Omschrijving
Instapklare werkplekken te huur in multi-tenant kantoor-gebouw, nabij A27, met turn-key oplevering.
Het betreft een modern Business Centre op een uitstekende zichtlocatie gelegen op bedrijventerrein “De Hagen” in Vianen. Het is een representatief multi-tenant kantoorgebouw bestaande uit drie bouwlagen, waarvan de centrale hal zeer recent is gerenoveerd. De kantoorunits worden geheel turn-key opgeleverd, waarmee het de ideale oplossing is voor organisaties die op korte termijn op zoek zijn naar een leuke, goed bereikbare en instapklare werkplekken.
Het gebouw ligt aan de oostzijde van Vianen. De locatie is direct gelegen aan de op- en afritten van de snelweg A27 en bij het knooppunt Everdingen (A27–A2). Hierdoor is het gebouw uitstekend bereikbaar met eigen vervoer. Nabij het gebouw zijn meerdere busstations gelegen waar verschillende buslijnen u binnen een halfuur kunnen brengen vanaf Utrecht CS, NS-station Houten en NS-station Culemborg.
Wilt u meer weten over dit geweldige pand?
Neem dan contact met ons op. Wij bieden u graag een vrijblijvende rondleiding aan op deze locatie. Zo kunt u direct beoordelen of uw bedrijf zich kan huisvesten op een nieuwe plek!
Indeling en voorzieningen
Het object zal worden opgeleverd in de huidige staat, onder meer voorzien van:
• glasvezel internet;
• huidige pantry;
• kamerindeling;
• personenlift;
• gescheiden wc-groepen;
• meubilair;
• verse bonenkoffie en thee.
Vloeroppervlakte en huurprijs
Voor de verhuur zijn diversen units beschikbaar voor de verhuur gelegen op de begane grond van totaal circa 328 m² v.v.o, welke op de volgende wijze zijn verdeeld:
Kantoorunit 0A1da / 74 m2 / € 1.049,- per maand / beschikbaar
Kantoorunit 0A1ab / 41 m2 / € 659,- per maand / beschikbaar vanaf 28-02-2025
Kantoorunit 0A1b / 40 m2 / € 649,- per maand / beschikbaar vanaf 16-02-2025
Kantoorunit 0A2f / 23 m2 / € 469,- per maand / beschikbaar vanaf 28-02-2025
opslagruimte / 112 m2 / € 1.039,- per maand / beschikbaar vanaf 28-02-2025
* v.v.o.
** per maand, exclusief btw.
Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw.
De genoemde metrages zijn niet bepaald op basis van een NEN-meting en derhalve indicatief en vrijblijvend van aard.
Parkeren
Het gebouw beschikt over parkeerplaatsen op het eigen terrein welke middels fair use policy te gebruiken zijn.
Energielabel
Het kantoorgebouw is voorzien van een energielabel B.
Circulair kantoor
De eigenaar hecht veel waarde op het circulaire gebruik van kantoren of werkplekken. Dit is onder andere terug te zien in de inrichting van de kantoorruimte. Zo is gekozen voor modulaire meubels, waarvan onderdelen kunnen worden vervangen en behouden. Verder worden de meubels hergebruikt in verschillende ruimtes waar alles nog mogelijk is. Daarnaast wordt gestreefd naar verlenging van de levensduur van de meubels, onder andere door reiniging of her-stofferen. Ook wordt om de paar jaar de kwaliteit van een bureaustoel gecontroleerd, op basis waarvan reparaties uitgevoerd kunnen worden om de levensduur te verlengen.
De eigenaar stimuleert huurders ook om duurzame alternatieven van kantoorartikelen te overwegen. Voorbeelden zijn kartonnen verpakkingen in plaats van plastic, pennen met uitwisbare inkt, of inktwissende printers van Toshiba.
Btw
Het uitgangspunt is btw belaste verhuur. Indien huurder de btw niet kan verrekenen dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijs-indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Servicekosten
Inclusief in de huurprijs, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• gebruik van pantry/keuken en apparatuur;
• verwarming;
• aansluiting op elektriciteitsnet;
• glasbewassing buitenzijde;
• waterverbruik;
• vuilafvoer;
• schoonmaak van algemene ruimtes.
Betaling
Huurpenningen en voorschot servicekosten en btw per kwartaal vooruit.
Zekerheidsstelling
Afhankelijk van de financiële gegoedheid van de kandidaat een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van minimaal drie (3) maanden huur, inclusief btw.
Aanvaarding
In overleg.
Huurtermijn
In overleg.
Opzegtermijn
In overleg.
Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het meest recente standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
Plattegrond
De in deze projectinformatie opgenomen tekeningen zijn slechts van indicatieve aard. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
De vermelde informatie behelst geen aanbod doch globale informatie van algemene aard. De informatie is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. CMC Bedrijfsmakelaars staat niet in voor de juistheid en volledigheid van de informatie. Aan de inhoud van deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
Het betreft een modern Business Centre op een uitstekende zichtlocatie gelegen op bedrijventerrein “De Hagen” in Vianen. Het is een representatief multi-tenant kantoorgebouw bestaande uit drie bouwlagen, waarvan de centrale hal zeer recent is gerenoveerd. De kantoorunits worden geheel turn-key opgeleverd, waarmee het de ideale oplossing is voor organisaties die op korte termijn op zoek zijn naar een leuke, goed bereikbare en instapklare werkplekken.
Het gebouw ligt aan de oostzijde van Vianen. De locatie is direct gelegen aan de op- en afritten van de snelweg A27 en bij het knooppunt Everdingen (A27–A2). Hierdoor is het gebouw uitstekend bereikbaar met eigen vervoer. Nabij het gebouw zijn meerdere busstations gelegen waar verschillende buslijnen u binnen een halfuur kunnen brengen vanaf Utrecht CS, NS-station Houten en NS-station Culemborg.
Wilt u meer weten over dit geweldige pand?
Neem dan contact met ons op. Wij bieden u graag een vrijblijvende rondleiding aan op deze locatie. Zo kunt u direct beoordelen of uw bedrijf zich kan huisvesten op een nieuwe plek!
Indeling en voorzieningen
Het object zal worden opgeleverd in de huidige staat, onder meer voorzien van:
• glasvezel internet;
• huidige pantry;
• kamerindeling;
• personenlift;
• gescheiden wc-groepen;
• meubilair;
• verse bonenkoffie en thee.
Vloeroppervlakte en huurprijs
Voor de verhuur zijn diversen units beschikbaar voor de verhuur gelegen op de begane grond van totaal circa 328 m² v.v.o, welke op de volgende wijze zijn verdeeld:
Kantoorunit 0A1da / 74 m2 / € 1.049,- per maand / beschikbaar
Kantoorunit 0A1ab / 41 m2 / € 659,- per maand / beschikbaar vanaf 28-02-2025
Kantoorunit 0A1b / 40 m2 / € 649,- per maand / beschikbaar vanaf 16-02-2025
Kantoorunit 0A2f / 23 m2 / € 469,- per maand / beschikbaar vanaf 28-02-2025
opslagruimte / 112 m2 / € 1.039,- per maand / beschikbaar vanaf 28-02-2025
* v.v.o.
** per maand, exclusief btw.
Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw.
De genoemde metrages zijn niet bepaald op basis van een NEN-meting en derhalve indicatief en vrijblijvend van aard.
Parkeren
Het gebouw beschikt over parkeerplaatsen op het eigen terrein welke middels fair use policy te gebruiken zijn.
Energielabel
Het kantoorgebouw is voorzien van een energielabel B.
Circulair kantoor
De eigenaar hecht veel waarde op het circulaire gebruik van kantoren of werkplekken. Dit is onder andere terug te zien in de inrichting van de kantoorruimte. Zo is gekozen voor modulaire meubels, waarvan onderdelen kunnen worden vervangen en behouden. Verder worden de meubels hergebruikt in verschillende ruimtes waar alles nog mogelijk is. Daarnaast wordt gestreefd naar verlenging van de levensduur van de meubels, onder andere door reiniging of her-stofferen. Ook wordt om de paar jaar de kwaliteit van een bureaustoel gecontroleerd, op basis waarvan reparaties uitgevoerd kunnen worden om de levensduur te verlengen.
De eigenaar stimuleert huurders ook om duurzame alternatieven van kantoorartikelen te overwegen. Voorbeelden zijn kartonnen verpakkingen in plaats van plastic, pennen met uitwisbare inkt, of inktwissende printers van Toshiba.
Btw
Het uitgangspunt is btw belaste verhuur. Indien huurder de btw niet kan verrekenen dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijs-indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Servicekosten
Inclusief in de huurprijs, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• gebruik van pantry/keuken en apparatuur;
• verwarming;
• aansluiting op elektriciteitsnet;
• glasbewassing buitenzijde;
• waterverbruik;
• vuilafvoer;
• schoonmaak van algemene ruimtes.
Betaling
Huurpenningen en voorschot servicekosten en btw per kwartaal vooruit.
Zekerheidsstelling
Afhankelijk van de financiële gegoedheid van de kandidaat een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van minimaal drie (3) maanden huur, inclusief btw.
Aanvaarding
In overleg.
Huurtermijn
In overleg.
Opzegtermijn
In overleg.
Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het meest recente standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
Plattegrond
De in deze projectinformatie opgenomen tekeningen zijn slechts van indicatieve aard. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
De vermelde informatie behelst geen aanbod doch globale informatie van algemene aard. De informatie is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. CMC Bedrijfsmakelaars staat niet in voor de juistheid en volledigheid van de informatie. Aan de inhoud van deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.