Omschrijving
ALGEMEEN
Het representatieve vrijstaande kantoorgebouw met voldoende parkeerplaatsen op eigen terrein is gelegen aan de Pompmolenlaan 10 te Woerden op het bedrijventerrein Middelland Zuid.
Het gebouw is onder andere voorzien van een lounge hoek en een extra vergaderunit. Deze vergaderunit is voor alle huurders van het gebouw te gebruiken.
Het bedrijventerein Middelland-Zuid is gelegen aan de zuidkant van Woerden en is circa 26 hectare groot. Dit moderne bedrijventerrein kenmerkt zich door de stedenbouwkundige opzet en de verschijningsvorm van de bebouwing. De gerenommeerde bedrijven die zich reeds in het pand gevestigd zijn Pantheon, Allerzorg/Orphea Nederland, Ivana en Amstel Engineering.
Het kantoorgebouw heeft een totale oppervlakte van circa 7.581 m² kantoorruimte, verdeeld over 4 bouwlagen. Voor de verhuur zijn nog diverse units te huur, variërend in oppervlakte van circa 300 m² v.v.o. tot circa 820 m² v.v.o.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
De op- en afrit van de rijksweg A12 (Den Haag – Arnhem) bevinden zich op enkele minuten afstand van het kantoorgebouw.
Openbaar vervoer:
Het NS-station Woerden is op circa 15 minuten loopafstand gelegen of 5 minuten met de bus. De bushaltes voor de regionale buslijnen bevinden zich in de directe omgeving van het kantoorgebouw vanaf circa 4 minuten loopafstand.
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal circa 2.009 m² v.v.o. verdeeld als volgt:
1e verdieping | Unit 1.3 | circa 383 m² v.v.o.
2e verdieping | Unit 2.2 | circa 314 m² v.v.o.
2e verdieping | Unit 2.3 | circa 499 m² v.v.o.
3e verdieping | Unit 3.3 | circa 314 m² v.v.o.
3e verdieping | Unit 3.4 | circa 499 m² v.v.o
De metrages op de 2e en 3e verdieping zijn ook gecombineerd te huren vanaf 813 m² v.v.o.
Alle genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw.
PARKEERGELEGENHEID
Op het eigen, door middel van een slagboom afgesloten parkeerterrein zijn voor verhuur 177 parkeerplaatsen beschikbaar. De parkeernorm bedraagt 1:43.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het object wordt opgeleverd in de huidige staat inclusief onder andere:
Algemeen
• twee personenliften, capaciteit 13 personen/1.000 kg;
• royale centrale entree met gemeenschappelijke voorzieningen;
• mindervalidentoilet op de begane grond;
• doucheruimte op de begane grond;
• vide met een representatief trappenhuis voorzien van houten treden;
• noodtrappenhuis;
• buiten- en terrein verlichting.
Kantoorruimte
• huidige wandgoten voorzien van dubbele wandcontactdoos per 1,80 m1, langs de gevel;
• buitenzonwering middels lamellen op de zonbeschenen gevels;
• één (huidige) pantry voor gemeenschappelijk gebruik;
• huidige wandkabelgoten ten behoeve van elektra;
• systeemplafonds voorzien van T5-verlichtingsarmaturen;
• deels te openen ramen voorzien van dubbele beglazing;
• diverse brandslanghaspels en handbrandblusapparaten;
• centrale stofzuiginstallatie;
• bliksembeveiliging;
• centrale verwarming met deels radiatoren, deels convectoren met omkastingen;
• 3-voudige mechanische ventilatie met topkoeling;
• centrale overwerkschakelaar met overwerktimer per verdieping;
• noodverlichting installatie;
• brandmeldinstallatie;
• ontruimingsinstallatie;
• twee dubbele sanitaire groepen op de verdieping voor gemeenschappelijk gebruik;
• buitenverlichting en terreinverlichting.
De aanwezige vloerbedekking en scheidingswanden, daar waar aanwezig, worden éénmalig om niet aan huurder verstrekt. Onderhoud, vernieuwing en reparatie zijn voor rekening van de huurder.
ENERGIELABEL
Het gebouw is voorzien van een energielabel A+.
HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.
Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 125,00 per m² per jaar te vermeerderen met BTW.
Parkeerplaatsen:
€ 500,00 per plaats per jaar te vermeerderen met BTW.
VOORSCHOT SERVICEKOSTEN
€ 55,00 per m² per jaar, op basis van voorschot en nacalculatie, voor de leveringen en diensten, te vermeerderen met omzetbelasting, voor de navolgende leveringen en diensten:
• gasverbruik inclusief vastrecht en transport voor de algemene ruimten alsmede voor de gehuurde ruimte;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht en transport voor de algemene ruimten;
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en luchtbehandelingsinstallatie(s);
• idem van liftinstallaties;
• idem van brandmelder-, gebouwbewakings-, ontruimings- en storingsmeldinstallatie(s), centrale stofzuigsysteem;
• contract alarmopvolging meldkamer, surveillanceronde en openings- en sluitingstijden;
• containerhuur en vuilafvoer;
• schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, buitenbeglazing, beglazing gemeenschappelijke ruimte;
• onderhoud tuin inclusief het vernieuwen van planten, onderhoud parkeerterrein en buitenverlichting;
• 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.
Voor het vastrecht en elektraverbruik van het gehuurde wordt als voorschot op basis van nacalculatie bij vooruitbetaling € 15,00 per m² per jaar te vermeerderen met omzetbelasting in rekening gebracht.
Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
AANVAARDING
In overleg.
Het representatieve vrijstaande kantoorgebouw met voldoende parkeerplaatsen op eigen terrein is gelegen aan de Pompmolenlaan 10 te Woerden op het bedrijventerrein Middelland Zuid.
Het gebouw is onder andere voorzien van een lounge hoek en een extra vergaderunit. Deze vergaderunit is voor alle huurders van het gebouw te gebruiken.
Het bedrijventerein Middelland-Zuid is gelegen aan de zuidkant van Woerden en is circa 26 hectare groot. Dit moderne bedrijventerrein kenmerkt zich door de stedenbouwkundige opzet en de verschijningsvorm van de bebouwing. De gerenommeerde bedrijven die zich reeds in het pand gevestigd zijn Pantheon, Allerzorg/Orphea Nederland, Ivana en Amstel Engineering.
Het kantoorgebouw heeft een totale oppervlakte van circa 7.581 m² kantoorruimte, verdeeld over 4 bouwlagen. Voor de verhuur zijn nog diverse units te huur, variërend in oppervlakte van circa 300 m² v.v.o. tot circa 820 m² v.v.o.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
De op- en afrit van de rijksweg A12 (Den Haag – Arnhem) bevinden zich op enkele minuten afstand van het kantoorgebouw.
Openbaar vervoer:
Het NS-station Woerden is op circa 15 minuten loopafstand gelegen of 5 minuten met de bus. De bushaltes voor de regionale buslijnen bevinden zich in de directe omgeving van het kantoorgebouw vanaf circa 4 minuten loopafstand.
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal circa 2.009 m² v.v.o. verdeeld als volgt:
1e verdieping | Unit 1.3 | circa 383 m² v.v.o.
2e verdieping | Unit 2.2 | circa 314 m² v.v.o.
2e verdieping | Unit 2.3 | circa 499 m² v.v.o.
3e verdieping | Unit 3.3 | circa 314 m² v.v.o.
3e verdieping | Unit 3.4 | circa 499 m² v.v.o
De metrages op de 2e en 3e verdieping zijn ook gecombineerd te huren vanaf 813 m² v.v.o.
Alle genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw.
PARKEERGELEGENHEID
Op het eigen, door middel van een slagboom afgesloten parkeerterrein zijn voor verhuur 177 parkeerplaatsen beschikbaar. De parkeernorm bedraagt 1:43.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het object wordt opgeleverd in de huidige staat inclusief onder andere:
Algemeen
• twee personenliften, capaciteit 13 personen/1.000 kg;
• royale centrale entree met gemeenschappelijke voorzieningen;
• mindervalidentoilet op de begane grond;
• doucheruimte op de begane grond;
• vide met een representatief trappenhuis voorzien van houten treden;
• noodtrappenhuis;
• buiten- en terrein verlichting.
Kantoorruimte
• huidige wandgoten voorzien van dubbele wandcontactdoos per 1,80 m1, langs de gevel;
• buitenzonwering middels lamellen op de zonbeschenen gevels;
• één (huidige) pantry voor gemeenschappelijk gebruik;
• huidige wandkabelgoten ten behoeve van elektra;
• systeemplafonds voorzien van T5-verlichtingsarmaturen;
• deels te openen ramen voorzien van dubbele beglazing;
• diverse brandslanghaspels en handbrandblusapparaten;
• centrale stofzuiginstallatie;
• bliksembeveiliging;
• centrale verwarming met deels radiatoren, deels convectoren met omkastingen;
• 3-voudige mechanische ventilatie met topkoeling;
• centrale overwerkschakelaar met overwerktimer per verdieping;
• noodverlichting installatie;
• brandmeldinstallatie;
• ontruimingsinstallatie;
• twee dubbele sanitaire groepen op de verdieping voor gemeenschappelijk gebruik;
• buitenverlichting en terreinverlichting.
De aanwezige vloerbedekking en scheidingswanden, daar waar aanwezig, worden éénmalig om niet aan huurder verstrekt. Onderhoud, vernieuwing en reparatie zijn voor rekening van de huurder.
ENERGIELABEL
Het gebouw is voorzien van een energielabel A+.
HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.
Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 125,00 per m² per jaar te vermeerderen met BTW.
Parkeerplaatsen:
€ 500,00 per plaats per jaar te vermeerderen met BTW.
VOORSCHOT SERVICEKOSTEN
€ 55,00 per m² per jaar, op basis van voorschot en nacalculatie, voor de leveringen en diensten, te vermeerderen met omzetbelasting, voor de navolgende leveringen en diensten:
• gasverbruik inclusief vastrecht en transport voor de algemene ruimten alsmede voor de gehuurde ruimte;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht en transport voor de algemene ruimten;
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en luchtbehandelingsinstallatie(s);
• idem van liftinstallaties;
• idem van brandmelder-, gebouwbewakings-, ontruimings- en storingsmeldinstallatie(s), centrale stofzuigsysteem;
• contract alarmopvolging meldkamer, surveillanceronde en openings- en sluitingstijden;
• containerhuur en vuilafvoer;
• schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, buitenbeglazing, beglazing gemeenschappelijke ruimte;
• onderhoud tuin inclusief het vernieuwen van planten, onderhoud parkeerterrein en buitenverlichting;
• 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.
Voor het vastrecht en elektraverbruik van het gehuurde wordt als voorschot op basis van nacalculatie bij vooruitbetaling € 15,00 per m² per jaar te vermeerderen met omzetbelasting in rekening gebracht.
Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
AANVAARDING
In overleg.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.