Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/43678685
Huis ter Heideweg 5 3705 MA Zeist
€ 450 /mnd
Omschrijving
Het moderne bedrijfsgebouw is gesitueerd op een uitstekend bereikbare locatie op het bedrijventerrein “Dijnselburg”. Op de tweede verdieping van het bedrijfsgebouw bevindt zich een representatief business center met 12 business units en één vergaderruimte, variërend in grootte vanaf circa 20 m2 tot circa 60 m2 v.v.o.
Het business center heeft een moderne uitstraling. Door het gebruik van glazen scheidingswanden aan de gangzijde van de business units, kenmerkt de verdieping zich door een open karakter.
In het business center kunnen huurders gebruik maken van diverse gemeenschappelijke faciliteiten. Voorts is er vast internet beschikbaar op het business center.
Deze kantoorunit is niet voorzien van meubilair. De huurder kan zelf de nodigde meubels in overleg met de verhuurder plaatsen.
De huurprijs van de beschikbare kantoorruimte op de 2e verdieping bedraagt € 360,- per maand inclusief servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
Voor de verhuur zijn de navolgende business units op de 2e verdieping beschikbaar:
Unit Metrage v.v.o. huurprijs per maand
6 ca. 33 m2 € 360,-
De bovengenoemde metrage is als volgt onderverdeeld:
- Ca. 21 m2 aan kantoorruimte;
- Ca. 12 m2 aan gemeenschappelijke binnenruimte;
De bovenvermelde huurprijzen zijn all-in huurprijzen per maand, inclusief de vaste servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
De bovenvermelde metrages zijn uitsluitend indicatief. Het object is niet conform NEN 2580 gemeten, derhalve kan geen enkel recht worden ontleend aan de genoemde metrages.
Opleveringsniveau:
Het object wordt opgeleverd in de huidige staat, inclusief onder andere:
• huidige vloerafwerking;
• huidige scheidingswanden, deels glas;
• systeemplafond voorzien van verlichtingsarmaturen;
• internet;
• intercom met beeld;
• brandblussers;
• kabelgoten ten behoeve van data en elektra;
• deels te openen ramen;
• gemeenschappelijke sanitaire voorzieningen;
• gemeenschappelijke pantry’s voorzien van onder- en bovenkastjes alsmede een afwasmachine en koelkast;
• (rolstoel)lift.
Parkeergelegenheid:
De huurder van de kantoorunit heeft de beschikking over één parkeerplaats op het terrein van het kantoorgebouw.
In de nabijheid van het kantoorgebouw zijn diverse parkeermogelijkheden.
Huurtermijn:
Flexibele huurtermijnen zijn bespreekbaar.
Vaste servicekosten:
€ 30,00 per m2 per jaar te vermeerderen met omzetbelasting, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• gasverbruik inclusief vastrecht;
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• elektraverbruik inclusief vastrecht
• onderhoud en periodieke controle van technische installaties;
• schoonmaak algemene ruimten;
• onderhoud terrein;
• assurantie buitenbeglazing;
• vervanging verlichting algemene ruimten;
• 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.
De all-in huurprijzen voor de business units zijn inclusief het bovenvermelde bedrag voor de servicekosten.
Extra kosten:
• Extra snel internet;
• Afval afvoeren;
• Schoonmaakkosten toiletruimten;
• Gedeeltelijk gemeentelijke belastingen;
Huurder betaalt aan verhuurder voor bovenvermeld servicepakket een vast, niet verrekenbaar bedrag. De vaste kosten voor het servicepakket worden jaarlijks, vanaf 1 (één) jaar na huuringangsdatum, geïndexeerd op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2006 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Aanvaarding:
In overleg, doch spoedig.
Huurovereenkomst
Huurovereenkomst op basis van het meest recente standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
Het business center heeft een moderne uitstraling. Door het gebruik van glazen scheidingswanden aan de gangzijde van de business units, kenmerkt de verdieping zich door een open karakter.
In het business center kunnen huurders gebruik maken van diverse gemeenschappelijke faciliteiten. Voorts is er vast internet beschikbaar op het business center.
Deze kantoorunit is niet voorzien van meubilair. De huurder kan zelf de nodigde meubels in overleg met de verhuurder plaatsen.
De huurprijs van de beschikbare kantoorruimte op de 2e verdieping bedraagt € 360,- per maand inclusief servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
Voor de verhuur zijn de navolgende business units op de 2e verdieping beschikbaar:
Unit Metrage v.v.o. huurprijs per maand
6 ca. 33 m2 € 360,-
De bovengenoemde metrage is als volgt onderverdeeld:
- Ca. 21 m2 aan kantoorruimte;
- Ca. 12 m2 aan gemeenschappelijke binnenruimte;
De bovenvermelde huurprijzen zijn all-in huurprijzen per maand, inclusief de vaste servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
De bovenvermelde metrages zijn uitsluitend indicatief. Het object is niet conform NEN 2580 gemeten, derhalve kan geen enkel recht worden ontleend aan de genoemde metrages.
Opleveringsniveau:
Het object wordt opgeleverd in de huidige staat, inclusief onder andere:
• huidige vloerafwerking;
• huidige scheidingswanden, deels glas;
• systeemplafond voorzien van verlichtingsarmaturen;
• internet;
• intercom met beeld;
• brandblussers;
• kabelgoten ten behoeve van data en elektra;
• deels te openen ramen;
• gemeenschappelijke sanitaire voorzieningen;
• gemeenschappelijke pantry’s voorzien van onder- en bovenkastjes alsmede een afwasmachine en koelkast;
• (rolstoel)lift.
Parkeergelegenheid:
De huurder van de kantoorunit heeft de beschikking over één parkeerplaats op het terrein van het kantoorgebouw.
In de nabijheid van het kantoorgebouw zijn diverse parkeermogelijkheden.
Huurtermijn:
Flexibele huurtermijnen zijn bespreekbaar.
Vaste servicekosten:
€ 30,00 per m2 per jaar te vermeerderen met omzetbelasting, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• gasverbruik inclusief vastrecht;
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• elektraverbruik inclusief vastrecht
• onderhoud en periodieke controle van technische installaties;
• schoonmaak algemene ruimten;
• onderhoud terrein;
• assurantie buitenbeglazing;
• vervanging verlichting algemene ruimten;
• 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.
De all-in huurprijzen voor de business units zijn inclusief het bovenvermelde bedrag voor de servicekosten.
Extra kosten:
• Extra snel internet;
• Afval afvoeren;
• Schoonmaakkosten toiletruimten;
• Gedeeltelijk gemeentelijke belastingen;
Huurder betaalt aan verhuurder voor bovenvermeld servicepakket een vast, niet verrekenbaar bedrag. De vaste kosten voor het servicepakket worden jaarlijks, vanaf 1 (één) jaar na huuringangsdatum, geïndexeerd op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2006 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Aanvaarding:
In overleg, doch spoedig.
Huurovereenkomst
Huurovereenkomst op basis van het meest recente standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
Kenmerken
Overdracht
- Huurprijs
- € 450 per maand
- Servicekosten
- Geen servicekosten bekend
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Beschikbaar
- Aanvaarding
- In overleg
Bouw
- Hoofdfunctie
- Kantoor
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwjaar
- 2005
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 25 m²
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 1 bouwlaag
- Voorzieningen
- Inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, systeemplafond, toilet, pantry en verwarming
Energie
- Energielabel
- A
Omgeving
- Ligging
- Bedrijventerrein en kantorenpark
- Bereikbaarheid
- Bushalte op minder dan 500 m, busknooppunt op 2000 m tot 3000 m, NS Intercitystation op 5000 m of meer en snelwegafrit op 1000 m tot 1500 m
- Lokale voorzieningen
- Bank op 3000 m tot 4000 m, ontspanning op 3000 m tot 4000 m, restaurant op 500 m tot 1000 m en winkel op 1000 m tot 1500 m
Parkeergelegenheid
- Parkeerplaatsen
- 1 niet-overdekte parkeerplaats