Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/41779017
Evert van de Beekstraat 1-104 1118 CL Schiphol
- Verhuurd
€ 868 /mnd
Omschrijving
Op zoek naar representatieve, kleinschalige en FLEXIBELE kantoorruimte of een TIJDELIJKE WERKPLEK op een aantrekkelijke toplocatie op “Schiphol Centrum”?
For English description see below!
Dit hoogwaardige kantoor met vele faciliteiten in het gebouw (Star Bucks, supermarkt, restaurant, bar, lunch buffet, gym, parking en kinderopvang) is gelegen op Schiphol Centrum en biedt full service afsluitbare kantoorruimtes aan vanaf ca. 11 m². Het beschikt over alle faciliteiten die je als bedrijf nodig hebt. Volledig ingericht, geen investeringen nodig, geen lange termijn verplichting en de flexibiliteit om door te groeien (ook tijdens een lopend contract!). Je kunt als huurder gebruik maken van de algemene ruimtes en vergaderruimtes. Dit kantoor beschikt tevens over voldoende parkeerplaatsen.
De kantoren en/of werkplekken worden desgewenst voorzien van modern meubilair en supersnel internet en een bemande receptie is reeds inbegrepen. Het gebouw heeft een duurzaam energielabel A en uitstekende faciliteiten direct om de hoek.
Graag informeren wij u over deze flexibele kantoorruimtes geheel afgestemd op uw bedrijfsdoeleinden, budget en wensen.
Oppervlakte:
Gelegen op de 1e en 7e verdieping:
- 1 vaste werkplek in een gedeeld kantoor, vanaf € 219,- per maand all-in;
- 1/2/3 persoonskantoren (11m²), vanaf € 868,- per maand all-in;
- 3/4/5 persoonskantoren (22m²), vanaf € 2.171,- per maand all-in;
- 5/6/7/8 persoonskantoren (40m²), vanaf € 4.778,- per maand all-in;
- 10 persoonskantoren (50m²), vanaf € 5.250,- per maand all-in;
Voorzieningen/ installaties:
Prijzen op basis van een 12 maanden overeenkomst, inclusief:
- Inrichting (meubilair, vloerbedekking, e.d.)
- Servicekosten;
- Energiekosten;
- Lokale belastingen;
- Gebruik algemene ruimtes;
- Schoonmaak;
- Beveiliging;
- Receptie;
- Internet (standaard configuratie);
- Telefonie, inclusief lokaal 020-telefoonnummer;
- Adresservice;
- Gold Card voor gratis toegang tot 3500 business lounges wereldwijd (90 in Nederland).
Exclusief:
- Koffie/thee/soep;
- Gesprekskosten telefonie;
- Printen en scannen;
- Parking € 300,- per maand;
- Exit cleaning ca. € 21,- per vierkante meter bij het einde van de overeenkomst.
Met ons all-in concept bieden wij de volgende voordelen:
- Volledig ingericht en full serviced;
- Per direct beschikbaarheid;
- Geen investeringen nodig;
- Geen lange termijn verplichting nodig;
- Flexibiliteit om door te groeien, ook tijdens een lopend contract;
- Goede bereikbaarheid;
- Toegang tot 3500 business lounges wereldwijd.
Huurtermijn:
In overleg. Korte, flexibele huurperiode mogelijk.
Bereikbaarheid:
Door de zeer gunstige ligging op Schiphol Centrum is het zeer goed te bereiken met zowel het openbaar vervoer als met eigen vervoer.
Auto:
Door de ligging op ongeveer 5 minuten van de A4 is het gebouw gemakkelijk bereikbaar met de auto en rechtstreeks verbonden met de snelwegen A5, A9 en A10 in de richting van Haarlem, Alkmaar, Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Rotterdam.
Openbaar vervoer:
Vanaf treinstation Schiphol is het 5 minuten lopen naar The Base.
Parkeergelegenheid:
In ondergelegen parkeergarage is betaalde parkeergelegenheid beschikbaar.
BTW:
Alle genoemde prijzen zijn exclusief te betalen BTW.
Bouwjaar:
2001
Huurbetalingen per:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.
Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid, beschikbaarheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
Goedkeuring verhuurder voorbehouden.
Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Brockhoff Bedrijfsmakelaars: 020-5437373 /
=================================================================================================================
Looking for representative, small-scale and FLEXIBLE office space or a TEMPORARY WORKPLACE in an attractive top location at “Schiphol Centre”?
This high-quality office with many facilities in the building (Star Bucks, supermarket, restaurant, bar, lunch buffet, gym, parking and childcare) is located at Schiphol Center and offers full-service lockable office spaces from approximately 11 m². It has all the facilities that you need as a company. Fully furnished, no investments required, no long-term obligation and the flexibility to grow (even during an ongoing contract!). As a tenant you can use the general areas and meeting rooms. This office also has sufficient parking places.
The offices and / or workplaces are optionally equipped with modern furniture and super fast internet and a manned reception is already included. The building has a sustainable energy label A and excellent facilities right around the corner.
We are happy to inform you about these flexible office spaces fully tailored to your business objectives, budget and wishes.
Surface:
Located on the 1st and 7th floor:
- 1 permanent workstation in a shared office, from € 219 per month all-in;
- 1/2/3 person offices (11m²), from € 868 per month all-in;
- 3/4/5 person offices (22m²) from € 2,171 per month all-in;
- 5/6/7/8 person offices (40m²) from € 4,778 per month all-in;
- 10 person offices (50m²) from € 5,250 per month all-in.
Services:
Prices based on a 12-month agreement, including:
- Furnishing (furniture, floor coverings, etc.);
- Service fee;
- Energy costs;
- Local taxes;
- Use general areas;
- Cleaning;
- Security;
- Front desk;
- Internet (standard configuration);
- Telephony, including local 020 telephone number;
- Address service;
- Gold Card for free access to 3500 business lounges worldwide (90 in the Netherlands).
Exclusive:
- Coffee / tea / soup;
- Telephone call costs;
- Printing and scanning;
- Parking € 300 per month;
- Exit cleaning approx. € 21 per square meter at the end of the agreement.
With our all-in concept we offer the following benefits:
- Fully furnished and fully serviced;
- Immediately availability;
- No investments required;
- No long-term obligation required;
- Flexibility to grow, also during an ongoing contract;
- Good accessibility;
- Access to 3500 business lounges worldwide.
Lease Term:
In consultation. Short, flexible rental period possible.
Accessibility:
Are you coming by car:
Due to its location about 5 minutes away from the A4, the building is easily accessible by car and directly connected to the A5, A9 and A10 motorways in the direction of Haarlem, Alkmaar, Amsterdam, Utrecht, The Hague and Rotterdam.
Are you coming with public transport?
The Base is a 5-minute walk from Schiphol train station.
Parking:
Paid parking is available in the underground parking garage.
VAT:
All mentioned prices are exclusive of VAT.
Construction year:
2001
Rental payments per:
Payments per month in advance.
Particularities:
This information has been compiled by us with the necessary care. On our part, however, no liability is accepted for any incompleteness, inaccuracy, availability or otherwise, or the consequences thereof.
Approval landlord reserved.
For questions, further information and / or an appointment for viewing, please contact Brockhoff Bedrijfsmakelaars: 020-5437373 /
For English description see below!
Dit hoogwaardige kantoor met vele faciliteiten in het gebouw (Star Bucks, supermarkt, restaurant, bar, lunch buffet, gym, parking en kinderopvang) is gelegen op Schiphol Centrum en biedt full service afsluitbare kantoorruimtes aan vanaf ca. 11 m². Het beschikt over alle faciliteiten die je als bedrijf nodig hebt. Volledig ingericht, geen investeringen nodig, geen lange termijn verplichting en de flexibiliteit om door te groeien (ook tijdens een lopend contract!). Je kunt als huurder gebruik maken van de algemene ruimtes en vergaderruimtes. Dit kantoor beschikt tevens over voldoende parkeerplaatsen.
De kantoren en/of werkplekken worden desgewenst voorzien van modern meubilair en supersnel internet en een bemande receptie is reeds inbegrepen. Het gebouw heeft een duurzaam energielabel A en uitstekende faciliteiten direct om de hoek.
Graag informeren wij u over deze flexibele kantoorruimtes geheel afgestemd op uw bedrijfsdoeleinden, budget en wensen.
Oppervlakte:
Gelegen op de 1e en 7e verdieping:
- 1 vaste werkplek in een gedeeld kantoor, vanaf € 219,- per maand all-in;
- 1/2/3 persoonskantoren (11m²), vanaf € 868,- per maand all-in;
- 3/4/5 persoonskantoren (22m²), vanaf € 2.171,- per maand all-in;
- 5/6/7/8 persoonskantoren (40m²), vanaf € 4.778,- per maand all-in;
- 10 persoonskantoren (50m²), vanaf € 5.250,- per maand all-in;
Voorzieningen/ installaties:
Prijzen op basis van een 12 maanden overeenkomst, inclusief:
- Inrichting (meubilair, vloerbedekking, e.d.)
- Servicekosten;
- Energiekosten;
- Lokale belastingen;
- Gebruik algemene ruimtes;
- Schoonmaak;
- Beveiliging;
- Receptie;
- Internet (standaard configuratie);
- Telefonie, inclusief lokaal 020-telefoonnummer;
- Adresservice;
- Gold Card voor gratis toegang tot 3500 business lounges wereldwijd (90 in Nederland).
Exclusief:
- Koffie/thee/soep;
- Gesprekskosten telefonie;
- Printen en scannen;
- Parking € 300,- per maand;
- Exit cleaning ca. € 21,- per vierkante meter bij het einde van de overeenkomst.
Met ons all-in concept bieden wij de volgende voordelen:
- Volledig ingericht en full serviced;
- Per direct beschikbaarheid;
- Geen investeringen nodig;
- Geen lange termijn verplichting nodig;
- Flexibiliteit om door te groeien, ook tijdens een lopend contract;
- Goede bereikbaarheid;
- Toegang tot 3500 business lounges wereldwijd.
Huurtermijn:
In overleg. Korte, flexibele huurperiode mogelijk.
Bereikbaarheid:
Door de zeer gunstige ligging op Schiphol Centrum is het zeer goed te bereiken met zowel het openbaar vervoer als met eigen vervoer.
Auto:
Door de ligging op ongeveer 5 minuten van de A4 is het gebouw gemakkelijk bereikbaar met de auto en rechtstreeks verbonden met de snelwegen A5, A9 en A10 in de richting van Haarlem, Alkmaar, Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Rotterdam.
Openbaar vervoer:
Vanaf treinstation Schiphol is het 5 minuten lopen naar The Base.
Parkeergelegenheid:
In ondergelegen parkeergarage is betaalde parkeergelegenheid beschikbaar.
BTW:
Alle genoemde prijzen zijn exclusief te betalen BTW.
Bouwjaar:
2001
Huurbetalingen per:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.
Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid, beschikbaarheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
Goedkeuring verhuurder voorbehouden.
Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Brockhoff Bedrijfsmakelaars: 020-5437373 /
=================================================================================================================
Looking for representative, small-scale and FLEXIBLE office space or a TEMPORARY WORKPLACE in an attractive top location at “Schiphol Centre”?
This high-quality office with many facilities in the building (Star Bucks, supermarket, restaurant, bar, lunch buffet, gym, parking and childcare) is located at Schiphol Center and offers full-service lockable office spaces from approximately 11 m². It has all the facilities that you need as a company. Fully furnished, no investments required, no long-term obligation and the flexibility to grow (even during an ongoing contract!). As a tenant you can use the general areas and meeting rooms. This office also has sufficient parking places.
The offices and / or workplaces are optionally equipped with modern furniture and super fast internet and a manned reception is already included. The building has a sustainable energy label A and excellent facilities right around the corner.
We are happy to inform you about these flexible office spaces fully tailored to your business objectives, budget and wishes.
Surface:
Located on the 1st and 7th floor:
- 1 permanent workstation in a shared office, from € 219 per month all-in;
- 1/2/3 person offices (11m²), from € 868 per month all-in;
- 3/4/5 person offices (22m²) from € 2,171 per month all-in;
- 5/6/7/8 person offices (40m²) from € 4,778 per month all-in;
- 10 person offices (50m²) from € 5,250 per month all-in.
Services:
Prices based on a 12-month agreement, including:
- Furnishing (furniture, floor coverings, etc.);
- Service fee;
- Energy costs;
- Local taxes;
- Use general areas;
- Cleaning;
- Security;
- Front desk;
- Internet (standard configuration);
- Telephony, including local 020 telephone number;
- Address service;
- Gold Card for free access to 3500 business lounges worldwide (90 in the Netherlands).
Exclusive:
- Coffee / tea / soup;
- Telephone call costs;
- Printing and scanning;
- Parking € 300 per month;
- Exit cleaning approx. € 21 per square meter at the end of the agreement.
With our all-in concept we offer the following benefits:
- Fully furnished and fully serviced;
- Immediately availability;
- No investments required;
- No long-term obligation required;
- Flexibility to grow, also during an ongoing contract;
- Good accessibility;
- Access to 3500 business lounges worldwide.
Lease Term:
In consultation. Short, flexible rental period possible.
Accessibility:
Are you coming by car:
Due to its location about 5 minutes away from the A4, the building is easily accessible by car and directly connected to the A5, A9 and A10 motorways in the direction of Haarlem, Alkmaar, Amsterdam, Utrecht, The Hague and Rotterdam.
Are you coming with public transport?
The Base is a 5-minute walk from Schiphol train station.
Parking:
Paid parking is available in the underground parking garage.
VAT:
All mentioned prices are exclusive of VAT.
Construction year:
2001
Rental payments per:
Payments per month in advance.
Particularities:
This information has been compiled by us with the necessary care. On our part, however, no liability is accepted for any incompleteness, inaccuracy, availability or otherwise, or the consequences thereof.
Approval landlord reserved.
For questions, further information and / or an appointment for viewing, please contact Brockhoff Bedrijfsmakelaars: 020-5437373 /
Kenmerken
Overdracht
- Laatste huurprijs
- € 868 per maand
- Servicekosten
- Geen servicekosten bekend
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Verhuurd
Bouw
- Hoofdfunctie
- Kantoorruimte
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwjaar
- 1999
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 11 m²
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 2 bouwlagen
- Voorzieningen
- Inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling
Energie
- Energielabel
- A+
Omgeving
- Ligging
- Kantorenpark
- Bereikbaarheid
- Bushalte op minder dan 500 m, NS Intercitystation op 500 m tot 1000 m en snelwegafrit op minder dan 500 m