Creating Retail Parks
Wat?
- Consultancy
- Leasing
- Capital Markets
- Asset management
Waar?
- Perifere Detailhandels Vestiging (PDV)
- Grootschalige Detailhandels Vestiging (GDV)
- huis-, tuin- en keukenboulevard
- woon- of meubelboulevard
- woonmall
- megastores
- retail park
- winkel- of boodschappencentrum (buitenstedelijk gelegen)
Waarmee?
- ervaring en netwerk vanaf 2006
- quick scan methode: RetailParkScanner (ontwikkeld door Creating Retail Parks)
- top-sliced waarderingsmethode
- teken- en meetprogramma
- gestructureerd informatiesysteem
- CRM-systeem
- witte vlekkenplan
Waarom?
Door onze jarenlange ervaring hebben wij een groot netwerk, expertise en een geheel eigen retail visie opgebouwd. Daarnaast hebben wij vooral plezier in wat we doen en is ons team out-of-the-box denkend, creatief en “fun-to-deal-with”.
Onze organisatie kenmerkt zich door onze gestructureerde werkwijze en no-nonsense instelling. We onderscheiden ons door SMART (Specific, Measurable, Achievable, Realistic, Time-bound) te acteren.
Wij vinden het belangrijk om op basis van respect en vertrouwen een duurzame relatie op te bouwen waarbij u als opdrachtgever centraal staat. Professionaliteit en integriteit zijn altijd leidend om zo projecten correct en succesvol af te ronden.
Sociale media