Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/88512547
Van Deventerlaan 30-40 3528 AE Utrecht
- Verhuurd
€ 185 /m²/jaar
Omschrijving
Dit moderne en representatieve kantoorgebouw is circa 7.355 m² groot ligt op het hoogwaardige businesspark Papendorp nabij knooppunt Oudenrijn langs de rijkswegen A2 en A12.
Op de 1e verdieping is per direct voor een periode van maximaal 1 jaar een turn-key kantoorunit met buitenterras beschikbaar. Deze unit maakt onderdeel uit van Newday Offices.
In de directe omgeving zijn gerenommeerde organisaties te vinden zoals: Bol.com, Stork, BDO, T-systems en Berenschot. De bereikbaarheid van kantorenpark Papendorp is uitstekend.
Newday Offices biedt serviced offices aan op 13 locaties door heel Nederland. Representatieve ruimtes met persoonlijke service van ‘Clubmanagers’. Zij zorgen er dagelijks voor dat het je aan niets ontbreekt en dat iedere dag een efficiënte dag is. Niet alleen door gasten te ontvangen met een glimlach, maar ook door altijd voor huurders klaar te staan. Met een goede kop koffie, gezonde betaalbare lunch, postverzorging of een helder antwoord.
Het gebouw is 24/7 toegankelijk door middel van slimme toegangscontrole en heeft een gezellige buitentuin. Tevens is het mogelijk om gefaciliteerde vergaderruimtes te huren.
Bereikbaarheid
Papendorp is gelegen nabij verkeersknooppunt Oudenrijn waar de A2 (Amsterdam-Den Bosch) en de A12 (Arnhem-Rotterdam/Den Haag) samen komen. Van hieruit zijn diverse rijkswegen (A28/A27) eenvoudig bereikbaar.
Met het openbaar vervoer is Papendorp ook goed bereikbaar middels een rechtstreekse busverbinding naar Utrecht Centraal Station, deze vertrekken elke 5 tot 10 minuten vanaf de halte vlakbij het gebouw.
Oppervlakte
Het totale verhuurbaar vloeroppervlak van het gebouw bedraagt circa 7.355 m², verdeeld over 5 bouwlagen.
Voor de verhuur is momenteel circa 493 m² v.v.o. kantoorruimte beschikbaar, gelegen op de 1e verdieping.
Parkeren
De parkeerplaatsen zijn op eigen terrein gesitueerd, half verdiept onder het kantoorgebouw met toegangscontrole. De parkeernorm bedraagt circa 1:48.
P+R Papendorp biedt extra parkeermogelijkheden en ligt op loopafstand van het kantoorgebouw. Het parkeerterrein heeft 750 parkeerplaatsen, is 24/7 beschikbaar, beschikt over een slagboom, is verlicht en heeft cameratoezicht, plaatsen zijn niet reserveerbaar. Bedrijven gevestigd op Papendorp kunnen voor dit parkeerterrein uitrijkaarten bestellen. Het tarief is € 6,- per dag.
Huurprijs
Kantoorruimte: € 185,- per m² per jaar te vermeerderen met BTW.
Parkeren: € 1.200,- per plaats per jaar te vermeerderen met BTW.
Opleveringsniveau en voorzieningen
De kantoorruimte zal worden opgeleverd in de huidige staat onder andere voorzien van:
- huidig inbouwpakket;
- systeemplafond voorzien van inbouwarmaturen;
- toiletgroepen per verdieping (gemeenschappelijk);
- ruime pantry voorzien van o.a. vaatwasser, koelkast, magnetron alsmede een kookeiland;
- liften;
- klimaatbeheersing (zowel koeling als verwarming), per stramien van 5,40 meter regelbaar.
Gemeenschappelijke faciliteiten:
- gezonde lunch & verse koffie;
- bemande receptie;
- vergaderruimtes;
- 24/7 toegang;
- internet;
- glasvezel;
- fietsenstalling.
Servicekosten
€ 42,50 per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW voor de navolgende leveringen en diensten:
- gasverbruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties, waaronder begrepen het vernieuwen van de lampen, tl-buizen e.d. en periodiek onderhoud van de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten alsmede het individueel elektriciteitsverbruik;
- waterverbruik inclusief vastrecht en rioolaansluitingsrecht;
- onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de liftinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de hydrofoorinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de glazenwasinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder-, en noodstroominstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de parkeerbewakingsinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de tourniquet;
- reiniging en periodieke controle van de daken;
- sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep e.d.;
- verzorging huisvuil, containerhuur, e.d.;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede, beglazing gemeenschappelijke ruimten;
- aanpassing van de installaties aan de wettelijke eisen;
- onderhoud van terreinen, tuinen, vijvers, plantenbakken binnen en buiten, waaronder vervangen van de planten;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven aangegeven leveringen en diensten.
Hospitality services
Huurder heeft binnen Newday Offices waarin het gehuurde zich bevindt het medegebruik van de hierna genoemde hospitality services waarvoor verhuurder vaste hospitalitykosten van € 25,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW in rekening brengt. Deze services mogen door de huurder worden gebruikt (tenzij anders overeengekomen) op basis van de voorwaarden in het Club Handboek. Alle medegebruik is op basis van “fair-use” zoals omschreven in het Club Handboek.
a. algemene ruimte (Entree en gangzones);
b. sociale hart;
c. clubmanager/barista van 08.30 – 17.00 uur;
d. naast het betaalde assortiment koffie, thee etc. bij de Barista biedt Verhuurder tevens goede gratis koffie en thee voor Huurder en gasten;
e. gratis gebruik van de vergaderzalen op basis van fair use;
f. lunchruimte / Newday Café met iedere dag verse betaalbare lunch;
g. pantry’s verspreid over de gemeenschappelijke ruimte in het gebouw;
h. toiletgroepen;
i. Wifi in de algemene ruimtes;
j. bekabeld internet (standaard) in de gehuurde kantoorruimte;
k. onbeperkt gebruik buitenruimte;
l. gratis gebruik van het sociale hart op één van de andere 12 Newday Offices locaties;
m. 5 x 2 uur per jaar vergaderen op één van de andere 12 Newday Offices locaties.
Energielabel
Het gebouw heeft energielabel A++.
Huurtermijn
Het betreft een onderhuursituatie voor een huurperiode van 5 jaar, vanaf 1 tot 5 jaar is bespreekbaar.
Aanvaarding
Per direct mogelijk.
Op de 1e verdieping is per direct voor een periode van maximaal 1 jaar een turn-key kantoorunit met buitenterras beschikbaar. Deze unit maakt onderdeel uit van Newday Offices.
In de directe omgeving zijn gerenommeerde organisaties te vinden zoals: Bol.com, Stork, BDO, T-systems en Berenschot. De bereikbaarheid van kantorenpark Papendorp is uitstekend.
Newday Offices biedt serviced offices aan op 13 locaties door heel Nederland. Representatieve ruimtes met persoonlijke service van ‘Clubmanagers’. Zij zorgen er dagelijks voor dat het je aan niets ontbreekt en dat iedere dag een efficiënte dag is. Niet alleen door gasten te ontvangen met een glimlach, maar ook door altijd voor huurders klaar te staan. Met een goede kop koffie, gezonde betaalbare lunch, postverzorging of een helder antwoord.
Het gebouw is 24/7 toegankelijk door middel van slimme toegangscontrole en heeft een gezellige buitentuin. Tevens is het mogelijk om gefaciliteerde vergaderruimtes te huren.
Bereikbaarheid
Papendorp is gelegen nabij verkeersknooppunt Oudenrijn waar de A2 (Amsterdam-Den Bosch) en de A12 (Arnhem-Rotterdam/Den Haag) samen komen. Van hieruit zijn diverse rijkswegen (A28/A27) eenvoudig bereikbaar.
Met het openbaar vervoer is Papendorp ook goed bereikbaar middels een rechtstreekse busverbinding naar Utrecht Centraal Station, deze vertrekken elke 5 tot 10 minuten vanaf de halte vlakbij het gebouw.
Oppervlakte
Het totale verhuurbaar vloeroppervlak van het gebouw bedraagt circa 7.355 m², verdeeld over 5 bouwlagen.
Voor de verhuur is momenteel circa 493 m² v.v.o. kantoorruimte beschikbaar, gelegen op de 1e verdieping.
Parkeren
De parkeerplaatsen zijn op eigen terrein gesitueerd, half verdiept onder het kantoorgebouw met toegangscontrole. De parkeernorm bedraagt circa 1:48.
P+R Papendorp biedt extra parkeermogelijkheden en ligt op loopafstand van het kantoorgebouw. Het parkeerterrein heeft 750 parkeerplaatsen, is 24/7 beschikbaar, beschikt over een slagboom, is verlicht en heeft cameratoezicht, plaatsen zijn niet reserveerbaar. Bedrijven gevestigd op Papendorp kunnen voor dit parkeerterrein uitrijkaarten bestellen. Het tarief is € 6,- per dag.
Huurprijs
Kantoorruimte: € 185,- per m² per jaar te vermeerderen met BTW.
Parkeren: € 1.200,- per plaats per jaar te vermeerderen met BTW.
Opleveringsniveau en voorzieningen
De kantoorruimte zal worden opgeleverd in de huidige staat onder andere voorzien van:
- huidig inbouwpakket;
- systeemplafond voorzien van inbouwarmaturen;
- toiletgroepen per verdieping (gemeenschappelijk);
- ruime pantry voorzien van o.a. vaatwasser, koelkast, magnetron alsmede een kookeiland;
- liften;
- klimaatbeheersing (zowel koeling als verwarming), per stramien van 5,40 meter regelbaar.
Gemeenschappelijke faciliteiten:
- gezonde lunch & verse koffie;
- bemande receptie;
- vergaderruimtes;
- 24/7 toegang;
- internet;
- glasvezel;
- fietsenstalling.
Servicekosten
€ 42,50 per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW voor de navolgende leveringen en diensten:
- gasverbruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties, waaronder begrepen het vernieuwen van de lampen, tl-buizen e.d. en periodiek onderhoud van de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten alsmede het individueel elektriciteitsverbruik;
- waterverbruik inclusief vastrecht en rioolaansluitingsrecht;
- onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de liftinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de hydrofoorinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de glazenwasinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder-, en noodstroominstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de parkeerbewakingsinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de tourniquet;
- reiniging en periodieke controle van de daken;
- sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep e.d.;
- verzorging huisvuil, containerhuur, e.d.;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede, beglazing gemeenschappelijke ruimten;
- aanpassing van de installaties aan de wettelijke eisen;
- onderhoud van terreinen, tuinen, vijvers, plantenbakken binnen en buiten, waaronder vervangen van de planten;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven aangegeven leveringen en diensten.
Hospitality services
Huurder heeft binnen Newday Offices waarin het gehuurde zich bevindt het medegebruik van de hierna genoemde hospitality services waarvoor verhuurder vaste hospitalitykosten van € 25,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW in rekening brengt. Deze services mogen door de huurder worden gebruikt (tenzij anders overeengekomen) op basis van de voorwaarden in het Club Handboek. Alle medegebruik is op basis van “fair-use” zoals omschreven in het Club Handboek.
a. algemene ruimte (Entree en gangzones);
b. sociale hart;
c. clubmanager/barista van 08.30 – 17.00 uur;
d. naast het betaalde assortiment koffie, thee etc. bij de Barista biedt Verhuurder tevens goede gratis koffie en thee voor Huurder en gasten;
e. gratis gebruik van de vergaderzalen op basis van fair use;
f. lunchruimte / Newday Café met iedere dag verse betaalbare lunch;
g. pantry’s verspreid over de gemeenschappelijke ruimte in het gebouw;
h. toiletgroepen;
i. Wifi in de algemene ruimtes;
j. bekabeld internet (standaard) in de gehuurde kantoorruimte;
k. onbeperkt gebruik buitenruimte;
l. gratis gebruik van het sociale hart op één van de andere 12 Newday Offices locaties;
m. 5 x 2 uur per jaar vergaderen op één van de andere 12 Newday Offices locaties.
Energielabel
Het gebouw heeft energielabel A++.
Huurtermijn
Het betreft een onderhuursituatie voor een huurperiode van 5 jaar, vanaf 1 tot 5 jaar is bespreekbaar.
Aanvaarding
Per direct mogelijk.
Kenmerken
Overdracht
- Laatste huurprijs
- € 185 per vierkante meter per jaar
- Servicekosten
- € 42 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Verhuurd
Bouw
- Hoofdfunctie
- Kantoor
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwjaar
- 2006
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 493 m²
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 1 bouwlaag
- Voorzieningen
- Inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling
Energie
- Energielabel
- Niet beschikbaar