Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/43456120
Zilverstraat 1 2718 RP Zoetermeer
€ 105 /m²/jaar
Omschrijving
Te huur kantoorruimte
Zilverstraat 1, 2718 RP Zoetermeer
ALGEMEEN
Het pand aan de Zilverstraat 1 ligt op een dominante zichtlocatie en heeft een uitstekende bereikbaarheid. Op korte termijn komt het vrijstaande kantoorgebouw voor verhuur beschikbaar. Deelverhuur is bespreekbaar.
De bereikbaarheid met de auto en het openbaar vervoer is uitstekend. Het pand ligt op een dominante zichtlocatie en heeft een directe verbinding met de A-12 richting Utrecht en via de N-470 (Zoetermeer - Delft - Rotterdam) is er tevens een aansluiting met de A-13 richting Rotterdam. Ook met het openbaar vervoer is het object goed bereikbaar, diverse bussen stoppen op loopafstand en de Stations Zoetermeer Oost en Lansingerland liggen op loopafstand.
KADASTRALE GEGEVENS
Gemeente : Zegwaard
Sectie : D
Nummer : 2238 (gedeeltelijk)
Bouwjaar: 1991
BESTEMMING
De bestemming van zilverstraat 1 is "bedrijventerrein".
Bestemmingsplan : Rokkeveen
Planstatus : onherroepelijk (27 maart 2013)
Overheid: gemeente Zoetermeer
Enkelbestemming : bedrijventerrein
Categorie : functieaanduiding bedrijf tot en met categorie 3.1
Maatvoering : maximum bouwhoogte 18 meter
INDELING + OPLEVERINGSNIVEAU
Het kantoorgebouw aan de Zilverstraat 1 heeft een totale oppervlakte van 8.922,85 m². Voor de verhuur is momenteel het volgende beschikbaar:
Bouwdeel A
Begane grond 668,82 m² vvo kantoorruimte
1e verdieping 1.004,45 m² vvo kantoorruimte
2e verdieping 585 m² vvo kantoorruimte
Deelverhuur per etage behoort tot de mogelijkheden.
Parkeren
In totaal zijn er 150 parkeerplaatsen voor verhuur aanwezig. Door optimalisering kunnen meer parkeerplaatsen worden gecreëerd.
De kantoorruimte wordt turn-key opgeleverd met onder andere de volgende voorzieningen:
- systeemplafond voorzien van inbouw LED verlichting
- centrale verwarming door middel van radiatoren
- vloerbedekking
- pantry per verdieping
- dames- en herentoiletgroep per verdieping
- te openen kiep ramen voorzien van dubbel glas
- tweetal personenliften
- mechanische ventilatie met topkoeling
- ontruimingsinstallatie
- kabelgoten ten behoeve van data, elektra en telefonie
- open kantoorvloeren met veel daglicht
- kleine stiltekamers en/of concentratieplekken
- serverruimte
- receptie- en ontvangstruimte
- secretariaatsruimte en reproruimte.
HUURCONDITIES
Huurprijs kantoorruimte : € 105,- per m² vvo per jaar excl. BTW
Huurprijs parkeren : € 750,- per parkeerplaats per jaar excl. BTW
Huurtermijn : 5 jaar
Huuringangsdatum : in overleg
Huurprijsindexatie : de huurprijs wordt jaarlijks geïndexeerd op basis van het Consumenten Prijsindexcijfer (CPI), reeks Alle huishoudens (2015=100) van het CBS. Voor het eerst een jaar na de huuringangsdatum
Huurprijsbetaling : per maand vooruit
Diversen : huurder dient zich te confirmeren aan het huishoudelijk reglement en de akte van splitsing
Servicekosten : de vaste bijdrage voor de service- en energiekosten van de kantoorruimte bedraagt € 43,50 per m² per jaar excl. BTW.
Energiekosten
- gasgebruik inclusief vastrecht
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht
- waterverbruik inclusief vastrecht.
Servicekosten
- Onderhoud en periodieke controle van technische installaties en standleidingen
- Onderhoud en periodieke controle van hemelwaterafvoer, goten en daken
- Periodiek onderhoud van E- en W-installaties
- Periodiek liftonderhoud en jaarlijkse liftkeuring door Liftinstituut
- Periodiek onderhoud van riolering en standleidingen
- Periodieke onderhoud van CV-installatie alsmede het verhelpen van storingen
- Tuinonderhoud en onderhoud van parkeerterrein, fietsenstalling en bestrating
- Glasbewassing met een frequentie van 1 keer per 6 maanden.
Bankgarantie : gelijk aan 3 maanden huur + 3 maanden servicekosten + BTW
Contract : model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30-1-2015 vastgesteld en op 17-2-2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank te Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/20 tevens gepubliceerd op de website inclusief aanvullende bepalingen verhuurder. Daarnaast is het huishoudelijk reglement en de akte van splitsing van toepassing.
Voorbehoud : goedkeuring directie verhuurder/ positief bedrijfsinformatierapport; ter beoordeling van verhuurder.
BTW
Verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder de BTW niet kan verrekenen zal de huurprijs worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.
Energielabel : A
Algemeen : de informatie betreffende de kantoorruimte aan de Zilverstraat 1 te Zoetermeer is met zorg samengesteld. Voor de juistheid daarvan kan door Hopman en Schreuder Bedrijfshuisvesting BV geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch kan aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Alle opgegeven oppervlakten en afmetingen zijn indicatief. Deze informatie dient slechts als uitnodiging om in onderhandeling te treden en kan derhalve niet worden beschouwd als een aanbod of offerte. Van toepassing zijn de NVM voorwaarden
Zilverstraat 1, 2718 RP Zoetermeer
ALGEMEEN
Het pand aan de Zilverstraat 1 ligt op een dominante zichtlocatie en heeft een uitstekende bereikbaarheid. Op korte termijn komt het vrijstaande kantoorgebouw voor verhuur beschikbaar. Deelverhuur is bespreekbaar.
De bereikbaarheid met de auto en het openbaar vervoer is uitstekend. Het pand ligt op een dominante zichtlocatie en heeft een directe verbinding met de A-12 richting Utrecht en via de N-470 (Zoetermeer - Delft - Rotterdam) is er tevens een aansluiting met de A-13 richting Rotterdam. Ook met het openbaar vervoer is het object goed bereikbaar, diverse bussen stoppen op loopafstand en de Stations Zoetermeer Oost en Lansingerland liggen op loopafstand.
KADASTRALE GEGEVENS
Gemeente : Zegwaard
Sectie : D
Nummer : 2238 (gedeeltelijk)
Bouwjaar: 1991
BESTEMMING
De bestemming van zilverstraat 1 is "bedrijventerrein".
Bestemmingsplan : Rokkeveen
Planstatus : onherroepelijk (27 maart 2013)
Overheid: gemeente Zoetermeer
Enkelbestemming : bedrijventerrein
Categorie : functieaanduiding bedrijf tot en met categorie 3.1
Maatvoering : maximum bouwhoogte 18 meter
INDELING + OPLEVERINGSNIVEAU
Het kantoorgebouw aan de Zilverstraat 1 heeft een totale oppervlakte van 8.922,85 m². Voor de verhuur is momenteel het volgende beschikbaar:
Bouwdeel A
Begane grond 668,82 m² vvo kantoorruimte
1e verdieping 1.004,45 m² vvo kantoorruimte
2e verdieping 585 m² vvo kantoorruimte
Deelverhuur per etage behoort tot de mogelijkheden.
Parkeren
In totaal zijn er 150 parkeerplaatsen voor verhuur aanwezig. Door optimalisering kunnen meer parkeerplaatsen worden gecreëerd.
De kantoorruimte wordt turn-key opgeleverd met onder andere de volgende voorzieningen:
- systeemplafond voorzien van inbouw LED verlichting
- centrale verwarming door middel van radiatoren
- vloerbedekking
- pantry per verdieping
- dames- en herentoiletgroep per verdieping
- te openen kiep ramen voorzien van dubbel glas
- tweetal personenliften
- mechanische ventilatie met topkoeling
- ontruimingsinstallatie
- kabelgoten ten behoeve van data, elektra en telefonie
- open kantoorvloeren met veel daglicht
- kleine stiltekamers en/of concentratieplekken
- serverruimte
- receptie- en ontvangstruimte
- secretariaatsruimte en reproruimte.
HUURCONDITIES
Huurprijs kantoorruimte : € 105,- per m² vvo per jaar excl. BTW
Huurprijs parkeren : € 750,- per parkeerplaats per jaar excl. BTW
Huurtermijn : 5 jaar
Huuringangsdatum : in overleg
Huurprijsindexatie : de huurprijs wordt jaarlijks geïndexeerd op basis van het Consumenten Prijsindexcijfer (CPI), reeks Alle huishoudens (2015=100) van het CBS. Voor het eerst een jaar na de huuringangsdatum
Huurprijsbetaling : per maand vooruit
Diversen : huurder dient zich te confirmeren aan het huishoudelijk reglement en de akte van splitsing
Servicekosten : de vaste bijdrage voor de service- en energiekosten van de kantoorruimte bedraagt € 43,50 per m² per jaar excl. BTW.
Energiekosten
- gasgebruik inclusief vastrecht
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht
- waterverbruik inclusief vastrecht.
Servicekosten
- Onderhoud en periodieke controle van technische installaties en standleidingen
- Onderhoud en periodieke controle van hemelwaterafvoer, goten en daken
- Periodiek onderhoud van E- en W-installaties
- Periodiek liftonderhoud en jaarlijkse liftkeuring door Liftinstituut
- Periodiek onderhoud van riolering en standleidingen
- Periodieke onderhoud van CV-installatie alsmede het verhelpen van storingen
- Tuinonderhoud en onderhoud van parkeerterrein, fietsenstalling en bestrating
- Glasbewassing met een frequentie van 1 keer per 6 maanden.
Bankgarantie : gelijk aan 3 maanden huur + 3 maanden servicekosten + BTW
Contract : model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30-1-2015 vastgesteld en op 17-2-2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank te Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/20 tevens gepubliceerd op de website inclusief aanvullende bepalingen verhuurder. Daarnaast is het huishoudelijk reglement en de akte van splitsing van toepassing.
Voorbehoud : goedkeuring directie verhuurder/ positief bedrijfsinformatierapport; ter beoordeling van verhuurder.
BTW
Verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder de BTW niet kan verrekenen zal de huurprijs worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.
Energielabel : A
Algemeen : de informatie betreffende de kantoorruimte aan de Zilverstraat 1 te Zoetermeer is met zorg samengesteld. Voor de juistheid daarvan kan door Hopman en Schreuder Bedrijfshuisvesting BV geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch kan aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Alle opgegeven oppervlakten en afmetingen zijn indicatief. Deze informatie dient slechts als uitnodiging om in onderhandeling te treden en kan derhalve niet worden beschouwd als een aanbod of offerte. Van toepassing zijn de NVM voorwaarden
Kenmerken
Overdracht
- Huurprijs
- € 105 per vierkante meter per jaar
- Servicekosten
- € 44 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Beschikbaar
- Aanvaarding
- In overleg
Bouw
- Hoofdfunctie
- Kantoor
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwjaar
- 1991
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 2.259 m² (in units vanaf 585 m²)
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 3 bouwlagen
- Voorzieningen
- Mechanische ventilatie, topkoeling, inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling
Energie
- Energielabel
- Niet beschikbaar
Omgeving
- Ligging
- Bedrijventerrein
- Bereikbaarheid
- Bushalte op minder dan 500 m en snelwegafrit op 500 m tot 1000 m
Parkeergelegenheid
- Parkeerplaatsen
- 150 niet-overdekte parkeerplaatsen