Verhuurgeschiedenis
- Aangeboden sinds
- 20 oktober 2023
- Verhuurdatum
- 25 mei 2024
- Looptijd
- 7 maanden
Omschrijving
Moderne en energiezuinige (energielabel A++) kantoorruimte uit 2012, gelegen op het Leerpark. Deze representatieve ruimte is gelegen op de 4e verdieping (gedeelte B) en beslaat ca. de helft van de gehele verdieping. De andere verdiepingshelft is nog in gebruik bij de Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid (t/m ca.Q 1 2024). In het midden van de verdieping bevindt zich de algemene ruimte (lift, verkeersruimte, kastruimte en een dames- en heren toiletgroep. De bestemming is maatschappelijke doeleinden.
ALGEMEEN
LOCATIE/BEREIKBAARHEID/ PARKEREN
Per auto:
De bereikbaarheid per auto is uitstekend, de kantoorruimte is gelegen nabij de op- en afritten van Randweg N3 en via deze weg is er een directe aansluiting op rijksweg A16 en rijksweg A15.
Op het achtergelegen parkeerterrein zijn een aantal parkeerplaatsen exclusief beschikbaar voor de huurder van de aangeboden ruimte.
BOUWJAAR
2012
BESTEMMING
Vigerend bestemmingsplan: ‘2e herziening bestemmingsplan Leerpark’, onherroepelijk per 24 juni 2014.
Enkelbestemming: ‘Maatschappelijk’.
VLOEROPPERVLAKTE
Ca. 263 m².
GLOBALE INDELING
Grote kantoortuin met een royale keukenruimte en 4 kantoorvertrekken, van de kantoortuin gescheiden middels chique glazen scheidingswanden.
VOORZIENINGEN & INSTALLATIES
- Vloerbedekking;
- Spuitwerk wandafwerking;
- Verlaagd systeemplafonds met inbouw verlichting armaturen;
- Aluminium kozijnen met draai-/ kiep ramen;
- Binnen zonwering middels jaloezieën;
- Keukenblok met enkele rvs spoelbak, diverse onder- en bovenkasten, aap.: koelkast en vaatwasser;
- Warmwatervoorziening via een elektrische close-in boiler (10 liter);
- Gekoppelde rookmelders;
- Brandslanghaspel;
- Vloerverwarming en vloerkoeling (via HVC);
- Balansventilatiesysteem;
- Diverse USB aansluitingen;
- Aluminium scheidingswanden met beglazing;
- Toegangscontrole systeem;
- In de gemeenschappelijke ruimte bevindt zich een dames- en heren toiletgroep (elk met 2 toiletten) met voorportaal met wastafel. Wit sanitair. Geheel betegelde wanden en een tegelvloer.
HUURPRIJS KANTOORRUIMTE
€ 135,-/ m² per jaar.
HUURPRIJS PARKEERPLAATSEN
€ 950,- per plaats per jaar.
OMZETBELASTING / BTW
Het betreft hier niet met btw/ omzetbelasting belaste verhuur.
SERVICEKOSTEN
Bovenvermelde huurprijs van de kantoorruimte is exclusief door verhuurder additioneel te leveren diensten en/ of leveringen, te denken valt hierbij aan een nader te bepalen voorschotbedrag servicekosten voor o.a.:
• Verbruik gas, water en elektra (incl. vastrecht);
• Diverse onderhoudskosten;
• Periodieke controle van de technische installaties;
• Schoonmaakkosten algemene ruimten;
• Glasbewassing inclusief kozijnen;
• Levering toiletartikelen;
• 5% administratiekosten t.b.v. bovenstaande leveringen en diensten/ services.
Indicatie kosten van door verhuurder additioneel te leveren diensten en/ of leveringen: een voorschotbedrag van € 40,- exclusief btw/ m² per jaar.
Bijkomende kosten
Huurder gerelateerde kosten/belastingen o.a. onroerende zaakbelasting gebruikersgedeelte, rioolrecht, waterschapkosten en dergelijke zullen, voor zover huurder daar niet rechtstreeks voor aangeslagen wordt, door de verhuurder aan huurder worden doorberekend.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindex- cijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks Consumentenprijzen (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUURTERMIJN
In overleg.
VERLENGINGSTERMIJN
In overleg en afhankelijk van de overeen te komen huurtermijn.
OPZEGTERMIJN
In overleg en afhankelijk van de overeen te komen huurtermijn.
BETALINGEN
Huurprijs per maand vooruit te betalen.
ZEKERHEIDSTELLING
Een waarborgsom/ bankgarantie ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden.
HUUROVEREENKOMST
Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte ex artikel 7 230A BW, volgens het ROZ-model.
OPLEVERING/ AANVAARDING
In overleg, kan desgewenst spoedig.
STAAT VAN OPLEVERING
Leeg, vrij van huur en gebruik.
OVERNAME
De laatste gebruiker biedt onderstaande zaken ter overname aan: niet van toepassing.
BIJZONDERHEDEN VERHUUR
• Voor gevelreclame of andere reclame uitingen dient huurder vooraf toestemming te verkrijgen van verhuurder en eventueel van de daartoe bevoegd gezag;
• Elke huurder behoeft de goedkeuring van verhuurder. Hiertoe kan een kredietrecherche aangevraagd worden.
Nadrukkelijk vermelden wij dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd. Aan deze gegevens kunnen derhalve geen rechten worden ontleend en zijn wijzigingen voorbehouden.
Alle genoemde afmetingen/ oppervlakten in deze informatie zijn indicatief.
De in het pand aanwezige installaties zijn niet getest op de functionaliteit er van.
ALGEMEEN
LOCATIE/BEREIKBAARHEID/ PARKEREN
Per auto:
De bereikbaarheid per auto is uitstekend, de kantoorruimte is gelegen nabij de op- en afritten van Randweg N3 en via deze weg is er een directe aansluiting op rijksweg A16 en rijksweg A15.
Op het achtergelegen parkeerterrein zijn een aantal parkeerplaatsen exclusief beschikbaar voor de huurder van de aangeboden ruimte.
BOUWJAAR
2012
BESTEMMING
Vigerend bestemmingsplan: ‘2e herziening bestemmingsplan Leerpark’, onherroepelijk per 24 juni 2014.
Enkelbestemming: ‘Maatschappelijk’.
VLOEROPPERVLAKTE
Ca. 263 m².
GLOBALE INDELING
Grote kantoortuin met een royale keukenruimte en 4 kantoorvertrekken, van de kantoortuin gescheiden middels chique glazen scheidingswanden.
VOORZIENINGEN & INSTALLATIES
- Vloerbedekking;
- Spuitwerk wandafwerking;
- Verlaagd systeemplafonds met inbouw verlichting armaturen;
- Aluminium kozijnen met draai-/ kiep ramen;
- Binnen zonwering middels jaloezieën;
- Keukenblok met enkele rvs spoelbak, diverse onder- en bovenkasten, aap.: koelkast en vaatwasser;
- Warmwatervoorziening via een elektrische close-in boiler (10 liter);
- Gekoppelde rookmelders;
- Brandslanghaspel;
- Vloerverwarming en vloerkoeling (via HVC);
- Balansventilatiesysteem;
- Diverse USB aansluitingen;
- Aluminium scheidingswanden met beglazing;
- Toegangscontrole systeem;
- In de gemeenschappelijke ruimte bevindt zich een dames- en heren toiletgroep (elk met 2 toiletten) met voorportaal met wastafel. Wit sanitair. Geheel betegelde wanden en een tegelvloer.
HUURPRIJS KANTOORRUIMTE
€ 135,-/ m² per jaar.
HUURPRIJS PARKEERPLAATSEN
€ 950,- per plaats per jaar.
OMZETBELASTING / BTW
Het betreft hier niet met btw/ omzetbelasting belaste verhuur.
SERVICEKOSTEN
Bovenvermelde huurprijs van de kantoorruimte is exclusief door verhuurder additioneel te leveren diensten en/ of leveringen, te denken valt hierbij aan een nader te bepalen voorschotbedrag servicekosten voor o.a.:
• Verbruik gas, water en elektra (incl. vastrecht);
• Diverse onderhoudskosten;
• Periodieke controle van de technische installaties;
• Schoonmaakkosten algemene ruimten;
• Glasbewassing inclusief kozijnen;
• Levering toiletartikelen;
• 5% administratiekosten t.b.v. bovenstaande leveringen en diensten/ services.
Indicatie kosten van door verhuurder additioneel te leveren diensten en/ of leveringen: een voorschotbedrag van € 40,- exclusief btw/ m² per jaar.
Bijkomende kosten
Huurder gerelateerde kosten/belastingen o.a. onroerende zaakbelasting gebruikersgedeelte, rioolrecht, waterschapkosten en dergelijke zullen, voor zover huurder daar niet rechtstreeks voor aangeslagen wordt, door de verhuurder aan huurder worden doorberekend.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindex- cijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks Consumentenprijzen (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUURTERMIJN
In overleg.
VERLENGINGSTERMIJN
In overleg en afhankelijk van de overeen te komen huurtermijn.
OPZEGTERMIJN
In overleg en afhankelijk van de overeen te komen huurtermijn.
BETALINGEN
Huurprijs per maand vooruit te betalen.
ZEKERHEIDSTELLING
Een waarborgsom/ bankgarantie ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden.
HUUROVEREENKOMST
Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte ex artikel 7 230A BW, volgens het ROZ-model.
OPLEVERING/ AANVAARDING
In overleg, kan desgewenst spoedig.
STAAT VAN OPLEVERING
Leeg, vrij van huur en gebruik.
OVERNAME
De laatste gebruiker biedt onderstaande zaken ter overname aan: niet van toepassing.
BIJZONDERHEDEN VERHUUR
• Voor gevelreclame of andere reclame uitingen dient huurder vooraf toestemming te verkrijgen van verhuurder en eventueel van de daartoe bevoegd gezag;
• Elke huurder behoeft de goedkeuring van verhuurder. Hiertoe kan een kredietrecherche aangevraagd worden.
Nadrukkelijk vermelden wij dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd. Aan deze gegevens kunnen derhalve geen rechten worden ontleend en zijn wijzigingen voorbehouden.
Alle genoemde afmetingen/ oppervlakten in deze informatie zijn indicatief.
De in het pand aanwezige installaties zijn niet getest op de functionaliteit er van.
Betrokken makelaar
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.