Verhuurgeschiedenis
- Aangeboden sinds
- 8 december 2022
- Verhuurdatum
- 6 augustus 2024
- Looptijd
- 19½ maand
Omschrijving
AMBACHTSWEG 14 TE BEST
Het betreft een representatieve instapklare kantoorruimte gelegen op een zeer bereikbare locatie in Best.
BEREIKBAARHEID
Het complex is gunstig gelegen aan één van de ontsluitingswegen van ‘bedrijventerrein ‘t Zand’. De op- en afritten van de A2 (Amsterdam – Maastricht) zijn op korte afstand van deze ontsluitingsweg gelegen.
Daarnaast is het knooppunt van de A58 (Eindhoven – Breda) binnen enkele autominuten te bereiken.
OMGEVINGSFACTOREN
Het complex is te ontsluiten via de Ambachtsweg aan de voorzijde van het object. In de directe omgeving zijn onder andere de volgende ondernemingen gevestigd: Philips, Heijmans, Stipt en de Hornbach.
OBJECT
Verdieping Omschrijving Metrage
1e verdieping Kantoorruimte Ca. 330 m²
Totaal Ca. 330 m²
HUUR-/KOOPUITGANGSPUNTEN
PARKEREN
Er zijn vier (4) parkeerplaatsen beschikbaar op eigen terrein.
AANVAARDING
In overleg doch op korte termijn.
HUURPRIJS
€ 35.000,00 per jaar te vermeerderen met btw.
HUURTERMIJN
Vijf (5) jaar met telkens een verlengingsperioden van vijf (5) jaar.
OPZEGTERMIJN
Twaalf (12) maanden voorafgaande aan de expiratiedatum, wederzijds opzegbaar.
ZEKERHEIDSSTELLING
Doorlopende bankgarantie of waarborgsom ter grootte van 3 maanden huur inclusief servicekosten en inclusief btw.
SERVICEKOSTEN
De huurder zorgt zelf voor het periodiek onderhoud aan de CV ketel, luchtbehandelingsinstallatie, elektrische screens, airconditioninginstallatie, lift en brandpreventiemiddelen.
Huurder dient de aanwezige gas-, water- en elektrameters per huuringangsdatum direct op haar naam te stellen en de verbruikskosten rechtstreeks te voldoen aan de betreffende instanties.
KOOPPRIJS
€ 450.000,00 kosten koper.
LEVERING
Het object zal in de huidige staat ‘as is, where is’ worden geleverd.
NOTARIS
Instrumenterend notaris door koper te bepalen.
BTW
Het gebouw kan vrij van BTW worden geleverd.
ZEKERHEIDSSTELLING
De koper dient bij ondertekening van de koopovereenkomst aan de verkoper een bankgarantie te overleggen, of bij de notaris een waarborgsom te storten ter grootte van 10% van de koopsom.
KOOPOVEREENKOMST
Model koopovereenkomst voor bedrijfs-onroerend goed (model 2019), vastgesteld door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerende goederen en vastgoeddeskundigen NVM.
OPLEVERINGSNIVEAU KANTOORRUIMTE
- Systeemplafond met ledverlichting;
- Luchtbehandelingssysteem en airconditioninginstallatie, aparte units in de vergaderruimtes (3x);
- Gestukte wanden voorzien van wandcontactdozen en kabelgoten met databekabeling;
- Verwarming middels radiatoren;
- Verschillende raamkozijnen te openen middels draaikiepsysteem;
- Patchkast;
- Sanitaire ruimte met tegelvloer, toilet en wasfontein (dames en heren);
- Pantry inclusief wasbak met kraan, boiler en vaatwasser;
- Liftinstallatie;
- Elektrische zonwering;
- Glasvezelinternetverbinding;
- Huidige vloerbedekking middels tapijt.
Het betreft een representatieve instapklare kantoorruimte gelegen op een zeer bereikbare locatie in Best.
BEREIKBAARHEID
Het complex is gunstig gelegen aan één van de ontsluitingswegen van ‘bedrijventerrein ‘t Zand’. De op- en afritten van de A2 (Amsterdam – Maastricht) zijn op korte afstand van deze ontsluitingsweg gelegen.
Daarnaast is het knooppunt van de A58 (Eindhoven – Breda) binnen enkele autominuten te bereiken.
OMGEVINGSFACTOREN
Het complex is te ontsluiten via de Ambachtsweg aan de voorzijde van het object. In de directe omgeving zijn onder andere de volgende ondernemingen gevestigd: Philips, Heijmans, Stipt en de Hornbach.
OBJECT
Verdieping Omschrijving Metrage
1e verdieping Kantoorruimte Ca. 330 m²
Totaal Ca. 330 m²
HUUR-/KOOPUITGANGSPUNTEN
PARKEREN
Er zijn vier (4) parkeerplaatsen beschikbaar op eigen terrein.
AANVAARDING
In overleg doch op korte termijn.
HUURPRIJS
€ 35.000,00 per jaar te vermeerderen met btw.
HUURTERMIJN
Vijf (5) jaar met telkens een verlengingsperioden van vijf (5) jaar.
OPZEGTERMIJN
Twaalf (12) maanden voorafgaande aan de expiratiedatum, wederzijds opzegbaar.
ZEKERHEIDSSTELLING
Doorlopende bankgarantie of waarborgsom ter grootte van 3 maanden huur inclusief servicekosten en inclusief btw.
SERVICEKOSTEN
De huurder zorgt zelf voor het periodiek onderhoud aan de CV ketel, luchtbehandelingsinstallatie, elektrische screens, airconditioninginstallatie, lift en brandpreventiemiddelen.
Huurder dient de aanwezige gas-, water- en elektrameters per huuringangsdatum direct op haar naam te stellen en de verbruikskosten rechtstreeks te voldoen aan de betreffende instanties.
KOOPPRIJS
€ 450.000,00 kosten koper.
LEVERING
Het object zal in de huidige staat ‘as is, where is’ worden geleverd.
NOTARIS
Instrumenterend notaris door koper te bepalen.
BTW
Het gebouw kan vrij van BTW worden geleverd.
ZEKERHEIDSSTELLING
De koper dient bij ondertekening van de koopovereenkomst aan de verkoper een bankgarantie te overleggen, of bij de notaris een waarborgsom te storten ter grootte van 10% van de koopsom.
KOOPOVEREENKOMST
Model koopovereenkomst voor bedrijfs-onroerend goed (model 2019), vastgesteld door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerende goederen en vastgoeddeskundigen NVM.
OPLEVERINGSNIVEAU KANTOORRUIMTE
- Systeemplafond met ledverlichting;
- Luchtbehandelingssysteem en airconditioninginstallatie, aparte units in de vergaderruimtes (3x);
- Gestukte wanden voorzien van wandcontactdozen en kabelgoten met databekabeling;
- Verwarming middels radiatoren;
- Verschillende raamkozijnen te openen middels draaikiepsysteem;
- Patchkast;
- Sanitaire ruimte met tegelvloer, toilet en wasfontein (dames en heren);
- Pantry inclusief wasbak met kraan, boiler en vaatwasser;
- Liftinstallatie;
- Elektrische zonwering;
- Glasvezelinternetverbinding;
- Huidige vloerbedekking middels tapijt.
Betrokken makelaar
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.