Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/42307418
Bijsterhuizen 3013 6604 LP Wijchen
- Verhuurd
€ 110 /m²/jaar
Omschrijving
Algemeen:
Bijsterhuizen 3013 bevindt zich op het Wijchens gedeelte van bedrijvenpark Bijsterhuizen. De voor verhuur beschikbare kantoorruimte is op een mooie zicht locatie, langs een van de belangrijkste doorgaande wegen richting Nijmegen, gelegen pal aan de A326, het verlengde deel van de Wijchenseweg.
Bijsterhuizen is een bedrijventerrein dat deels is gelegen in de gemeente Nijmegen en deels in de gemeente Wijchen.
Bedrijvenpark Bijsterhuizen is het grootste bedrijventerrein van de provincie Gelderland.
Thans is er voor verhuur ca. 452m² "hoogwaardige" kantoorruimte beschikbaar op de tweede etage. Gekscherend "het penthouse" genoemd. De etage beschikt vanuit de lift-/traphal over een eigen toegangsdeur waardoor er sprake is van een exclusieve kantoorvloer met alle voorzieningen (pantry, keuken, toiletgroep, server-/opslagruimte).
Voornoemd metrage is exclusief circa 11,5m² aan het gehuurde toekomende aandeel in de gemeenschappelijke ruimte op de begane grond (aandeel in looppad van entree en hal naar lift).
Bereikbaarheid:
Per auto
De bereikbaarheid is uitstekend door de directe ligging nabij diverse uitvalswegen, zoals de A73 (Nijmegen-Venlo/Boxmeer), de A50 (Nijmegen-'s-Hertogenbosch) en de A15 (richting Tiel / Rotterdam / Arnhem). Het gebouw ligt aan de A326/Wijchenseweg richting Winkelcentrum Dukenburg/Brabantse Poort en het centrum van Nijmegen.
Per OV
Op enkele minuten loopafstand bevindt zich een bushalte, verbonden met een rechtstreekse verbinding naar CS Nijmegen.
Verder is op enkele autominuten afstand zowel NS treinstation Nijmegen Dukenburg alsmede NS treinstation Wijchen gelegen.
Parkeren:
Parkeerfaciliteiten voor zowel bezoekers als gebruikers op eigen terrein.
Indeling/oppervlakten:
Vanaf de hoofdentree van het gebouw bereikt je de gemeenschappelijke ontvangsthal. Aan deze hal liggen de trap en lift naar de tweede etage. Aan de vaste kern van de tweede etage, waar onder andere de trap/lift, de toiletgroep, gangpartijen en een keuken zijn gesitueerd, bevinden zich diverse kantoorvertrekken, welke variëren in grootte. Er zijn verschillende kantoor-/vergaderkamers aanwezig, maar ook een kantoortuin met mooi uitzicht over de A326 en een gedeelte van het bedrijvenpark.
De eigenaar is uitermate flexibel en verhuurt bij voorkeur de gehele etage, maar mocht deze te groot zijn dan zou in overleg kleinere kantooroppervlakten overwogen kunnen worden.
Vanuit de lift, en vanaf de trap, betreedt je de hal en vervolgens een toegangsdeur naar de verschillende ruimten. Er is dan ook sprake van een volledig eigen kantooromgeving.
Verder kan er gebruik gemaakt worden van het dakterras op de eerste etage.
Oppervlakte(n):
ca. 452 m².
Dit metrage is exclusief circa 11,5m² in het aan de kantoorruimte toekomende aandeel in de gemeenschappelijke ruimten op de begane grond (aandeel in looppad van entree en hal naar lift).
Mocht dit metrage onvoldoende zijn dan zou er in overleg nog kantoorruimte bijgehuurd kunnen worden op de eerste verdieping. Zoals hiervoor reeds weergegeven zijn kleinere metrages voor verhuurder overweegbaar.
Voorzieningen:
De kantoorruimte/het gebouw is onder andere voorzien van:
- Systeemplafonds met inbouwverlichting;
- Airco;
- Mechanische ventilatie;
- Gestoffeerde vloeren;
- Radiatoren;
- Rookdetectie systeem;
- Brandhaspels en hand brandblussers;
- Brandalarm
- Alarminstallatie;
- Intercominstallatie;
- Toiletgroepen;
- Pantry;
- Keuken;
- Kantinefaciliteit (in overleg met de andere gebruikers van het gebouw);
- Dakterras (in overleg met de andere gebruikers van het gebouw);
- Lift.
Bestemmingsplan:
De gronden onder het gebouw zijn volgens het thans vigerende bestemmingsplan bestemd als: 'Bedrijventerrein - 1'.
Volgens het thans vigerende bestemmingsplan zijn hier bedrijfsverzamelgebouwen toegestaan waarin naast categorie 2 tot en met 4.2 bedrijven, tevens categorie 1 bedrijven zijn toegestaan.
Voorts zijn in bedrijfsverzamelgebouwen, waar in onderhavige situatie sprake van is, tevens zelfstandige kantoren toegestaan.
(Voor nadere bestemmingplaninformatie kunt u contact opnemen met Verbeek Bedrijfsmakelaars.)
Huurprijs:
Kantoren:
€ 110,- per m² per jaar exclusief: de wettelijk verschuldigde BTW en servicekosten.
Parkeren:
€ 250,- per parkeerplaats per jaar exclusief BTW.
Servicekosten:
Het servicekostenpakket bestaat uit de levering van de navolgende door of vanwege Verhuurder verzorgde zaken en diensten:
- gas- en/of olieverbruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht buitenverlichting;
- onderhoud en periodieke controle van:
- verwarmings-/CV-installatie;
- airconditioningsinstallatie;
- liftinstallatie(s);
- riolering;
- brandmeldinstallatie;
- vaste brandblusmiddelen;
- gebouwbewakingsinstallatie (alarminstallatie en toegangs- controlesysteem en Master Key systeem);
- noodverlichtingsinstallatie;
- glasbewassing;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten en lift;
- beplanting publieke ruimten;
- onderhoud groenvoorzieningen en parkeerterrein;
-reinigingsheffing/afvalstoffenheffing (gebruikersdeel).
Huurder zal aan verhuurder voldoen een vast bedrag voor leveringen en diensten ad. €45,00 per m2 kantoorruimte (inclusief het aan huurder toekomende aandeel in de gemeenschappelijke ruimten) per jaar (exclusief BTW).
Het betreft hier een vast bedrag dat jaarlijks gelijktijdig met de huurprijs, en op dezelfde wijze als de huurprijs, wordt geïndexeerd.
Huurprijsaanpassing:
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurtermijn:
Uitgangspunt is 5 jaar, waarbij kortere perioden bespreekbaar zijn.
Verlengingstermijn:
Aansluitende huurperioden van telkens 5 jaar (kortere perioden zijn onder voorwaarden bespreekbaar).
Opzegtermijn:
12 maanden.
Betalingen:
Huur en de wettelijk verschuldigde BTW (alsmede de in rekening te brengen servicekosten) per maand vooruit.
Zekerheidsstelling:
Bankgarantie ter grootte van drie maanden huur en de in rekening te brengen servicekosten en de wettelijk verschuldigde BTW. In plaats van het stellen van een bankgarantie is het storten van een waarborgsom tevens bespreekbaar. Ten aanzien van de waarborgsom gaat het tevens om een bedrag ter grootte van drie maanden huur, de in rekening te brengen servicekosten, beide verhoogd met de wettelijk verschuldigde BTW.
Huurovereenkomst:
De meest recente versie van de Huurovereenkomst Kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, zijnde het standaardmodel van De Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in Onroerend Goed (NVM), met bijbehorende Algemene Bepalingen.
Oplevering:
In overleg.
Disclaimer:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.
Bijsterhuizen 3013 bevindt zich op het Wijchens gedeelte van bedrijvenpark Bijsterhuizen. De voor verhuur beschikbare kantoorruimte is op een mooie zicht locatie, langs een van de belangrijkste doorgaande wegen richting Nijmegen, gelegen pal aan de A326, het verlengde deel van de Wijchenseweg.
Bijsterhuizen is een bedrijventerrein dat deels is gelegen in de gemeente Nijmegen en deels in de gemeente Wijchen.
Bedrijvenpark Bijsterhuizen is het grootste bedrijventerrein van de provincie Gelderland.
Thans is er voor verhuur ca. 452m² "hoogwaardige" kantoorruimte beschikbaar op de tweede etage. Gekscherend "het penthouse" genoemd. De etage beschikt vanuit de lift-/traphal over een eigen toegangsdeur waardoor er sprake is van een exclusieve kantoorvloer met alle voorzieningen (pantry, keuken, toiletgroep, server-/opslagruimte).
Voornoemd metrage is exclusief circa 11,5m² aan het gehuurde toekomende aandeel in de gemeenschappelijke ruimte op de begane grond (aandeel in looppad van entree en hal naar lift).
Bereikbaarheid:
Per auto
De bereikbaarheid is uitstekend door de directe ligging nabij diverse uitvalswegen, zoals de A73 (Nijmegen-Venlo/Boxmeer), de A50 (Nijmegen-'s-Hertogenbosch) en de A15 (richting Tiel / Rotterdam / Arnhem). Het gebouw ligt aan de A326/Wijchenseweg richting Winkelcentrum Dukenburg/Brabantse Poort en het centrum van Nijmegen.
Per OV
Op enkele minuten loopafstand bevindt zich een bushalte, verbonden met een rechtstreekse verbinding naar CS Nijmegen.
Verder is op enkele autominuten afstand zowel NS treinstation Nijmegen Dukenburg alsmede NS treinstation Wijchen gelegen.
Parkeren:
Parkeerfaciliteiten voor zowel bezoekers als gebruikers op eigen terrein.
Indeling/oppervlakten:
Vanaf de hoofdentree van het gebouw bereikt je de gemeenschappelijke ontvangsthal. Aan deze hal liggen de trap en lift naar de tweede etage. Aan de vaste kern van de tweede etage, waar onder andere de trap/lift, de toiletgroep, gangpartijen en een keuken zijn gesitueerd, bevinden zich diverse kantoorvertrekken, welke variëren in grootte. Er zijn verschillende kantoor-/vergaderkamers aanwezig, maar ook een kantoortuin met mooi uitzicht over de A326 en een gedeelte van het bedrijvenpark.
De eigenaar is uitermate flexibel en verhuurt bij voorkeur de gehele etage, maar mocht deze te groot zijn dan zou in overleg kleinere kantooroppervlakten overwogen kunnen worden.
Vanuit de lift, en vanaf de trap, betreedt je de hal en vervolgens een toegangsdeur naar de verschillende ruimten. Er is dan ook sprake van een volledig eigen kantooromgeving.
Verder kan er gebruik gemaakt worden van het dakterras op de eerste etage.
Oppervlakte(n):
ca. 452 m².
Dit metrage is exclusief circa 11,5m² in het aan de kantoorruimte toekomende aandeel in de gemeenschappelijke ruimten op de begane grond (aandeel in looppad van entree en hal naar lift).
Mocht dit metrage onvoldoende zijn dan zou er in overleg nog kantoorruimte bijgehuurd kunnen worden op de eerste verdieping. Zoals hiervoor reeds weergegeven zijn kleinere metrages voor verhuurder overweegbaar.
Voorzieningen:
De kantoorruimte/het gebouw is onder andere voorzien van:
- Systeemplafonds met inbouwverlichting;
- Airco;
- Mechanische ventilatie;
- Gestoffeerde vloeren;
- Radiatoren;
- Rookdetectie systeem;
- Brandhaspels en hand brandblussers;
- Brandalarm
- Alarminstallatie;
- Intercominstallatie;
- Toiletgroepen;
- Pantry;
- Keuken;
- Kantinefaciliteit (in overleg met de andere gebruikers van het gebouw);
- Dakterras (in overleg met de andere gebruikers van het gebouw);
- Lift.
Bestemmingsplan:
De gronden onder het gebouw zijn volgens het thans vigerende bestemmingsplan bestemd als: 'Bedrijventerrein - 1'.
Volgens het thans vigerende bestemmingsplan zijn hier bedrijfsverzamelgebouwen toegestaan waarin naast categorie 2 tot en met 4.2 bedrijven, tevens categorie 1 bedrijven zijn toegestaan.
Voorts zijn in bedrijfsverzamelgebouwen, waar in onderhavige situatie sprake van is, tevens zelfstandige kantoren toegestaan.
(Voor nadere bestemmingplaninformatie kunt u contact opnemen met Verbeek Bedrijfsmakelaars.)
Huurprijs:
Kantoren:
€ 110,- per m² per jaar exclusief: de wettelijk verschuldigde BTW en servicekosten.
Parkeren:
€ 250,- per parkeerplaats per jaar exclusief BTW.
Servicekosten:
Het servicekostenpakket bestaat uit de levering van de navolgende door of vanwege Verhuurder verzorgde zaken en diensten:
- gas- en/of olieverbruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht buitenverlichting;
- onderhoud en periodieke controle van:
- verwarmings-/CV-installatie;
- airconditioningsinstallatie;
- liftinstallatie(s);
- riolering;
- brandmeldinstallatie;
- vaste brandblusmiddelen;
- gebouwbewakingsinstallatie (alarminstallatie en toegangs- controlesysteem en Master Key systeem);
- noodverlichtingsinstallatie;
- glasbewassing;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten en lift;
- beplanting publieke ruimten;
- onderhoud groenvoorzieningen en parkeerterrein;
-reinigingsheffing/afvalstoffenheffing (gebruikersdeel).
Huurder zal aan verhuurder voldoen een vast bedrag voor leveringen en diensten ad. €45,00 per m2 kantoorruimte (inclusief het aan huurder toekomende aandeel in de gemeenschappelijke ruimten) per jaar (exclusief BTW).
Het betreft hier een vast bedrag dat jaarlijks gelijktijdig met de huurprijs, en op dezelfde wijze als de huurprijs, wordt geïndexeerd.
Huurprijsaanpassing:
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurtermijn:
Uitgangspunt is 5 jaar, waarbij kortere perioden bespreekbaar zijn.
Verlengingstermijn:
Aansluitende huurperioden van telkens 5 jaar (kortere perioden zijn onder voorwaarden bespreekbaar).
Opzegtermijn:
12 maanden.
Betalingen:
Huur en de wettelijk verschuldigde BTW (alsmede de in rekening te brengen servicekosten) per maand vooruit.
Zekerheidsstelling:
Bankgarantie ter grootte van drie maanden huur en de in rekening te brengen servicekosten en de wettelijk verschuldigde BTW. In plaats van het stellen van een bankgarantie is het storten van een waarborgsom tevens bespreekbaar. Ten aanzien van de waarborgsom gaat het tevens om een bedrag ter grootte van drie maanden huur, de in rekening te brengen servicekosten, beide verhoogd met de wettelijk verschuldigde BTW.
Huurovereenkomst:
De meest recente versie van de Huurovereenkomst Kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, zijnde het standaardmodel van De Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in Onroerend Goed (NVM), met bijbehorende Algemene Bepalingen.
Oplevering:
In overleg.
Disclaimer:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.
Kenmerken
Overdracht
- Laatste huurprijs
- € 110 per vierkante meter per jaar
- Servicekosten
- € 45 per vierkante meter per jaar
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Verhuurd
Bouw
- Hoofdfunctie
- Kantoor
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwjaar
- 2009
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 452 m²
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 2 bouwlagen
- Voorzieningen
- Airconditioning, mechanische ventilatie, inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry en verwarming
Energie
- Energielabel
- A
Omgeving
- Ligging
- Bedrijventerrein en kantorenpark
- Bereikbaarheid
- Bushalte op minder dan 500 m, NS Intercitystation op 4000 m tot 5000 m en snelwegafrit op minder dan 500 m