Verhuurgeschiedenis
- Aangeboden sinds
- 8 oktober 2024
- Verhuurdatum
- 21 november 2024
- Looptijd
- 6 weken
Omschrijving
Modern, vrijstaand kantoorgebouw met parkeerplaatsen op eigen terrein. Het object is gelegen aan de Gildelaan op een hoogwaardig, kleinschalig kantorenpark naast het NS-station van Zevenbergen.
TE HUUR
Voor de verhuur wordt aangeboden, de kantoorruimte gelegen aan de linkerzijde van het pand op de tweede verdieping. Wij verwijzen graag naar de plattegrond in onze presentatie om een duidelijkere indruk te krijgen van de indeling.
INDELING
Via het trappenhuis op de begane grond zijn de lift en trap bereikbaar welke toegang geven tot de tweede verdieping. De gang op de tweede verdieping geeft direct toegang tot de eerste, en grootste, kantoorruimte van circa 44 m² gelegen aan de voorzijde van het pand. Deze ruimte beschikt over een keukenblokje met spoelbak, teven is vanuit hier de toiletruimte met fonteintje bereikbaar. Aan de achterzijde van het pand zijn nog 2 aparte kantoorruimtes gelegen van beide circa 15 m2.
LOCATIE/BEREIKBAARHEID
Het object is gunstig gelegen naast het NS-station van Zevenbergen en nabij de provinciale weg N285, welke een directe verbinding heeft met de snelweg A17. Op loopafstand bevindt zich het centrum met diverse voorzieningen zoals o.a. supermarkten, winkels, warme bakker en restaurants.
Zevenbergen is een plaats in het noordwesten van de provincie Noord-Brabant en ligt tussen Etten-Leur en Klundert, niet ver van Breda. De plaats telt circa 15.000 inwoners in de kern.
SERVICEKOSTEN
- € 39,- per m², per jaar exclusief BTW;
- Verbruik elektra, gas en water;
- Contract onderhoud brandalarm en telefoonlijn brandalarm;
- Schoonmaak gemeenschappelijke ruimte;
- Raambewassing (1x in de 3 maanden);
- Contract onderhoud lift controle liftinstituut;
- Onderhoud tuin,
- Contract onderhoud klimaatinstallatie;
- Afhaal en vernietiging van vuil, afval en rioolrecht (geen chemisch afval);
- Overheidscontroles;
- Belastingen en overheidsheffingen i.v.m. (de betaling voor) deze levering en diensten;
- Glasverzekering;
- Administratiekosten 5% over deze servicekosten op basis van nacalculatie zodra de definitieve kosten bekend zijn.
ALGEMEEN
- Energielabel A;
- Zonnepanelen;
- Toiletruimte;
- Netwerk / databekabeling;
- Pantry(s);
- Klimaatinstallatie, per ruimte in te stellen;
- Liftinstallatie;
- Alarminstallatie;
- Systeemplafond en lichtarmaturen;
- Verwarming middels radiatoren;
- Parkeerplaatsen op eigen terrein;
- Aanvaarding in overleg.
TE HUUR
Voor de verhuur wordt aangeboden, de kantoorruimte gelegen aan de linkerzijde van het pand op de tweede verdieping. Wij verwijzen graag naar de plattegrond in onze presentatie om een duidelijkere indruk te krijgen van de indeling.
INDELING
Via het trappenhuis op de begane grond zijn de lift en trap bereikbaar welke toegang geven tot de tweede verdieping. De gang op de tweede verdieping geeft direct toegang tot de eerste, en grootste, kantoorruimte van circa 44 m² gelegen aan de voorzijde van het pand. Deze ruimte beschikt over een keukenblokje met spoelbak, teven is vanuit hier de toiletruimte met fonteintje bereikbaar. Aan de achterzijde van het pand zijn nog 2 aparte kantoorruimtes gelegen van beide circa 15 m2.
LOCATIE/BEREIKBAARHEID
Het object is gunstig gelegen naast het NS-station van Zevenbergen en nabij de provinciale weg N285, welke een directe verbinding heeft met de snelweg A17. Op loopafstand bevindt zich het centrum met diverse voorzieningen zoals o.a. supermarkten, winkels, warme bakker en restaurants.
Zevenbergen is een plaats in het noordwesten van de provincie Noord-Brabant en ligt tussen Etten-Leur en Klundert, niet ver van Breda. De plaats telt circa 15.000 inwoners in de kern.
SERVICEKOSTEN
- € 39,- per m², per jaar exclusief BTW;
- Verbruik elektra, gas en water;
- Contract onderhoud brandalarm en telefoonlijn brandalarm;
- Schoonmaak gemeenschappelijke ruimte;
- Raambewassing (1x in de 3 maanden);
- Contract onderhoud lift controle liftinstituut;
- Onderhoud tuin,
- Contract onderhoud klimaatinstallatie;
- Afhaal en vernietiging van vuil, afval en rioolrecht (geen chemisch afval);
- Overheidscontroles;
- Belastingen en overheidsheffingen i.v.m. (de betaling voor) deze levering en diensten;
- Glasverzekering;
- Administratiekosten 5% over deze servicekosten op basis van nacalculatie zodra de definitieve kosten bekend zijn.
ALGEMEEN
- Energielabel A;
- Zonnepanelen;
- Toiletruimte;
- Netwerk / databekabeling;
- Pantry(s);
- Klimaatinstallatie, per ruimte in te stellen;
- Liftinstallatie;
- Alarminstallatie;
- Systeemplafond en lichtarmaturen;
- Verwarming middels radiatoren;
- Parkeerplaatsen op eigen terrein;
- Aanvaarding in overleg.
Betrokken makelaar
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.