Klopperman 16 2292 JD Wateringen

€ 5.250 /mnd

Omschrijving

Op het moderne bedrijventerrein ‘Wateringse Veld’ te Wateringen ligt deze mooie kantoorruimte van ca. 380 m2 NVO op de parterre alsmede 13 eigen parkeerplaatsen. Tevens kan gebruik gemaakt worden van de mooie centrale ontvangsthal en de bedrijfskantine gelegen op de 1e verdieping.

Bedrijventerrein “Wateringseveld” is een modern, zeer recent aangelegd bedrijventerrein ten behoeve van de bedrijven in de regio Haaglanden. Het heeft een perfecte ligging betreffende de ontsluiting ten opzichte van het Westland en de doorgaande weg N211/N222, die aansluiting geeft op het rijkswegennet, te weten de A4, A12, A13 en A44. Op loopafstand treft u de halte van de tramlijnen 16 en 17 aan, waardoor er een directe verbinding met de Haagse binnenstad en het NS-station Den Haag CS en Rijswijk is.

Indeling:

Gedeelde entree op de parterre met mooie ontvangstruimte.
Diverse kantoren met voldoende ruime werkplekken.
De ruimtes hebben een goede lichtinval met elektrische screens aan de buitenzijde.
Geheel betegelde toiletruimtes, dames en heren apart.

Het pand is goed geïsoleerd, waaronder geheel voorzien van dubbelglas.

Energieklasse:
A

Huurprijs:
€ 5.250,-- per maand, exclusief b.t.w. en gebruikerslasten.

Huurperiode :
In overleg.

Parkeren:
Er bevinden zich 13 parkeerplaatsen op eigen terrein. Goede openbare parkeergelegenheid.

Openbaar Vervoer:
Tramlijn 16 en 17 op enkele minuten loopafstand.

Servicekosten:
Deze kosten bedragen € 1.041,67 per maand, exclusief btw

Hieronder vallen:

• onderhoud en periodieke controle van verwarmings-, gas-, en/of
luchtbehandelingsinstallatie( s );
• idem van koelinstallatie;
• idem van liftinstallatie;
• idem van hydrofoor installatie;
• idem van waterleidingen/waterinstallaties;
• idem van regelinstallatie;
• idem van brandmelder, brandslanghaspels, brandslangen, noodverlichting,
gebouwbewaking en storingsmelder;
• idem van elektrische (schuif)deuren alsmede elektrisch hekwerk;
• idem van bliksembeveiligingsinstallatie;
• idem van zonwering (voor zover aanwezig);
• idem van ontruimingsinstallatie;
• periodiek reinigen van daken, hemelwaterafvoeren alsmede buitengevel;
• periodieke glasbewassing (buitenzijde);
• ontstoppen van riolering;
• terreinonderhoud/onderhoud groenvoorziening, waaronder vervanging van planten;
• onderhoud van parkeerplaatsen;
• assurantiepremie buitenbeglazing;
• voor huurders rekening komende belastingen en heffingen die bij verhuurder in
rekening werden gebracht.
• administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

lndien de werkelijke servicekosten het bedrag van de betaalde servicekosten met 20% of meer overschrijden op jaarbasis, zal Huurder het verschil tussen de betaalde servicekosten en de werkelijke servicekosten betalen aan Verhuurder.
Verhuurder en huurder zullen gezamenlijk tot een optimale samenstelling komen van het leveringen en dienstenpakket.
Partijen zullen afhankelijk van de overeen te komen kwaliteit en frequenties van de leveringen en diensten nader in overleg ernaar streven de servicekosten zo laag mogelijk te houden.
Verhuurder is bevoegd na overleg en met instemming van Huurder de in artikel 5.1 genoemde levering van zaken en diensten met betrekking tot het dienstenpakket naar soort en omvang te wijzigen of te laten vervallen.
Verhuurder beslist over overige zaken, zoals o.a. onderhoud etc.

Energiekosten:
Het voorschot energiekosten inclusief de b.t.w. dienen tegelijk en bij vooruitbetaling per maand te worden voldaan en bedragen € 625,00 per maand.

Huurbetaling:
De huurprijs en het eventuele voorschot servicekosten inclusief de b.t.w. dienen tegelijk en bij vooruitbetaling per maand te worden voldaan

BTW:
Huurder dient voor tenminste 90% met omzetbelasting belaste prestaties te verrichten. Indien huurder niet of niet meer aan dit criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van een
omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.

Huurovereenkomst:
Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) in 30 januari 2015. Van deze huurovereenkomst maken deel uit de algemene bepalingen kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, welke op 17 februari 2015 gedeponeerd zijn bij de griffie van de rechtbank Den Haag en aldaar zijn ingeschreven onder nummer 15/21.

Huurprijsaanpassing:
Jaarlijks, voor het eerst 12 maanden na ingangsdatum van de huurovereenkomst, op basis van de wijziging van maandprijsindex volgens de consumentenprijsindex (CPI) (2006 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Zekerheidsstelling:
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van minimaal drie maanden huurverplichting, inclusief eventuele servicekosten en de over het totaal verschuldigde BTW.

Voorbehoud:
- positief krediet informatierapport ter beoordeling van verhuurder;
- goedkeuring directie verhuurder.

Alle door ons verstrekte informatie is geheel vrijblijvend. Ondanks de zorg die wij aan de informatie besteed hebben, aanvaarden wij geen aansprakelijkheid voor schade als gevolg van onvolledigheid, actualiteit of onjuistheid. Bovenstaande informatie mag niet worden beschouwd als een aanbieding of offerte.

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 5.250 per maand
Servicekosten
€ 1.041 per maand (21% BTW van toepassing)
Aangeboden sinds
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
2013

Oppervlakten

Oppervlakte
380 m²
Perceel
3.430 m²

Indeling

Aantal bouwlagen
1 bouwlaag
Voorzieningen
Airconditioning, mechanische ventilatie, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry en kamerindeling

Energie

Energielabel
A

Omgeving

Ligging
Bedrijventerrein

Parkeergelegenheid

Parkeerplaatsen
11 niet-overdekte parkeerplaatsen