• Verhuurd

Dr. Hub van Doorneweg 85 5026 RB Tilburg

€ 500 /mnd

Verhuurgeschiedenis

Aangeboden sinds
25 oktober 2023
Verhuurdatum
7 februari 2024
Looptijd
3 maanden

Omschrijving

ALGEMEEN
De beschikbare kantoorunit bevindt zich op de eerste verdieping van het gebouw aan de Dr. Hub van Doorneweg 81-89, op het hoogwaardige bedrijventerrein “Het Laar”, direct langs de A-58. Dit toegankelijke kantoorgebouw bestaat uit 3 bouwlagen en huisvest huurders zoals E&A uitzendbureau en Kizoom.

Het pand beschikt over diverse voorzieningen en gezamenlijke ruimtes, waardoor er een dynamische werkomgeving wordt gecreëerd.

LIGGING
Bedrijventerrein “Het Laar” is een gemengd terrein aan de zuidkant van Tilburg, waar zowel productiebedrijven als kantoren en zakelijk dienstverleners een goede basis hebben gevonden. Het gebouw ligt o.a. vlakbij het kantorencomplex “The Rise” en Hotel Ibis, welke de locatie een passend aanzien en een zekere herkenbaarheid geven.

Op bedrijventerrein Het Laar zijn verschillende bedrijven gevestigd zoals onder andere Technische unie, Rhenus, Office Centre, SCAB Accountants, Joore Accountants, Kamerbeek Advocaten, Hoeksta & partners Notarissen, Vecozo-Interpolis, GGN deurwaarders, Optisport, Pellikaan bouwbedrijf en het Ibis Hotel.

BEREIKBAARHEID
Het bedrijventerrein ligt aan de Zuidkant van Tilburg, aan de snelweg A-58 (naar Breda, Eindhoven en Den Bosch). Het wegenpatroon binnen het bedrijventerrein wordt voor een belangrijk deel geënt op de Dr. Hub van Doorneweg. Het gebouw is zeer strategisch gelegen, vlakbij de afslag Tilburg-West/Goirle/Turnhout en tevens op korte afstand van de kruising Ringbaan Zuid met Ringbaan West, waardoor er een snelle aansluiting is op zowel het rijkswegennet als het tangentsysteem rondom Tilburg.

Ook met openbaar vervoer is de locatie goed bereikbaar: vanaf het centraal station van Tilburg worden zeer frequente busdiensten onderhouden met dit gebied.

OPPERVLAKTE
De voor de verhuur beschikbare kantoorruimte ligt op de eerste etage van het gebouw.

Unit 1.34 betreft ca. 50 m² VVO* (verhuurbaar vloeroppervlak)

*exclusief 15% opslag ten behoeve van het gebruik van de algemene ruimtes.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte is voorzien van/wordt opgeleverd met de navolgende zaken:
- centrale entree met trappenhuis en personenlift;
- systeemplafonds voorzien van LED-verlichtingsarmaturen (in overleg te bepalen);
- mechanische ventilatie in combinatie met topkoeling;
- centrale verwarming met radiatoren;
- kabelgoten ten behoeve van elektra-, data- en telefoniebekabeling;
- gezamenlijke toiletgroep, dames/heren gescheiden;
- isolerende beglazing;
- zonwering.

ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw beschikt over een energielabel A.

PARKEREN
Het is mogelijk om een parkeerplaats te huren op het bij het kantoorgebouw behorende parkeerterrein.

DOELGROEP
De kantoorruimte is voor diverse branches geschikt zoals o.a. (zakelijke) dienstverlening, publieke sector, (particuliere) opleidingen en semi-medische praktijk alsmede tal van overige vergelijkbare functies.

BESTEMMING
Volgens het vigerende bestemmingsplan “Bedrijventerrein Het Laar 2008” rust er op de locatie de bestemming “Kantoor”.

HUURPRIJS
unit 1.34, ca. 50 m²: € 500,= per maand excl. BTW (of BTW-opslag)
huurprijs parkeerplaats (optioneel): € 500,= per plaats/jr. exc. BTW (of BTW-opslag

HUURPERIODE
De huurperiode bedraagt bij voorkeur 5 jaar met een verlengingsmogelijkheid van telkens 5 jaar.

OPLEVERDATUM
Aanvaarding kan in overleg geschieden; per 1 januari 2024.

SERVICEKOSTEN
De servicekosten worden op voorschotbasis aan huurder in rekening gebracht op basis van jaarlijkse nacalculatie. Het voorschot bedraagt € 40,= ex BTW per m² per jaar.

Deze servicekosten bestaan o.a. uit:
• levering van elektra, water, gas (vastrecht en gebruik) voor eigen en algemene ruimte;
• heffingen/belastingen/kosten specifiek voor de gebruiker/huurder;
• (periodiek) onderhoud van de algemene technische installaties (waaronder verlichting, verwarming en luchtbehandeling);
• onderhoud liftinstallaties (deze wordt aan de eerste en tweede etage toegerekend);
• schoonmaken portaal ingang, trappen en overloop van de centrale ingang en de vluchttrap;
• onderhoud brandmeldinstallatie;
• onderhoud hekwerk;
• bewassing ramen buitenzijde twee keer per jaar;
• (periodieke) onderhoud buitenzonwering;
• (periodieke) onderhoud buitenruimte, groenvoorziening en terreinonderhoud;
• verontreinigingsheffing;
• vuilafvoer en containerbeheer;
• verlichting algemene ruimte;
• diverse overige servicekosten;
• 4% administratiekosten over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

INDEXERING
Jaarlijkse indexering voor het eerst één jaar na huuringangsdatum op basis van de Consumenten Prijs index reeks “alle huishoudens” samengesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek CBS (2015=100).

OVEREENKOMST
Volgens het model van de Raad voor Onroerende Zaken ROZ model 2015, kantoorruimte en andere bedrijfsruimte ex artikel 7:230a BW) met de bijbehorende algemene bepalingen en nodige aanvullingen.

ZEKERHEIDSTELLING
Tot zekerheid van nakoming van de verplichtingen uit deze overeenkomst dient een bankgarantie gesteld te worden conform het ROZ-model (of een waarborgsom) ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden (inclusief BTW).

HUURBETALING
Huurbetaling per maand vooruit door middel van een automatische incasso.

VOORBEHOUD
Een en ander geschiedt onder aanvaarding en uitdrukkelijk voorbehoud goedkeuring eigenaar.

OMZETBELASTING
Indien huurder minder dan voor 90% BTW belaste prestaties verricht en derhalve niet aan het 90% criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van een van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Als dit feit zich voordoet zal de overeengekomen kale huurprijs exclusief BTW, zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd

Kenmerken

Overdracht

Laatste huurprijs
€ 500 per maand
Servicekosten
€ 40 per vierkante meter per jaar
Aangeboden sinds
Status
Verhuurd

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
1978

Oppervlakten

Oppervlakte
50 m²

Indeling

Aantal bouwlagen
1 bouwlaag
Voorzieningen
Mechanische ventilatie, topkoeling, inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, systeemplafond, toilet, pantry en verwarming

Energie

Energielabel
A

Omgeving

Ligging
Bedrijventerrein en kantorenpark

Betrokken makelaar

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.