Omschrijving
Adres:
Vijverlaan 21a te (6602 CX) Wijchen
Algemeen:
Nabij het centrum van Wijchen gelegen hoogwaardige kantoorruimte in modern kantoorgebouw.
De te verhuren kantoorruimte betreft ca. 250m² kantoorruimte en is deels op de eerste - en deels op de tweede etage gelegen. Het gebouw beschikt over een representatieve entree en is voorzien van een lift. Voorts beschikt het gebouw over een modern installatieniveau en moderne sanitaire voorzieningen. Door het groot aantal ramen is er sprake van veel daglicht en vanwege het gebruik van grotendeels glazen scheidingswanden ontstaat een lichte en fijne werkomgeving.
De Vijverlaan maakt onderdeel uit van een kleinschalig gemêleerd bedrijventerrein met kantoren, grootschalige volumineuze detailhandel, bedrijven en sportfaciliteiten, en is tevens gunstig gelegen t.o.v. de uitvalswegen, het NS-station en het centrum van Wijchen. Bij de te huur aangeboden kantoorruimte wordt ook parkeerruimte gefaciliteerd.
Ligging:
Het kantoorverzamelgebouw is gelegen op bedrijventerrein Oost in Wijchen. Het NS station van Wijchen, alsmede de dorpskern, is op enkele minuten fietsafstand gelegen.
Bereikbaarheid:
De Vijverlaan is een zijstraat van de Nieuweweg welke goed te bereiken is met eigen vervoer. Onder andere via de Nieuweweg zijn de A73 en A50, redelijk eenvoudig te bereiken.
Per OV:
Op ca. 5 min lopen bevindt zich een bushalte, en het NS treinstation is op ca. 10 minuten loopafstand gelegen.
Indeling/oppervlakte:
De kantoorruimte van in totaal ca. 250 m² is verdeeld over een 1e en 2e etage.
Via de centrale hal op de begane grond kunt u met de trap of lift naar de eerste etage. Op deze eerste etage bevinden zich enkele kantoorruimten, een kantineruimte, toiletgroep en een serverruimte. De 2e etage bereikt u via de centrale trap-/lifthal en op deze etage bevinden zich 4 kantoorruimtes.
Voorzieningen:
- representatieve entree;
- lift en trappenhuis;
- vloerverwarming;
- dames- en herentoilet;
- pantry;
- vloerbedekking;
- wand-, plafond en vloerafwerking;
- ontruimingsinstallatie;
- alarminstallatie;
- mechanische ventilatie;
- algemeen gebruik van parkeerplaatsen.
Bestemming:
Volgens het vigerende bestemmingsplan van de Gemeente Wijchen, bestemmingsplan “Bedrijventerrein Oost”, is onderhavig perceel bestemd ten behoeve van: Bedrijventerrein. Hierbij dient opgemerkt te worden dat hier slechts bedrijven in de milieu categorieën 1 en 2 zijn toegestaan (I). Daarnaast zijn tevens toegestaan (ka): kantoren en handelsbedrijven, niet zijnde detailhandel.
Naast voornoemde bestemming(en) valt het gebied ook onder de Dubbelbestemming: Archeologisch waardevol gebied.
Parkeren:
Bij het kantoorpand zijn vrije parkeervakken aan de zij- en achterkant gesitueerd. Verder kan er gratis geparkeerd worden in de parkeervakken op openbaar terrein aan de voorzijde van het pand.
Huurprijs:
De huurprijs bedraagt € 3.250,00 per maand (exclusief BTW).
Servicekosten:
De servicekosten bedragen € 40,00 per m² per jaar (exclusief BTW).
Het servicekostenpakket bestaat onder andere uit:
- individueel elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht, meterhuur én netwerkkosten;
- individueel waterverbruik inclusief vastrecht, meterhuur én netwerkkosten;
- schoonmaakkosten in verband met de gemeenschappelijke ruimten;
- onderhoud en periodieke controle van:
- verwarmingsinstallatie(s) (verwarmings-/koelingsunits kantoorruimte);
- brandmeldinstallatie(s);
- brandblusmiddelen;
- schuifpoort entree terrein;
-Onderhoud en keuringskosten technische installaties;
-Glasbewassing buitenzijde;
-Onderhoud groenvoorziening en gladheidsbestrijding buitenterrein.
Op basis van het te verhuur aangeboden kantoormetrage (250m²), en het aandeel daarvan in de gemeenschappelijke ruimten (38m²), zal ten aanzien van de jaarlijkse afrekening van de servicekosten het uitgangspunt zijn dat een percentage van 20% ten opzichte van het totaal wordt toebedeeld aan de te huur aangeboden kantoorruimte.
Huurprijsaanpassing:
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurtermijn:
Uitgangspunt is 5 jaar, waarbij kortere perioden bespreekbaar zijn.
Verlengingstermijn:
Aansluitende huurperioden van telkens 5 jaar (kortere perioden zijn onder voorwaarden bespreekbaar).
Opzegtermijn:
12 maanden.
Betalingen:
Huur en de wettelijk verschuldigde BTW (alsmede de mogelijk in rekening te brengen servicekosten) per maand vooruit.
Zekerheidsstelling:
Bankgarantie ter grootte van drie maanden huur alsmede de voor die periode in rekening te brengen servicekosten, beide vermeerderd met het bedrag dat verschuldigd zou zijn aan BTW. In plaats van het stellen van een bankgarantie is het storten van een waarborgsom tevens bespreekbaar. Het bedrag voor de waarborgsom is identiek aan het bedrag dat van toepassing zou zijn voor de te stellen bankgarantie.
Huurovereenkomst:
De meest recente versie van de Huurovereenkomst Kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, zijnde het standaardmodel van De Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in Onroerend Goed (NVM), met bijbehorende Algemene Bepalingen.
Oplevering:
In overleg.
Disclaimer:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.
Vijverlaan 21a te (6602 CX) Wijchen
Algemeen:
Nabij het centrum van Wijchen gelegen hoogwaardige kantoorruimte in modern kantoorgebouw.
De te verhuren kantoorruimte betreft ca. 250m² kantoorruimte en is deels op de eerste - en deels op de tweede etage gelegen. Het gebouw beschikt over een representatieve entree en is voorzien van een lift. Voorts beschikt het gebouw over een modern installatieniveau en moderne sanitaire voorzieningen. Door het groot aantal ramen is er sprake van veel daglicht en vanwege het gebruik van grotendeels glazen scheidingswanden ontstaat een lichte en fijne werkomgeving.
De Vijverlaan maakt onderdeel uit van een kleinschalig gemêleerd bedrijventerrein met kantoren, grootschalige volumineuze detailhandel, bedrijven en sportfaciliteiten, en is tevens gunstig gelegen t.o.v. de uitvalswegen, het NS-station en het centrum van Wijchen. Bij de te huur aangeboden kantoorruimte wordt ook parkeerruimte gefaciliteerd.
Ligging:
Het kantoorverzamelgebouw is gelegen op bedrijventerrein Oost in Wijchen. Het NS station van Wijchen, alsmede de dorpskern, is op enkele minuten fietsafstand gelegen.
Bereikbaarheid:
De Vijverlaan is een zijstraat van de Nieuweweg welke goed te bereiken is met eigen vervoer. Onder andere via de Nieuweweg zijn de A73 en A50, redelijk eenvoudig te bereiken.
Per OV:
Op ca. 5 min lopen bevindt zich een bushalte, en het NS treinstation is op ca. 10 minuten loopafstand gelegen.
Indeling/oppervlakte:
De kantoorruimte van in totaal ca. 250 m² is verdeeld over een 1e en 2e etage.
Via de centrale hal op de begane grond kunt u met de trap of lift naar de eerste etage. Op deze eerste etage bevinden zich enkele kantoorruimten, een kantineruimte, toiletgroep en een serverruimte. De 2e etage bereikt u via de centrale trap-/lifthal en op deze etage bevinden zich 4 kantoorruimtes.
Voorzieningen:
- representatieve entree;
- lift en trappenhuis;
- vloerverwarming;
- dames- en herentoilet;
- pantry;
- vloerbedekking;
- wand-, plafond en vloerafwerking;
- ontruimingsinstallatie;
- alarminstallatie;
- mechanische ventilatie;
- algemeen gebruik van parkeerplaatsen.
Bestemming:
Volgens het vigerende bestemmingsplan van de Gemeente Wijchen, bestemmingsplan “Bedrijventerrein Oost”, is onderhavig perceel bestemd ten behoeve van: Bedrijventerrein. Hierbij dient opgemerkt te worden dat hier slechts bedrijven in de milieu categorieën 1 en 2 zijn toegestaan (I). Daarnaast zijn tevens toegestaan (ka): kantoren en handelsbedrijven, niet zijnde detailhandel.
Naast voornoemde bestemming(en) valt het gebied ook onder de Dubbelbestemming: Archeologisch waardevol gebied.
Parkeren:
Bij het kantoorpand zijn vrije parkeervakken aan de zij- en achterkant gesitueerd. Verder kan er gratis geparkeerd worden in de parkeervakken op openbaar terrein aan de voorzijde van het pand.
Huurprijs:
De huurprijs bedraagt € 3.250,00 per maand (exclusief BTW).
Servicekosten:
De servicekosten bedragen € 40,00 per m² per jaar (exclusief BTW).
Het servicekostenpakket bestaat onder andere uit:
- individueel elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht, meterhuur én netwerkkosten;
- individueel waterverbruik inclusief vastrecht, meterhuur én netwerkkosten;
- schoonmaakkosten in verband met de gemeenschappelijke ruimten;
- onderhoud en periodieke controle van:
- verwarmingsinstallatie(s) (verwarmings-/koelingsunits kantoorruimte);
- brandmeldinstallatie(s);
- brandblusmiddelen;
- schuifpoort entree terrein;
-Onderhoud en keuringskosten technische installaties;
-Glasbewassing buitenzijde;
-Onderhoud groenvoorziening en gladheidsbestrijding buitenterrein.
Op basis van het te verhuur aangeboden kantoormetrage (250m²), en het aandeel daarvan in de gemeenschappelijke ruimten (38m²), zal ten aanzien van de jaarlijkse afrekening van de servicekosten het uitgangspunt zijn dat een percentage van 20% ten opzichte van het totaal wordt toebedeeld aan de te huur aangeboden kantoorruimte.
Huurprijsaanpassing:
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurtermijn:
Uitgangspunt is 5 jaar, waarbij kortere perioden bespreekbaar zijn.
Verlengingstermijn:
Aansluitende huurperioden van telkens 5 jaar (kortere perioden zijn onder voorwaarden bespreekbaar).
Opzegtermijn:
12 maanden.
Betalingen:
Huur en de wettelijk verschuldigde BTW (alsmede de mogelijk in rekening te brengen servicekosten) per maand vooruit.
Zekerheidsstelling:
Bankgarantie ter grootte van drie maanden huur alsmede de voor die periode in rekening te brengen servicekosten, beide vermeerderd met het bedrag dat verschuldigd zou zijn aan BTW. In plaats van het stellen van een bankgarantie is het storten van een waarborgsom tevens bespreekbaar. Het bedrag voor de waarborgsom is identiek aan het bedrag dat van toepassing zou zijn voor de te stellen bankgarantie.
Huurovereenkomst:
De meest recente versie van de Huurovereenkomst Kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, zijnde het standaardmodel van De Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in Onroerend Goed (NVM), met bijbehorende Algemene Bepalingen.
Oplevering:
In overleg.
Disclaimer:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.