• Verhuurd

Keizer Karelplein 32 6511 NH Nijmegen

€ 616 /mnd

Verhuurgeschiedenis

Aangeboden sinds
13 oktober 2023
Verhuurdatum
29 januari 2024
Looptijd
3½ maand

Omschrijving

Keizer Karelplein 32 te Nijmegen.

Turn-key, gemeubileerde kantoorruimte te huur op de meest prominente locatie van Nijmegen!

Algemeen / ligging:
Kantoorruimte beschikbaar op één van de meest prominente locaties in de oudste stad van Nederland. Op loopafstand van het centrum en het centraal station van Nijmegen. Op uitstekende zichtlocatie aan het Keizer Karelplein en de Graafseweg waar alle uitvoerwegen van Nijmegen bij elkaar komen gelegen. De afgelopen jaren is het gebouw volledig verbouwd tot een kantoor waar de huidige kantoorgebruiker behoefte aan heeft; een fijne plek om te werken en om samen te komen in een ontspannen sfeer.

Bereikbaarheid:
Bereikbaarheid per auto:
Met eigen vervoer is het kantoor goed bereikbaar. De aansluiting op de A 325 zorgt voor een optimale toegang tot het (inter)nationaal wegennet. Door de ligging aan de rotonde waar alle uitvoerwegen van Nijmegen bij elkaar goed bereikbaar.

Bereikbaarheid per openbaar vervoer:
Centraal station en busstation op ca. 500 meter loopafstand gelegen.

Vloeroppervlakte:
Op dit moment is er nog slechts 1 unit beschikbaar van 42,56 m² inclusief opslag gemeenschappelijke ruimten.
*Deze oppervlaktes zijn conform de richtlijnen van de NEN 2580, er is een meetrapport aanwezig

Indeling:
Zie de plattegrondtekeningen.

Opleveringsniveau:
In huidige staat inclusief de bestaande inrichting, bestaande uit 6 elektrisch verstelbare bureaus, bureaustoelen, geluid absorberende voorzieningen, vergaderopstellingen, voetbaltafel, vloerbedekking, planten, koffiemachine (verse bonen), koelkast en vaatwasser.

Parkeren:
Parkeerplaatsen zijn bij te huren in naastgelegen openbare parkeergarage.

Bestemming:
Kantoren / Zakelijke dienstverlening.

Huurprijs:
€ 950,- per maand, inclusief servicekosten en exclusief BTW

Installaties en voorzieningen:

Het object zal worden opgeleverd inclusief:
- Systeemplafonds met (ingebouwde) verlichtingsarmaturen;
- Sanitaire voorzieningen;
- Luchtbehandeling/topkoeling
- Gemeenschappelijke vergaderruimte
- Toegangscontrole
- Pantry’s
- Serverruimte
- Diverse entrees
- Energieklasse A met waarde 0,96

Servicekosten zijn opgenomen in de unitprijs.

In de servicekosten zijn alle mogelijke voorzieningen en diensten opgenomen, waardoor huisvestingszorgen uit handen worden genomen.
- Elektriciteitsverbruik incl. vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten.
- Elektriciteitsverbruik incl. vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van individueel gebruik;
- Watergebruik incl. vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten;
- Watergebruik incl. vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van individueel gebruik;
- Algemeen gasverbruik inclusief vastrecht en overige kosten;
- Individueel gasverbruik inclusief vastrecht en overige kosten;
- Onderhoud en periodieke controle van:
• Verwarming
• Luchtbehandelingsinstallatie
• Koelinstallatie
• vuilwaterpompen
• Zonwering
• Liftinstallatie
• Glazenwasinstallatie
• Parkeerbewakingsinstallatie
• Liftkeuring
• Intercominstallatie
• Brandslanghaspels, poederblussers, noodverlichting in de algemene ruimte
• Algemene verlichting binnen/buiten
• schoonmaak van lift algemene ruimten, beglazing buitenzijde, terrassen en parkeerkelder.
- Ongedierte bestrijding;

De servicekosten zijn vast en niet verrekenbaar.

Huurtermijn:
In overleg

Huurbetaling:
De huurprijs en servicekosten te vermeerderen met BTW dienen bij vooruitbetaling per maand te worden voldaan.

Zekerheidsstelling:
Afhankelijk van de financiële gegoedheid van de huurder dient er minimaal een bankgarantie ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW gesteld te worden.

Huurprijsindexatie:
De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst één jaar na de ingangsdatum worden aangepast op basis van het consumentenprijsindexcijfer (reeks CPI- Alle huishoudens, basisjaar 2006 = 100) gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Huurovereenkomst:
Op basis van het model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) vastgesteld, model kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230 BW met standaard algemene bepalingen en tevens aanvulling van de eigenaar.

Aanvaarding:
Per direct mogelijk.

Bijzonderheden:
Eventuele huurtransacties dienen ter goedkeuring te worden voorgelegd aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw. Tot deze goedkeuring verleend is, zijn alle uitgebrachte aanbiedingen geheel vrijblijvend.

Kenmerken

Overdracht

Laatste huurprijs
€ 616 per maand
Oorspronkelijke huurprijs
€ 1.100 per maand
Servicekosten
€ 334 per maand (21% BTW van toepassing)
Aangeboden sinds
Status
Verhuurd
Eigendomssituatie
Volle eigendom

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwperiode
1981-1990

Oppervlakten

Oppervlakte
43 m²
Perceel
3.966 m²

Indeling

Aantal bouwlagen
2 bouwlagen
Voorzieningen
Mechanische ventilatie, topkoeling, inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling

Energie

Energielabel
A 0,96

Omgeving

Ligging
Stadscentrum/dorpskern en stationslocatie
Bereikbaarheid
Bushalte op minder dan 500 m, NS Intercitystation op minder dan 500 m en snelwegafrit op 1500 m tot 2000 m

Betrokken makelaar

NVM makelaar

Level2 Makelaars

Bel 024-2042020

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.