Verhuurgeschiedenis
- Aangeboden sinds
- 16 februari 2024
- Verhuurdatum
- 14 mei 2024
- Looptijd
- 2½ maand
Omschrijving
Het moderne bedrijfsgebouw is gesitueerd op een uitstekend bereikbare locatie op het bedrijventerrein “Dijnselburg”. Op de eerste en tweede verdieping van het bedrijfsgebouw bevindt zich een representatief business center met 11 business units en één vergaderruimte, variërend in grootte vanaf circa 13 m2 tot circa 38 m2 v.v.o.
Het business center heeft een moderne uitstraling. Door het gebruik van glazen scheidingswanden aan de gangzijde van de business units, kenmerkt de verdieping zich door een open karakter.
In het business center kunnen huurders gebruik maken van diverse gemeenschappelijke faciliteiten. Voorts is er wifi beschikbaar voor de huurders van het business center. In overleg met de verhuurder is het mogelijk om meubilair om niet te gebruiken gedurende de huurperiode.
Voor de verhuur zijn de navolgende business units op de 2e verdieping beschikbaar:
Unit Metrage b.v.o. huurprijs per maand
2 32 m2 € 425,- inclusie servicekosten
De bovenvermelde huurprijzen zijn all-in huurprijzen per maand, inclusief de vaste servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
De bovenvermelde metrages zijn uitsluitend indicatief. Het object is niet conform NEN 2580 gemeten, derhalve kan geen enkel recht worden ontleend aan de genoemde metrages.
Opleveringsniveau:
Het object wordt opgeleverd in de huidige staat, inclusief onder andere:
• huidige vloerbedekking;
• huidige scheidingswanden, deels glas;
• systeemplafond voorzien van verlichtingsarmaturen;
• wifi;
• intercom met beeld;
• brandblusinstallatie;
• kabelgoten ten behoeve van data en elektra;
• deels te openen ramen;
• gemeenschappelijke sanitaire voorzieningen;
• gemeenschappelijke pantry’s voorzien van onder- en bovenkastjes alsmede een afwasmachine en koelkast;
• (rolstoel)lift.
Parkeergelegenheid:
In de nabijheid van het kantoorgebouw zijn diverse parkeermogelijkheden.
Huurtermijn:
Flexibele huurtermijnen zijn bespreekbaar.
In de vaste servicekosten is begrepen:
• gasverbruik inclusief vastrecht;
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• elektraverbruik inclusief vastrecht
• onderhoud en periodieke controle van technische installaties;
• schoonmaak algemene ruimten;
• onderhoud terrein;
• assurantie buitenbeglazing;
• vervanging verlichting algemene ruimten;
• verzorging huisvuil;
• 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.
De all-in huurprijzen voor de business units zijn inclusief het bovenvermelde bedrag voor de servicekosten.
Huurder betaalt aan verhuurder voor bovenvermeld servicepakket een vast, niet verrekenbaar bedrag. De vaste kosten voor het servicepakket worden jaarlijks, vanaf 1 (één) jaar na huuringangsdatum, geïndexeerd op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2006 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Aanvaarding:
In overleg, vanaf 1 maart 2024.
Huurovereenkomst
Huurovereenkomst op basis van het meest recente standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
Het business center heeft een moderne uitstraling. Door het gebruik van glazen scheidingswanden aan de gangzijde van de business units, kenmerkt de verdieping zich door een open karakter.
In het business center kunnen huurders gebruik maken van diverse gemeenschappelijke faciliteiten. Voorts is er wifi beschikbaar voor de huurders van het business center. In overleg met de verhuurder is het mogelijk om meubilair om niet te gebruiken gedurende de huurperiode.
Voor de verhuur zijn de navolgende business units op de 2e verdieping beschikbaar:
Unit Metrage b.v.o. huurprijs per maand
2 32 m2 € 425,- inclusie servicekosten
De bovenvermelde huurprijzen zijn all-in huurprijzen per maand, inclusief de vaste servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
De bovenvermelde metrages zijn uitsluitend indicatief. Het object is niet conform NEN 2580 gemeten, derhalve kan geen enkel recht worden ontleend aan de genoemde metrages.
Opleveringsniveau:
Het object wordt opgeleverd in de huidige staat, inclusief onder andere:
• huidige vloerbedekking;
• huidige scheidingswanden, deels glas;
• systeemplafond voorzien van verlichtingsarmaturen;
• wifi;
• intercom met beeld;
• brandblusinstallatie;
• kabelgoten ten behoeve van data en elektra;
• deels te openen ramen;
• gemeenschappelijke sanitaire voorzieningen;
• gemeenschappelijke pantry’s voorzien van onder- en bovenkastjes alsmede een afwasmachine en koelkast;
• (rolstoel)lift.
Parkeergelegenheid:
In de nabijheid van het kantoorgebouw zijn diverse parkeermogelijkheden.
Huurtermijn:
Flexibele huurtermijnen zijn bespreekbaar.
In de vaste servicekosten is begrepen:
• gasverbruik inclusief vastrecht;
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• elektraverbruik inclusief vastrecht
• onderhoud en periodieke controle van technische installaties;
• schoonmaak algemene ruimten;
• onderhoud terrein;
• assurantie buitenbeglazing;
• vervanging verlichting algemene ruimten;
• verzorging huisvuil;
• 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.
De all-in huurprijzen voor de business units zijn inclusief het bovenvermelde bedrag voor de servicekosten.
Huurder betaalt aan verhuurder voor bovenvermeld servicepakket een vast, niet verrekenbaar bedrag. De vaste kosten voor het servicepakket worden jaarlijks, vanaf 1 (één) jaar na huuringangsdatum, geïndexeerd op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2006 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Aanvaarding:
In overleg, vanaf 1 maart 2024.
Huurovereenkomst
Huurovereenkomst op basis van het meest recente standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
Betrokken makelaar
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.