Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/42318002
Wijchenseweg 6 6537 TL Nijmegen
- Verhuurd
€ 62.000 /jr
Omschrijving
Wijchenseweg 6 - 6537 TL - Nijmegen
Op zichtlocatie aan de Wijchenseweg gelegen, zeer representatief, modern, in 2020 volledig verduurzaamd kantoorgebouw.
Op de tweede etage is 422 m² v.v.o. kantoorruimte met gedeelde hoogwaardige vergader-presentatieruimten voor verhuur beschikbaar.
Het gebouw maakt onderdeel uit van de Planon Innovation Campus en is voorzien van een energielabel A++ en is onlangs tevens Well Platinum en ISO 14001 gecertificeerd
Andere gebruikers van het gebouw zijn Liander en Planon.
Ligging / bereikbaarheid
De bereikbaarheid is uitstekend door de directe ligging aan de Wijchenseweg (N226 welke overgaat in de A326) en nabij de op- en afrit van de A73 Ewijk/Venlo met aansluitingen op de A50 's-Hertogenbosch en de A15 Tiel/Rotterdam/Arnhem. De Wijchenseweg vormt tevens de directe verbinding tussen afrit van de A73 en het stadscentrum van Nijmegen.
Het object ligt op loopafstand van winkelcentrum Dukenburg, de woonboulevard en het bus- en NS-treinstation (6 minuten) welke in directe verbinding staan met het Centraal Station van Nijmegen.
Vloeroppervlakte
2e verdieping, rechter vleugel 422 m² v.v.o.*
* inclusief aandeel gemeenschappelijke ruimte in het gebouw. Het metrage is vastgesteld middels een NEN-2580 meetrapport.
Indeling
Begane grond;
Eigen entree op de begane grond voorzien van een tagsysteem.
Prettige en gezellig opgezette centrale hal met informele gemeenschappelijke werk-/overlegplekken, voetbaltafel trappenhuis en twee liften.
Tweede etage:
De kantoorruimte welke wordt aangeboden is gelegen op de tweede etage. De etage is te bereiken via de trap en lift.
Indeling: Toegang tot de etage middels tag, aan de gemeenschappelijke gang zijn 1 hoogwaardig ingerichte vergaderruimte gelegen, welke via de receptie kan worden gereserveerd (fair use).
Voorportaal met daaraan de gedeelde toiletgroepen, garderobe en volwaardige keuken / lunchruimte.
Opleveringsniveau/ voorzieningenniveau
De kantoorruimtes zullen casco-plus worden opgeleverd onder andere worden voorzien van:
- Wifi netwerk aanwezig obv glasvezel (netwerk: 802.11 AC met 20 mhz Canel width. Ongeveer 120 mbit/sec).
- De algemene ruimten zullen volledig afgewerkt worden opgeleverd
- Klimaatplafonds welke kunnen koelen en verwarmen (obv warmtepompen) met LED-verlichtingsarmaturen
- Radiatoren als bijverwarming
- Gescheiden toiletgroepen, geheel betegeld, voorzien van zwevende toiletten en fonteintje.
- Volledige keuken
- Energiezuinig gebouw uitgevoerd in betonconstructie en met energielabel “A++” en daarnaast Well en ISO 14001 gecertificeerd
- Aluminium kozijnen met isolerende beglazing
- Betonnen vloeren en dak
- Vluchttrappenhuis
- Zonwerende beglazing
- Zonwering
- Vloerbedekking
- Afgewerkte wanden
- Kantoortuin met daarin een afsluitbare vergaderruimte en belruimte
Buitenterrein
- 10 eigen parkeerplaatsen, waarvan 1 met laadpaal
- Aangelegde tuin
- Gemeenschappelijke fietsenstalling
Energielabel / certificeringen
Energielabel A++
Well Platinum en ISO 14001 gecertificeerd
Parkeren
Rondom het object is een ruim parkeerterrein gerealiseerd met een goede parkeernorm van 1:42 (1 parkeerplaats per 42 m² gehuurde kantoorruimte), welke naar rato zullen verhuurd.
Bestemming
Het object van binnen het vigerende bestemmingplan Brabantse Poort en betreft kantoren en/of bedrijfsdoeleinden. De gronden zijn bestemd voor de oprichting van bebouwing ten behoeve van kantoren, laboratoria en bedrijven voorkomend op de Staat van bedrijfsactiviteiten I en vestiging van zogenaamde A-inrichtingen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons kantoor.
Huurprijs
€ 145,- per m² per jaar, exclusief BTW en servicekosten.
Servicekosten
Een voorschot van € 55,- per m² per jaar, exclusief BTW voor de leverantie en vastrecht van water en elektra.
Indien de verrekening daartoe aanleiding geeft, kan het voorschot worden aangepast aan het daadwerkelijk verbruik.
Het servicekostenpakket bestaat uit de navolgende leveringen en diensten:
- levering internet
- elektriciteitsverbruik incl. vastrecht
- watergebruik incl. vastrecht
- de assurantiepremie ten behoeve van een evenredig deel voor de glasverzekering;
- onderhoud van de buitenverlichting; reinigen van glas aan de buitengevels, 3 x per jaar;
- periodiek reinigen en onderhouden van het buitenterrein;
- periodiek onderhoud van beplantingen en groenstroken op het buitenterrein;
- reiniging van het algemene trappenhuis en de hoofdingang;
- onderhoud en jaarlijkse keuring lift;
- onderhoud;
- afval verwerking;
- Gemeentelijke en overige belasting betreffende het gehuurde;
- onderhoud / algemene-installatie gebouw;
- controle van het terrein door een bewakingsbedrijf ;
- onderhoud en service van de brandmeldingsinstallatie;
- het onderhoud (1x per jaar) van alleen de brandslanghaspel(s). Het controleren, onderhouden en herstellen/vernieuwen/aanvullen van de overige aanwezige brandpreventievoorzieningen in het gehuurde dient voor rekening en risico van Huurder te geschieden.
Huurtermijn
5 jaar met telkens 5 optiejaren. Overige termijnen in overleg.
Opzegtermijn
12 maanden.
Betalingen
De huur, servicekosten en de daarover verschuldigde BTW zullen per maand vooruit in rekening worden gebracht.
Zekerheidsstelling:
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en de daarover verschuldigde BTW.
Huurovereenkomst:
Volgens het model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30-1-2015 vastgesteld
Aanvaarding:
In overleg, per direct mogelijk.
Op zichtlocatie aan de Wijchenseweg gelegen, zeer representatief, modern, in 2020 volledig verduurzaamd kantoorgebouw.
Op de tweede etage is 422 m² v.v.o. kantoorruimte met gedeelde hoogwaardige vergader-presentatieruimten voor verhuur beschikbaar.
Het gebouw maakt onderdeel uit van de Planon Innovation Campus en is voorzien van een energielabel A++ en is onlangs tevens Well Platinum en ISO 14001 gecertificeerd
Andere gebruikers van het gebouw zijn Liander en Planon.
Ligging / bereikbaarheid
De bereikbaarheid is uitstekend door de directe ligging aan de Wijchenseweg (N226 welke overgaat in de A326) en nabij de op- en afrit van de A73 Ewijk/Venlo met aansluitingen op de A50 's-Hertogenbosch en de A15 Tiel/Rotterdam/Arnhem. De Wijchenseweg vormt tevens de directe verbinding tussen afrit van de A73 en het stadscentrum van Nijmegen.
Het object ligt op loopafstand van winkelcentrum Dukenburg, de woonboulevard en het bus- en NS-treinstation (6 minuten) welke in directe verbinding staan met het Centraal Station van Nijmegen.
Vloeroppervlakte
2e verdieping, rechter vleugel 422 m² v.v.o.*
* inclusief aandeel gemeenschappelijke ruimte in het gebouw. Het metrage is vastgesteld middels een NEN-2580 meetrapport.
Indeling
Begane grond;
Eigen entree op de begane grond voorzien van een tagsysteem.
Prettige en gezellig opgezette centrale hal met informele gemeenschappelijke werk-/overlegplekken, voetbaltafel trappenhuis en twee liften.
Tweede etage:
De kantoorruimte welke wordt aangeboden is gelegen op de tweede etage. De etage is te bereiken via de trap en lift.
Indeling: Toegang tot de etage middels tag, aan de gemeenschappelijke gang zijn 1 hoogwaardig ingerichte vergaderruimte gelegen, welke via de receptie kan worden gereserveerd (fair use).
Voorportaal met daaraan de gedeelde toiletgroepen, garderobe en volwaardige keuken / lunchruimte.
Opleveringsniveau/ voorzieningenniveau
De kantoorruimtes zullen casco-plus worden opgeleverd onder andere worden voorzien van:
- Wifi netwerk aanwezig obv glasvezel (netwerk: 802.11 AC met 20 mhz Canel width. Ongeveer 120 mbit/sec).
- De algemene ruimten zullen volledig afgewerkt worden opgeleverd
- Klimaatplafonds welke kunnen koelen en verwarmen (obv warmtepompen) met LED-verlichtingsarmaturen
- Radiatoren als bijverwarming
- Gescheiden toiletgroepen, geheel betegeld, voorzien van zwevende toiletten en fonteintje.
- Volledige keuken
- Energiezuinig gebouw uitgevoerd in betonconstructie en met energielabel “A++” en daarnaast Well en ISO 14001 gecertificeerd
- Aluminium kozijnen met isolerende beglazing
- Betonnen vloeren en dak
- Vluchttrappenhuis
- Zonwerende beglazing
- Zonwering
- Vloerbedekking
- Afgewerkte wanden
- Kantoortuin met daarin een afsluitbare vergaderruimte en belruimte
Buitenterrein
- 10 eigen parkeerplaatsen, waarvan 1 met laadpaal
- Aangelegde tuin
- Gemeenschappelijke fietsenstalling
Energielabel / certificeringen
Energielabel A++
Well Platinum en ISO 14001 gecertificeerd
Parkeren
Rondom het object is een ruim parkeerterrein gerealiseerd met een goede parkeernorm van 1:42 (1 parkeerplaats per 42 m² gehuurde kantoorruimte), welke naar rato zullen verhuurd.
Bestemming
Het object van binnen het vigerende bestemmingplan Brabantse Poort en betreft kantoren en/of bedrijfsdoeleinden. De gronden zijn bestemd voor de oprichting van bebouwing ten behoeve van kantoren, laboratoria en bedrijven voorkomend op de Staat van bedrijfsactiviteiten I en vestiging van zogenaamde A-inrichtingen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons kantoor.
Huurprijs
€ 145,- per m² per jaar, exclusief BTW en servicekosten.
Servicekosten
Een voorschot van € 55,- per m² per jaar, exclusief BTW voor de leverantie en vastrecht van water en elektra.
Indien de verrekening daartoe aanleiding geeft, kan het voorschot worden aangepast aan het daadwerkelijk verbruik.
Het servicekostenpakket bestaat uit de navolgende leveringen en diensten:
- levering internet
- elektriciteitsverbruik incl. vastrecht
- watergebruik incl. vastrecht
- de assurantiepremie ten behoeve van een evenredig deel voor de glasverzekering;
- onderhoud van de buitenverlichting; reinigen van glas aan de buitengevels, 3 x per jaar;
- periodiek reinigen en onderhouden van het buitenterrein;
- periodiek onderhoud van beplantingen en groenstroken op het buitenterrein;
- reiniging van het algemene trappenhuis en de hoofdingang;
- onderhoud en jaarlijkse keuring lift;
- onderhoud;
- afval verwerking;
- Gemeentelijke en overige belasting betreffende het gehuurde;
- onderhoud / algemene-installatie gebouw;
- controle van het terrein door een bewakingsbedrijf ;
- onderhoud en service van de brandmeldingsinstallatie;
- het onderhoud (1x per jaar) van alleen de brandslanghaspel(s). Het controleren, onderhouden en herstellen/vernieuwen/aanvullen van de overige aanwezige brandpreventievoorzieningen in het gehuurde dient voor rekening en risico van Huurder te geschieden.
Huurtermijn
5 jaar met telkens 5 optiejaren. Overige termijnen in overleg.
Opzegtermijn
12 maanden.
Betalingen
De huur, servicekosten en de daarover verschuldigde BTW zullen per maand vooruit in rekening worden gebracht.
Zekerheidsstelling:
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en de daarover verschuldigde BTW.
Huurovereenkomst:
Volgens het model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30-1-2015 vastgesteld
Aanvaarding:
In overleg, per direct mogelijk.
Kenmerken
Overdracht
- Laatste huurprijs
- € 62.000 per jaar
- Servicekosten
- € 55 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Verhuurd
- Eigendomssituatie
- Volle eigendom
Bouw
- Hoofdfunctie
- Kantoor
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwjaar
- 1992
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 422 m²
- Perceel
- 12.035 m²
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 3 bouwlagen
- Voorzieningen
- Mechanische ventilatie, topkoeling, inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling
Energie
- Energielabel
- A++
Omgeving
- Ligging
- Kantorenpark