Verhuurgeschiedenis
- Aangeboden sinds
- 13 november 2024
- Verhuurdatum
- 25 november 2024
- Looptijd
- 12 dagen
Omschrijving
Kantoorruimte 3 – ook wel de Verlengde Kerkweg 9-3 genoemd – is een prettige kantoorruimte waar je in alle rust kunt werken of klanten kunt ontvangen. Dankzij de grote raampartijen met zicht op de omgeving en de glazen puien richting de hal is er sprake van een lichte kantoorruimte. Dat is extra fijn werken! Het kantoor heeft individueel een oppervlakte van ca. 26 m2. Tel je daar het aandeel in de oppervlakte van de algemene ruimten bij op dan kom je op een totaal van ca. 38 m2. Er is ruimte voor meerdere werkplekken en eventueel een gezellige zithoek om even stoom af te blazen of rustig je belletjes te kunnen doen.
Ridderhoek - Algemeen
Zoek jij een fijne kantoorruimte op een centrale en zichtbare locatie in hartje Ridderkerk? Ongetwijfeld is één van de kantoren in dit in 2021 gerenoveerde gebouw 'Ridderhoek' interessant! De kantoorunits op de eerste verdieping maken deel uit van een mooi en kleinschalig kantoorgebouw. Bij binnenkomst is er een balie waar bezoek van de kantoren wordt opgevangen. Voor gezamenlijk gebruik vinden we op de begane grond een mooie ontvangstruimte met espressobar en verschillende (boekbare) spreekkamers. Op de verdieping is een gedeelde keukenruimte, toiletgroep en (dak)terras. Door de grote raampartijen genieten alle kantoren van veel lichtinval.
In 2021 is Ridderhoek volledig verbouwd: van binnen en van buiten heeft het voormalig bankgebouw een ware metamorfose ondergaan. Hierbij is de buitenzijde aangepakt, maar is o.a. ook de complete elektrische installatie en het datanetwerk aangepakt. Hierdoor is het o.a. voorzien van razendsnel internet en een prettig koelingssysteem.
Naast het kantoorgebouw ligt een parkeerplaats, speciaal voor bezoekers van het kantoor.
Ridderhoek – Locatie
De locatie van Ridderhoek is ideaal: in het centrum van Ridderkerk met nagenoeg alle voorzieningen op loopafstand. Zo ligt het kantoor recht tegenover winkelcentrum Ridderhof, zijn de restaurants aan het Koningsplein op steenworp afstand te vinden én is de bushalte vlakbij. Bovendien is het kantoor via de uitvalswegen/snelwegen A15/A16 gemakkelijk te bereiken.
Ridderhoek - Bijzonderheden
- In 2021 hoogwaardig gerenoveerd kleinschalig kantoorgebouw;
- Centrale ligging in het centrum van Ridderkerk;
- Algemene entree met ontvangstbalie en wachtruimte voor bezoekers;
- Separaat boekbare spreekkamers op de begane grond;
- Kantoorruimte op eerste verdieping;
- Dakterras op de eerste verdieping;
- De zongerichte kantoren zijn voorzien van elektrische zonwering;
- Gezamenlijke pantry en toiletruimtes;
- Beschikbaar vanaf februari 2025.
Ridderhoek - Servicekosten
Servicekosten zijn een (gedeeltelijke) doorbelasting van de algemene kosten van het gebruik van het kantoorgebouw. Dit gebeurt op basis van een voorschot met naverrekening per jaar. De servicekosten omvatten onder meer:
- Gebruik baliefunctie op de begane grond welke omvat de ontvangst van extern bezoek van huurder, de ontvangst van post en het desgewenst reserveren van spreekkamer(s);
- Gebruik algemeen WIFI netwerk (individueel internet is voor rekening huurder);
- Onderhoud technische installaties (o.a. verlichting, cv, airco’s, schuifdeuren etc.);
- Onderhoud terrein/parkeerplaatsen;
- Onderhoud brandbeveiliging;
- Onderhoud automatische deuren hoofdentree;
- Periodieke kosten alarminstallatie;
- Voorschot energieverbruik kantoor en algemene ruimten;
- Periodieke schoonmaak algemene ruimten (waaronder regelmatig schoonmaak sanitaire ruimten en keukenruimte);
- Glasbewassing buitenzijde en incidentele gevelreiniging;
- Glasverzekering;
- Kosten klein- en dagelijks beheer en onderhoud;
- Kosten vuilafvoer (geldt alleen voor restafval, niet voor papier);
- Administratie- en beheerkosten ad. 5% over alle hierboven genoemde kostenposten.
Ridderhoek - Huurvoorwaarden
De kantoren worden verhuurd voor een minimale periode van 1 jaar. Na dit jaar is het op te zeggen met een opzegtermijn van 3 maanden;
Voorschot servicekosten (kantoor 3) € 205,- per maand;
Waarborgsom 2 maanden huur én servicekosten.
Ridderhoek - Algemeen
Zoek jij een fijne kantoorruimte op een centrale en zichtbare locatie in hartje Ridderkerk? Ongetwijfeld is één van de kantoren in dit in 2021 gerenoveerde gebouw 'Ridderhoek' interessant! De kantoorunits op de eerste verdieping maken deel uit van een mooi en kleinschalig kantoorgebouw. Bij binnenkomst is er een balie waar bezoek van de kantoren wordt opgevangen. Voor gezamenlijk gebruik vinden we op de begane grond een mooie ontvangstruimte met espressobar en verschillende (boekbare) spreekkamers. Op de verdieping is een gedeelde keukenruimte, toiletgroep en (dak)terras. Door de grote raampartijen genieten alle kantoren van veel lichtinval.
In 2021 is Ridderhoek volledig verbouwd: van binnen en van buiten heeft het voormalig bankgebouw een ware metamorfose ondergaan. Hierbij is de buitenzijde aangepakt, maar is o.a. ook de complete elektrische installatie en het datanetwerk aangepakt. Hierdoor is het o.a. voorzien van razendsnel internet en een prettig koelingssysteem.
Naast het kantoorgebouw ligt een parkeerplaats, speciaal voor bezoekers van het kantoor.
Ridderhoek – Locatie
De locatie van Ridderhoek is ideaal: in het centrum van Ridderkerk met nagenoeg alle voorzieningen op loopafstand. Zo ligt het kantoor recht tegenover winkelcentrum Ridderhof, zijn de restaurants aan het Koningsplein op steenworp afstand te vinden én is de bushalte vlakbij. Bovendien is het kantoor via de uitvalswegen/snelwegen A15/A16 gemakkelijk te bereiken.
Ridderhoek - Bijzonderheden
- In 2021 hoogwaardig gerenoveerd kleinschalig kantoorgebouw;
- Centrale ligging in het centrum van Ridderkerk;
- Algemene entree met ontvangstbalie en wachtruimte voor bezoekers;
- Separaat boekbare spreekkamers op de begane grond;
- Kantoorruimte op eerste verdieping;
- Dakterras op de eerste verdieping;
- De zongerichte kantoren zijn voorzien van elektrische zonwering;
- Gezamenlijke pantry en toiletruimtes;
- Beschikbaar vanaf februari 2025.
Ridderhoek - Servicekosten
Servicekosten zijn een (gedeeltelijke) doorbelasting van de algemene kosten van het gebruik van het kantoorgebouw. Dit gebeurt op basis van een voorschot met naverrekening per jaar. De servicekosten omvatten onder meer:
- Gebruik baliefunctie op de begane grond welke omvat de ontvangst van extern bezoek van huurder, de ontvangst van post en het desgewenst reserveren van spreekkamer(s);
- Gebruik algemeen WIFI netwerk (individueel internet is voor rekening huurder);
- Onderhoud technische installaties (o.a. verlichting, cv, airco’s, schuifdeuren etc.);
- Onderhoud terrein/parkeerplaatsen;
- Onderhoud brandbeveiliging;
- Onderhoud automatische deuren hoofdentree;
- Periodieke kosten alarminstallatie;
- Voorschot energieverbruik kantoor en algemene ruimten;
- Periodieke schoonmaak algemene ruimten (waaronder regelmatig schoonmaak sanitaire ruimten en keukenruimte);
- Glasbewassing buitenzijde en incidentele gevelreiniging;
- Glasverzekering;
- Kosten klein- en dagelijks beheer en onderhoud;
- Kosten vuilafvoer (geldt alleen voor restafval, niet voor papier);
- Administratie- en beheerkosten ad. 5% over alle hierboven genoemde kostenposten.
Ridderhoek - Huurvoorwaarden
De kantoren worden verhuurd voor een minimale periode van 1 jaar. Na dit jaar is het op te zeggen met een opzegtermijn van 3 maanden;
Voorschot servicekosten (kantoor 3) € 205,- per maand;
Waarborgsom 2 maanden huur én servicekosten.
Betrokken makelaar
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.