Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/89177382
Huis ter Heideweg 24-28 3705 LZ Zeist
€ 629 /mnd
Omschrijving
Instapklare werkplekken te huur in multi-tenant kantoor-gebouw, nabij A28, met turn-key oplevering.
Het betreft een modern Business Centre met prachtig ingerichte kantoorkamers in een zeer representatief pand te Zeist.
Binnen dit representatieve gebouw gelegen aan de Huis ter Heideweg 24-28 in Zeist, zijn er meerdere kantoorruimtes beschikbaar vanaf ca 20 m² tot en met ca 85 m². Rondom het gebouw is ruim voldoende parkeergelegenheid aanwezig.
Het kantoorpand is gunstig gelegen op bedrijvenpark ‘Handelscentrum Zeist’, centraal gelegen in het groene hart van Nederland. Door de centrale ligging zijn steden als Utrecht en Amersfoort in circa 10 minuten bereikbaar met eigen vervoer.
Tevens is de bereikbaarheid zeer goed te noemen door de nabije ligging van de op- en afritten 3 Den Dolder van de Rijksweg A28 (Utrecht – Zwolle).
Wilt u meer weten over dit geweldige pand?
Neem dan contact met ons op. Wij bieden u graag een vrijblijvende rondleiding aan op deze locatie. Zo kunt u direct beoordelen of uw bedrijf zich kan huisvesten op een nieuwe plek!
Indeling en voorzieningen
Het object zal worden opgeleverd in de huidige staat, onder meer voorzien van:
• glasvezel internet;
• huidige pantry;
• kamerindeling;
• gescheiden wc-groepen op de verdieping;
• meubilair;
• verse bonenkoffie en thee.
Vloeroppervlakte en huurprijs
Voor de verhuur zijn diversen units beschikbaar voor de verhuur gelegen op de 1e verdieping van totaal circa 124 m² v.v.o.
Unit Metrage* Huurprijs** Beschikbaarheid
20 circa 40 m2 € 629,00 p/m per direct
21 circa 84 m2 € 1.099,00 p/m per direct
* v.v.o.
** per maand, exclusief btw.
Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw.
De genoemde metrages zijn niet bepaald op basis van een NEN-meting en derhalve indicatief en vrijblijvend van aard.
Parkeren
Het gebouw beschikt over parkeerplaatsen op het eigen terrein welke middels fair use policy te gebruiken zijn.
Energielabel
Het kantoorgebouw is voorzien van een energielabel B.
Circulair kantoor
De eigenaar hecht veel waarde op het circulaire gebruik van kantoren of werkplekken. Dit is onder andere terug te zien in de inrichting van de kantoorruimte. Zo is gekozen voor modulaire meubels, waarvan onderdelen kunnen worden vervangen en behouden. Verder worden de meubels hergebruikt in verschillende ruimtes waar alles nog mogelijk is. Daarnaast wordt gestreefd naar verlenging van de levensduur van de meubels, onder andere door reiniging of her-stofferen. Ook wordt om de paar jaar de kwaliteit van een bureaustoel gecontroleerd, op basis waarvan reparaties uitgevoerd kunnen worden om de levensduur te verlengen.
De eigenaar stimuleert huurders ook om duurzame alternatieven van kantoorartikelen te overwegen. Voorbeelden zijn kartonnen verpakkingen in plaats van plastic, pennen met uitwisbare inkt, of inktwissende printers van Toshiba.
Btw
Het uitgangspunt is btw belaste verhuur. Indien huurder de btw niet kan verrekenen dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijs-indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Servicekosten
Inclusief in de huurprijs, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• gebruik van pantry/keuken en apparatuur;
• verwarming;
• aansluiting op elektriciteitsnet;
• glasbewassing buitenzijde;
• waterverbruik;
• vuilafvoer;
• schoonmaak van algemene ruimtes.
Betaling
Huurpenningen en voorschot servicekosten en btw per kwartaal vooruit.
Zekerheidsstelling
Afhankelijk van de financiële gegoedheid van de kandidaat een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van minimaal drie (3) maanden huur, inclusief btw.
Aanvaarding
In overleg.
Huurtermijn
In overleg.
Opzegtermijn
In overleg.
Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het meest recente standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
Plattegrond
De in deze projectinformatie opgenomen tekeningen zijn slechts van indicatieve aard. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
De vermelde informatie behelst geen aanbod doch globale informatie van algemene aard. De informatie is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. CMC Bedrijfsmakelaars staat niet in voor de juistheid en volledigheid van de informatie. Aan de inhoud van deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
Het betreft een modern Business Centre met prachtig ingerichte kantoorkamers in een zeer representatief pand te Zeist.
Binnen dit representatieve gebouw gelegen aan de Huis ter Heideweg 24-28 in Zeist, zijn er meerdere kantoorruimtes beschikbaar vanaf ca 20 m² tot en met ca 85 m². Rondom het gebouw is ruim voldoende parkeergelegenheid aanwezig.
Het kantoorpand is gunstig gelegen op bedrijvenpark ‘Handelscentrum Zeist’, centraal gelegen in het groene hart van Nederland. Door de centrale ligging zijn steden als Utrecht en Amersfoort in circa 10 minuten bereikbaar met eigen vervoer.
Tevens is de bereikbaarheid zeer goed te noemen door de nabije ligging van de op- en afritten 3 Den Dolder van de Rijksweg A28 (Utrecht – Zwolle).
Wilt u meer weten over dit geweldige pand?
Neem dan contact met ons op. Wij bieden u graag een vrijblijvende rondleiding aan op deze locatie. Zo kunt u direct beoordelen of uw bedrijf zich kan huisvesten op een nieuwe plek!
Indeling en voorzieningen
Het object zal worden opgeleverd in de huidige staat, onder meer voorzien van:
• glasvezel internet;
• huidige pantry;
• kamerindeling;
• gescheiden wc-groepen op de verdieping;
• meubilair;
• verse bonenkoffie en thee.
Vloeroppervlakte en huurprijs
Voor de verhuur zijn diversen units beschikbaar voor de verhuur gelegen op de 1e verdieping van totaal circa 124 m² v.v.o.
Unit Metrage* Huurprijs** Beschikbaarheid
20 circa 40 m2 € 629,00 p/m per direct
21 circa 84 m2 € 1.099,00 p/m per direct
* v.v.o.
** per maand, exclusief btw.
Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw.
De genoemde metrages zijn niet bepaald op basis van een NEN-meting en derhalve indicatief en vrijblijvend van aard.
Parkeren
Het gebouw beschikt over parkeerplaatsen op het eigen terrein welke middels fair use policy te gebruiken zijn.
Energielabel
Het kantoorgebouw is voorzien van een energielabel B.
Circulair kantoor
De eigenaar hecht veel waarde op het circulaire gebruik van kantoren of werkplekken. Dit is onder andere terug te zien in de inrichting van de kantoorruimte. Zo is gekozen voor modulaire meubels, waarvan onderdelen kunnen worden vervangen en behouden. Verder worden de meubels hergebruikt in verschillende ruimtes waar alles nog mogelijk is. Daarnaast wordt gestreefd naar verlenging van de levensduur van de meubels, onder andere door reiniging of her-stofferen. Ook wordt om de paar jaar de kwaliteit van een bureaustoel gecontroleerd, op basis waarvan reparaties uitgevoerd kunnen worden om de levensduur te verlengen.
De eigenaar stimuleert huurders ook om duurzame alternatieven van kantoorartikelen te overwegen. Voorbeelden zijn kartonnen verpakkingen in plaats van plastic, pennen met uitwisbare inkt, of inktwissende printers van Toshiba.
Btw
Het uitgangspunt is btw belaste verhuur. Indien huurder de btw niet kan verrekenen dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijs-indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Servicekosten
Inclusief in de huurprijs, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• gebruik van pantry/keuken en apparatuur;
• verwarming;
• aansluiting op elektriciteitsnet;
• glasbewassing buitenzijde;
• waterverbruik;
• vuilafvoer;
• schoonmaak van algemene ruimtes.
Betaling
Huurpenningen en voorschot servicekosten en btw per kwartaal vooruit.
Zekerheidsstelling
Afhankelijk van de financiële gegoedheid van de kandidaat een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van minimaal drie (3) maanden huur, inclusief btw.
Aanvaarding
In overleg.
Huurtermijn
In overleg.
Opzegtermijn
In overleg.
Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het meest recente standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
Plattegrond
De in deze projectinformatie opgenomen tekeningen zijn slechts van indicatieve aard. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
De vermelde informatie behelst geen aanbod doch globale informatie van algemene aard. De informatie is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. CMC Bedrijfsmakelaars staat niet in voor de juistheid en volledigheid van de informatie. Aan de inhoud van deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
Kenmerken
Overdracht
- Huurprijs
- € 629 per maand
- Servicekosten
- Geen servicekosten bekend
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Beschikbaar
- Aanvaarding
- In overleg
Bouw
- Hoofdfunctie
- Kantoor
- Mogelijke functie(s)
- Praktijkruimte
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwjaar
- 1985
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 124 m² (in units vanaf 20 m²)
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 1 bouwlaag
- Voorzieningen
- Mechanische ventilatie, inbouwarmaturen, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling
Energie
- Energielabel
- B
Omgeving
- Ligging
- Bedrijventerrein
- Bereikbaarheid
- Bushalte op 500 m tot 1000 m, busknooppunt op 5000 m of meer, metrohalte op 5000 m of meer, metroknooppunt op 5000 m of meer, NS Intercitystation op 5000 m of meer, snelwegafrit op 500 m tot 1000 m, Tramhalte op 5000 m of meer en tramknooppunt op 5000 m of meer