingen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons kantoor.
Huurprijs
€ 1.375,00 per maand, exclusief BTW en servicekosten.
Indien de BTW niet kan worden verrekend dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
Voorschot gas, water en elektra
Een voorschot van € 350,00 per maand, exclusief BTW voor de leverantie en vastrecht van gas, water en elektra. Elke unit heeft een eigen technische ruimte met tussenmeters. Indien de verrekening daartoe aanleiding geeft, kan het voorschot worden aangepast aan het daadwerkelijk verbruik.
Servicekosten
Er zal een vast bedrag in rekening worden gebracht van € 8,50 exclusief BTW, per m² per jaar voor de navolgende leveringen en diensten:
- de assurantiepremie ten behoeve van een evenredig deel voor de glasverzekering (met een eigen risico voor Huurder van € 250,- met uitzondering van vernielingen/inbraak);
- onderhoud van de buitenverlichting;
- reinigen van glas aan de buitengevels, minimaal 3 x per jaar;
- periodiek reinigen en onderhouden van het buitenterrein;
- periodiek onderhoud van beplantingen en groenstroken op het buitenterrein;
- reiniging van het algemene trappenhuis en de hoofdingang (exclusief toiletten);
- onderhoud en jaarlijkse keuring lift;
- gemeentelijke en overige belasting betreffende het gehuurde;
- onderhoud / algemene-installatie gebouw door een gecertificeerd bedrijf;
- controle van het terrein door een erkend bewakingsbedrijf op werkdagen, na werktijd inclusief sluiting controle ronde en in de weekeinde wisselend;
- onderhoud en service van de brandmeldingsinstallatie;
- het onderhoud (1x per jaar) van alleen de brandslanghaspel(s). Het controleren, onderhouden en herstellen/vernieuwen/aanvullen van de overige aanwezige brandpreventievoorzieningen in het gehuurde dient voor rekening en risico van Huurder te geschieden.
Huurtermijn
In overleg.
Opzegtermijn
12 maanden.
Betalingen
De huur, servicekosten en de daarover verschuldigde BTW zullen per maand vooruit in rekening worden gebracht.
Zekerheidsstelling
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en de daarover verschuldigde BTW.
Huurovereenkomst
Volgens het model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30-1-2015 vastgesteld en op 17-2-2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank te Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/21 en gepubliceerd op de website aansprakelijkheid voor nadelige gevolgen van het gebruik van de tekst van het model wordt door ROZ uitgesloten.
Aanvaarding
In overleg.
Betrokken makelaar
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.