Verhuurgeschiedenis
- Aangeboden sinds
- 18 april 2023
- Verhuurdatum
- 21 december 2023
- Looptijd
- 8 maanden
Omschrijving
In het bedrijfsverzamelgebouw aan de Klingelbeekseweg 67 te Arnhem verhuren wij grote en kleinschalige kantoorruimten. Voor verhuur bieden op dit moment een ruime frisse instapklare kantoorruimte aan.
De kantoorruimte is gelegen op de 1e verdieping en heeft een totale oppervlakte van circa 125 m² welke verdeeld is in kantoorruimte en een aaneengesloten ruimte. Deze ruimte kan worden ingericht naar eigen wens zoals bijvoorbeeld een vergaderruimte.
De vele raampartijen, de voorzieningen en de functionele inrichting maken het een zeer prettige kantoorruimte. Daarnaast heeft de ruimte een eigen luxe keuken/pantry voorzien van koel-/vriescombinatie, vaatwasser en oven/magnetron. Het kantoor is tevens voorzien van eigen meubilair en dus direct te betrekken!
Klingelbeekseweg 67;
- Lage huurtarieven;
- Kantoorruimte naar wens, inclusief aanwezig meubilair;
- Zakelijke en representatieve entree;
- Gratis parkeren.
Waar is het gelegen?
Het bedrijfsverzamelgebouw is per auto goed bereikbaar en slechts enkele autominuten van de A325, N224, N225 en de A12/A50. Ook per OV is de locatie goed bereikbaar, op loopafstand (circa 350 meter) is de dichtstbijzijnde bushalte gelegen waar iedere 10 minuten een bus stopt.
Wat is de oppervlakte?
De kantoorruimte heeft een totale oppervlakte van circa netto 125 m² v.v.o. welke verdeeld is in twee aaneengesloten ruimtes.
Hoe wordt het opgeleverd?
De ruimte zal in de huidige staat en éénmalig om niet worden opgeleverd en is onder andere voorzien van: verlichting, eigen luxe keuken/pantry, toiletten (gedeeld), (systeem)wand, aanwezige meubilair, vloerafwerking, airco en verwarming. Het onderhoud, herstel en vervanging komen voor rekening van de huurder.
Hoe is de parkeergelegenheid?
Parkeerplaatsen worden na rato verdeeld, maar er is genoeg parkeergelegenheid op eigen terrein aanwezig.
Wat is de huurprijs?
€ 800,- per maand, te vermeerderen met BTW.
Welke diensten krijg ik geleverd en wat kost het?
De servicekosten bedragen € 50,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW, op basis van verrekenbaar voorschot, betreffende;
- Schoonmaak algemene ruimten;
- Onderhoud en periodieke controle C.V. installatie;
- Klein dagelijks onderhoud algemene ruimte;
- Onderhoud tuin / terrein / parkeerplaatsen;
- Naamsaanduiding zuilen en bewegwijzering (eenmalig voor rekening van verhuurder);
- Onderhoud buitenverlichting;
- Schoonhouden en onderhoud van daken en goten;
- Glasbewassing buitenzijde;
- Schoonmaak gevel (niet beglazing);
- Levering gas, water en elektra algemene ruimte;
- Levering gas, water en elektra van het gehuurde;
- Onderhoud en periodieke controle brandblusmiddelen;
- Vuilafvoer bedrijfs-/ papierafval;
- Herstel inbraakschade / inbraakschade van de algemene ruimte alsmede individuele ruimte;
- Administratiekosten ad. 5% over de vergoeding van leveringen en diensten.
Omzetbelasting
Er is sprake van een BTW-belaste verhuur.
Hoelang is de huurperiode?
Verhuurder opteert voor flexibele huurperioden. Bij aanvang 1 jaar en vervolgens kan de huurovereenkomst verlengd worden met 1 jaar.
Een andere huur-en/of verlengingsperiode(n) is bespreekbaar.
Wat is mijn opzegtermijn?
6 maanden.
Per wanneer kan ik het huren?
In overleg.
Betaling per maand of kwartaal?
Per maand/kwartaal (in overleg), vooruit te betalen.
Hoe duurzaam ben ik?
Klingelbeekseweg 69 te Oosterbeek heeft energielabel A+.
Huurprijsaanpassing
De huurprijs zal jaarlijks, per 1 januari, worden aangepast overeenkomstig de maandprijsindexering volgens de CBS-cijfers ‘’alle huishoudens’’.
Moet ik een garantie te stellen?
Bankgarantie/waarborgsom ter grootte van een bruto betalingsverplichting van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.
Huurovereenkomst
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt conform het model welke door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30-1-2015 is vastgesteld en op 17-2-2015 is gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank te Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/20 tevens gepubliceerd op de website met aanvullende bepalingen door verhuurder.
Goedkeuring?
Eventuele transacties dienen ter goedkeuring voorgelegd te worden aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw. Tot deze goedkeuring verleend is, zijn alle uitgebrachte aanbiedingen geheel vrijblijvend.
Meer informatie of een afspraak inplannen?
Voor nadere informatie en/of bezichtigingen kunt u een afspraak maken met:
sbnl – goed vastgoed
Basicweg 7, 3821 BR Amersfoort
Telefoon: 033 456 23 63
Contactpersoon: Yvette Gubbels / 06 135 135 81 /
De kantoorruimte is gelegen op de 1e verdieping en heeft een totale oppervlakte van circa 125 m² welke verdeeld is in kantoorruimte en een aaneengesloten ruimte. Deze ruimte kan worden ingericht naar eigen wens zoals bijvoorbeeld een vergaderruimte.
De vele raampartijen, de voorzieningen en de functionele inrichting maken het een zeer prettige kantoorruimte. Daarnaast heeft de ruimte een eigen luxe keuken/pantry voorzien van koel-/vriescombinatie, vaatwasser en oven/magnetron. Het kantoor is tevens voorzien van eigen meubilair en dus direct te betrekken!
Klingelbeekseweg 67;
- Lage huurtarieven;
- Kantoorruimte naar wens, inclusief aanwezig meubilair;
- Zakelijke en representatieve entree;
- Gratis parkeren.
Waar is het gelegen?
Het bedrijfsverzamelgebouw is per auto goed bereikbaar en slechts enkele autominuten van de A325, N224, N225 en de A12/A50. Ook per OV is de locatie goed bereikbaar, op loopafstand (circa 350 meter) is de dichtstbijzijnde bushalte gelegen waar iedere 10 minuten een bus stopt.
Wat is de oppervlakte?
De kantoorruimte heeft een totale oppervlakte van circa netto 125 m² v.v.o. welke verdeeld is in twee aaneengesloten ruimtes.
Hoe wordt het opgeleverd?
De ruimte zal in de huidige staat en éénmalig om niet worden opgeleverd en is onder andere voorzien van: verlichting, eigen luxe keuken/pantry, toiletten (gedeeld), (systeem)wand, aanwezige meubilair, vloerafwerking, airco en verwarming. Het onderhoud, herstel en vervanging komen voor rekening van de huurder.
Hoe is de parkeergelegenheid?
Parkeerplaatsen worden na rato verdeeld, maar er is genoeg parkeergelegenheid op eigen terrein aanwezig.
Wat is de huurprijs?
€ 800,- per maand, te vermeerderen met BTW.
Welke diensten krijg ik geleverd en wat kost het?
De servicekosten bedragen € 50,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW, op basis van verrekenbaar voorschot, betreffende;
- Schoonmaak algemene ruimten;
- Onderhoud en periodieke controle C.V. installatie;
- Klein dagelijks onderhoud algemene ruimte;
- Onderhoud tuin / terrein / parkeerplaatsen;
- Naamsaanduiding zuilen en bewegwijzering (eenmalig voor rekening van verhuurder);
- Onderhoud buitenverlichting;
- Schoonhouden en onderhoud van daken en goten;
- Glasbewassing buitenzijde;
- Schoonmaak gevel (niet beglazing);
- Levering gas, water en elektra algemene ruimte;
- Levering gas, water en elektra van het gehuurde;
- Onderhoud en periodieke controle brandblusmiddelen;
- Vuilafvoer bedrijfs-/ papierafval;
- Herstel inbraakschade / inbraakschade van de algemene ruimte alsmede individuele ruimte;
- Administratiekosten ad. 5% over de vergoeding van leveringen en diensten.
Omzetbelasting
Er is sprake van een BTW-belaste verhuur.
Hoelang is de huurperiode?
Verhuurder opteert voor flexibele huurperioden. Bij aanvang 1 jaar en vervolgens kan de huurovereenkomst verlengd worden met 1 jaar.
Een andere huur-en/of verlengingsperiode(n) is bespreekbaar.
Wat is mijn opzegtermijn?
6 maanden.
Per wanneer kan ik het huren?
In overleg.
Betaling per maand of kwartaal?
Per maand/kwartaal (in overleg), vooruit te betalen.
Hoe duurzaam ben ik?
Klingelbeekseweg 69 te Oosterbeek heeft energielabel A+.
Huurprijsaanpassing
De huurprijs zal jaarlijks, per 1 januari, worden aangepast overeenkomstig de maandprijsindexering volgens de CBS-cijfers ‘’alle huishoudens’’.
Moet ik een garantie te stellen?
Bankgarantie/waarborgsom ter grootte van een bruto betalingsverplichting van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.
Huurovereenkomst
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt conform het model welke door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30-1-2015 is vastgesteld en op 17-2-2015 is gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank te Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/20 tevens gepubliceerd op de website met aanvullende bepalingen door verhuurder.
Goedkeuring?
Eventuele transacties dienen ter goedkeuring voorgelegd te worden aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw. Tot deze goedkeuring verleend is, zijn alle uitgebrachte aanbiedingen geheel vrijblijvend.
Meer informatie of een afspraak inplannen?
Voor nadere informatie en/of bezichtigingen kunt u een afspraak maken met:
sbnl – goed vastgoed
Basicweg 7, 3821 BR Amersfoort
Telefoon: 033 456 23 63
Contactpersoon: Yvette Gubbels / 06 135 135 81 /
Betrokken makelaar
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.